צפייה בגרסה מלאה : אנטי אייג'ינג של xado
האם יש בסיס לכל הפרסום שלהם?
http://www.xado.co.il/
חפש, תמצא. כברנכתב לא מעט על הנושא בפורום..
אסף.
כאן זה הפורום= אז איפה ניכתב על XADO (למנועי דיזל)
תחפש תחת "שמן נחשים" [emoji846]
https://r.tapatalk.com/shareLink?url=http%3A%2F%2Fwww%2Ejeepolo g%2Ecom%2Fforums%2Fshowthread%2Ephp%3Ft% 3D6845&share_tid=6845&share_fid=22239&share_type=t
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
זה יעיל לאנטי איג'ינג בערך כמו מלפפונים על העיניים.
אני השתמשתי המשתמש המון במוצרים של xado.
בהתחלה לא האמנתי גם אבל שכן שלי משתמש שנים גם ברכבים יקרים אז קפצתי לשמן ;-)
זה עובד מעולה. המנוע שקט יותר וחזזזקקק יותר.
חייבים בדיוק לפי ההוראות.
עדיף לא על מנוע מת אלא מנוע תקין עם הרבה קמ.
במזדה לנטיס של אחותי זה החזיר את הגיר מהאוב.
GodsFather
01-05-19, 15:24
שמת שמן מנוע וזה תיקן את הגיר?
Sent from my LON-L29 using Tapatalk
אני השתמשתי המשתמש המון במוצרים של xado.
בהתחלה לא האמנתי גם אבל שכן שלי משתמש שנים גם ברכבים יקרים אז קפצתי לשמן ;-)
זה עובד מעולה. המנוע שקט יותר וחזזזקקק יותר.
חייבים בדיוק לפי ההוראות.
עדיף לא על מנוע מת אלא מנוע תקין עם הרבה קמ.
במזדה לנטיס של אחותי זה החזיר את הגיר מהאוב.
זאת ועוד,
תוספת של שני פרקי תהילים ל XADO משפרת את יעילות המזגן ב37.4% בדוק.
אתם תצחקו כמה שתרצו.
מי שמשתמש ואני מכיר לא מעט במוצרי קסדו נהנה יותר מהרכב.
דוגמה טריה מהשבוע.
קניתי רקסטון 2700 עם 244000 קמ.
פלשינג עם מסיר פיח של קסדו.
נסיעה לפי ההוראות.
ריקון כל השמן הישן.
מילוי חדש ואז אחרי חימום הוספת קסדו.
המנוע תוך דקות נשמע שקט יותר משמעותית.
למחרת פגשתי את הבעלים הקודמים של הרקסטון שהיה אצלו מ2009
הוא בעצמו לא האמין כמה שקט המנוע.
מדובר ברכב שהיה מטופל בחברה עד עכשיו
- - - Updated - - -
שמת שמן מנוע וזה תיקן את הגיר?
Sent from my LON-L29 using Tapatalk
מוצרי קסדו.
יש להם מוצרים גם לגירים
יש להם גם מוצר שדוחה יתושים מהשמשה?
GodsFather
02-05-19, 08:12
אתם תצחקו כמה שתרצו.
מי שמשתמש ואני מכיר לא מעט במוצרי קסדו נהנה יותר מהרכב.
דוגמה טריה מהשבוע.
קניתי רקסטון 2700 עם 244000 קמ.
פלשינג עם מסיר פיח של קסדו.
נסיעה לפי ההוראות.
ריקון כל השמן הישן.
מילוי חדש ואז אחרי חימום הוספת קסדו.
המנוע תוך דקות נשמע שקט יותר משמעותית.
למחרת פגשתי את הבעלים הקודמים של הרקסטון שהיה אצלו מ2009
הוא בעצמו לא האמין כמה שקט המנוע.
מדובר ברכב שהיה מטופל בחברה עד עכשיו
- - - Updated - - -
מוצרי קסדו.
יש להם מוצרים גם לגיריםואת כל זה מדדת עם ציוד והשוות השפעות וכיוב או שהכל זה לפי האוזן?
Sent from my LON-L29 using Tapatalk
אני מבין שאחרי ניקוי פיח והחלפת שמן לחדש המנוע שקט יותר. הגיוני סה"כ. מה הקשר לxado ?
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
GodsFather
02-05-19, 08:34
אני מבין שאחרי ניקוי פיח והחלפת שמן לחדש המנוע שקט יותר. הגיוני סה"כ. מה הקשר לxado ?
