NIRG
20-02-09, 11:53
הסופה הולכת... בצער רב מאוד, ג'יפ מדהים, אבל החסרונות הכריעו אותנו.
התקציב הוא 50K, רכב שני במשפחה יובל על ידי הנהגת המשפחתית כל יום כ-15 ק"מ עד לרכבת.
טיולי משפחה אחת לחודש, שישי שבת שטח במדבר עם אוהלים. הטיולים ברמת קושי בינונית. הרכב ישמש בעיקר לטיולים הנ"ל, כשנעמיס עליו אותנו (זוג) + 2 בנות (בת 3 ובת חצי שנה) + 2 כלבים- גולדן ולברדור.
ההבדל בין הדגמים הנ"ל בשוק המשומשים הוא בערך 10K ש"ח לטובת הגלופר, כאשר הפג'רו נסע הרבה יותר קילומטרים, מהם מס' לא מבוטל בשטח.
חיפשתי תשובות. במדריך לקנית רכב משפחה הגלופר מסוכם כ- "עושה את העבודה בשטח ובכביש בלי דרמה וגם בלי ריגושים". מומחה ג'יפים מפורסם שהתייעצתי איתו הגדיר את הגלופר כ- "בסדר" אבל עדיין ממליץ על הפג'רו. בפורומים בדרך כלל מדברים על הגלופר כ"לא סקסי". האם זה ההבדל העיקרי? אני לא קונה דוגמן, אבל אם כבר מחליפים ג'יפ אז אני לא רוצה להתאכזב ולהחליף שוב בעוד שנה שנתיים. האם יש הבדלים ביכולות הטכניות בין השניים? דובר בפורומים שהגלופר איטי. מה זה אומר? אני לא אוהב ליסוע מהר בשטח... מה לגבי הוצאות אחזקה, דלק, ביטוח?
התקציב הוא 50K, רכב שני במשפחה יובל על ידי הנהגת המשפחתית כל יום כ-15 ק"מ עד לרכבת.
טיולי משפחה אחת לחודש, שישי שבת שטח במדבר עם אוהלים. הטיולים ברמת קושי בינונית. הרכב ישמש בעיקר לטיולים הנ"ל, כשנעמיס עליו אותנו (זוג) + 2 בנות (בת 3 ובת חצי שנה) + 2 כלבים- גולדן ולברדור.
ההבדל בין הדגמים הנ"ל בשוק המשומשים הוא בערך 10K ש"ח לטובת הגלופר, כאשר הפג'רו נסע הרבה יותר קילומטרים, מהם מס' לא מבוטל בשטח.
חיפשתי תשובות. במדריך לקנית רכב משפחה הגלופר מסוכם כ- "עושה את העבודה בשטח ובכביש בלי דרמה וגם בלי ריגושים". מומחה ג'יפים מפורסם שהתייעצתי איתו הגדיר את הגלופר כ- "בסדר" אבל עדיין ממליץ על הפג'רו. בפורומים בדרך כלל מדברים על הגלופר כ"לא סקסי". האם זה ההבדל העיקרי? אני לא קונה דוגמן, אבל אם כבר מחליפים ג'יפ אז אני לא רוצה להתאכזב ולהחליף שוב בעוד שנה שנתיים. האם יש הבדלים ביכולות הטכניות בין השניים? דובר בפורומים שהגלופר איטי. מה זה אומר? אני לא אוהב ליסוע מהר בשטח... מה לגבי הוצאות אחזקה, דלק, ביטוח?