צפייה בגרסה מלאה : מחפש פיניון לדנה 30
סופת המדבר
27-01-09, 19:37
מחפש פיניון 13\46 לדנה 30 וגם את הפין שחוצה את הבית סטלטים
שתופס את הגלג'ש
יום שבת באמצע הטיול התחילו לי דפיקות לא הבנתי מאיפה
פעם יש פעם אין ממש משהו חזק
היום פתחתי את הביצה הקידמית וראיתי שהפין שבור לשתיים
ואז יש צד שלא תפוס בכלום הוא יצא טיפה ושבר כמה שיניים מהפיניון
מחפש פיניון 13\46 לדנה 30 וגם את הפין שחוצה את הבית סטלטים
שתופס את הגלג'ש
יום שבת באמצע הטיול התחילו לי דפיקות לא הבנתי מאיפה
פעם יש פעם אין ממש משהו חזק
היום פתחתי את הביצה הקידמית וראיתי שהפין שבור לשתיים
ואז יש צד שלא תפוס בכלום הוא יצא טיפה ושבר כמה שיניים מהפיניון
לא מחליפים רק פיניון.. מחליפים גם את הקורונה.. צור קשר 0505281771 אבי. יש לי את מה שאתה צריך.
אתה לא מפסיק לשבור את הג'יפ, אה?:twisted::twisted::twisted:
אם כבר אתה מחליף קורונה פיניון קדמיים (כמו שאמר אבי, מחליפים סט ולא רק פיניון), כדאי שתנצל את ההזדמנות לשקול כבר יחסי העברה נורמאליים (4.10) לג'יפ שלך, אם זכור לי נכון אתה על 33" ביחס המקורי? זה עשוי לחסוך לך שבירות נוספות בעתיד ובעיקר יחזיר את הג'יפ לאיזון ואת ההילוך החמישי לשימוש
בהצלחה-קובי
סופת המדבר
27-01-09, 22:36
מה ?
יזבי על ההשקעה..
כמה יכול לעלות סט כזה?
וכמה יכול לעלות סט 4.10?
ולא יודע איך זה נשבר (בטוח שקרה משהו ליפניי)
אבל שמעתי את זה פתאום בנסיעה..
ערן המסוקס
28-01-09, 00:58
סט 4.1:1 כולל בית סטליטים חדש מקדימה (המקורי לא מתאים ליחס הזה) כולל סט קורונה פיניון לסרן האחורי. יעלה..
קיט שיפוץ דנה 30 - 130$
קיט שיפוץ דנה 60 - 120$
קורונה פיניון דנה 30 - 175$
קורונה פיניון דנה 60 - 210$
קייס מתאים לדנה 30 יחס קצר - 100$
מחירים בארה"ב לפני משלוח ומיסים...
או שאתה יכול לנסות להשיג פיניון משומש ולכוון כמה שאפשר להרכיב אותו. ולדעתי זה יחזיק יפה מאוד בסרן הקדמי, אם תצליח להגיע לכוון. שווה לנסות.
אתה לא מפסיק לשבור את הג'יפ, אה?:twisted::twisted::twisted:
אם כבר אתה מחליף קורונה פיניון קדמיים (כמו שאמר אבי, מחליפים סט ולא רק פיניון), כדאי שתנצל את ההזדמנות לשקול כבר יחסי העברה נורמאליים (4.10) לג'יפ שלך, אם זכור לי נכון אתה על 33" ביחס המקורי? זה עשוי לחסוך לך שבירות נוספות בעתיד
בהצלחה-קובי
עד כמה שאני זוכר, זה בדיוק להיפך, לא? הפיניון של יחס העברה 4.1 יותר קטן פיזית... להערכתי, בסוג השימוש שלך (לחיצות בדיונות, קפיצות באוויר וכו') אתה תשבור יותר....
אין מה לעשות - דנה 30 הוא דיפרנציאל קטן מדי וחלש מדי לכוח כזה וצמיגים כאלה בשימוש כזה.
[quote=סופת המדבר;231583]מחפש פיניון 13\46 לדנה 30 וגם את הפין שחוצה את הבית סטלטים
שתופס את הגלג'ש
700 ש"ח ויש לך גם קורונה גם פיניון וגם פין;) יחס46/13 לדנה 30 במצב מצויין:idea:
עד כמה שאני זוכר, זה בדיוק להיפך, לא? הפיניון של יחס העברה 4.1 יותר קטן פיזית... להערכתי, בסוג השימוש שלך (לחיצות בדיונות, קפיצות באוויר וכו') אתה תשבור יותר....
אין מה לעשות - דנה 30 הוא דיפרנציאל קטן מדי וחלש מדי לכוח כזה וצמיגים כאלה בשימוש כזה.
אתה זוכר נכון
יואב
עד כמה שאני זוכר, זה בדיוק להיפך, לא? הפיניון של יחס העברה 4.1 יותר קטן פיזית... להערכתי, בסוג השימוש שלך (לחיצות בדיונות, קפיצות באוויר וכו') אתה תשבור יותר....
אין מה לעשות - דנה 30 הוא דיפרנציאל קטן מדי וחלש מדי לכוח כזה וצמיגים כאלה בשימוש כזה.