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalkהוא עמד שם מהצד ובירך על המעשה
Sent from my LON-L29 using Tapatalk
לא מכיר את המוצר אבל ניכר שכל פרסום שקשור אליו גורר לעג, האם הוא מבוסס מחקרית? האם הוא נוגע להפרזה ביכולות המוצהרות של המוצר או בכלל?
ההיפך - האם כל הטענות והניסים לכאורה ה מיוחסים לו ולאחרים דוגמתו נבדקו מחקרית והוכחו?
כמו "החזרה מהאוב של גיר שמת"?
...נכתב מהנייד, סליחה על השגיאות
אין לי אינטרס ולכן סיימתי את הדיון.
ברכה והצלחה לכולם
ההיפך - האם כל הטענות והניסים לכאורה ה מיוחסים לו ולאחרים דוגמתו נבדקו מחקרית והוכחו?
כמו "החזרה מהאוב של גיר שמת"?
...נכתב מהנייד, סליחה על השגיאות
לא לכל מוצר שאנו משתמשים בו יש גושפנקא מחקרית ודווקא הXADO גורף בוז לאורך השנים, למה?
לא לכל מוצר שאנו משתמשים בו יש גושפנקא מחקרית ודווקא הXADO גורף בוז לאורך השנים, למה?
אני לא נוקט עמדה ולא משתמש המוצר אבל זו לא תהיה העדות הראשונה כאן באתר של גיר חורק ולא במיטבו שזה עשה שיפור לדברי המשתמש.
כולל דיסקו ששימש לתחרויות.
כדאי לחפש קצת.
פעם אחרי שעברתי טסט הרגשתי שהאוטו נוסע חלק יותר.
לא לכל מוצר שאנו משתמשים בו יש גושפנקא מחקרית ודווקא הXADO גורף בוז לאורך השנים, למה?ההגדרה הזו מזכירה לי תרופות סבתא
או את הנטגן...
או את הבאבא...(תבחר מי מהם..)
והגדול מכולם כמובן מר אורן זריף.
לגבי כל אלה שום דבר לא הוכח מחקרית, ומשתמשים אווו כמה שמשתמשים...
זה אומר לך משהו? זה אמור להגיד?
לגבי הלעג זה קשור כנראה לריכוז הגבוה של אנשים עם רקע טכני מסוים כאן...זה כמו לשים את מר זריף בכנס רופאים בכירים...
וכן, לא מעט גם בשל הטענות המופרזות לגבי יכולות הקסם של המוצר.
טל.
boaz avrahami
02-05-19, 13:36
אתם נוטים ליחס תכונות כשפים וכזבים לפעמים למוצרים שיש להם אפקט אמיתי.
חלק מהתוספים כן עושים עבודה.
רק לפני כמה ימים שמעתי ממישהו שהיה אחראי על פטנטים בטכניון שלפני כמה שנים אפילו הטכניון היה בעל זכויות על פטנט ששיך לתחום שיפור פני השטח במנועים ואעפ כן לא הצליחו לתרגם אותו למכירות...
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
ההגדרה הזו מזכירה לי תרופות סבתא
או את הנטגן...
או את הבאבא...(תבחר מי מהם..)
והגדול מכולם כמובן מר אורן זריף.
לגבי כל אלה שום דבר לא הוכח מחקרית, ומשתמשים אווו כמה שמשתמשים...
זה אומר לך משהו? זה אמור להגיד?
לגבי הלעג זה קשור כנראה לריכוז הגבוה של אנשים עם רקע טכני מסוים כאן...זה כמו לשים את מר זריף בכנס רופאים בכירים...
וכן, לא מעט גם בשל הטענות המופרזות לגבי יכולות הקסם של המוצר.
טל.
אתיחס ברשותך לחלק השני בלבד, הלעג והבוז היו עוד לפני שנים בג'יפטריפ שם אי אפשר להתלות על ריכוז גבוה של אנשים עם רקע טכני.
"וכן, לא מעט גם בשל הטענות המופרזות לגבי יכולות הקסם של המוצר." זה נראה לי הסבר הגיוני שבהחלט יגרור אנטי ותגובות שליליות
GodsFather
02-05-19, 16:11
בכל פעם שמגיע מישהו ומשבח את המוצר הזה, זה קורה בהגזמה ובצורה שמעוררת חשד. מכאן, מגיעים אנשים שמחפשים את האמת מאחורי הדברים ומבקשים קצת הוכחות מדעיות, מובססות. זכור לי שכאן היו אפילו הצעות מרחיקות לכת מצד המהנדסים כאן כדי להגיע לכדי ניסוי אמיתי.
