PDA

צפייה בגרסה מלאה : עוד פעם נשבר הטרנספר



סופת המדבר
01-02-09, 22:51
טוב אז אתמול שוב פעם נשבר לי הטרנספר
והפעם ממשהו ממש ממש טיפשי ופשוט
מאיזה מדרגת סלע קטנה שויטרה עלתה שם
סופה עם 31 עלתה שם.. רק אני באתי והכי בזהירות
ובום נשבר (יש לי את זה מצולם אבל לא נראה לי שזה יעלה פה)
קיצר אחרי 3 ציריות, 2טרנספרים, וביצה, ב5 חודשים..
החלטתי סופית לעבור ל31 נכון שזה טיפה פחות גובה
נכון שזה טיפה פחות עבירות בסלעים נכון שזה טיפה פחות אחיזה בחולות
אבל זה הרבה הרבה הרבה פחות שבירות חוויתי את זה על בשרי
ואחרי אתמול שהטרנספר נשבר מכלום ממש.. וההיתי צריך לחזור בגרר
זהו לא מוכן לזה יותר
הא כרגע אני עם 33''. לא לעוד הרבה זמן

מישהו יכול להשיג לי בזול את זה? כמו בתמונה

דרור ברלי
02-02-09, 01:16
אין מצב שרק הצמיגים אחראים לשבירות הבלתי מסתיימות אצלך.

צמיגי 33' מגבירים עומסים ומאיצים בלאי ובכללי הם הורסים את הג'יפ, אבל לא בקצב כזה. מצטער.
לא יודע מה ההגדרה שלך ל"נהיגה בזהירות", אבל אני מהמר שאתה תמשיך לשבור גם עם 31 (וממש מקווה שאני טועה, בכל זאת חבל לי בשבילך על הנזקים ועוגמת הנפש הנילווית)...

בינתיים, לפני שאתה נפטר מהצמיגים, ומכיוון שאתה ממילא צריך להשקיע בטרנספר חדש - זה הזמן לעבור לטרנספר 241 (סופה ממוגנת) שפחות או יותר חזק פי 2 מה-231 המקורי. לאופי השימוש שלך זה נראה לי כמו הכרח.

zilbersh
02-02-09, 02:39
יהי זכרו של הטרנספר ברוך - מי יתן ולא תדע עוד צער.

מאיר רוטברג
02-02-09, 08:05
מצטער,אין לך על מי להלין אלא על עצמך כל השבירות הללו הינם אך ורק באשמת הנהג

סופת המדבר
02-02-09, 08:07
אין מצב שרק הצמיגים אחראים לשבירות הבלתי מסתיימות אצלך.

צמיגי 33' מגבירים עומסים ומאיצים בלאי ובכללי הם הורסים את הג'יפ, אבל לא בקצב כזה. מצטער.
לא יודע מה ההגדרה שלך ל"נהיגה בזהירות", אבל אני מהמר שאתה תמשיך לשבור גם עם 31 (וממש מקווה שאני טועה, בכל זאת חבל לי בשבילך על הנזקים ועוגמת הנפש הנילווית)...

בינתיים, לפני שאתה נפטר מהצמיגים, ומכיוון שאתה ממילא צריך להשקיע בטרנספר חדש - זה הזמן לעבור לטרנספר 241 (סופה ממוגנת) שפחות או יותר חזק פי 2 מה-231 המקורי. לאופי השימוש שלך זה נראה לי כמו הכרח.
אם אני כבר יעבור ל241 אני ישאר עם 33
אבל אני לא רוצה להשקיע ואני לא רוצה להישאר עם ה33
חבר שלי עם 31 עלה את אותה עליה וקצת יותר בעצבים
ואחרי זה עלה עוד כמה עליות ומדרגות קשות וכל זה בהישתוללות רצינית קפיצות קטנות
מה שאתה לא רוצה וכולם לא נשבר אני כבר החזקתי תראש ולא האמנתי שהוא לא שבר כלום
ואני לא מאמין שהגיפ שלא (בנוי) יותר חזק משלי

נ.ב אם תביאי לי כתובת מייל או משהו אני ישלח לך סירטון איך זה נשבר
תראה ותגיד לי אם זה יותר מדי השתוללות
ואז גם אם תוכל להעלות איזה קישור לפה שכולם יראו (אני לא יודע איך עושים את זה)

danel
02-02-09, 09:38
אתה מוזמן לשלוח גם לי

[email protected]

polar bear
02-02-09, 18:41
אני לא יודע אם זה מתאים, אבל יש לי ציר של 208. מצבו טוב מינוס , אם מתאים ואתה רוצה "דבר" איתי. ותבוא תיקח.

