צפייה בגרסה מלאה : בעיה עם הטרנספר
אתמול נתקעתי בבוץ.
העברתי, לראשונה בחיי, ל- LOW. ברוורס לא היתה בעיה. ב- D נשמעו רעשים צורמניים ומפחידים של מתכת והייתי בטוח כי כל המערכת עומדת להיטחן.
החזרתי חזרה את הידית למקומה.
אגב, בסוף, הצלחתי לצאת מהבוץ.
בחוץ, שוב העברתי ל- LOW ושוב, חזרו הרעשים המפחידים.
חבר אמר לי כי לדעתו יש לבצע כיוון. מעבר לזה, הוא לא ידע להוסיף דבר. מה עושים ?
אגב, מדובר ב- WJ שנת 2000.
האם אתה יודע.....העברה לlowרק כשהגיר במצב N..??
AvigdorAharon
29-12-08, 15:36
העברתי כמו שרשום בספר
ואיך רשום בספר?
מומלץ להעביר את ידית ההילוכים ל N (גם בידני) כאשר מעבירים ל LOW.
במצב LOW אתה מוסיף גלגל שיניים, לכן כדאי שלא תהיה תנועה מכיוון הגיר.
אביגדור
ואיך רשום בספר?
מומלץ להעביר את ידית ההילוכים ל N (גם בידני) כאשר מעבירים ל LOW.
במצב LOW אתה מוסיף גלגל שיניים, לכן כדאי שלא תהיה תנועה מכיוון הגיר.
אביגדור
כך אני מעביר. ברוורס אין רעש ב- D (לאחר שאני מעביר חזרה מ- N) גהינום
AvigdorAharon
01-01-09, 18:27
רק כדי להבין את הבעיה:
במצב LOW, ברוורס נשמעים רעשים וב D לא נשמעים.
האם גם במצב HIGH זה קורה (רעשים רק ברוורס) או שרק ב LOW?
האם הרעשים הם בזמן נסיעה או רק בזמן מעבר הידית?
אביגדור
רק כדי להבין את הבעיה:
במצב LOW, ברוורס נשמעים רעשים וב D לא נשמעים.
האם גם במצב HIGH זה קורה (רעשים רק ברוורס) או שרק ב LOW?
האם הרעשים הם בזמן נסיעה או רק בזמן מעבר הידית?
אביגדור
בדיוק הפוך
ברוורס אין רעש בכלל. ב - HIGH אין בעיה בכלל בכל ההילוכים. הרעש מתחיל מיד עם השילוב ל- D מ- N (במצב LOW). אני לא מעיז להתחיל בנסיעה עם כזה רעש. צריך להבין מדובר ברעשים מתכתיים של גלגלי שיניים הנוגעים אחד בשני. נראה לי מסוכן לנסות לנהוג במצב כזה.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.