PDA

צפייה בגרסה מלאה : פרוייקט חדש של רכב מירוצי מדבר



עמודים : 1 [2]

גל שחם
10-11-09, 19:24
טעות גדולה ומרה בפיך גל.
אתה תמיד תוזנק לפנינו בגלל סדר הזנקת הקטגוריות...
אבל
מה דעתך על עקיפה נוספת בהפרש של סיבוב שלם :):):)
פנויה בגלל שאתה הפוך לפנים ?:):)

רפי, מה יהיה איתך,הרבה זמן לא באת לתחרויות ראלי רייד ?

1 : המהירים מזנקים ראשונים, בבאחה הקפות,טרופי טראק-עידו כהן, זינק ראשון ואני אחריו.
תהיה יותר מהיר,תזנק לפני. עובדה.

2: מעולם לא התהפכתי ונשארתי הפוך.(טפו,טפו ,טפו)כפי שהזכיר ברוך (ידידי),הרכב שלי בינתיים משול לנחום תקום. חוזר לגלגלים וממשיך בנסיעה.

3: זה שאתה לא ספורטאי ואפילו בן אדם רע,זו גם עובדה,שהרי אתה מתכוון לעקוף אותי, שאני הפוך ולא חושב אפילו לעצור,להציע עזרה,לתת רצועה, או סתם אפילו לעמוד לצידי,כדי שלא אשבר מורלית.

אתה לא מפתיע.

אבקשך לדייק בפרטים.

רני דקל
10-11-09, 20:01
רני, לפי התמונה, הבולמים נמצאים בדיוק מאונכים לקו המחבר בין קצות הזרוע, ולכן זו זווית העבודה הטובה ביותר בשבילם ...
ברור לי. באותה מידה עם צורה שונה של זרוע תחתונה היה ניתן לייצר זוית עבודה כמעט זהה עם הבולמים פונים פנימה כנהוג בעולם. שאלתי למה בכל זאת לבנות ככה, לא קיבלתי תשובה.



לגבי האנרציה, הבעיה בסיבוב היא לא להכניס את האלמנטים לקו מרכז הרכב, אלא למרכז הסיבוב של הרכב ...ובכלל, כמה שוקל בולם ש-10 ס"מ באמת עושים הבדל ...


גם זה ברור (אם כבר מתקטננים אז המרחק מציר הסיבוב מתרחק גם הוא יחד עם התרחקותו מציר מרכז הרכב האורכי). בולם טיפה רחוק יותר לא עושה הבדל משמעותי. שאלתי (מתוך סקרנות גמורה) למה לא לעשות זאת בצורה הרגילה ולהימנע מההבדל (קטנצ'יק ככל שיהיה) לגמרי.

יקיר גרין
10-11-09, 21:38
ברור לי. באותה מידה עם צורה שונה של זרוע תחתונה היה ניתן לייצר זוית עבודה כמעט זהה עם הבולמים פונים פנימה כנהוג בעולם. שאלתי למה בכל זאת לבנות ככה, לא קיבלתי תשובה.


גם זה ברור (אם כבר מתקטננים אז המרחק מציר הסיבוב מתרחק גם הוא יחד עם התרחקותו מציר מרכז הרכב האורכי). בולם טיפה רחוק יותר לא עושה הבדל משמעותי. שאלתי (מתוך סקרנות גמורה) למה לא לעשות זאת בצורה הרגילה ולהימנע מההבדל (קטנצ'יק ככל שיהיה) לגמרי.

רני, עניתה לי, אז אני מרשה לעצמי לענות לך ...
אם במחיר קטנצ'יק, כדברך, אפשר לקבל זרועות מטלה מסיביות יותר (זרוע J היא פחות חזקה, או יותר כבדה).
מבנה הזרועות התחתונות לא משפיע על הזווית בין הבולם לציר שמחבר את קצות הזרוע, אבל כל שינוי שכן ישנה את הזוית הזו ישפיע על התנהגות המטלה, וכנראה שברוך חושב שהמבנה הנוכחי יתן תוצאות טובות ... השעון יגיד אם הוא צודק ...