בוזי
02-02-09, 23:50
שבירות לא קורות בבת אחת.
שבירות הן, בהרבה מהמקרים, בלאי שמצטבר ומצטבר, עד שמגיע ה"קש" ששובר את טרנספר הגמל.

חבר יקר, ג'יפ זה לא אופנוע שטח. סע במתינות, או שתמשיך לשלם את המחיר.

הצפרדע
03-02-09, 12:28
אחת משתיים - או שאתה משתולל כמו משוגע, קופץ, נוחת, וקורע את הרכב או שיש משהו במערכת הכוח שלא מותקן נכון. טרנספרים לא נשברים ככה, ללא סיבה רצינית.

ציריות וצלבי דנה 30 קדמי יכולים להיגזר, אבל שוב, לא בכזה קצב(בלי קשר לכלום - תעבור לדנה 44 מקדימה).

ממה שאתה אומר, אתה לא משתולל ודוקא אחרים שמשתוללים ונוהגים באגרסיביות, לא קורה להם כלום.

צמיגי "33 לא גורמים בשום פנים ואופן לשבירות כאלו, כל כך הרבה פעמים. לכן, יתכן שמשהו בזויות ובהגבהות של הרכב שלך, לא נכון, וזה מה שצריך לבדוק.

אולי תספר מה יש ברכב ואיזה שינויים והגבהות עשית, ואז יצא המרצע מן השק.

ofiredri
03-02-09, 18:15
לי נראה שהדרייבשאפט האחורי שלך ארוך מדי, נסגר עד הסוף, מפעיל לחץ על הטיילשאפט, ושובר אותו.
זה מאוד אופייני לעליית מדרגות, כאשר הסרן יורד וסוגר את הדרייבשאפט.

אם זה המצב, שום טרנספר שבעולם לא ייחסן אותך מפני שבירות בעתיד.
תבדוק את זה כמה שיותר מהר ודווח מה מצאת, כדי שנלמד מזה גם אנחנו.

סופת המדבר
03-02-09, 18:50
אני לא יודע בידיוק מה יש לי באוטו
אני רק יודע שיש לי עלים קשים (לא יודע איזה חברה)
אין לי מוט פנהרד (או איך שקוראים לזה)
אין לי בודי ליפט או משהו כזה ( וגם לא נראה לי שזה קשור)
במצב עמידה רגיל היוק של הטרנספר האחורי נמצא במצב
שהוא חצי מחוץ לטנספר אז נראה לי שבסגירה יש לו עוד איזה 5 ס'מ להיכנס
והשבירה נוצרת מפיתול שהדריישפט מתנגד למנוע
ולא מתוצאה של מכה שהוא מקבל מהדריישפט האחורי כתוצאה של סגירת מתלה
ונראה לי שהקפיצים ממש קשים שאין מצב שהסרן האחורי מגיע לסגירה רצינית
בשתיי הגלגלים ביחד

אני ישמח אם יש מישהו שמבין קצת יותר ממני ויוכל לזרוק עין על האוטו
כי אני לא מצאתי משהו חריג

ואני עדיין מאמין שה33 גורמים לכל הניסים וניפלאות האלה
אני חושב שהטרנספר נשבר רק ממאמץ יתר בגלל ה33

ofiredri
03-02-09, 19:01
אז בוא אענה לך בשורה אחת :

למיטב ידיעתי אין חבר פורום נוסף ששבר טיילשאפט כתוצאה מצמיגים 33. צירייה אולי כן אבל טיילשאפט לא.

ofiredri
03-02-09, 19:03
התאוריה שלי מבוססת על נסיון אישי ברנגלר הקודם שהיה ברשותי, כאשר התעקם לי הטיילשאפט, אך לא נשבר.
זאת בזכות שניסיתי לעלות מדרגה בעדינות. אחרת אולי היה נשבר.

ובקשר לעצתי הקודמת, אני מציע לך לקפוץ לגרינגראס ברחוב הקישון בבני הברק ושיסתכל על הדרייבשאפט האחורי שלך. הוא בונה ומתקן גלי הינע כך שאני שולח אותך למקור. בהצלחה .

