PDA

צפייה בגרסה מלאה : בעיה עם הטרנספר



משהא
27-12-08, 07:53
אתמול נתקעתי בבוץ.
העברתי, לראשונה בחיי, ל- LOW. ברוורס לא היתה בעיה. ב- D נשמעו רעשים צורמניים ומפחידים של מתכת והייתי בטוח כי כל המערכת עומדת להיטחן.
החזרתי חזרה את הידית למקומה.
אגב, בסוף, הצלחתי לצאת מהבוץ.

בחוץ, שוב העברתי ל- LOW ושוב, חזרו הרעשים המפחידים.

חבר אמר לי כי לדעתו יש לבצע כיוון. מעבר לזה, הוא לא ידע להוסיף דבר. מה עושים ?

אגב, מדובר ב- WJ שנת 2000.

zik5
27-12-08, 17:58
האם אתה יודע.....העברה לlowרק כשהגיר במצב N..??

אדי
27-12-08, 18:03
העברת ל-Low כשאתה ב-D?

משהא
28-12-08, 06:42
העברתי כמו שרשום בספר

AvigdorAharon
29-12-08, 15:36
העברתי כמו שרשום בספר

ואיך רשום בספר?
מומלץ להעביר את ידית ההילוכים ל N (גם בידני) כאשר מעבירים ל LOW.
במצב LOW אתה מוסיף גלגל שיניים, לכן כדאי שלא תהיה תנועה מכיוון הגיר.

אביגדור

משהא
29-12-08, 15:49
ואיך רשום בספר?
מומלץ להעביר את ידית ההילוכים ל N (גם בידני) כאשר מעבירים ל LOW.
במצב LOW אתה מוסיף גלגל שיניים, לכן כדאי שלא תהיה תנועה מכיוון הגיר.

אביגדור

כך אני מעביר. ברוורס אין רעש ב- D (לאחר שאני מעביר חזרה מ- N) גהינום

AvigdorAharon
01-01-09, 18:27
רק כדי להבין את הבעיה:

במצב LOW, ברוורס נשמעים רעשים וב D לא נשמעים.
האם גם במצב HIGH זה קורה (רעשים רק ברוורס) או שרק ב LOW?
האם הרעשים הם בזמן נסיעה או רק בזמן מעבר הידית?

אביגדור

משהא
02-01-09, 08:18
רק כדי להבין את הבעיה:

במצב LOW, ברוורס נשמעים רעשים וב D לא נשמעים.
האם גם במצב HIGH זה קורה (רעשים רק ברוורס) או שרק ב LOW?
האם הרעשים הם בזמן נסיעה או רק בזמן מעבר הידית?

אביגדור

בדיוק הפוך

ברוורס אין רעש בכלל. ב - HIGH אין בעיה בכלל בכל ההילוכים. הרעש מתחיל מיד עם השילוב ל- D מ- N (במצב LOW). אני לא מעיז להתחיל בנסיעה עם כזה רעש. צריך להבין מדובר ברעשים מתכתיים של גלגלי שיניים הנוגעים אחד בשני. נראה לי מסוכן לנסות לנהוג במצב כזה.

אברמלה
02-01-09, 09:14
הלכה השרשרת.

-->