אני חושב שהרכב מאוד מעניין, יפה הוא לא, אבל ברוך מעולם לא כיוון ליצור רכב יפה, אלא מהיר!

NadavRally
10-11-09, 21:48
ברוך,

האם שקלת במהלך תכנון/בניית הרכב לשים את הנהג במרכז הקבינה?

נדב

הצפרדע
11-11-09, 00:13
ברוך,

האם שקלת במהלך תכנון/בניית הרכב לשים את הנהג במרכז הקבינה?

נדב

לא.

מבנה הרכב הזה הוא של תא אחד שבו נמצא הכל, כולל נהג ונוסע וכולל מערכת ההנעה(מנוע וגיר) היושבת כולה בין הנהג לנוסע.

לכן מיקום הנהג באמצע לא היה אופציה.

יש והיו תכנונים כאלה(עיין ערך אייבן סטיוארט האגדי בפרו טראק של טויוטה) ויש כאלה עם הנהג באמצע ומשני צידיו שני נוסעים(כמו למשל הבאגי של ארז אברמוב) ועוד כל מיני ואריאציות, אבל לא הייתי מעונין ללכת בכיוון הזה.

גל שחם
11-11-09, 07:54
ברוך,

האם שקלת במהלך תכנון/בניית הרכב לשים את הנהג במרכז הקבינה?

נדב

נדב, ראיתי גם מספר תצורות של מיקום הנהג במרכז, עדיין לא הבנתי מה היתרון כאן ?
למה שאלת לגבי הנושא ? בגלל יתרון למיקומו במרכז ?
מה גם שבכל תחרויות הראלי רייד,מיקום הנווט הופך לבעיה ?
אין מקום מבחינת התקנונים לשני נווטים.זה רק כאן בארץ,שאין אכיפה, כי אין חוקים.
עידן הגז,ארז אברמוב,למשל.
דרור כהן ,היחידי שקיבל אישור רישמי ממארגני הדאקר לשלושה אנשי צוות ברכב,נהג ושני נווטים,הסיבה ברורה ומובנת.
איך ישבו הנהג והנווט במיקום מרכזי ? אחד אחרי השני ? נראה לי רע מאד.

NadavRally
11-11-09, 08:42
גל,

יתכן שיש בעייה במיקום הניווט, אך היתרון הוא בנהיגה.
כאשר לא מתפשרים אז שמים את הנהג באמצע, פורמולה אחת למשל.

כמובן שאנחנו חיים בעולם של פשרות ויתכן שחסרונות במקרה של רכב רייד עם נהג באמצע גדולים על היתרונות.

נדב

גל שחם
11-11-09, 11:32
גל,

יתכן שיש בעייה במיקום הניווט, אך היתרון הוא בנהיגה.
כאשר לא מתפשרים אז שמים את הנהג באמצע, פורמולה אחת למשל.

כמובן שאנחנו חיים בעולם של פשרות ויתכן שחסרונות במקרה של רכב רייד עם נהג באמצע גדולים על היתרונות.

נדב
אתה יודע, לי זה דווקא נראה מוזר, אבל זה רק שאלה של הרגל כמובן.
בפורמולה אחד, רוחב הקבינה והתחושה הכללית שונה (לדעתי וזה מניסיון של נהיגה ברכב פורמולה 3 על מסלול המרוצים של אוקנהיימרינג בשטוטגרט), ברכבים שלנו,ראלי רייד,נראה לי יותר קל לשמור על השבילים,כאשר אתה כנהג,נמצא מעל אחד הקוליסים, זה לא מסלול חלק,זה שביל עם קוליס,בדרך כלל.
נראה לי לשמור על קווים בפניות,יותר קל כשיושבים בצד ולא באמצע.
אבל דיון מעניין.
בטוח שכאשר יש ניסיון,אין בעיה, לא נראה לי שלארז הייתה בעיה,אבל אני בטוח שאם אקח רכב עם כסא מרכזי לסיבוב, בטח אמצע את עצמי כמה פעמים חותך יותר מידי את הפניה...