סופת המדבר
03-02-09, 19:25
יש גריןגראס באשדוד
אני יעבור אליו אחרי שהאוטו יהיה במצב נסיעה..

ושכחתי להוסיף שאני צריך גם משאבת שמן של הטרנספר
כתוצאה מהשבירה הציר נמשך לצד ע''י השרשרת ושבר ת'משאבה

eliv1
03-02-09, 19:49
עמרי,

אני יודע שזה קצת קניבליזם,
אבל אולי בטעות אחרי השבירות(מקווה שתפסיק לשבור...) של כל הטנספרים האלה יש לך קייס
של טרנספר שתוכל למסור לי?

אני זקוק לו ע"מ לייצר מתאם לגיר AX15.

אלי.

סופת המדבר
03-02-09, 21:03
מצטער אין לי שום קייס
כי מה שנשבר לי זה רק הטיילשאפט (והפעם גם המשאבה)
שום חלק אחר לא נשבר
ככה שהכל חוזר למקומו

נ.ב
אין למישהו 4 צמיגים 31 במחיר טוב

ועוד נ.ב יש איזה אפשרות להעלות סירטון לשרשור
או לאן שהוא באתר

eliyoval
03-02-09, 22:24
אני מציע לך ליבדוק מרחקי סרנים יש בי חשד שהסרנים לא יושבים במקביל לטרנספר
דבר אשר גורם לעומס רב על כל מערכת המכלולים.
בראש ובראשונה תיבדוק שהדריישפט שלך עומד בצורה ישרה לסרן האחורי ללא שום זווית
וכך גם הקידמי תמשיך בבדיקה עם מטר ותמדוד מרחקים בין שני הסרנים.

יקיר גרין
03-02-09, 22:37
ועוד נ.ב יש איזה אפשרות להעלות סירטון לשרשור
או לאן שהוא באתר

שלחתי לך הודעה פרטית עם הדוא"ל שלי, אם תשלח אלי את הסרט אני אעלה אותו לרשת ואוסיף קישור כאן.

ofiredri
04-02-09, 00:39
מצטער אין לי שום קייס
כי מה שנשבר לי זה רק הטיילשאפט (והפעם גם המשאבה)
שום חלק אחר לא נשבר
ככה שהכל חוזר למקומו

נ.ב
אין למישהו 4 צמיגים 31 במחיר טוב

ועוד נ.ב יש איזה אפשרות להעלות סירטון לשרשור
או לאן שהוא באתר
תעלה ל Youtube.com

shlomebbb
06-02-09, 16:43
יש לבדוק את יחסי העברה בין אקס קדמי לאחורי .
אם אתה נוסע עם 33 יש להגדיל את יחס העברה לאיטי יותרת כך יופעל פחות לחץ על הגיר ושאר ה
מערכות
,:rolleyes:

סופת המדבר
06-02-09, 17:54
כן אני יודע
אבל המצב (הכלכלי) לא מאפשר כרגע
אז אחרי שהיום סידרתי את האוטו
אני לא נוסע בו עד שאני מחליף ל31
ואז נראה מה יהיה

kobiarava
06-02-09, 18:05
כן אני יודע
אבל המצב (הכלכלי) לא מאפשר כרגע
אז אחרי שהיום סידרתי את האוטו
אני לא נוסע בו עד שאני מחליף ל31
ואז נראה מה יהיה



אל תהיה קיצוני, או להתחרע עם "ווילים" וקפיצות, או לא מזיז את האוטו? יש הרבה אנשים שנוסעים על "33, ולא החליפו יחסי העברה, פשוט קצת יותר בעדינות...8-)
אלא אם כן,:mrgreen::mrgreen::mrgreen:, התרוששת מהשבירות עד כדי כך, שלא נשאר כסף לדלק???


