צפייה בגרסה מלאה : האם מידה 235/75/r15 מתאים לגראנד לא מוגבה
יש לי גראנד שנת 98 לא מוגבה האים המידה זו יכולה להתאים לי מבחינת נגיעות בטמבונים וכאלה
כיום אני נועל 225/70/r16
תודה יריב
בטמבונים בטוח לא יגע...ולמה לא תעשה הגבהה קלה ובזול שתוכל להכניס 31.10.5.15 גם נראה טוב וגם שיפור משמעותי לשטח...
יש לי גראנד שנת 98 לא מוגבה האים המידה זו יכולה להתאים לי מבחינת נגיעות בטמבונים וכאלה
כיום אני נועל 225/70/r16
תודה יריב
נכנס בלי שום בעיה נסעתי על כאלה ליפני ה-31"
חנן
בטמבונים בטוח לא יגע...ולמה לא תעשה הגבהה קלה ובזול שתוכל להכניס 31.10.5.15 גם נראה טוב וגם שיפור משמעותי לשטח...
הגבהה קלה ובזול? אני מוכן השאלה כמה זה עולה
ואיך עושים את זה?
שוב תודה
הגבהה קלה ובזול? אני מוכן השאלה כמה זה עולה
ואיך עושים את זה?
שוב תודה
אל תתפתה ... אין דבר כזה.
לא רוצה עכשו ? לא קרה כלום, סע קצת ואז תחליט מה בדיוק אתה רוצה.
הגבהה ל 31 היא לא "קצת ובזול".
זו הגבהה שמצריכה תכנון, והבנה של השפעות העומס על המכלולים שלא תוכננו לכך.
אז, אם אתה לא רוצה לפתוח שרשור בעוד מספר שבועות שכותרתו "נתלשה לי תושבת לזרוע ..." אל תתחיל עם פתרונות של "קל ובזול ..."
מצד שני אם אתה אוהב לסבול , לך על זה ...
אל תתפתה ... אין דבר כזה.
לא רוצה עכשו ? לא קרה כלום, סע קצת ואז תחליט מה בדיוק אתה רוצה.
הגבהה ל 31 היא לא "קצת ובזול".
זו הגבהה שמצריכה תכנון, והבנה של השפעות העומס על המכלולים שלא תוכננו לכך.
אז, אם אתה לא רוצה לפתוח שרשור בעוד מספר שבועות שכותרתו "נתלשה לי תושבת לזרוע ..." אל תתחיל עם פתרונות של "קל ובזול ..."
מצד שני אם אתה אוהב לסבול , לך על זה ...
לא אני לא אוהב לסבול ולפי כול השרשורים שקראתי פה
כבר הבנתי שאין הגבהה זולה
צריח כול מיני מוטות מתכווננות וכאלה
בינתיים נעלה על מידה 235/75/R15
שאם זה אין בעיה לפי מה שהבנתי וכשיהיה כסף
נעלה להגבהה מסודרת
דרך אגב ההגבהה שמוכרים ינוביץ 3" יש איתה בעיה ? למרות שהיא לא זולה 6500 בערך
והאים היא מספיקה או שצריח להוסיף עוד כמה שינויים או שהכול בא בקיט?
ההגבהה של ינוביץ היא מוצר פשוט ובסיסי ביותר ובאותו מחיר תוכל להזמין לך משהו הרבה יותר משובח באופן עצמאי.
קח את הזמן, לאט לאט, עם הזמן תראה דוגמאות של שיפורים שנעשו ותלמד מה אופי הנסיעה שלך. או מה אתה רוצה לעשות ולא יכול. ולפי זה תחליט לאיזה כיוון אתה הולך..
לדעתי, [ומן הסתם כל אחד רואה את הדברים מנקודת ראותו..] אם אתה מתכוון לטייל, שבילי קק"ל, וקצת דיונות, לא תצטרך להגביה הרבה יותר ממה שאתה כרגע, אם אתה מחפש משהו אתגרי יותר, צמיגי 31, קפיצים ובולמים מתאימים, וניתוק למוט מייצב קדמי זה המינימום ההכרחי. משם והלאה השמיים האם הגבול.
החל בקיט מסודר של RE3.5" או IRON ROCK וכלה בפתרונות קצת יותר נחמדים שמשלבים LONG ARMS ועוד כל מיני הפתעות.