אבל כנראה שזה באמת רק הרגל.

NadavRally
11-11-09, 12:44
יצא לי פעם להתאמן עם נהג ראלי מנוסה באיזור שהייתה קצת צמחייה ירוקה.

אחרי כמה חזרות על המסלול, שלא היה מעגלי אלא "הלוך חזור" צד הנווט של הרכב היה ירוק כמו דגל של מכבי חיפה, צד הנהג היה נקי לגמרי :lol:.

מבחינת ראות, כשאתה לא יושב באמצע תמיד הראות בצד אחד תהיה טובה יותר.

נדב

Tom Bril
11-11-09, 12:53
אתה יודע, לי זה דווקא נראה מוזר, אבל זה רק שאלה של הרגל כמובן.
בפורמולה אחד, רוחב הקבינה והתחושה הכללית שונה (לדעתי וזה מניסיון של נהיגה ברכב פורמולה 3 על מסלול המרוצים של אוקנהיימרינג בשטוטגרט), ברכבים שלנו,ראלי רייד,נראה לי יותר קל לשמור על השבילים,כאשר אתה כנהג,נמצא מעל אחד הקוליסים, זה לא מסלול חלק,זה שביל עם קוליס,בדרך כלל.
נראה לי לשמור על קווים בפניות,יותר קל כשיושבים בצד ולא באמצע.
אבל דיון מעניין.
בטוח שכאשר יש ניסיון,אין בעיה, לא נראה לי שלארז הייתה בעיה,אבל אני בטוח שאם אקח רכב עם כסא מרכזי לסיבוב, בטח אמצע את עצמי כמה פעמים חותך יותר מידי את הפניה...

אבל כנראה שזה באמת רק הרגל.




גל תחשוב על הדבר הבאה, לכל נהג ובעיקר נהג מרוצים שאצלו באה לידי ביטוי נהיגה אגרסיבית , יש צד שאליו הוא פונה טוב יותר, או ימין או שמאל זה בדרך כלל שמאל מכיוון שהנהג מרגיש הרבה יותר בטוח לפנות במהירות כאשר "הסכנה" פחות מורגשת, כמו להיות בשיפוע צד בחלק הגבוה יותר.

מה גם שבפניה שמאלה אתה יותר קרוב לאייפקס ובכך יוצא ששמאל הוא צד המועדף, למרות שיש מקרים שזה הפוך

ברגע שהנהג יושב במרכז הקבינה, כמובן אחרי אימון מספק, תחושת המימד משתפרת ואז אין הבדל בין פניה לשמאל או לימין
בעיקר תחושה משופרת ,ברמת העיקרון אם אין שיקול אחר תמיד עדיף להיות במרכז הרכב (ברכבי ראלי)

גל שחם
11-11-09, 13:03
גל תחשוב על הדבר הבאה, לכל נהג ובעיקר נהג מרוצים שאצלו באה לידי ביטוי נהיגה אגרסיבית , יש צד שאליו הוא פונה טוב יותר, או ימין או שמאל זה בדרך כלל שמאל מכיוון שהנהג מרגיש הרבה יותר בטוח לפנות במהירות כאשר "הסכנה" פחות מורגשת, כמו להיות בשיפוע צד בחלק הגבוה יותר.

מה גם שבפניה שמאלה אתה יותר קרוב לאייפקס ובכך יוצא ששמאל הוא צד המועדף, למרות שיש מקרים שזה הפוך

ברגע שהנהג יושב במרכז הקבינה, כמובן אחרי אימון מספק, תחושת המימד משתפרת ואז אין הבדל בין פניה לשמאל או לימין
בעיקר תחושה משופרת ,ברמת העיקרון אם אין שיקול אחר תמיד עדיף להיות במרכז הרכב (ברכבי ראלי)


וואלה, נשמע הגיוני.

