PDA

צפייה בגרסה מלאה : מספר שאלות על סמוראי שנת 93 עייפה



plastic
24-02-09, 14:10
סליחה מראש על בלבול המוח קראתי לא מעט באתר לפניי כל השאלות האלו

בעקבות בכתבה על שיפוץ קרבורטור בחצר הבית החלטתי לשפץ את שלי לבד
כשחיפשתי את הערכה אמרו לי שאין להשיג ערכה כזאת לקרבורטור שהגוף שלו הוא חצי אלומיניום חצי פלסטיק
זה נכון?למישהו יש נסיון עם זה?
אוליי כדאי לי פשוט להחליף לקרבורטור של סובארו (בהתחשב בעובדה שזה טוב יותר,זה טוב יותר?)
אגב לא סתם החלטתי לשפץ מספר מכונאים אמרו לי שזה יפתור כמה בעיות

שבוע שעבר שיפצתי את הסטרטר כי הוא היה חורק ואוכל את השיניים של גל ההינע
כשפירקתי ראיתי שהוא בכלל של מיטצובישי והשאלה היא אם זה בריא בכלל למרות שרוב הזמן הבעיה כבר לא חוזרת
כדאיל לקנות מקורי של סמוראי?כמה הוא עולה?

איך אני יכול לדעת אם המנוע שלי הוא 1600 ולא 1300 ?
אני שואל כי המנוע שלי מורכב על מן קיט כזה שראיתי באתר של קלמיני
תושבות למנוע 1600,
המספרים הסידורים על המנוע ועל הרשיון זהים
המוכר רמז משהו על זה וכשחקרתי הוא אמר שהוא לא יודע בוודאות
קיבלתי שני הסברים בשבילי שניהם נשמעים הגיונים או לא הגיונים באותה צורה
אחד הוא שבגלל שהמנוע עבר חריטות גדל הנפח ומכאן הצורך לתושבת חזקה יותר
והשני הוא שכדי להתאים את הסטרטר הלא מקורי(של מיטצובישי) למרות שזה נשמע לי בכלל הזוי

נשברה לי יוניט חום מנוע עם ההברגה התוך הטרמוסטט
קניתי חדשה אבל אני לא יודע איך להוציא את הקודמת
אמרו לי להיזהר באיזור הזה עם מקדחים ומברזים למיניהם אז אוליי יש שיטה אחרת
דרך אגב החלק הזה כנראה עבר כבר תיקון עם אפוקסי או משהו אוליי כדאי להחליף אותו?
כמה הוא עולה?

תודה

דן דן
24-02-09, 19:41
[/QUOTE]שבוע שעבר שיפצתי את הסטרטר כי הוא היה חורק ואוכל את השיניים של גל ההינע
כשפירקתי ראיתי שהוא בכלל של מיטצובישי והשאלה היא אם זה בריא בכלל למרות שרוב הזמן הבעיה כבר לא חוזרת
כדאיל לקנות מקורי של סמוראי?כמה הוא עולה?

פלסטיק שלום,
הסטרטר עם הלוגו של מיצובישי זהו הסטרטר המקורי, גם אני פרקתי אותו לא מזמן וראיתי את העובדה שציינת, בדקתי את זה בחברה ליתר בטחון למרות שזה הפעם הראשונה שהסטרטר הוצא מהרכב...
לגבי התושבות הכחולות הן מחוברות לתושבת המקורית?

מורי
25-02-09, 08:13
כשחיפשתי את הערכה אמרו לי שאין להשיג ערכה כזאת לקרבורטור שהגוף שלו הוא חצי אלומיניום חצי פלסטיק
זה נכון?למישהו יש נסיון עם זה?

הקרבורטור אכן מורכב גם מחלקי פלסטיק,אבל אני לא מבין מהזה קשור לקיט השיפוץ.

אוליי כדאי לי פשוט להחליף לקרבורטור של סובארו (בהתחשב בעובדה שזה טוב יותר,זה טוב יותר?)
אגב לא סתם החלטתי לשפץ מספר מכונאים אמרו לי שזה יפתור כמה בעיות

יש ים דעות על בעד ונגד קרבורטור של סובארו.ממליץ לך לעשות חיפוש.


שבוע שעבר שיפצתי את הסטרטר כי הוא היה חורק ואוכל את השיניים של גל ההינע
כשפירקתי ראיתי שהוא בכלל של מיטצובישי והשאלה היא אם זה בריא בכלל למרות שרוב הזמן הבעיה כבר לא חוזרת
כדאיל לקנות מקורי של סמוראי?כמה הוא עולה?

כמו שדן דן אמר,זהו המקורי.