קח בחשבון נתון אחד חשוב,
היחס בין מיקום הסרנים שלך לרכב תוכנן ע"י היצרן למצבו כשיצא מהמפעל, ז"א בגובהו הטבעי. כשאתה מגביה 3", 3.5" 4.5" [ שזה המקס' ללא שינוי אורך הזרועות] אתה למעשה משנה את היחס הזה והשינוי מחריף עם הגובה. שינוי כזה גורם לרכב להיות יותר קופצני, ונותן תחושה של קשיחות מסויימת [ומיותרת..] שלא קיימת במצב המקורי.
כדי לתקן, ו"להחזיר " את הגיאומטריה המקורית אתה צריך להאריך את הזרועות [מוטות הרדיוס] שמחברות בין הסרן לשלדה.
כמו שכתבתי למעלה, כדי לקבל את ההחלטה המתאימה [ לאדם הכי חשוב - לך! ] אתה חייב לרכוש הרבה אינפורמציה ולהבין את ההשפעות של כל אחד מהמרכיבים על האחרים, זה יחסוך לך הרבה זמן מוסכים, וכסף. אתה תראה שעם הזמן והלימוד, תחילט החלטות שונות.
בהצלחה
AvigdorAharon
06-02-09, 14:28
שאלת תם:
מה המידה הרשומה אצלך ברשיון רכב?
תודה,
אביגדור
ההגבהה של ינוביץ היא מוצר פשוט ובסיסי ביותר ובאותו מחיר תוכל להזמין לך משהו הרבה יותר משובח באופן עצמאי.
קח את הזמן, לאט לאט, עם הזמן תראה דוגמאות של שיפורים שנעשו ותלמד מה אופי הנסיעה שלך. או מה אתה רוצה לעשות ולא יכול. ולפי זה תחליט לאיזה כיוון אתה הולך..
לדעתי, [ומן הסתם כל אחד רואה את הדברים מנקודת ראותו..] אם אתה מתכוון לטייל, שבילי קק"ל, וקצת דיונות, לא תצטרך להגביה הרבה יותר ממה שאתה כרגע, אם אתה מחפש משהו אתגרי יותר, צמיגי 31, קפיצים ובולמים מתאימים, וניתוק למוט מייצב קדמי זה המינימום ההכרחי. משם והלאה השמיים האם הגבול.
החל בקיט מסודר של RE3.5" או IRON ROCK וכלה בפתרונות קצת יותר נחמדים שמשלבים LONG ARMS ועוד כל מיני הפתעות.
קח בחשבון נתון אחד חשוב,
היחס בין מיקום הסרנים שלך לרכב תוכנן ע"י היצרן למצבו כשיצא מהמפעל, ז"א בגובהו הטבעי. כשאתה מגביה 3", 3.5" 4.5" [ שזה המקס' ללא שינוי אורך הזרועות] אתה למעשה משנה את היחס הזה והשינוי מחריף עם הגובה. שינוי כזה גורם לרכב להיות יותר קופצני, ונותן תחושה של קשיחות מסויימת [ומיותרת..] שלא קיימת במצב המקורי.
כדי לתקן, ו"להחזיר " את הגיאומטריה המקורית אתה צריך להאריך את הזרועות [מוטות הרדיוס] שמחברות בין הסרן לשלדה.
כמו שכתבתי למעלה, כדי לקבל את ההחלטה המתאימה [ לאדם הכי חשוב - לך! ] אתה חייב לרכוש הרבה אינפורמציה ולהבין את ההשפעות של כל אחד מהמרכיבים על האחרים, זה יחסוך לך הרבה זמן מוסכים, וכסף. אתה תראה שעם הזמן והלימוד, תחילט החלטות שונות.
בהצלחה
המון תודה על העצות
יש לי את חלום חיי בידים אבל אין לי כסף כדי להיכנס איתו לשטח
ובמצבו (נמוך)אני לא מוכן להיכנס לשטח כי כשאני שם אני לא אני
וחבל עליו מה הפתרון המינימלי3" להגבהה(קפיצים ובולמים) וניתוק מיצבים וכמה זה עולה בערך והאים רק בולמים וקפיצים אכן גורמים נזקים?