קובי

yoav21
06-02-09, 19:20
;

אני לא נוסע בו עד שאני מחליף ל31
ואז נראה מה יהיה

ואז מה?....אתה חושב שלא תשבור:wink:
אם יש בעייה בסט אפ של האוטו ו/או עם הנהג תמשיך לשבור גם עם 31, כמו שכתבו לך כבר יש כאן הרבה אנשים שנוהגים עם 33 וללא שינוי יחס העברה ולא שוברים בקצב כזה.
ולכן אתה צריך לפתור את הבעייה ללא קשר לצמיגים.
שבת שלום
יואב

סופת המדבר
07-02-09, 23:33
ראיתי עוד כמה סופות שנעולות 33
וגם הם שברו ציריות וקורונה פיניון

ואני עוד פעם אומר שהטרנספר נשבר ממאמץ
מכוח שהופעל עליו והגלגלים שכנראה נעצרו ברגע
ולא ממכה או משהו
ואני בטוח ב100% שאם ההיתי עם 31 לא היה נשבר כלום

ואם חלק ממכם חושב ואומר
''ראינו ציריות שנשברות בגלל 33'' אבל טרנספר קשה לישבור''
אז זה כן אומר שה33' כן שוברים ומכבידים על האוטו.

לפי כל מה שבדקתי ועוד אנשים בדקו אין לי שום בעיה באוטו
וחבר שעם 31 משתולל יותר ממני וב5 שנים שבר רק פעם אחת צירייה
אז זה אומר משהו..
ואם אתם חושבים שהנהג לא בסדר אז אתם גם צודקים
אם יש לי גיפ אני רוצה לנצל אותו ואם יש לי גיפ אני רוצה ליסע בטכני
ואני רוצה לעשות מה שכולם עושים ולא שוברים
אז אם הנסיעה שלי (כמו שאתם אומרים) יותר מדי פראית
(למרות שבפעם האחרונה הטרנ' נשבר מכלום)
אז גם הנהיגה שלי+ 33 100% שישבר משהו
אז אני יעבור ל31 ויוריד את הסיכוי ל50%

נ.ב אני גם מכיר הרבה אנשים שעברו מ33 ל31 כי זה שובר
אז זה לא רק אני
ואף אחד לא יכול לדעת מה יהיה רק הזמן יגיד......

אני עוד יעלה את הסירטון שלי של השבירה לאן שהוא אוני יוכיח
לכם שהוא נשבר מכלום

eliv1
07-02-09, 23:47
בוא נגיד את זה ככה,

אתה לא הראשון, ובטח לא האחרון בסופה ששובר טרנספר 231.
אני מכיר ח'ברה עם 33 ו-31 ששברו טרנספר בסופה, ולווא דווקא מהשתוללות חד-פעמית.

אבל יש פרט שולי שאתה לא מבין (או שאני לא....:rolleyes:).

הטרנספר שהחלפת, היה חדש? (אני מתאר לעצמי שלא).

סיכוי סביר, שהטרנספר שהחלפת אליו, היה עם סדק מיקרוני, שנגרר הרבה זמן, ויצא מזלך כך שהוא נשבר בדיוק אצלך... אני מאוד בספק אם דווקא ה-33 הם אלו שגרמו לשבר.

קח את השבירות בפרופורציה... ותקווה למזל טוב יותר.. (עד השבר הבא...)

בכל מקרה, אני מאמין ש-31" יקטינו את הסתברויות השבירה שלך...
מכיוון שסביר להניח שאתה לא מהעדינים שבחבורה, וזכותך - היי, זה האוטו שלך ותעשה איתו מה שבא לך!, אתה זה שמשלם על השבירות, וזכותך להשתולל - אין לך מה להצטדק פה מול
אף אחד.

ערן המסוקס
08-02-09, 17:35
למרות כל מה שנאמר, הרכב שלך מוגבה, ועם ההגבהה צריך לבדוק את מצב אורך הדרייבשפטים.

הדרייבשפט נכנס לתוך הטרנספר דווקא כאשר המתלה נפתח, ולא מתכווץ. כמה שזה נשמע לא הגיוני, ככה זה.

לכן, שחרר את הברגים של הצלב שתופסים את הדרייבשפט בצד הביצה, אך תשאיר אותו מחובר. הרם את האוטו מהשילדה ככה שהגלגלים האחוריים באויר והמתלה פתוח עד הסוף. ואז נסה לבדוק אם אתה יכול עדיין לפרק את הדרייבשפט, או שהוא תפוס בלחץ לתוך הטרנספר.

בנוסף תוכל לראות אם זוית הצלבים בצד היוק, גדולה מידי, מה שיוצר עומס גדול על ציר היציאה. במצב כזה ייתכן וכדאי להנמיך גשר גיר, או להוסיף גובה לתושבות המנוע, כדי להקטין זוית.

