davidror
28-02-09, 20:00
יש לי סופה עם פילטר פתוח , לאחר טיול פרוע בשבת , ואחר נסיעה בשלוליות עמוקות (לא היה צפוי שהן כאלו עמוקות ) הרכב החל לקרטע , לאחר עצירה בצד הדרך ופתיחת מכסה המנוע התגלה כי הכל מלא במים , פתחתי את הפילטר והוצאתי אותו הכל היה מלא מים , ניקיתי גם את הבית שלו שהיה מפוצץ במים וקצף לבן של שמן ומים הוצאתי את הצינור המחובר למנוע נוקה גם הוא , פתיחת מכסה המנוע היה מעט קצף לבן נוקה גם הוא , קיצר הכל נוקה טוב טוב והוחזר למקום לאחר נסיעה קצרה הביתה בה הרכב קירטע בסלד נמוך (לדעתי מחוסר חמצן למנוע כי הפילטר עדיין היה רטוב מעט) הגענו הבייתה בשלום , המנוע לא היתחמם ולא יצא עשן לבן מהאגזוז ולא מהמנוע (למזלי עם יש כזה חכו לשא) הגעתי הבייתה פירקתי שוב הכול ניקיתי (כמעט ולא היו מים יותר , אלא ממש מעט - נראה לי עקב שאיבת האויר מהמנוע יצא קצת מהפילטר) הכל כרגע מתייבש מתחת למזגן , הרכב מניע פיקס ללא פילטר - יש לו מעט קפיצות כאשר אני לוחץ גז .
השאלה היא כזו האם הך הראש מנוע או שיש סיכוי שלא וקצת מים נכנסו וזה בטל ב60 או אפילו טיפת מים הכי קטנה והלך הראש?..??
מודה מראש על העזרה והתשובות
מקווה שלא הלך הראש אין לי כוח וזמן לפרק ולנקות http://www.cjclub.co.il/forum/images/smiles/icon_cry.gif
השאלה היא כזו האם הך הראש מנוע או שיש סיכוי שלא וקצת מים נכנסו וזה בטל ב60 או אפילו טיפת מים הכי קטנה והלך הראש?..??
מודה מראש על העזרה והתשובות
מקווה שלא הלך הראש אין לי כוח וזמן לפרק ולנקות http://www.cjclub.co.il/forum/images/smiles/icon_cry.gif