ואני נועל היום 225/70/16 מקוריים
תודה
בניגוד לדעה הרווחת באתר לגבי הגרנד ZJ,
אפשר להכניס גרנד לשטח בתקציב מוגבל והגבהה מתונה של 2" ולא חייבים להתקין סט מתלים 3.5" ומעלה שדורש החלפה של הרבה חלקים - קפיצים, בולמים, מוטות רדיוס מתכווננים ועוד כל מיני תושבות פנרד ובנוסף צריך גם לתקן את ההיגוי שהתערפל.
מנסיוני אפשר להתקין ספייסרים 2" , ניתוק מייצב קדמי וצמיגי 245/75/16 ותופתע מהיכולות שהגרנד מפגין.
בניגוד לדעה הרווחת באתר לגבי הגרנד ZJ,
אפשר להכניס גרנד לשטח בתקציב מוגבל והגבהה מתונה של 2" ולא חייבים להתקין סט מתלים 3.5" ומעלה שדורש החלפה של הרבה חלקים - קפיצים, בולמים, מוטות רדיוס מתכווננים ועוד כל מיני תושבות פנרד ובנוסף צריך גם לתקן את ההיגוי שהתערפל.
מנסיוני אפשר להתקין ספייסרים 2" , ניתוק מייצב קדמי וצמיגי 245/75/16 ותופתע מהיכולות שהגרנד מפגין.
איפה אני מסיג את הספיסרים ואת המנתקים וכמה זה צריח לעלות
אני מאזור עמק יזרעאל
לא שיש לי בעיה להגיע למרכז
הזדמנות לכל מי שמחפש הגבהה טובה ובזול
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=32989
איפה אני מסיג את הספיסרים ואת המנתקים וכמה זה צריח לעלות
אני מאזור עמק יזרעאל
לא שיש לי בעיה להגיע למרכז
במידה ואתה רוצה ספייסרים אין בעיה להשיג בארץ בזריז ובלי לחכות..רק צריך לפרק או להשיג מידה פנים וחוץ הקפיץ.. ולהזמין אצל חרט מאלומיניום שעושה את העבודה יפה מאוד ( מניסיון כלי רכב שונים וגיפים בעבר)..יש בתל אביב אם תרצה המליץ לך בכייף...אני אישית הגבהתי 2" ע"י ספייסרים בהתחלה שקניתי את ה ZJ...ואח"כ העברתי את הקפיצים הקידמיים לאחור קיבלתי גובה 3"+... ללא הספייסרים !! ומקדימה הכנסתי קפיץ גובה מקורי שלא עבד הרבה עם ספייסר 2" וקיבלתי כ 2.5"...הגיפ קיבל גובה מספיק להכניס צמיגים 31"שגם הם מגביהים.... :grin: אני לא יודע אם אפשרי לעשות את זה ב WJ ...אני חושב שכן..תבדוק..
צעד הבא שלי הוא להכניס קפיצים חדשים מקדימה 3"..שזה כמובן עדיף על ספייסר...
תראה אין סוף למה שאפשר לעשות...הכל תלוי בתקציב ובסבלנות.....בכל מצב גם רק ספייסרים 2" אחלה.. וצמיג31" משמגביה את כל המרכב כולל הסרנים באיזה 1"וחצי שיוצא סה"כ כ3.5" גובה ללא חיוב להחליף זרועת וכדומה... ומשפר את העבירות בשטח מספיק טוב.. שתוכל לנסוע ב 90% מהשטח בארץ בכייף...אלה אם אתה בעניין לכבוש את האוורסט..;)
צלם לפני כולל מדידת גובה הגיפ מהרצפה וממרכז גלגל לכנף..
לאחר הספייסרים והצמיגים הגיפ יהפוך לגבר חתיך ולגיפ!!!
מה גם שאם בעתיד תרצה לכניס קיט אז צמיגים כ 31" כבר יש לך ולא תצטרך להפטר מה 235.75 שלא מתקרבים ל31"..
בהצלחה בועז:cool:
אח שלו
קח מידות לספיסרים :
http://66.196.80.202/babelfish/translate_url_content?.intl=us&lp=ru_en&trurl=http%3a%2f%2fwww.jeep.avtograd.ru% 2fGrand_Cherokee%2fsuspension%2flifting% 2fspacers.htm
לך לכל חרט מצוי שיכין לך מאוקולון (לא אלומניום) צריך לעלות 500-800 ש"ח לשני הזוגות
תתקין לבד
וסע לשלום עם 235X75
תוכל לינסוע יפה מאוד
עזוב כרגע בולמים וניתוקים
בשלב ראשון באמצעים הזולים הנ"ל תוכל לינסוע יפה מאוד עד רמת עבירות בינוני+ (קשה-)
בשלב הבא תזמין ניתוקים של JKS 0-3
ואולי בולמים ארוכים יותר או תותבים לבולמים הקיימים (כל זה לא נחוץ בשביל ההתחלה)
"סע" ברכה אח שלו.
