צפייה בגרסה מלאה : עזרה דחוף-דריישפט.
טוב,
ZJ 5200 95
באמצע מדבר יהודה היתפורר לי מין מייסב של הדריישפט הקדמי (זה שמחובר לדיפ') המייסב יושב בתוך פחית ומעוצמת סיבוב הדריישפט הגולות של המייסב עיקמו וחלק אף עברו את הפחית.
פירקתי את הדר' במדבר ונסעתי הנעה אחורית עד הבית.
לפני כמה ימים הזזתי את הסרן קדימה לפי השנתות שמסומנות.
2 ברגים של הדר' ניגמרו איפה אפשר להשיג כאלה? (מהצד של הצלב)
איפה משיגים מייסב כזה?
המייסב מגיע עם הפחית שעוטפת אותו?
כבר קרה למישהו?
חנן
נ.ב.
בנתיים הדר' אצלי בתא מטען.:(
טוב,
ZJ 5200 95
באמצע מדבר יהודה היתפורר לי מין מייסב של הדריישפט הקדמי (זה שמחובר לדיפ') המייסב יושב בתוך פחית ומעוצמת סיבוב הדריישפט הגולות של המייסב עיקמו וחלק אף עברו את הפחית.
פירקתי את הדר' במדבר ונסעתי הנעה אחורית עד הבית.
לפני כמה ימים הזזתי את הסרן קדימה לפי השנתות שמסומנות.
2 ברגים של הדר' ניגמרו איפה אפשר להשיג כאלה? (מהצד של הצלב)
איפה משיגים מייסב כזה?
המייסב מגיע עם הפחית שעוטפת אותו?
כבר קרה למישהו?
חנן
נ.ב.
בנתיים הדר' אצלי בתא מטען.:(
עוד שאלה-איפה מתקנים/מכוונים דרייב שאפט באזור אשדוד?
חנן
באשדוד יש לך את גרינגראס שמתעסקים עם גלי הנע וכו', תריץ חיפוש בדפי זהב.
ברגים ומיסבים תמצא אצל ינוביץ'.
היי חנן
המיסב הזה הינו הפעמון שבמוקדם או במאוחר כושל ברכבים מוגבהים לכן הכי מומלץ לשפץ את הציר ובמקום פעמון לשים צלב מקדימה.
עבודה זו ניתן לעשות אצל גרינגראס או כל יצרן דיישפטים אחר באיזור מגורך.
כך בחשבון שצלב יתנהג טיפה פחות טוב על הכביש מבחינת רעידות אבל משהו לא מורגש במיוחד.
אם תיתעקש, כמובן ניתן לשפץ ולשים שוב פעמון מקדימה.
בברכה
אורן.
לגרינגראס אתה פונה ימינה בכביש 4 ביציאה הראשונה לנמל אשדוד וברמזור השני פונה ימינה אחרי 200 מטר מצד ימין תראה אותם.
היי חנן
המיסב הזה הינו הפעמון שבמוקדם או במאוחר כושל ברכבים מוגבהים לכן הכי מומלץ לשפץ את הציר ובמקום פעמון לשים צלב מקדימה.
עבודה זו ניתן לעשות אצל גרינגראס או כל יצרן דיישפטים אחר באיזור מגורך.
כך בחשבון שצלב יתנהג טיפה פחות טוב על הכביש מבחינת רעידות אבל משהו לא מורגש במיוחד.
אם תיתעקש, כמובן ניתן לשפץ ולשים שוב פעמון מקדימה.
בברכה
אורן.
כמה עולה הפעמון?
וכמה עולה השינוי לצלב?
תודה לכולם.
מביאים את הדריישאפט למשפץ והוא מחליף או לפעמון חדש או לצלב מנסיוני סדר גודל של 1000-1200 ש"ח מורכב על הרכב כולל יוק לצלב.
בהצלחה.
מביאים את הדריישאפט למשפץ והוא מחליף או לפעמון חדש או לצלב מנסיוני סדר גודל של 1000-1200 ש"ח מורכב על הרכב כולל יוק לצלב.
בהצלחה.
מה עדיף צלב או פעמון?
חנן
תחליף את הפעמון ליוק וסגור את הסיפור. לא ממליץ לתקן את הפעמון (הון תועפות..)
