PDA

צפייה בגרסה מלאה : מי מרוצה מהגראנד שלו



yeshahar
15-02-09, 20:55
שלום לכולם רכשתי לפני כשבועיים גראנד v8 שנת 98
וחשבתי לעצמי אני הולך להגביהה את הרכב בזול צמיגי שטח
ויאלה לבוץ ולפי כול השירשורים שקראתי פה
הבנתי שמערכת החשמל פה ממש מפחידה
פתאום התחילו חיתוכים מהמנוע בסרק וגם בנסיעה
שממש הפחידו אותי
אני לא יודע לאיפה לגשת ולא ממש מבין ברכב הזה משהוא
והבנתי שהגבהות לא ממש זולות ברכב הזה
בקיצור לא יודע מה לעשות כסף הרבה לא נשאר לי
וחושב כבר למכור
לכן מעלה את השירשור הזה כדי לדעת מי מרוצה מהרכב הנ"ל
לפני שאני טולה שלט עליו כי הנסיעה בו ממש חוויה אבל ההוצאות מפחידות אותי
עם תקלות מכניות אני יכול עוד להיסתדר במיוחד אחרי שקניתי ליפט לעבוד על הרכב
אבל מבעיות החשמל אני מפחד
אז אודה לכולם אם ירשמו מי מרוצה מהרכב שלו
תודה יריב

נמרוד
15-02-09, 21:17
אתה תמצא כתוב בפורום בצורה ברורה ביותר שנדרש סכום של 15-20 אלף שקלים כדי להביא צ'רוקי או גראנד למצב של רכב שטח - קיט הגבהה איכותי, בולמים וצמיגי שטח. אם לא לקחת את ההוצאה הזאת בחשבון, אתה אכן בבעייה מסוימת, אם כי אפשר לשפר את הרכב גם בהדרגה ובעלויות נמוכות יותר (אבל לליפט יש לך כסף? סדר עדיפויות מוזר...:?: )

לגבי מוסך - לא כתבת מאיפה אתה. באזור הצפון הקרוב אני ממליץ אישית על ארנון מלאכי מפרדס חנה, מוסך אנדורו - http://www.enduro.co.il.

nissany
15-02-09, 21:41
לא חושב שצריך 15K בשביל להנות מהרכב.

אל תערבב בין הדברים

אין ברכב "הרבה בעיות חשמל " יותר מרכבים אחרים בני 11 שנים

כנראה הצפת פאלאגים ,דסרביוטור ,פילטר אוויר ,צמה וכו' שקשור למיים

כן אפשר לשפר בזול גראנד ,אתה לא חייב קיט 4.5 בשביל להתחיל להנות
אם קנית כבר צמיגי בוץ אז סבבה
תעשה חיפוש לגבי קיטים ,או ,הגבהה "בזול " ותמצא לא מעט חומר
יש מעט מאד רכבים שיכולים לספק כל כך הרבה פאן בשטח ובביש

חנן geep
15-02-09, 23:29
הכל תלוי במי שהיה לפניך ואיך הוא טיפל בג'יפ.
וזה נכון...יש לגראנד בעיות אבל תגיד תודה שאין לך דיסקברי ;).(בעוונותי היה לי)
אי אפשר גם לרצות לטייל בבוץ וגם לא לשלם על זה.
אם תרצה ליצנוח יעלה לך קורס צניחה כ-8000 שקל.
אם תרצה לצלול יעלה כ-2000 שקל.
ההנאות בחיים עולות כסף ולא מעט.

אני מודה על עצמי שאני חולה נפש והמדבר והבוץ זורמים לי בורידים,ובלי מנה פעם בשבוע אני נהיה עצבני :twisted: וזה חלק מהחיים שלי.(נוסע לעבודה ומקצר דרך השטח)
אני לא בטוח שתוכל להבין את זה,אבל אני בטוח שיש פה עוד הרבה שחיים את זה וגם אנחנו מוציאים לא מעט כסף אבל זה חלק מהמשחק.
ד.א.
לא נזכרת מאוחר מידי?
בהצלחה בכל מה שתחליט.
חנן

sos4u
15-02-09, 23:44
1. סוף מעשה במחשבה תחילה.
2. יש הגבהות זולות- סט אוקולון ומנתק למוט מייצב מספיק כדי להתחיל.