NadavRally
11-11-09, 14:57
זה לא מאוד מסובך, כשאתה פונה שמאלה אתה יכול לראות את הגלגל הפנימי ואפילו משמאלו, כשאתה פונה ימינה אתה לא יכול לראות כמעט כלום.

אם אתה באמצע אז אתה רואה אותו הדבר את שני הצדדים, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר ברכב מבנייה עצמית עם ראות טובה קדימה .

עידו לוריה
11-11-09, 20:31
ברוך "בתי המיסב" במשולשים העליונים הם ביצור עצמי או חלק מדף , אם אפשר פרט איזה מיסב שתול בפנים וכו' .
עידו

הצפרדע
11-11-09, 20:39
עידו, לא הבנתי את השאלה.

אם הכוונה לתפוחים השחורים, אז מדובר במעין מיסב כדורי, יותר נכון JOHNY JOINT, והוא מגיע כיחידה שלמה, הניתנת לפירוק ולהחלפת הכדור בפנים.

בעיקרון מדובר בבית + כדור עם ספייסרים(במקשה אחת) + סוג של מעטה קשיח שמקיף את הכדור + טבעת סוגרת עם סנאפ רינג.

קוטר הבורג הוא 18 מ"מ והחומר ממנו עשוי המיסב והבית הוא פלדת 8620 מחושלת.

עבדתי עם התפוחים האלה קודם והם נתנו תוצאות מצויינות, ללא רעשים וללא שחיקה.

נחיה ונראה איך יעבדו כאן.

הצפרדע
11-11-09, 20:58
הנה לינק שמתאר את התפוח הזה בדיוק

http://www.trail-gear.com/rod-ends-and-link-material.html

lizard
11-11-09, 22:10
שכחת לציין מי אירגן לך אותם וסידר לך מחיר טוב עליהם...

הצפרדע
12-11-09, 10:57
כן, נכון, וזה גם חלק חשוב מאד בתיאור הטכני ובספציפיקציות של המיסב :rolleyes:

עידו, ציין בפניך שמעבר לתכונות שמופיעות בלינק, אלה מיסבים שהגיעו בעזרתו של LIZARD התותח.

יש לכך חשיבות רבה, מכיוון שאם יגיעו בדרך אחרת כלשהי:

1. לא בטוח שיתאימו

2. כנראה שלא יהיו באותו חוזק

3. יתכן שבכלל לא יגיעו

:cool: :cool: :cool: :cool:

עידו לוריה
13-11-09, 10:23
ברוך
דבר ראשון תודה על התשובה / לינק(ברצינות)
דבר שני תודה למיכה.;)
דבר שלישי עכשיו אני יודע מימי להזמין ;)
אבל מיכה תעשה מחיר לחברי גיפולוג ;)
עידו


נ.ב : מיכה יפה מאוד לעזור לחבר (ברצינות)

נמרוד
14-11-09, 22:30
ברוך, הרכב מרשים עד מטיל אימה... רעיון מרכוז המסה מעניין, אבל הוא בא עם בסיס גלגלים גדול מאד, עדיין יש לזה מומנט אינרציה גדול יותר מאשר לרכב עם אותם רכיבים ומבנה אבל קצר יותר ב70-80 ס"מ.

גיאומטרת המתלה הקדמי מעניינת, האם בחרת להתמקד בתכנון בשאלת מרכז הגלגול? אם זה נכון אז הגיאומטריה של המתלה האחורי בכלל מרתקת, חסר לי מבט-על נקי כדי להבין מה אני רואה...

היו נסיעות מבחן? יש חוויות? יש תמונות, סרטונים?

הצפרדע
15-11-09, 00:53
קודם כל, ברוך השב משדה הקרב. כבר חשבנו שערקת או שנשפטת לתקופה בגין מעשים מגונים בנהגות האמרים צעירות ושעירות....:p

בגדול אתה צודק בכל מה שאמרת, לרבות ענין מירכוז המסה ומבנה המתלים. צר לי שעדיין לא ניתן לפרסם, מסיבות מובנות.

