PDA

צפייה בגרסה מלאה : שאלות כלליות על מוסו



ינון
31-01-09, 17:47
בהתאם להמלוצות של חברי הפורום יצאתי לבדוק מוסו מודל 97 במגרש בפתח תקווה
לטענת המוכר הרכב יד ראשונה ו140000 קילומטר
מנסיעה ברכב התרשמתי כי הגיר המנוע ומכלולי ההנע היו תקינים אבל רוב מערכות החשמל לא תקינות כגון חלונות שלא תפקדו, חימום לא עובד, מפוח מרעיש ועובד חלש חלקי פלסטיק שבורים כפתור 4X4 בספק אם תקין נוריות חיווי דולקות וכו'
השאלות:
1. האם זה אופייני לסוג זה של כלי רכב או שפגשתי רכב השווה לאיבר ישיבה של בבון (בלי לפגוע בקהילת הבבונים כמובן)
2.האם עלויות החלפים גבוה ברכב זה
:roll:ינון המחפש הניצחי

shachar
31-01-09, 22:23
כפתור 4X4 בספק אם תקין נוריות חיווי דולקות וכו'
האם זה אופייני לסוג זה של כלי רכב
זו אחת התקלות האופיניות לחיישן היושב על מנוע המעביר ל 4X4 וLOW
צריך להחליף את כל המכלול שיכול לעלות 1500 ש"ח מצד שני זה לא קורה כל יום אז מזה לא צריך להכנס להיסטריה

כל היתר נשמע קצת מוזנח

דרור ברלי
01-02-09, 09:56
לא חסרים כלים קצת יותר מתוחזקים.... עבור הלאה.

בוזי
01-02-09, 11:49
אם אתה מתכנן לנסוע הרבה קילומטרים - שקול שנית.
140K ק"מ לרכב כזה זה מעט, רוב הכלים מהשנתון הזה מסתכלים על ה 300 מלמעלה.

העניין עם תיבת ההעברה זו השקעה חד פעמית כמו ששחר אמר.
רוב מערכות החשמל לא עובדות - זה מעניין. זה יכול להיות ECU ששולט על הרבה רכיבים פנימיים ברכב (גרוש וחצי מפירוק) ויכול להיות מערכת חשמל שהושמדה עקב התקנות אינדיאניות.

הרכב ללא טורבו, נכון?

ינון
01-02-09, 15:09
הי בוזי
הרכב ללא טורבו.
מה שכן נראה היה כי הרכב עבר חיים לא קלים למרות מיעוט הקילומטרים והעובדה שהוא במגרש מטרידה. (אכלתי אותה איתם פעם אחת במגרש בנס ציונה וקמפיטסט שחברו יחד)
אגב האם במודלים הללו ישנן כריות אוויר?
ינון

gesser
01-02-09, 19:33
ממליץ בחום לקנות את הדגם עם הטורבו
ללא הטורבו הרכב עצלן מאוד (מנסיון). אם אתה גר באיזור עם עליות ביום יום לא הייתי מתפשר על זה בשום אופן.
חוצמזה הייתי מנסה לאתר רכב יותר שמור, בד"כ בעיות הזנחה של חשמל/פלסטיקים מעידה על הזנחה גדולה יותר של שאר המכלולים.
בהצלחה

-->