התחברות

צפייה בגרסה מלאה : עישון כבד במנוע קר בלבד



itay-rover
09-02-09, 15:20
לא קשור לג'יפים,אבל צורך דלק כמו ג'יפ...:-)

ברשותי מזדה MPV שניסיתי להיפטר ממנה ללא הצלחה(השוק מת לגמרי)

האמת שהוא נוסע ממש לא רע,כל חייו הוא בילה בנסיעות ארוכות מעין יהב לבאר שבע ולמרכז,ולדעתי זה פרופיל שימוש אופטימלי להארכת חיי מנוע ומכלולים בעיקר הגיר.

המנוע הוא בנזין V6 סוחב נהדר וצורך דלק בצורה יפה אבל לא מוגזמת(1:8).

הדבר העיקרי שמבאס אותי זה שבהתנעת בוקר קרה הוא ממסך את כל סביבתו לבערך חמש דקות כמובן שזה מחמיר כאשר לוחצים על הגז.

התופעה נעלמת מייד אחרי חמש דקות והמנוע לא מעשן בצורה חריגה בשום מצב.

ווידאתי את הקשר לטמפרטורה היום,הרכב עמד יומיים ללא תנועה והיום בצהרים שהיה חם(מי ישמע חמסין באמצע פברואר..) ולא היה עשן.

האם זה בוודאות הגומיות של השסתומים?ולמה הן כל כך רגישות לטמפרטורה אם כן?

יכול להיות שיש איזו צינורית וואקום או הפעלה חשמלית כלשהיא שיתכן ולא פועלת ולכן העישון החריג?

איתי.

tzagi
09-02-09, 15:57
יש סוגים שונים של עשן,
נסה לתאר את הצבע שלו ב ד י ו ק.

יותר קרוב ל: לבן, אפור ככה, או אפור כחול.

whisky
09-02-09, 16:09
יש סוגים שונים של עשן,
נסה לתאר את הצבע שלו ב ד י ו ק.

יותר קרוב ל: לבן, אפור ככה, או אפור כחול.


אני מנחש שהכוונה הייתה: לבן, אפור כהה או אפור כחול, אם פותח השרשור לא הבין.

שיהיה בהצלחה.

whisky

moro
09-02-09, 16:57
אחינו בבוקר רוב הסיכוי שזה גומיות שסתומים אבל רק אם זה בבוקר

eliyoval
09-02-09, 20:58
גומיות שסתומים;);););)

polar bear
09-02-09, 21:09
זה לא קשור לטמפרטורה אלא להצתברות של שמן על הגומיות, זה קורה אחרי עמידה ממושכת. ואחר כך מדובר בכמויות קטנות בלבד שלא משפיעות כל כך על התערובת שמגיעה למנוע.

זאת כמובן עד שהן הולכת פייפן לגמרי ואז זה כל הזמן.

itay-rover
09-02-09, 21:33
תודה על כל התגובות!


יש סוגים שונים של עשן,
נסה לתאר את הצבע שלו ב ד י ו ק.

יותר קרוב ל: לבן, אפור ככה, או אפור כחול.

צבע העשן הוא אפור כחול.....אני באמת חושש מהגומיות פשוט אני מנסה להדחיק....בעיקרון עשו לו טיימינג לפני 50000 קילומטר ואני לא יודע אם החליפו את הגומיות...כנראה שלא..:-(

איתי.

-->