איך אני יכול לדעת אם המנוע שלי הוא 1600 ולא 1300 ?
אני שואל כי המנוע שלי מורכב על מן קיט כזה שראיתי באתר של קלמיני
תושבות למנוע 1600,
המספרים הסידורים על המנוע ועל הרשיון זהים
המוכר רמז משהו על זה וכשחקרתי הוא אמר שהוא לא יודע בוודאות
קיבלתי שני הסברים בשבילי שניהם נשמעים הגיונים או לא הגיונים באותה צורה
אחד הוא שבגלל שהמנוע עבר חריטות גדל הנפח ומכאן הצורך לתושבת חזקה יותר
והשני הוא שכדי להתאים את הסטרטר הלא מקורי(של מיטצובישי) למרות שזה נשמע לי בכלל הזוי

לפי החלקים שבתמונה אכן מותקנת פלטה מתאמת למנוע 1600.


נשברה לי יוניט חום מנוע עם ההברגה התוך הטרמוסטט
קניתי חדשה אבל אני לא יודע איך להוציא את הקודמת
אמרו לי להיזהר באיזור הזה עם מקדחים ומברזים למיניהם אז אוליי יש שיטה אחרת
דרך אגב החלק הזה כנראה עבר כבר תיקון עם אפוקסי או משהו אוליי כדאי להחליף אותו?
כמה הוא עולה?

להחליף אותו זה אומר להחליף את סעפת היניקה.אם יש כבר תיקוני אפוקסי תחליף סעפת (סיפור של כ-400 ש"ח)
תודה



יום טוב.:cool:

plastic
25-02-09, 08:33
תודה רבה אבל אין בכל זאת אוליי איזה שהיא דרך לבדוק נפח מנוע לא לפי המספר הסידורי?
וזה מוזר שהסטרטר מקורי כי הוא מושחץ מלמעלה והשייבות חתוכות ככה שרואים שזה מקומבן
אבל מן הסתם אני מאמין לכם כנראה ששוב זה בגלל התושבות תודה תודה

GodsFather
25-02-09, 08:35
צלם את המנוע מכל צדדיו , גם תמונה של בית המנוע. אולי נבחין במשהו שונה.

plastic
25-02-09, 14:22
הנה תשפטו

itay
25-02-09, 21:40
למה החלטתם שהמנוע הוא 1600? נראה כמו 1300 מצוי (ולא רצוי :twisted::twisted:)

אולי איזה בעלים ניסה להמציא את הגלגל ולבנות תושבות מנוע יותר חזקות....

מורי
26-02-09, 07:56
איתי,אף אחד לא החליט שהמנוע 1600.
אבל פלטה מתאמת בין הגיר למנוע,תושבות שונות,התאמה לסטרטר,ועוד בצבע כחול קלמיני...:p

דרך אגב,מנוע ויטרה נראה חיצונית כמו של הסמוראי.

combina347
26-02-09, 17:29
עם הפלטה המתאמת שלך אני מבטיח לך שהמנוע שלך הוא 1600
אם ראש הסטרטר שלך מושחז אם יש לך בליטה שאותה בד"כ לא מזייפים וכתוב 1.6L
בנוסף לכל ראש הקרבורטור שלך קיבל מעט מכות מלמעלה עדות לכך שהמנוע גדול יותר ומידי פעם נוגע במכסה המנוע
בקשר לסעפת שלך יש המון פתרונות ואתה לא חייב להחליף סעפת אתה רק צריך יצירתיות וידיים טובות
בהצלחה

אבי 1
26-02-09, 20:02
זה מנוע של ויטרה 1600.הדגם הישן של הויטרה.דגם של הקרבורטור.בדגם הגבוה המנוע שונה לגמרי.הוא כמו של בלנו.נקרא ויטרה סיידקיק מוזרק רב נקודתי

plastic
27-02-09, 09:02
אז מה אני עושה עכשיו בהתחשב בעובדה שהמנוע מעשן ואוכל לי שמן
בכלל חשבתי להחליף אותו
למרות שני אדע בוודאות רק אחריי שאני אפתח את הראש
זה לא שאני לא יכול לשפץ ולסחוב עוד קצת אני פשוט רוצה לדעת שהוא פיקס ב100 אחוז

תודה על תגובות

vitrak
27-02-09, 22:44
אז מה אני עושה עכשיו בהתחשב בעובדה שהמנוע מעשן ואוכל לי שמן
בכלל חשבתי להחליף אותו
למרות שני אדע בוודאות רק אחריי שאני אפתח את הראש
זה לא שאני לא יכול לשפץ ולסחוב עוד קצת אני פשוט רוצה לדעת שהוא פיקס ב100 אחוז

תודה על תגובות
פלסטיק???????????
קודם כל הרכב שלך לא עייף!!!!
כנראה שהמנוע צריך אומנם טיפול או החלפה -הזול בינהם- אבל הרכב שלך בסך הכל יפה .
פתור את הבעיה במנוע ויש לך רכב יפיפה .
לגבי פתיחת הראש זה נכון אבל ממה שאמרת לי יש לך פלג אחד רטוב וכנראה שפה מתחילות הצרות .
פתור הכל השבוע כי בשבת הבאה אין ברירה יוצאים למסע מהבקר עד הערב ויהיה פגז.
בני

-->