ד"א עם הגרנד הראשון נסעתי גם בלי זה ... במצב סטנדרטי לחלוטין, עם צמיגי [ אופניים ... ] כביש במידה 225/70 ... ללא החלפת טרנספר, ככה נסעתי מספר חודשים [ בהם ביקרתי בנחל צין, מעלה גיתה, נורי, משלט21, העליה "המפורסמת" של דנינו ביער בן שמן ועוד. ]

3. כמו שאמר קודמי, תקלות חשמל "מפחידות" ? יהיו בכל רכב שלא טופל נכון או בזמן.
אני חושב שהתמורה שאתה מקבל ב ZJ היא מהגבוהות שיש בתחום. תמורת עשרות אלפי שקלים בודדים אתה מקבל רכב מפנק עם יכולת שטח מרהיבה ואין סוף אפשרויות לשיפור.

ואם אכן הייתה קורא פה בפורום, יכולת לדעת שנמכרו כאן מספר רכבים משופרים, במחירים מגוחכים.

אז, לא להיות מרוצה מגרנד ? אפשרי, אבל, אם כבר נכנסת לדיכאון מקצת גימגומים וחיתוכים, אז, לא נראה לי שאתה בתחביב הנכון. . .

אז, לפני שאתה עושה צעד שיעלה לך גם ככה, צור קשר בפרטי ואשמח לעזור לך.

zik5
16-02-09, 05:48
אני מרוצה מהגראנד 95 שלי. והרכב הבא שלי יהיה גם גראנד...
אתה מתאר תקלה שיכולה להיות בסוף מגע רופף....ואתה מתיאש מהרכב??
חשבתה שניתן לשפר בזול...יש באתר שרטוט של ספיסרים 2" 500 ש"ח והרכב מוגבהה...
נכון שהשמים הם הגבול...לא כמו ביפני שאין כלכך הרבה אופציות.
הוצאות מפחידות??זה דבר שבהחלט צריך להלקח בחשבון בכל רכב בין 11 במיוחד שמדובר ברכב שטח .
ולקח אחד שילמדו ממך ....אני מנסה למכור גראנד משופר וכולם חושבים לקנות רכב בתול וישפרו אז חשוב
גם לזכור שמחיר השיפורים על המדף רחוק מלהיות מחירם על הרכב!!שלא לדבר על הזמן שמושקע בכל השיפורים.

yeshahar
16-02-09, 16:50
סתם לסדר לכולם את האוזן אני גם חובב גיפים מושבע
היו לי המון גיפים כגון פגארו טויוטה נאנד קרוזר ועוד
האחרון היה סמוראי שנת 93 מוגבה נועל 235/75/r15
ואני גם חייב לרדת לשטח אחת לשבוע כדי להרגע
רכבתי כול חיי על אופנועי שטח היום אני בן 36
ועם הרבה צלקות בגוף היום יש ילדים שקול טיפה יותר
הבעיה הרצינית שלי שאני לא נהג שמרחם על הרכב
לכן רציתי לדעת מה אתם אומרים על הגראנד אני אישית מאוד נהנה מהכוח הבלתי מוגבל שלו
אבל מה לעשות נגמר הכסף וחשבתי שאפשר להגביהה בזול וטעיתי נראה איך נתגלגל
ולגבי הכסף לליפט אח שלי הגדול תרם לי אותו
(אני גר במושב ניר יפה שבעמק יזרעאל)
בכול אופן תודה לכולם על ההתיחסות אשמח לעוד דעות
תודה יריב

Jacob80
16-02-09, 19:43
לגבי מוסך - לא כתבת מאיפה אתה. באזור הצפון הקרוב אני ממליץ אישית על ארנון מלאכי מפרדס חנה, מוסך אנדורו - http://www.enduro.co.il.

לא יכול שלא להגיב.
אני בניגוד אליך ממליץ לא ללכת לארנון מפרדס חנה.
נכון הוא נראה לי אדם מקצועי מאוד, הוא גם נחמד וסבלני, אבל ! וזה אבל גדול:
לפני שנה וחצי, בעקבות המלצה דומה מצדך פניתי לארנון כדי להחליף משאבת מים (כי התעצלתי להחליף לבד) ועל הדרך ביקשתי ממנו שיחליף לי שמן גיר ופילטר שמן (גם את זה התעצלתי לעשות לבד ובגלל שאני יודע איזה פשוט זה אז שיערתי שזה לא יעלה סכום משמעותי).
כשבאתי לשלם ביקש ארנון 2300 (!!!!!!) ש"ח.
משאבת מים עולה 500 ש"ח. פילטר שמן 100 ש"ח. שמן גיר נגיד עוד 100 ש"ח.
זה אומר שארנון גבה 1600 ש"ח עבודה שזה מחיר שגובים בד"כ לאוברול.
מה גם שהוא סגר את הבנד בצינור רדיאטור חזק מדי וסדק אותו..