טרנספר 231 מועד לפורענות, נגזר ונשבר פה ושם בסופות בכל הסט אפים הקיימים. ברכבים שעושים הרבה עבירות.

סופת המדבר
08-02-09, 22:18
חבר'ה אתם שוכחים משהו אחד
הטרנ' לא נשבר ממכה של הדריישפט או משהו דומה
הוא נשבר רק מתוצאה של כח שהגיע מהמנוע
והגלגלים האחוריים שננעלו במכה אחת על הקרקע
וזה גרם לו לפיתול חזק וככה הוא נשבר
(אני בטוח שעם 31 הוא היה יכול להיתגבר על זה)
ופעם שעברה שנשבר הטרנ' גם אותו דבר
נשבר רק הפין מתוצאה של פיתול
והיו לי שתי אפשרויות או לקנות ציר משומש ב400ש'
או חדש ב800ש' אז קניתי את החדש לא רציתי לקחת סיכון
אבל הפעם שהחדש לא הוכיח את עמצו אז קניתי משומש..(כמו חדש)

וערן.. ראית במשלט שלא ניסתי לעלות איפה שאתה ורמי עליתם
כי לא רציתי שמשהו ישבר
אני לא עושה כל מה שבא לי ולא אכפת לי אם משהו ישבר

אתם יודעים מה..
בוא נגיד שגם עם 31 אני ישבור (מה שבכלל לא נראה לי)
אבל מה תיהיה תדירות השבירות???
בטוח שלא.. 4ציריות.. 2 טרנספרים..וביצה.. ב4-5 חודשים
ממוצע כל 2-3 טיולים שבירה
אבל כמו שאמרתי רק הזמן זה התשובה

נימי
08-02-09, 22:57
כבר אמרו לך מספר פעמים, אני אגיד שוב, הבעיה לא בצמיגים

אני עברתי מ 31 ל 33 לפני קצת פחות משנה, כל מה שנישבר לי מאז (שיכול להיות בגלל גודל הצמיגים) זו ציריה אחורית וזה היה במקום שעברתי אותו לפחות עשרה פעמים לפני (גם עם ה 33) ותמיד בעדינות, מה לעשות, עיפות החומר.

נראה לי שגם אחרי שתחליף ל 31 השבירות ימשיכו (מקווה בישבילך שלא), או שיש בעיה ברכב שצריכים לפתור או שיש בעיה בצורת הנהיגה של הנהג, ולא משנה עם בזמן ששברת היית הכי עדין בעולם, משנה מה עבר על החלק מאז שהיה חדש ועד השבירה

ושוב, הבעיה לא בצמיגים

ערן המסוקס
09-02-09, 09:17
שמע, דבר ראשון, לא יזיק לעשות מה שאני הצעתי, רק בשביל להיות בטוח שאין מצב שהדרייבשפט הגיע לזוית שנתנתה לציר לחיצה פנימה ויחד עם העומס של הפיתול שברה. זאת בדיקה דיי פשוטה.

דבר שני, ברכב שנוסע קשה ועובד, ברגע שחלק נשבר פעמיים תוך זמן קצר, זה אומר שחייב לשנות ולסדר את הבעייה. או בנהיגה (אבל ככה אתה אוהב לנהוג בדיונות וזה בסדר), או בחלקים (טרנספר 241, ציריות מחוזקות (יש מחוזקות עוד יותר וצלבים חזקים עוד יותר אם צריך).

בקיצור, מה שצריך חיזוק. נכון שזה עולה כסף, אבל תחשוב כמה אתה מוציא על תיקונים חוזרים ונשנים, וכמה זה מבאס לא לבטוח ברכב שלך שיחזיק מעמד עד סוף הטיול.

סופת המדבר
09-02-09, 19:08
קודם כל אני יחליף ל31 ואז נראה
מה העמידות של החלקים
ואם גם זה לא יעזור
אז אני חוזר לויטרה (שנתיים של הנאה)

אני לא הולך להשקיע יותר מדי בשיפורים

ofiredri
09-02-09, 20:02
ההצעה של ערן ושלי זהה . אתה הולך להשקיע בצמיגים 31 כאשר הבעיה אולי לא קשורה לגודל הצמיגים ?

אם כן, בהצלחה . לפעמים העקשנות משתלמת .

-->