אח שלו
קח מידות לספיסרים :
http://66.196.80.202/babelfish/translate_url_content?.intl=us&lp=ru_en&trurl=http%3a%2f%2fwww.jeep.avtograd.ru% 2fGrand_Cherokee%2fsuspension%2flifting% 2fspacers.htm
לך לכל חרט מצוי שיכין לך מאוקולון (לא אלומניום) צריך לעלות 500-800 ש"ח לשני הזוגות
תתקין לבד
וסע לשלום עם 235X75
תוכל לינסוע יפה מאוד
עזוב כרגע בולמים וניתוקים
בשלב ראשון באמצעים הזולים הנ"ל תוכל לינסוע יפה מאוד עד רמת עבירות בינוני+ (קשה-)
בשלב הבא תזמין ניתוקים של JKS 0-3
ואולי בולמים ארוכים יותר או תותבים לבולמים הקיימים (כל זה לא נחוץ בשביל ההתחלה)
"סע" ברכה אח שלו.
במידה ואני מגביע 2" ע"י הספיסרים הללו איזה מידת צמיג הכי גדול יכול להיכנס
על הג'אנט המקורי R16 ואם אני אמצא גאנט R15 האם יכנס גם ה31/ 10.5
תודה יריב
האם למישהוא מהחברה שיש להם כבר קיט הגבהה
יש למכירה קפיצים קידמיים מקוריים שהיו מורכבים על הרכבים שלהם
אשמח לזוג במחיר סביר כדי להרכיב אותם אצלי מאחורה ולגבי הקדימה ארכיב ספיסרים
תודה יריב
הרכב לא יהיה מאוזן תרכיב ספיסרים גם מקדימה גם מאחורה.
קפיצים קידמים אחורה נותנים 3.5 אינץ כלומר אתה צריך קפיץ קידמי 1.5 + ספיסר
לדעתי תוכל להרכיב 245X70X16 ואולי אולי 245X75X16 בטוח שלא 31X10.5.
אני הייתי הולך דווקא על 235X75X15 כל סט גנטים של סופה ישנה יתאים.
אח שלו
קח מידות לספיסרים :
http://66.196.80.202/babelfish/translate_url_content?.intl=us&lp=ru_en&trurl=http%3a%2f%2fwww.jeep.avtograd.ru% 2fGrand_Cherokee%2fsuspension%2flifting% 2fspacers.htm
לך לכל חרט מצוי שיכין לך מאוקולון (לא אלומניום) צריך לעלות 500-800 ש"ח לשני הזוגות
תתקין לבד
וסע לשלום עם 235X75
תוכל לינסוע יפה מאוד
עזוב כרגע בולמים וניתוקים
בשלב ראשון באמצעים הזולים הנ"ל תוכל לינסוע יפה מאוד עד רמת עבירות בינוני+ (קשה-)
בשלב הבא תזמין ניתוקים של JKS 0-3
ואולי בולמים ארוכים יותר או תותבים לבולמים הקיימים (כל זה לא נחוץ בשביל ההתחלה)
"סע" ברכה אח שלו.
היי אני צריח רק את האקולונים הקידמיים
האם האקולונים בחלק התחתון של השרטוט
הם לקדימה ??
תודה יריב
235.75.15 היא מידה תיקנית לגראנד ZJ לא מוגבה.
הגבהה של 2" תתן לך אפשרות לעלות ל 30-31".
235.75.15 היא מידה תיקנית לגראנד ZJ לא מוגבה.
הגבהה של 2" תתן לך אפשרות לעלות ל 30-31".
אתה יודע איזה מהאקולונים שבקישור מתאימים לקדימה העליון או התחתון?
העליון קידמי..
תודה איש
השבוע נלך לחרט
תודה איש
השבוע נלך לחרט
אהלן.
יש לי אוקולונים בשבילך יעודיים ל-ZJ .(רק זוג אחד קדמי/אחורי)
חנן-0502050936
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.