דבר אחד למדתי..לא להתעצל להחליף כל דבר לבד.

באשר לנושא השרשור:
לדעתי גראנד זה רכב מדהים. אין בנמצא שילוב יותר מוצלח של רכב עם יכולות כביש ושטח ברמה כזאת.
בכביש הוא מהיר, חזק, בטיחותי ומפנק עם איבזור שלא מבייש S CLASS של מרצדס
בשטח, עם השקעה מינימלית הוא מתעלה על 90% מהרכבים בשוק, הגמישות המדהימה מפצה על חוסר בנעילות ולרב הוא יעלה בקלות מקומות שג'יפים יפניים עם נעילה אחורית מתקשים ושוברים (אמרת לנד קרוזר??).

אם אתה רוצה יעוץ לשיפורים בפחות מ 5000 ש"ח שיאפשרו לך יכולות שטח כאלה - דבר איתי (

Saar
16-02-09, 20:44
לא מכיר את ארנון, אבל רק לשם הדיוק,
פילטר שמן גיר (קיט שמן ואטם) ל XJ עולה 230 ש"ח (כולל), לגראנד זה מן הסתם דומה.
שמן גיר, מופר עולה 250 ש"ח ל 5 ליטר (כולל, לא זול...)
זה לא הופך את המחיר שציינת להגיוני וראוי אבל, כדאי שמי שקורא ידע מה הן העלויות האמיתיות.

סער.

sos4u
16-02-09, 21:05
לא מכיר את ארנון, אבל רק לשם הדיוק,
פילטר שמן גיר (קיט שמן ואטם) ל XJ עולה 230 ש"ח (כולל), לגראנד זה מן הסתם דומה.
שמן גיר, מופר עולה 250 ש"ח ל 5 ליטר (כולל, לא זול...)
זה לא הופך את המחיר שציינת להגיוני וראוי אבל, כדאי שמי שקורא ידע מה הן העלויות האמיתיות.

סער.

הוצאת לי את המילים מהמקלדת ... המחירים שציינת מדוייקים נכון ללפני 8 ימים בצעתי בדיוק את ה"פרוייקט" הזה. ושמן גיר, נכנס יותר ממיכל וחצי.

עדיין מרחק רב למחיר שציין קובי... אבל, מה שנכון נכון ..

Jacob80
16-02-09, 21:14
סער, אני לא בא להכפיש או ללכלך אלא מספר עובדות.
שמן גיר של מופר אמנם עולה 250 אבל לא שמו לי מופר אלא שמן גיר רגיל שעולה לגלון בסביבות 80 שח.
פילטר שמן ואטם עולים 110 ש"ח אצל ינוביץ (וזה הפילטר ששמו לי. לא הביאו ממכשירי תנועה) - לגראנדים 96-98 זה פילטר כמו של סופה

אני אומר שוב - ארנון נראה בעל מקצוע רציני. לומר לטובתו שהוא גם נעים הליכות וסבלני. אבל המחיר היה מבחינתי חסר פרופורציה לחלוטין.

נמרוד
16-02-09, 21:25
אני לא בא להגן על ארנון - אני ממליץ מהנסיון האישי שלי כלקוח מרוצה - ויש גם לקוחות לא מרוצים - עובדה.

אבל רק לשם הדיוק - אתה מדבר על החלפת שמן ופילטר מנוע או גיר אוטומטי? יש הבדל משמעותי מאד בין הפרוצדורות...

sos4u
16-02-09, 21:27
סער, אני לא בא להכפיש או ללכלך אלא מספר עובדות.
שמן גיר של מופר אמנם עולה 250 אבל לא שמו לי מופר אלא שמן גיר רגיל שעולה לגלון בסביבות 80 שח.
פילטר שמן ואטם עולים 110 ש"ח אצל ינוביץ (וזה הפילטר ששמו לי. לא הביאו ממכשירי תנועה) - לגראנדים 96-98 זה פילטר כמו של סופה

אני אומר שוב - ארנון נראה בעל מקצוע רציני. לומר לטובתו שהוא גם נעים הליכות וסבלני. אבל המחיר היה מבחינתי חסר פרופורציה לחלוטין.

קובי,
שני המשפטים לא הולכים יחד.
לגיר של גרנד הולך שמן מופר או וולולין [שקשה יותר להשגה בארץ.] , נקודה.
אם אתה יודע שזה לא מה שיש לך - תחליף. חבל על הגיר ..

-->