itay-rover
09-02-09, 15:20
לא קשור לג'יפים,אבל צורך דלק כמו ג'יפ...:-)
ברשותי מזדה MPV שניסיתי להיפטר ממנה ללא הצלחה(השוק מת לגמרי)
האמת שהוא נוסע ממש לא רע,כל חייו הוא בילה בנסיעות ארוכות מעין יהב לבאר שבע ולמרכז,ולדעתי זה פרופיל שימוש אופטימלי להארכת חיי מנוע ומכלולים בעיקר הגיר.
המנוע הוא בנזין V6 סוחב נהדר וצורך דלק בצורה יפה אבל לא מוגזמת(1:8).
הדבר העיקרי שמבאס אותי זה שבהתנעת בוקר קרה הוא ממסך את כל סביבתו לבערך חמש דקות כמובן שזה מחמיר כאשר לוחצים על הגז.
התופעה נעלמת מייד אחרי חמש דקות והמנוע לא מעשן בצורה חריגה בשום מצב.
ווידאתי את הקשר לטמפרטורה היום,הרכב עמד יומיים ללא תנועה והיום בצהרים שהיה חם(מי ישמע חמסין באמצע פברואר..) ולא היה עשן.
האם זה בוודאות הגומיות של השסתומים?ולמה הן כל כך רגישות לטמפרטורה אם כן?
יכול להיות שיש איזו צינורית וואקום או הפעלה חשמלית כלשהיא שיתכן ולא פועלת ולכן העישון החריג?
איתי.
ברשותי מזדה MPV שניסיתי להיפטר ממנה ללא הצלחה(השוק מת לגמרי)
האמת שהוא נוסע ממש לא רע,כל חייו הוא בילה בנסיעות ארוכות מעין יהב לבאר שבע ולמרכז,ולדעתי זה פרופיל שימוש אופטימלי להארכת חיי מנוע ומכלולים בעיקר הגיר.
המנוע הוא בנזין V6 סוחב נהדר וצורך דלק בצורה יפה אבל לא מוגזמת(1:8).
הדבר העיקרי שמבאס אותי זה שבהתנעת בוקר קרה הוא ממסך את כל סביבתו לבערך חמש דקות כמובן שזה מחמיר כאשר לוחצים על הגז.
התופעה נעלמת מייד אחרי חמש דקות והמנוע לא מעשן בצורה חריגה בשום מצב.
ווידאתי את הקשר לטמפרטורה היום,הרכב עמד יומיים ללא תנועה והיום בצהרים שהיה חם(מי ישמע חמסין באמצע פברואר..) ולא היה עשן.
האם זה בוודאות הגומיות של השסתומים?ולמה הן כל כך רגישות לטמפרטורה אם כן?
יכול להיות שיש איזו צינורית וואקום או הפעלה חשמלית כלשהיא שיתכן ולא פועלת ולכן העישון החריג?
איתי.