ברגע שזה מגיע לכדי בקשה לאימות ועימות, המפרסם בורח ונעלם...
אף אחד לא אומר לו מפורשות ללכת, סה"כ מבקשים הוכחות.
בפעם האחת שתהיה הוכחה חיובית, זה רק יקפיץ לו את המכירות. אלא אם הדבר אינו אמיתי ויש מה להסתיר.. ואז התוצאה ברורה.
שימו לב שלא דובר על כל תוסף, יש כאמור כאלה מעולים וזאת בין היתר בשל הוכחות מדעיות וגב חזק של יצרן מאחורי התוסף.
Sent from my LON-L29 using Tapatalk
רק לפני כמה ימים שמעתי ממישהו שהיה אחראי על פטנטים בטכניון שלפני כמה שנים אפילו הטכניון היה בעל זכויות על פטנט ששיך לתחום שיפור פני השטח במנועים ואעפ כן לא הצליחו לתרגם אותו למכירות...
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
NanoLube
הבליח לזמן קצר, נמכר תחת סונול.
boaz avrahami
02-05-19, 21:57
NanoLube
הבליח לזמן קצר, נמכר תחת סונול.
לא,לא זה.
יש במתחם הטכניון מעבדה פרטית לא ממש קשורה לטכניון שעושה בדיקות כימיות ושחיקה גם לשמנים.
ולא זוכר את שמה כי עברו לפחות 25 שנים מאז הייתי שם
הכוונה שלי לפטנט. לא מוצר מסחרי.
הבנתי שטויוטה גם השקיעו בפיתוח שלו אבל מסיבות לא מקצועיות זה לא התקדם בנתיים למשהו מסחרי
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
צודק, ערבבתי מכונים..
ה-NanoLub התחיל במכון ויצמן.
אבל העקרון דומה.
לא כל תוסף הוא פיקציה.
כל תוסף הוא פיקציה.
ולו בגלל שהוא משווק ככזה...
הררי מצגות וסרטוני תדמית מושקעים בשיא הטכנולוגיה של הגרפיקה הממוחשבת, הררי מילים וטקסטים שדי חוזרים על עצמם ומכנה משותף אחד של רמה טכנית שטחית ומאוד נמוכה שלא ממש מצליחים להוכיח מדעית איך זה עובד.
אבל לא רק.
התוספים האלה הם פיקציה מכיוון שאין בהם דבר מעבר לתוספים הקיימים ממילא בשמנים איכותיים של יצרנים מוכרים.
רוב השמנים המסחריים מורכבים מבערך שמונים וחמישה אחוזים של שמן בסיס וחמישה עשר אחוזים של תוספים. השמנים האיכותיים מכילים תוספים שיש בהם ממש לשיפור ביצועי השמן, ומחירם בהתאם. ההבדל הגדול הוא שאותו יצרן שמן הרבה יותר אמין בעיני בכל מה שקשור לטענות התוספים שבשמן מתוצרתו וחשוב לא פחות שהיחס בין השמן לתוספים הינו מאוזן ונכון.
מי שמעוניין לשדרג את השמן מנוע של רכבו, מומלץ לטעמי לעשות קצת שיעורי בית וללמוד על התוספים השונים הקיימים בשמנים בשוק, ייעודם והתאמתם למנוע שלו. אני די בטוח שרוב התוספים "הפנטסטיים" הנמכרים בנפרד ובמחיר מופקע, קיימים כבר בשמנים של יצרני השמנים המוכרים.
ובכל מקרה לכל היותר תוספים אלה ישפרו התנגדות לשחיקה, הקטנת חיכוך, מניעת חימצון, הקצפה, עמידות ואורך שירות גבוה יותר, בטח לא סיפורים מהאגדות על גידול פני שטח שנשחקו...ושוב, כל אלה קיימים כבר בשמנים האיכותיים. מה היתרון של יצרנים קטנים על חברות ענק בתחום עם מחלקות מו"פ ששוקדות עשרות שנים בפיתוח והנדסה של תוספים לשמנים שלהם?? מה הם יודעים טוב יותר?
וכמובן גם העובדה המדהימה שלאף אחד מתוספי הקסם הללו אין אסמכתא מחקרית שמוכיחה את הנטען באופן חד משמעי.
