צפייה בגרסה מלאה : רעשים בגיר
רעשים בגיר יום חמישי, 13 במאי 12:04
שלום לכולםםם
אני שמח להצטרף למועדון הנכבד של הג'יפאים
רכשתי סיקס מודל 90 די בסיסי - ללא הגבהות וללא נעילות
כחלק מהירושה קיבלתי גיר שחורק בשילוב לשלישי ורביעי וגם מדי פעם קופץ הראשון אם לא תופסים את מוט ההילוכים.
א. מח יודע מה הבעיה וכיצד מתגברים עליה??
ב. מה הסיפור של נעילות והאם זה קריטי // נחוץ ??
ג. אני רוצה להוסיף מדרגת צד - מישהו יכול להדריך אותי ?
ד. איפה ניתן להשיג כננת משומשת וכמה היא יכולה לעלות ?
ה. כל פיסת מידע מועילה תתקבל בשמחה ובתודה.
אז קדימה חברים לעבודה
ממני - ונטיל
שאומר " נבדקתי ויצאתי גדול " :roll:
ברוך הבא!
א. יש כאן חברים עם נסיון רב בשיפוץ גירים - נמתין לדבריהם.
ב. קרא כאן: http://www.jeepolog.com/j6tech_lockerguide.htm
ג. קרא כאן: http://www.jeepolog.com/j6tech_samurai_nerfbars.htm וגם כאן: http://www.jeepolog.com/jp_archive/jplg_storys_nerfbars.htm
ד. כננות משומשות תמצא מדי פעם בלוחות המודעות כאן ובאתרים אחרים. מחיר לכננת 9000 ליברה במצב טוב - 1500-2500 ש"ח. שים לב, לאחרונה נכנסות לשוק כננות סיניות זולות מאד, באזור 3000 שקל לכננת חדשה ואומרים שאפילו פחות - שווה לבדוק.
כחלק מהירושה קיבלתי גיר שחורק בשילוב לשלישי ורביעי וגם מדי פעם קופץ הראשון אם לא תופסים את מוט ההילוכים.
א. מח יודע מה הבעיה וכיצד מתגברים עליה??
הבעיה היא שהגיר שחוק וצריך לשפץ אותו.
ב. מה הסיפור של נעילות והאם זה קריטי // נחוץ ??
את הסיפור תוכל ללמוד מהקישורים שנמרוד צירף, זה לא נחוץ ובטח שלא קריטי, זה בהחלט משפר את העבירות בצורה משמעותית כלומר - זה רצוי.
ג. אני רוצה להוסיף מדרגת צד - מישהו יכול להדריך אותי ?
מדרגות למה ? לעליה לג'יפ או להיי-ליפט ?
ה. כל פיסת מידע מועילה תתקבל בשמחה ובתודה.
תיסע בג'יפ מספר חודשים, תצא לטיולים ותחליט למה הוא אמור לשמש אותך, תשקיע במה שתרגיש שאתה הכי צריך או במה שיתקלקל קודם.
תודה לכוללםםם
ניר
1. האם כדאי להשקיע בשיפוץ גיר הקיים או להחליף אותו =כלומר לקנות גיר משומש ?
2. מדרגת הצד היא לשם עלייה לג'יפ כלומר חתיכת ברזל מקופפת L המרותכת לבודי
3. :oops:
ונטיל
נבדקתי ויצאתי גדול
AvigdorAharon
16-05-04, 17:38
ונטיל כתב:
2. מדרגת הצד היא לשם עלייה לג'יפ כלומר חתיכת ברזל מקופפת L המרותכת לבודי
לא מרותכת, אלא מחוברת ע"י 4 ברגים לבודי.
אביגדור
תודה לכוללםםם
1. האם כדאי להשקיע בשיפוץ גיר הקיים או להחליף אותו =כלומר לקנות גיר משומש ?
אם תשקיע בשיפוץ, אתה יודע בדיוק מה יש בפנים (חלקים חדשים, הכל עובד ומסונכרן)
אם תקנה ג'יפ משומש, אתה קונה (פחות או יותר) חתול בשק (עם רחאיות לשלושה חודשים). אתה לא יודע מה יש בפנים ומה מצבו.
יש גם לקנות גירים משופצים (מימ"ח). לא יודע איפה, ולא יודע מה ההבדלי מחירים.
תודה לכוללםםם
1. האם כדאי להשקיע בשיפוץ גיר הקיים או להחליף אותו =כלומר לקנות גיר משומש ?
דעתי ששווה לך לשפץ בעצמך.
א. זה לא ממש מסובך (לא פשוט אבל היי אם אני הצלחתי אז זה אפשרי)
ב. הרבה יותר זול (בהנחה שהגיר לא גמור, ואני לא יודע לתת הבחנה לפי התיאור תקלה שנתת אולי ניר ידע)
ג. בגיר שאתה תקנה (משומש או משופץ ימ"ח) אתה לא יכול לדעת מה יהיה איתו. אני מכיר לפחות מיקרה אחד (אם הוא ירצה הוא יגיב) שבו גיר מימ"ח שנכנס לג'יפ לא היה תקין והיה צורך להחליפו.
עירא
תודה לכל החברים
1. אם מישהו יודע איפה ניתן להשיג גיר מימ"ח או משמ"ח לא משנה?
וסדר גודל של עלויות ?
באיזור ירושלים יש מציאות // מקומות שכאלה ??
2. :shock:
3. חוץ מהספר של היינס שהדפסתי אותו ולא כ"כ הבנתי :oops: :oops:
האם למשהו יש הוראות יותר פשוטות וברורות??
וחוץ מזה
רק בריאות
ממני ונטיל
שאומר " נבדקתי ויצאתי .....גדול "
:lol: :lol: 8) 8)
ערן המסוקס
17-05-04, 16:11
אחרי מספר שנים של סבל עם הגיר המקורי שלי, שבהן פתחו לי את הגיר לתיקונים שונים, מספר פעמים. החלטתי ללכת על האופציה הזולה והמהירה, גיר מימ"ח.
המחיר 1400 ש"ח + עגמת נפש.
למה? כי הגיר ששמו לי קפץ כל הזמן מהילוך שלישי. פרקו לי ללא תשלום והרכיבו לי אחר.. נחש מה? לאחר זמן לא רב הוא נתפס בניוטרל (חלקים שונים נשברו בתוכו), בסוף הלכתי על שיפוץ של גיר ע"י המכונאי שאני סומך עליו.
בינתיים, טפו טפו, עברתי כ 2000 ק"מ עם הגיר והוא עובד מושלם.. מקווה שימשיך כך.
חבר אחר שלי רכב ג'יפ עם גיר שהוחלף לא מזמן (גיר ימ"ח) ההילוך הראשון היה קופץ לו מדי פעם באגרסיביות. הגיר הוחלף לא מזמן, ובינתיים אין בעיות..
לדעתי, לא ללכת על גיר מימ"ח, הם פשוט לא יודעים לשפץ גירים כראוי ויש סיכוי לא רע לקבל גיר דפוק. למרות שהמחיר זול.
שיפוץ גיר במוסך מתמחה בג'יפים עדיף, או שיפוץ עצמי מסור.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.