תעשה את מה שהחברים ציינו פה.
1. פרק את הפעמון (בקלות אגב, פתח את הברגים שמסביב הקטנים. שתי מכות פטיש קלות בצדדים ושלוף את הפעמון החוצה. פתח את הבורג המרכזי שתראה אחרי הוצאת הכיסוי עם הברגים ושלוף את הבית החוצה. צד שני אתה כבר מכיר בטח איך מנתקים)
2. הרכב יוק (של סופה מתאים) וסגור את הבורג שפירקת בטורק הנכון (בסרן הקדמי קיימת טבעת מעיכה, בארץ לא מקפידים להחליף, מתעצלים .. אבל חייבים, אלא עם כן טוב לך חופשים ורעשים למיניהם :)).
3. דרייב שאפט חדש - צריך למדוד את המרחק מהיוק החדש ליוק בטרנספר ולפי זה לעשות מידה (וודא שיעשו לך sleeve ,שרוול - כניסה ויציאה של הדרייבשאפט)
4. סט ברגים ליוק תוכל לקנות אצל ינוביץ ,אודי מזרחי וכל משפר רכב או מוסך גיפים, עולה 20-30 ש"ח~.
מחיר כולל : ~1000 ש"ח - דבר עם אודי מזרחי, יטפל בך כמו שצריך ..
השועל
תחליף את הפעמון ליוק וסגור את הסיפור. לא ממליץ לתקן את הפעמון (הון תועפות..)
תעשה את מה שהחברים ציינו פה.
1. פרק את הפעמון (בקלות אגב, פתח את הברגים שמסביב הקטנים. שתי מכות פטיש קלות בצדדים ושלוף את הפעמון החוצה. פתח את הבורג המרכזי שתראה אחרי הוצאת הכיסוי עם הברגים ושלוף את הבית החוצה. צד שני אתה כבר מכיר בטח איך מנתקים)
2. הרכב יוק (של סופה מתאים) וסגור את הבורג שפירקת בטורק הנכון (בסרן הקדמי קיימת טבעת מעיכה, בארץ לא מקפידים להחליף, מתעצלים .. אבל חייבים, אלא עם כן טוב לך חופשים ורעשים למיניהם :)).
3. דרייב שאפט חדש - צריך למדוד את המרחק מהיוק החדש ליוק בטרנספר ולפי זה לעשות מידה (וודא שיעשו לך sleeve ,שרוול - כניסה ויציאה של הדרייבשאפט)
4. סט ברגים ליוק תוכל לקנות אצל ינוביץ ,אודי מזרחי וכל משפר רכב או מוסך גיפים, עולה 20-30 ש"ח~.
מחיר כולל : ~1000 ש"ח - דבר עם אודי מזרחי, יטפל בך כמו שצריך ..
השועל
חייב להחליף דרייב שאפט?
לא נראה לי שהוא נפגע (הוא נראה שלם).
חייב להחליף דרייב שאפט?
לא נראה לי שהוא נפגע (הוא נראה שלם).
אני בדרך לאודי מזרחי-עדכונים בהמשך.
חנן
הדרייב שאפט שלם אבל לא תוכל להשתמש בו עם היוק לכן תהיה חייב לשדרג אותו ליוק.
אודי מזרחי רוצה כולל עבודה 1450 ש"ח
כולל:
יוק לסופה
דרייב שאפט
מחזיר שמן
סט ברגים לדרייב שאפט
תודה לעונים.
חנן
מחיר טוב והוגן ..
אודי מזרחי רוצה כולל עבודה 1450 ש"ח
כולל:
יוק לסופה - 300~
דרייב שאפט - 800~
מחזיר שמן - 30~
סט ברגים לדרייב שאפט - 30~
+עבודה ומע"מ (אמור לצאת 200 ש"ח)
תשמע אחלה מחיר... לך על זה בשקט.
ותמסור לו ד"ש חמה ממני..
השועל
AvigdorAharon
10-02-09, 00:45
תיקון דרייבשפט קדמי ל CJ עלה 300 ש"ח לפני שנתיים.
למה צריך דרייב שפט חדש? אי אפשר להשתמש בקיים, להאריך למידת הצורך, ולהוסיף מקום לצלב?
אביגדור
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.