ומה שלא פחות מדהים בעיני הוא שגם כשמודעים לעובדה הזו, מרשים לעצמם לדלג על זה.
טל,
בלי לצדד בתוסף זה או אחר,
מה שיותר מדהים הוא שאתה מעלה השערות שמבוססות על תחושת בטן שלך ללא ביסוס, ומשתמש בהן בהמשך התגובה כתימוכין לגיטימי לדיעה הראשונית שלך, שכאמור אינה מבוססת..
״ככה לא בונים חומה״
אה הבנתי...הפוך על הפוך...אז אתה טוען בעצם שאם אין לי בדיקות מעבדה שתוסף מסויים לא עובד כפי שנטען, זה סימן שהוא כן עובד...
וואלה...גאוני...
רק שחובת ההוכחה היא על יצרני התוספים, אני לא מתיימר למכור דבר לאף אחד.
טל.
אה הבנתי...הפוך על הפוך...אז אתה טוען בעצם שאם אין לי בדיקות מעבדה שתוסף מסויים לא עובד כפי שנטען, זה סימן שהוא כן עובד...
וואלה...גאוני...
טל.
לא אמרתי את זה.
אבל הפוסל במומו פוסל במקרה הזה.
אתה משתמש באותו הנימוק שאתה פוסל דרכו כטיעון לחיזוק התיאוריה שלך.
אתה בעצם עושה אותו הדבר כמו מה שאתה טוען נגדו.
קודם כל כי בועז אמר לך שהטכניון עבד על משהו אמיתי.
הבאתי לך דוגמא ממכון ויצמן,
ויש עוד חומרים בדוקים שעלו בשרשורים כאן בעבר.
לא הכל חארטא,
קשה לברור,
קשה לדעת,
אבל לא הכל זבל.
boaz avrahami
03-05-19, 01:31
השוק הזה פרוץ ופרוע והחשדות מובנים אבל יחד עם זאת לא מצדיקים יריה מהמותן.
טל, את היצרן הזה אתה בוודאי מכיר היטב.
מוכרים גם שמנים עם תוספים שונים וגם... תוספים לשמנים בנפרד.
אשמח לשמוע את תגובתך לתוספים אלו.
ובהמשך גם לשמנים המתוספים של היצרן.
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
דורון, זה בדיוק מה שאתה אומר..."הפוסל במומו פוסל..." פירושו שאני פועל בדיוק כפי שאני טוען כלפי השרלטנים בשוק עם המגוון האינסופי של תוספי השמן/דלק בולשיט שלהם...
וזאת בדיוק הנקודה!! באמירה זו אתה מטיל עליי את חובת ההוכחה, זאת אומרת אתה מבקש ממני לבסס את טענותיי נגד התוספים, אתה מצפה ממני לשים כל שמן נחשים מומצא שהומצא או שיומצא בעתיד במעבדה, לבצע אנליזה להרכב חומריו, לבצע ניסויים אמפירים מסוגים שונים רק על מנת שאוכל לטעון שזהו שמן נחשים...זה כמו לדרוש מהלא מאמינים להוכיח שאין אלוהים...נו באמת, אתה מקשיב לעצמך לפעמים?!
אתה הופך את היוצרות ומבלי לשים לב אולי קובע כאן חוקי משחק חדשים...
או, שבוא ננתח בדיוק את מה שטענתי ותגיד לי בדיוק מה לא היה נכון במה שטענתי.
בועז, תבין את מה שאני טוען...תוספים הם חלק אינהרנטי מהמוצר הזה שנקרא שמן מנוע, הם מתוספים לשמן הבסיס על ידי יצרן השמן. אני טוען שבהתאם לכמה שאתה משקיע, תוכל לקבל שמן מנוע איכותי שאומר שקיימים בו תוספים איכותיים ויקרים (כמו מוליבדן ואבץ למשל) שמיועדים בעיקר לרכבי ביצועים גבוהים ולא לרכבים שלנו.
לרכבים שלנו גם התוספים הבסיסיים בשמן המנוע שמתוספים על ידי יצרן השמן מספיקים ומספקים בהחלט.
ולגבי תוספים המיוצרים על ידי יצרני השמן בנפרד, למה לא?? הם גם גופים כלכליים ואם אפשר להנות מההפקר אז מדוע לא??
