PDA

צפייה בגרסה מלאה : בוכנות לבלמי תוף באיכות הגיונית, אך אם זאת גם במחיר הגיוני?



פלג_
06-02-09, 22:48
שלום

נימאס לי להחליף כל חצי שנה את הבוכנה של בלמי התוף,
הבוכנה התחליפית עולה במחיר מצחיק של 35 שקלים ,חדשה!!
אך לא מחזיקה הרבה זמן, הבעייה הכי גדולה היא שהיא נוזלת ומרטיבה גם את הרפידות,
ואז אין ברקס, ואז המחיר של התיקון עולה....:(

והמקורית עולה 500 שקל לאחת.
זה אפסורד ההבדל במחירים, של 70 שקל זוג תחליפי, 1000 שקל זוג מקורי.
אבל מה, אין איזה משהוא באמצע באיכות סבירה.(ומחיר סביר)?

זה להיילקס

פלג_

tooshey
07-02-09, 07:55
או ים פלטה,או גלים ארבע מטר!
באמצע לא שווה....

כל העולם נוסע עם משאבות אופן תחליפיות ורק אתה צריך להחליף כל חצי שנה?
תבדוק שוב,כנראה שהבעיה לא באיכות המשאבות, אולי בהתקנה.

וליעוץ מקצועי הייתי פונה ל "שולמן הבלם",רח ריב"ל 5 , ת"א.

בברכה,טושי

tzagi
07-02-09, 08:07
אני אנחש שמשהו לא בסדר בתופים או בכוון ולא במערכת ההדראולית,
אין כל סיבה בעולם שהמשאבות ינזלו, ואין קשר לאכות או למחיר
1. התוף חרוט מדי, כלומר הקוטר הפנימי שלו גדול מדי
2. הסנדלים או נעליים איך-אתם-קוראים-להם לא מכוונים כראוי.

כל זה יגרום לפיסטונים בבוכנות לטייל הרבה יותר ממה שצריך, ולכן הנזילות.
רוצה יותר מזה?
אפשר באנגלית בלבד, הגעתי לזניט בכתיבה טכנית בשפת הקודש. 8-)

פלג_
07-02-09, 15:42
שלום

שתיסלח לי הבוכנה, אבל הפעם היא לא אשמה...:p
ראיתי נזילה, הכי קל היה לי להגיד, זאת בטח הבוכנה, שמאז שקניתי אותה
לפני חצי שנה אני עוד לא הצלחתי להבין כמה עולה ליצר אותה, אם היא עולה 35 שקל.
ובדרך יש עוד חברים שצרכים להרוויח.:rolleyes:

בכל מקרה הפעם זה המחזיר שמן.
אני יחכה למחר כדי לקנות מחזיר שמן בטויוטה ולהחליף.
ושוב כמובן לטפל בברקסים.

תודה בכל מקרה
פלג_

tooshey
07-02-09, 19:33
הפועל הסיני שייצר את המשאבה בדולר,מבקש למסור שהתנצלותך התקבלה, אבל אם תחליף את המחז"ש שמיוצר ביפן במקום את המשאבה שכבר עבר זמנה,לא יהיה לו מה לאכול.
קטן עליך 35 ש"ח...

מחזיר שמן בד"כ לא נוזל סתם כך.
חפש סיבה לנזילה,למשל:
נשם סתום
דיפרנציאל שהולך ונטחן והשבבים הגיעו למחז"ש
הבוקסה עליה המחז"ש הדוק פגומה או יש חריץ עמוק
ציריה עקומה ו"זורקת"

אם אחת מהסיבות הנ"ל מופיעה ולא תטופל, המחז"ש החדש ינזל מהר מאד.

ד"א,ובלי לפגוע בפרנסת היפני בטויוטה, המחז"ש הינו סטנדרטי ועולה כ 40 ש"ח שלא בטויוטה.

בברכה,טושי

פלג_
07-02-09, 21:46
הפועל הסיני שייצר את המשאבה בדולר,מבקש למסור שהתנצלותך התקבלה, אבל אם תחליף את המחז"ש שמיוצר ביפן במקום את המשאבה שכבר עבר זמנה,לא יהיה לו מה לאכול.
קטן עליך 35 ש"ח...

מחזיר שמן בד"כ לא נוזל סתם כך.
חפש סיבה לנזילה,למשל:
נשם סתום
דיפרנציאל שהולך ונטחן והשבבים הגיעו למחז"ש
הבוקסה עליה המחז"ש הדוק פגומה או יש חריץ עמוק
ציריה עקומה ו"זורקת"

אם אחת מהסיבות הנ"ל מופיעה ולא תטופל, המחז"ש החדש ינזל מהר מאד.

ד"א,ובלי לפגוע בפרנסת היפני בטויוטה, המחז"ש הינו סטנדרטי ועולה כ 40 ש"ח שלא בטויוטה.


בברכה,טושי

ד"א,ובלי לפגוע בפרנסת היפני בטויוטה, המחז"ש הינו סטנדרטי ועולה כ 40 ש"ח שלא בטויוטה.
בקטע הזה אני ממש לא מסכים איתך,
היה לי נסיון עם מחזירי שמן תחליפיים, אגב בטויוטה מחזיר שמן כזה עולה 67 שקל!
מי שייצר את התחליפי לפחות זה שאני מכיר ניסה לחסוך עלינו מספר רגורת, וחסך לנו קצת בכמות הגומי, (הוא פשוט לא עושה את העבודה, כי הוא לא בנוי נכון) לפחות זה שאני מכיר.


אני יעבור בחנות החלפים לקנות אחד תחליפי ואני השמח להראות על מה אני מדבר.

לגבי המחזיר שמן,
בקטע הזה אתה בהחלט צודק, הדיסקית שמסתובבת בתוך המחזיר שמן,
במצב לא טוב, לא חלקה.

בכל מקרה תודה רבה.
פלג_

-->