צפייה בגרסה מלאה : 'איך מותחים את ההנד ברקס TD5
TD5 DISCO 2003 'איך מותחים את ההנד ברקס?(בדקתי לדיסקיות יש בשר)
הוא עולה כמעט עד למעלה ובקושי עוצר,תודה.
איזה דיסקיות בדקת ?
אילו שעל הגלגלים ?
זה מנגנון ניפרד לגמרי ...נימצא מאחורי הטרנספר...
תעשה חיפוש בפורום , יש הוראות כייון.
אמיר.
זה אותו דבר כמו בדיפנדר?
חייבים להוריד את הדריישפט?
לא אותו הדבר בדיוק - אבל מאוד מאוד דומה ...
וכן - בשביל לכוון כמו שצריך - צריך להוריד את הדרייבשאפט.
אמיר.
איציק - 4X6ZH
30-01-09, 22:48
לא אותו הדבר בדיוק - אבל מאוד מאוד דומה ...
וכן - בשביל לכוון כמו שצריך - צריך להוריד את הדרייבשאפט.
אמיר.
למה ?
ההנדברקס נימצא על היציאה מהטרנספר , ותופס את הדרייבשאפט האחורי (בשונה מרוב הרכבים)
וכחלק מהפרוצדורה של הכיוון ,
צריך להדק את האום עד שהתוף של ההנדברקס לא מסתובב.
ואחרי זה לשחרר וכו' (הפרוצדורה השלמה הופיעה כאן בפורום בעבר)
כדי לדעת מתי התוף מסתובב חופשי ומתי לא , צריך לפרק את הדרייבשאפט האחורי.
אמיר.
כדי לדעת מתי התוף מסתובב חופשי ומתי לא , צריך לפרק את הדרייבשאפט האחורי.
אצלי החופש בסרן האחורי הספיק :D
חנן-ג'יפולוג
01-02-09, 10:48
ההנדברקס נימצא על היציאה מהטרנספר , ותופס את הדרייבשאפט האחורי (בשונה מרוב הרכבים)
וכחלק מהפרוצדורה של הכיוון ,
צריך להדק את האום עד שהתוף של ההנדברקס לא מסתובב.
ואחרי זה לשחרר וכו' (הפרוצדורה השלמה הופיעה כאן בפורום בעבר)
כדי לדעת מתי התוף מסתובב חופשי ומתי לא , צריך לפרק את הדרייבשאפט האחורי.
אמיר.
זה מוזר. להרים גלגל אחורי באוויר לא טוב?
הפרוצדורה המקורית אומרת לפרק את הדרייב שאפט,
לפעמים בגלל חופשים לא צריך ,
אבל אם אין חופשים , זה קשה להבין אם הרפידות קצת נוגעות בתוף או לא,
גם עם גלגל באוויר
זה מגע עדין... ואז צריך לפרק דרייבשאפט...
אמיר.
אין חובה לפרק את הדריישפט,יש מספיק חופש כדי להיות בטוח שזה לא יותר מידי!
נעם - לא סתם כתבו בספר רכב פרוצדורה מסויימת - זה שאפשר גם לבצע אותה אחרת אם יש חופש במערכת לא הופך את זה לדבר שנכון בשביל כולם...
אמיר.
אם יש נגיעה של הרפידות במצב הנדברקס חופשי
אז אתה אמור להרגיש את זה - למשל בירידה קלה האוטו כבד או לא זז, בתחילת נסיעה
או לפני עצירה - מעין דפיקות מכיוון ההנברקס
אבי
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.