צפייה בגרסה מלאה : אישור יצרן לשינוי צמיגים 31" - בסופה
שלום ידידי המלומדים.
היום החלפתי את הצמיגים "הממשלתיים"(הישנים 15\75\235) של הסופה שלי בצמיגים 15\10.5\31.
לא הופתעתי, אבל התבקשתי להציג אישור יצרן לשינוי הצמיגים למרות שהצמיגים לא נראים חריגים, סופה שלפניי היתה עם רישיון מסודר של 31" (ללא אישור היצרן ב"שלוף").
אנא עיזרו לי במציאת פיתרון למסמך יצרן המאשר כי תיקני להרכיב את המידה 15\10.5\31!!!
מודה על התגובה המהירה....
six 4 life
31-12-08, 20:10
תדפיס וגש.
http://img81.imageshack.us/img81/2616/48129850lu4.jpg
אישית הייתי פשוט מנסה מכון אחר.
בהצלחה.
תודה על המסמך!!!
בזכותך, האוטו עבר את האישור בדקות מעטות ו"קדימה לשטח".
six 4 life
01-01-09, 16:42
מברוק וסע בדרכים טובות.:cool:
boba banay
01-01-09, 19:00
יש אישור דומה לCJ?
ברשיון שלי כתוב 10R15
קבל
http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=13128&stc=1&d=1230836035
ואם האישור של אליאנס לא מספיק בשביל הבוחן, תוכל תמורת דמי עריכת מסמכים של כמה עשרות שקלים לקבל אישור רשמי מהיצרן.
אסף.
boba banay
02-01-09, 14:31
מעולה
תודה רבה שמיל
שמתי לב שכתוב בטבלה לחץ ניפוח 50 PSI האם זהו לחץ הניפוח המומלץ או הלחץ המקסימלי?
באיזה לחץ מנפחים סיקס\סופה? (בכביש לא בשטח)
six 4 life
02-01-09, 22:22
לדעתי, בין 24 ל32 PSI כשככל שהלחץ יהיה גבוה יותר "זריזות" הרכב תשתפר כמעה. לבחירתך.
מעולה
תודה רבה שמיל
שמתי לב שכתוב בטבלה לחץ ניפוח 50 PSI האם זהו לחץ הניפוח המומלץ או הלחץ המקסימלי?
באיזה לחץ מנפחים סיקס\סופה? (בכביש לא בשטח)
50 PSI שמופיעים בטבלה הם לחץ הניפול המקסימלי של הצמיג! זהו הלחץ שבו אמור הצמיג להיות מנופח כאשר העומס עליו הוא העומס המירבי הכתוב עליו, במקרה הזה 1010 ק"ג לצמיג אחד, שזה למעלה מכפליים מהעומס המופעל בפועל על צמיג בג'יפ סופה. אלו נתונים מאפיינים של הצמיג עצמו, יצרן הצמיג לא יודע ולא מעניין אותו על איזה רכב יורכבו - הוא רק קובע מה הגבול העליון (במקרה זה, רכב של 4 טון - קריא, לדיפנדר עמוס למשל, זהו צמיג גבולי). עוד על הנושא אתה יכול לקרוא כאן (http://www.jeepolog.com/403.html).
שלום
אולי תעשו גם את הבלייזר 10.5-15 למאושר...
יש למישהו אישור/מסמך מתאים ל31-10.5-15?
תודה
המסמך ששמיל צירף מתאים גם לבלייזר. שים לב שזהו מסמך שמדבר על הצמיג, בלי קשר לרכב עליו הוא מותקן.
אסף.
boba banay
03-01-09, 21:06
או קיי - אבל השאלה הבאמת חשובה היא מה הלחץ המומלץ לסיקס?
שלי שוקל 1900 ק"ג במצבו הנוכחי - שקלתי אותו לאחרונה...
אני יודע שלחץ גבוה יותר יתרום לביצועים טובים יותר בכביש ונוקשות של הנסיעה, ולחץ נמוך יגרום לצריכת דלק גבוהה יותר אבל לנסיעה רכה יותר
השאלה שלי היא תכלס מה היא הוראת היצרן(אם יש כזאת)? או שהיצרן לא מתיחס לגודל הזה של צמיגים?
האם יש מכתב או מסמך שאפשר לאשר איתן צמיג 33 ג'אנט 8' או ג'אנט 10' ?
אין שום מסמך או אישור חוקי לאשר צמיג 33, ואם תסע על ג'אנט 8 או 10 זה לא אכפת להם בכלל מותר לך.
ובכל זאת איך אני מאשר?.
כרגע מאושר צמיג 31 ברשיון ונוהג על 33 צריך לסדר את זה!!!!
six 4 life
06-03-10, 19:31
אתה לא מאשר.
אתה לא מאשר.
מה זאת אומרת??????
ובכל זאת אם זה המצב איך משיגים את האישור המיוחל???
אם אתה לא רוצה להבין אז תלך לעמדה מס' 1 בחולון ואם זה לא יסתדר תגיד להם מה זאת אומרת ??????
אם אתה לא רוצה להבין אז תלך לעמדה מס' 1 בחולון ואם זה לא יסתדר תגיד להם מה זאת אומרת ??????
ואיך בכל זאת יש רכבים מאושרים 33?????
מהתשובות שלכם אני מרגיש כאילו עשיתי מה שהוא רע?? (לא נעים):confused:
על פי הנייר שמצורף כמה תגובות למעלה, אתה יכול להבין שזה לא חוקי. מי שמאשר את זה, מוצא דרכים לא חוקיות לאשר, ובדברים לא חוקיים מהסוג הזה אנחנו לא דנים בפורום. ובזה אני מבקש לסיים את הנושא.
אתה לא עשית משהו לא בסדר, אתה רוצה לסוע על 33, וזה בסדר גמור.
אסף.
סופת המדבר
06-03-10, 22:42
אצלי מאושרים ברישיון 33\12.5\15
ואני נוסע על 31
איזה עולםםם;)
למה בכלל לעלות ל33?
סתם חרטה דופק את כל האוטו האוטו ניהיה ''רגיש'' מידי
בכל הזדמנות הכי קטנה הוא שובר ציריות\ טרנספרים\ ביצים
אם לא מחזקים את כל האוטו אז זה לא שווה כלום
או שלא משתוללים- או שלא נוסעים
אצלי מאושרים ברישיון 33\12.5\15
ואני נוסע על 31
איזה עולםםם;)
למה בכלל לעלות ל33?
סתם חרטה דופק את כל האוטו האוטו ניהיה ''רגיש'' מידי
בכל הזדמנות הכי קטנה הוא שובר ציריות\ טרנספרים\ ביצים
אם לא מחזקים את כל האוטו אז זה לא שווה כלום
או שלא משתוללים- או שלא נוסעים
הביצים שלי נשברו גם עם צמיגים 31
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.