אין עדיין נסיעות בשטח, אבל בכביש יש ובינתיים התוצאות מרשימות מאד.

יש אפילו כמה סרטונים אבל אין לי דרך להעלות אותם וקשה להעבירם במייל מפאת אורכם.

אני מקווה לצרוב בקרוב ואז אוכל להעביר דיסק.

רק כשתראה את הרכב נוסע, תבין עד כמה הוא מטיל אימה ועד כמה הוא מתנהג בצורה מענינת ויציבה, נדמה שאפילו יותר מרכב 4X4, ואני לא צוחק.

tzagi
15-11-09, 06:13
ברוך,
אתה יודע שכמעט אין אדם בחוף המזרחי של הים התיכון שאני מחזיק ממנו יותר ממך אבל סיפורים על סרטונים, צריבות ודיסקים לא מתאימים לאדם בקליבר שלך, הרי העוזר השחום שלך יכול להוריד סרטונים ליוטיוב כאהבת נפשו בדיוק כמו שעשה בעבר פעמים רבות ובהצלחה גדולה.....

lizard
15-11-09, 08:26
עידו יש מחיר טוב לחברי ג'יפולוג :-)

ג'ו, לראות את הרכב עושה סיבובים על אספלט זה בלית מלה אחרת, משעמם. עוד שבועיים אני מקווה שנצא לשטח ואז תקבלו צילומים וסרטונים. תנו לכלה להבשיל קצת :-)

יריב קלר ברוך
18-11-09, 00:17
איזה כלי חבל על הזמן היום ביקרתי בסדנה של ברוך בקיצור הכלי מפלצת גדולה ומרשימה :twisted: רוחב הכלי ידביק תרכב בסיבובים מהירים :idea: מה שרואים במציאות לא עובר בתמונות בהצלחה כול הדרך לפודיום :D

גל שחם
20-11-09, 16:18
רק להזכירך,ברוך ידידי, נשארו לכם בדיוק שבועיים להעמיס את הסקרייפר על נושאת טנקים, לכיוון

כללי,דרום. (שהחקלאים לא יחרימו לכם את הרכב בטענה שזה איזה קומביין שנעלם להם לפני שנים...)

נורא רציתי לבוא לבקר היום (שישי) ולהיות בפלברה שלכם וגם לראות את הרכב.

כפי שתבין בעוד שבועיים,אני גם מכין לכם הפתעה ולא כל כך מצאתי זמן.

להתראות ומקווה שבאמת הכל עובד (ברצינות)ואתם מכינים לכולם הצגה.

גל.

הצפרדע
20-11-09, 18:15
שכח מזה חמודי, אם נגיע בעוד שבועיים הרי שזה יהיה עם הטרופי טראק, שהיום דחפנו לתוכו את המנוע, גיר ועוד כל מיני דברים טובים, ובשבוע הבא נפחית לו את יחסי ההעברה בכדי ששוב לא יעבידו אותו בטורים גבוהים בלי הפסקה ובלי להבין שהוא במצוקה :confused:.

הרכב החדש לא מיועד בשלב הראשון להיות רכב מירוץ אלא רכב נסיוני שאמור לבחון כל מיני רעיונות ופטנט מסויים(מצלצל לך מוכר איכשהו, עגל מרבק שכמוך???) והוא עובד בינתיים בדיוק לפי התכנון ולפי המייל ששלחתי אליך לפני נסיעתך לארץ הטאפאס.אילו יכולתי הייתי שולח מייל עם סרטונים מדהימים, אבל זה כבד מידי למייל.

רצית לבוא אלי לחולון, הא?:rolleyes:?

פחחחחחחחח, אשרי המאמין. הסיפור של זאבים זאבים כבר מרגיש מבויש אל מול האיומים החוזרים ונשנים שלך. ירד לי האסימון שלמרות החזות המכובדת שלך, אתה סתם בנאדם לא רציני, ואני כבר לא מתרגש מזה.