נכון, ב-4.10 הפיניון יהיה פגיע יותר. בהצעה לקצר יחסי העברה כדי להגן מפני שבירות התכוונתי בעיקר לצירוית הקדמיות, שידידנו כאן שבר בסיטונות. לפי מה שהוא אומר, וגם מניתוח התמונה, עולה שהפיניון לא נשבר מעומס אלא כתוצאה מכניסה של פין הקרוס שאפט השבור אל בין השיניים. במצב כזה, לדעתי אפילו פיניון או קורונה של דנה 60 היו ניזוקים.
קובי
נכון, ב-4.10 הפיניון יהיה פגיע יותר. בהצעה לקצר יחסי העברה כדי להגן מפני שבירות התכוונתי בעיקר לצירוית הקדמיות, שידידנו כאן שבר בסיטונות. לפי מה שהוא אומר, וגם מניתוח התמונה, עולה שהפיניון לא נשבר מעומס אלא כתוצאה מכניסה של פין הקרוס שאפט השבור אל בין השיניים. במצב כזה, לדעתי אפילו פיניון או קורונה של דנה 60 היו ניזוקים.
קובי
ברור. אבל אחד מול אחד, הפיניון של 4.10 שיש לו 10 שיניים, קטן ופגיע יותר מהפיניון המקורי של 3.54 שיש לו 13 שיניים. בנוסף - המעבר לציריות מחוזקות עם צלבים חזקים יותר יתרום את שלו לנדידת נקודת הכשל אל תוך הדיפרנציאל. אין מה לעשות - עם צמיג 33 הסרן הקדמי הזה נמצא על הגבול, ושבירה יכולה להתרחש בכל רגע נתון. לא לחינם כשהיצרן עצמו החליט שהוא משחרר לשוק ג'יפ משופר לעבירות (רוביקון) מוכן על המדף מתוך ידיעה שהוא יהווה פלטפורמה לשיפורים עתידיים ושרוכשיו יציידו אותה בצמיגים גדולים יותר, הוא בחר בדנה 44 כסרן הקדמי שלו. זה לא רק ציריות וצלבים גדולים יותר אלא גם דיפרנציאל גדול ובריא יותר.
אני מודה שמלבד פעם אחת בסופה עם ARB אחורי שככל הנראה הורכב לא נכון, מעולם לא ראיתי כשל כזה של קרוס-שאפט (וגם שם - בדנה 60 - קרוס-שאפט הרבה יותר עבה וחזק - הוא לא נשבר אלא נשלף החוצה מתוך הנעילה, נתקע בתוך ההאוזינג ותפס את כל הסרן), אבל כנראה שאצל החבר'ה שלוחצים בחולות הכל יכול לקרות (ואני יודע - כי גם אני הייתי משחק שם פעם בכל יום שישי, וטחנתי מכלולים ב-CJ על ימין ועל שמאל).
כל סאגת השבירות של סופת המדבר הזו, שמפרקת את עצמה לדעת בכל שבוע, מדגימה לנו בלייב עד כמה נהיגת דיונות פרועה יכולה להיות הרסנית.
סופת המדבר
28-01-09, 19:24
תמשיכו לשפוך לי מלח על הפצעים...
אני מאמין שהוא נשבר באיזה פעם שהציריה נשברה
אבל כנראה רק עכשיו הוא קיבל קצת חופש והצליח לצאת
כי זה קרה לי בנסיעה רגועה בדרך הביתה.
בכל מקרה יחסי העברה קצת כבד עלי עכשיו שאני חייב
להחליף סט צמיגים..
אז אני ישאר עם המקורי בינתיים עד השבירה הבאה..
לא שופכים לך מלח על הפצעים.
כל השבירות הללו קשורות זו בזו. זה מתחיל בצמיג גדול מדי שהג'יפ שלך לא בנוי כדי להתמודד איתו כמו שצריך, ממשיך בסוג שטח וצורת נהיגה מאוד תובעניים שמאיצים ומחריפים בלאי בצורה קיצונית.
אם זה הכיף שלך - זה לגיטימי ושיהיה לבריאות. גם אני הייתי בסרט הזה של דיונות ואני מודה שנהניתי מכל רגע, אבל אחרי שכמה פעמים שברתי ושילמתי, למדתי מתי להרפות כדי לעזור למכלולים להאריך ימים קצת יותר ולסייע לחשבון הבנק להתאושש קצת... בינתים כל אלה שלא נהנים מנהיגה בדיונות זה כנראה רק בגלל שהרכבים שלהם פשוט לא מסוגלים לתת ביצועים כאלה וכיף כזה, כמו שסופה וסיקס נותנים בחולות.
אבל מצד שני - כל מי שלוחץ בחולות, גם אם הוא עושה את זה בצורה מבוקרת ומודעת ויודע מתי ללחוץ ומתי לשחרר, צריך לדעת שיש לכיף הזה מחיר מכני ופיננסי כבד.
six 4 life
28-01-09, 20:04
עומרי יש לי את הפיתרון המוחלט בשבילך- הסבה למנוע סופה דיזל:twisted:
הקץ לשבירות.:cool:
סופת המדבר
28-01-09, 22:43
דווקא חשבתי להחליף מנוע של ויטרה..
עם הויטרה לא ההיתי שובר כלום.. (כי פשוט לא היה לה כח לשבור)
:);):p
יש לי סט קורונה-פיניון מקוריים בשבילך, בעקבות המעבר ליחסי העברה אחרים. כמו שאמרו נכון לפניי, אתה חייב להחליף את כל הסט.
אם מעניין אותך צור קשר בהודעה פרטית.
גיתאי
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.