כל התוספים האפטרמארקט הם פיקציה ולא בגלל שהם לא תוספים אלא בעיקר בגלל שמשווקים אותם כאילו הם משלימים את מה שאין בשמן המנוע ומשלימים ומשפרים את שמן המנוע שזה פשוט לא נכון, וזה במקרה הטוב, במקרה הפחות טוב הם גם משווקים כחומר שמחדש מנועים ( אני רק שואל אם כל כך הרבה שנים ומוצרים ופיתוחים בתחום, למה עדיין יש מוסכים בסביבה...למה צריך אותם???...)
הכי מרגיז, שדווקא חומר שמתיימר לחדש פני שטח שחוקים מסייגים מראש שזה לא למנועים גמורים אלא למנועים עם הרבה קילומטרים...נו באמת... הרי אם החומר הזה מגדל פני שטח שחוקים, זה בדיוק מה שישיב לחיים מנוע גמור, לא?...
עוד דבר, אם החומר הזה מגדל פלדה...איך הוא יודע לזהות דווקא את האזור השחוק בטבעות?? או בצילינדר? או בקרנק? מה ההבדל? אותה פלדה בדיוק אותו הרכב אותה ריאקציה...ואיך הוא יודע כמה לבנות? מה עובי השכבה החסרה? הרי המכניזם שגורם לריאקציה קיים כל הזמן וימשיך לקרות, (רק שלא ייתפס מנוע...)
דווקא החומרים הפשוטים של פעם (הדבש...) היו עושים את העבודה בזה שהיו מעלים את צמיגות השמן ברמה כזו שתכסה על שחיקה קיימת אבל אלו היו טובים למנועים המיושנים והטיפשים של פעם, אני לא יעיז לשים אותם במנוע מודרני עם מרימים הידראוליים שלא יכנס לשם, מערכות תזמון משתנה, מעברי שימון קטנים יותר...
ולמה יצרני הרכב מעולם לא המליצו ולעולם לא ימליצו על שום תוסף מכל סוג שהוא???
ועוד אלף שאלות ללא תשובות...
אבל פראיירים לא מתים הם רק מתחלפים ותמיד היו ותמיד יהיו...ועל רמת הידע של רוב לקוחות התוספים הללו במנועי בעירה פנימית או במטלורגיה רחמנא ליצלן, אין צורך להרחיב...
מבחינתי אין מצב שב 60₪ אתה מצליח לבטל את החוק השני של התרמודינמיקה...
אבל אם אתם חושבים שזה טוב לכם, בבקשה, זכותכם המלאה להשתמש בהם, זה כסף שלכם ובמקרה הכי טוב, זה לא יעשה יותר נזק מתועלת...
טל.
וואו כמה מלל..
מה שאני אומר זה שאתה לא יכול להשתמש בשיטה של שימוש ב״לתחושות/דיעות בלי ביסוס עובדתי כשאתה אומר שתוסף זה או אחר לא עובדים״ כי אתה עושה בדיוק מה שאתה מתלונן עליו.
מה גם שהוכח שההכללה הגורפת שלך אינה נכונה.
נו טוב, זו עדיין זכותך לרשום איך שבא לך.
זכותי לא לאכול את זה..
ואני לא מתייחס כלל לקסדו אלא לשיטה שלך.
כשאני ניסיתי תוסף XADO למניעת שחיקה ושיקום הרינגים התאכזבתי, אם כי תוסף הגיר שלהם פתר החלקות גיר באקסנט בציר 2002,
לפיכך איני יכול להמליץ חד משמעית על XADO כחברה שכל מוצרייה עובדים כנדרש.
בכל אופן אני כותב פה בשביל להמליץ על תוסף Engine Restore,
ביונדאי העייפה שלי חזרו כ20PSI לכל צילינדר וזליללת השמן ירדה פלאים.
למהנדסים שביננו, אני מצרף סרטון שממחיש את יעילות המוצר,
https://www.youtube.com/watch?v=Hr8jIwVyIFE
למי שלא מכיר את ערוץ Project Farm, הר-נק החביב הזה מבצע עשרות ניסויים על מגוון שמני נחשים וממחיש בצורה ברורה את התוצאות בכל אחד מהסרטונים שהוא מעלה וכל זאת ללא תשלום, ספונסר ושאר מרעין בישין.
לא מטיל לרגע ספק באינטרסים של הבחור, ומבחינתי כל ניסוי שלו יותר אמין מהמציאות עצמה(כן אני fanboy).
ממליץ לכם להירשם לערוץ וצפות בשאר הסרטונים שלו.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.