חשובה לך יותר בובת הנחום תקום שלך ושמלתה החדשה :p. נו מילא, שיהיה.

גל שחם
21-11-09, 10:22
רצית לבוא אלי לחולון, הא?:rolleyes:?

חשובה לך יותר בובת הנחום תקום שלך ושמלתה החדשה :p. נו מילא, שיהיה.

בובת הנחום תקום שלי לא יותר חשובה, היא הרבה יותר חשובה,או ליתר דיוק,רק היא חשובה.
מכיוון שאתה כבר יודע פרטים על שמלתה החדשה...אני בטוח שהפעם תסלח לי.
אנחנו עובדים במרץ רב כדי להגיע, יפים וחדשים לארוע הקרוב.
מצטער לשמוע,ששוב לא תגיע עם הדבר החדש, אך שמחתי לשמוע כי הטרופי מגיע וגם לירן מגיע ותהיה חגיגה מוטורית בצבעים וברכבים יפים וחדשים.

גל שחם
24-11-09, 21:46
ברוך, ראיתי היום בכביש החוף,חשבתי אולי יכול לעזור ?
משהו שיקדם את הפרוייקטים שלך.

הצפרדע
25-11-09, 00:29
אתה יודע מה, גל?

ההתחכמויות האלו מתחילות לעייף וגם קצת להימאס.

נסה להפנות אותן לשרשורים אחרים.

six 4 life
25-11-09, 00:35
ברוך
יש אנשים שקונים את האוטו שלהם,
ויש אנשים שבונים את האוטו שלהם.
דפדף.

גל שחם
25-11-09, 01:07
אתה יודע מה, גל?

ההתחכמויות האלו מתחילות לעייף וגם קצת להימאס.

נסה להפנות אותן לשרשורים אחרים.

ברוך, האמת שהשרשור הזה כבר מעייף את רובנו, אני מנסה בכל דרך אפשרית לעזור לך לסיים כבר את הפרוייקט הזה. די, כבר מתחלפת לה שנה עוד חודש ואתה עדיין מעייף אותנו עם הפרוייקט החדש הזה,של רכב מרוציהמדבר,שהופך עוד מעט לרכב אספנות.
מה אתה נעלב מכל שטות, ראיתי היום את הרכב הזה וחשבתי שאולי יכול לעניין אותך.
אם לא,אתה לא חייב .רק רציתי לעזור.
המעט שיכולתי.

GodsFather
25-11-09, 10:47
גל, ברוך לא רשם "ברצינות" או "באמת" בסוף המשפט שלו :p

הצפרדע
25-11-09, 12:16
ברוך, האמת שהשרשור הזה כבר מעייף את רובנו, אני מנסה בכל דרך אפשרית לעזור לך לסיים כבר את הפרוייקט הזה. די, כבר מתחלפת לה שנה עוד חודש ואתה עדיין מעייף אותנו עם הפרוייקט החדש הזה,של רכב מרוציהמדבר,שהופך עוד מעט לרכב אספנות.
מה אתה נעלב מכל שטות, ראיתי היום את הרכב הזה וחשבתי שאולי יכול לעניין אותך.
אם לא,אתה לא חייב .רק רציתי לעזור.
המעט שיכולתי.

בחיאת אולוהים, גל, שאתה דפוק!

יש כאן שרשורים בני שלוש, ארבע וחמש שנים שאפילו עוד לא הסתיימו, ולך יש הערות וטענות כלפי, זה שבונה רכב חדש כל חצי שנה???

חוץ מזה כפארות, אתה הרי יודע שיש ענין של טעם טוב וטאקט, והולך ומתברר באופן הכי חד וחלק, שאין אפילו שמץ משתי התכונות הללו אצלך.

אפשר להבין את ההתחכמות האחרונה שלך רק כרצון להעליב או לפגוע - את הגרוטאות על הטנדר החבוט הזה אתה יכול לקחת ולעשות איתן מה שאתה רוצה. בעצם אתה לא יכול לעשות איתן שום דבר, כי בטח לא תדע איך, מה ולמה הן משמשות בכלל.

לכן גם השרשור שלך על הבגד החדש של הרכב שלך לא שייך לפורום הבונים בקטגוריית הפרוייקטים. הוא היה יכול להיות שם אם עידו היה מפרסם אותו, אבל אתה? מה אתה עשית במו ידיך בפרוייקט החביב הזה, חוץ מאשר חתימות? :cool: ?

ועכשיו ברצינות - במקום לז... את המוח עם השטויות שלך, חסרות הטעם הריח והטאקט, תבדוק טוב את מה ששלחתי אליך לפני נסיעתך ותודיע לי אם זה מענין אותך או לא. תשקיע את זמנך בדברים חשובים וחיוביים ולא בהבלים, כהרגלך בקודש לאחרונה, בעצם כהרגלך בקודש מאז חוצה ישראל האחרון, מועד בו עלה לך השתן לראש, והציף את עיניך ומוחך.

גל שחם
06-12-09, 23:37
ברוך, צופי באחה רוחמה מספרים שהיית בשטח עם הרכב החדש ?!
הייתכן ? ואם כן ,איך לא הגעת לנקודת הראלי ? לזינוק/סיום
אולי אני דפוק , אבל אתה ?
תן סיבה אחת שלא באת להגיד שלום (לא לי ) ולהראות את הרכב ?
אני בטוח שזה לא קשור לתגובה שלי.

חנן גולומבק
13-01-10, 17:21
ברוך מה קורה ? נורא משעמם כאן .
או שתספר לנו או שאני אמשיך לכתוב שירים עליך ועל הסדינים :mad:

zagi
13-01-10, 17:41
הוא נכנס לשנת החורף שלו , אל תעיר אותו ( הוא קם עצבני )

הצפרדע
08-02-10, 00:13
טוב, חנן, אני עושה ימים כלילות בכדי שלא תשתעמם...

אז החדשות הן שחזרתי(לאחר שהניסוי הראשון עם מתלים נפרדים מיוחדים וקצת "משונים" מקדימה, הצליח מבחינתי) לרעיון המקורי של השרשור, והוא סרן ריק /מת מקדימה, וזאת בתצורה מאד מקורית ומענינת, המבטלת כמעט לחלוטין את חסרונותיו הרבים של רכב מירוץ עם סרן חי מקדימה.

זה הולך להיות ניסוי מאד מענין ואני משוכנע שגם יהיה מוצלח.

אני אפילו מנחש שהוא יהיה מספיק טוב בכדי להוציא אותו לכמה מירוצי מדבר בשנה הזאת, אולי הבאה.

בתקווה שעד אז יהיו כבר רשיונות חוקיים לכלים תחרותיים וגם ביטוח, שאז אוכל להציג גם אני - סופסוף - לראווה את כישורי הלא ברורים 8) בנהיגת ראלי.

תמונות בקרוב.

הצפרדע
19-02-10, 19:31
עוד אין תמונות בינתיים, אבל הרוב כבר קיים -

יש סרן ריק(צינור עם שתי נאבות הכל בניה עצמית שתחזיק לעד..:cool:), זרועות תחתונות מחוברות, הגה שיושב במקום על הסרן, ומשולש עליון שרק נשאר לחברו לתושבות העליונות בסרן.

אחרי זה הארכת צינורות ההגה וחיבור מוט ההגה הזחיח, ויאללה לתת בגז.

אם אשתי לא היתה מטילה וטו על עבודה כלשהי מחר :(, הרכב כבר היה בנסיעה ביום א'.

אוטוטו תמונות שאני מבטיח שיהיו מאד מאד מענינות.

יריב קלר ברוך
03-03-10, 22:45
טוב התמונות המענינות כבר כן ברוך חתם היום על חוזה עם שני נהגים מטורפים רומי ומידן בעלי משקל מינימלי כדי לא להוסיף משקל לרכבים כך שבשיקלול סופי עקב משקל הנהגים הרכב של ברוך הכי קל יש לציין שהנהגים בעלי נסיון רב ומודים לברוך על ההזדמנות לנהוג על רכבים ברמה גבוהה שניבנו ע"י הצפרדע בעלת ידי זהב :shock:

בקרוב הנהגים יצאו לסידרת אימונים להכרת הרכבים אז ברוך תודה על האירוח ועל בחירת הנהגים :D

jeep.il
03-03-10, 22:54
יריב אני מקווה מאוד בשבילכם שהשיתוף הזה אורן יריב וברוך יקרום אור וגידים ויהיה למשהו מטורף.

יריב קלר ברוך
03-03-10, 22:59
יריב אני מקווה מאוד בשבילכם שהשיתוף הזה אורן יריב וברוך יקרום אור וגידים ויהיה למשהו מטורף.
תחשוב עם אני מאמן את הנהגים שלי מגיל צעיר והם ינהגו ברכבים של ברוך ברור שזה מטורף:shock:

בקרוב הסרט של ניסוי כלים ע"י הנהגים

יריב קלר ברוך
04-03-10, 05:20
http://www.youtube.com/watch?v=KQ-aiG5iG2o

http://www.youtube.com/watch?v=HpgoA2nRJv4

ושוב תודה לברוך

בולדוזר
05-03-10, 00:14
איזה נהגים חמודים ללא ספק דור העתיד של הגיפאים לפי האהבה לשטח שקיבלו מהאבא
:D

שחר דורון
05-03-10, 00:35
פששש , ברוך..

רואים בתמונות שיש בך גם צד אנושי :)

רק ילדים מוציאים את זה ממך ?

זאת הנקודת תורפה?
;)

הצפרדע
05-03-10, 07:10
רק ילדים מוציאים את זה ממך ?


כן.

אחר כך, לצערי, הם מתקלקלים, ואת התוצאות אנחנו רואים מסביב.

אבל כשרואים כאלה פרחים, תמיד יש תקוה שלהם זה לא יקרה.

והשניים של יריב, בלי עין הרע, ממש מדהימים וחמודים וברור שמקבלים חינוך טוב - בהחלט עשו לי את זה. בלי סמיילים.

יריב קלר ברוך
05-03-10, 08:05
חבל לכולם על הזמן ברוך הפך מצפרדע לנסיך אפילו ללא נשיקה פשוט אהבה לילדים וגם הם התהאבו בברוך בחזרה היה מרגש וכייף והילדים ממתינים לפגוש שוב את ברוך והמפלצות.

שוב תודה ואיחולי החלמה מהירים
מיריב רומי ומידן

חנן גולומבק
17-05-10, 21:06
יש התקדמות , תמונות , משהו ?

הצפרדע
18-05-10, 18:59
יש התקדמות , תמונות , משהו ?

לא, אין כלום.

המנוע שהיה ברכב הזה נתרם לטרופי טראק שעכשיו מתהדרת בשברולט ביג בלוק (נפח של כ 7,500סמ"ק....) עם כ - 500 כ"ס עליזים.

חוץ מזה יש הרבה הכנות לחוצה ישראל, שם אנחנו מריצים בנוסף לטרופי טראק, את הסובאגי, שעכשיו מתחילים לעבוד על החלפת המנוע שלה למנוע חדיש יותר עם 165 כ"ס וגיר טיפטרוניק.

מה שאני יכול להבטיח, הוא שבמנוע החדש כבר לא יקפוץ שום טיימינג. פשוט ננעל אותו וזהו.

חוץ מזה, עד שלא יימצא מנוע שיתאים לרכב שהוא נושא שרשור זה, לא תהיה התקדמות, וזה אומר שהוא עלול למות בטרם נולד..:cool:

בעצם הוא כבר נולד, מכיוון שהוא דוקא רץ יפה מאד בעת שהיו לו משולשים מקדימה.

יהיה טוב.

-->