צפייה בגרסה מלאה : החלפת הבלמים בסופה מאחור לדיסק
הזמנתי מארה"ב קיט המרה המחליף את התוף מאחור בדיסק כמו מקדימה .השאלה למי שמכיר
את הקיט האם יש לו חיבור לאמברקס מצורף קישור לקיט.
http://www.quadratec.com/products/12700_400.htm
רשום לך Internal Parking Brake
חיים שים לב,
על התושבת {החלק בשחור} מורכבים שני סנדלים,שהם בעצם הרפידות הברקס
של ההנדברקס,
כש מרכיבים את הצלחת על התושבת {החלק בשחור}אזי הם ,..הסנדלים ניכנסים לתוך הצלחת מאחור ,ומשמשים כהנדברקס בעת משיכת הידית ...בלם היד
שיפור מצויין,..בהצלחה.
כן, זה כולל תוף פנימי. מקווה שזה מתאים לסופה, אם כן אני חושב שכולם כאן ישמחו אם תתעד ותצלם את ההרכבה ותספר לנו על התוצאות.
נימרוד,
אצלי מורכב קיט שכזה מיזה כשנה..
וכמו שכבר כתבתי,שיפור מצויין בהחלט.
מחירו בארה"ב על המדף כ- 700 ,.דולר..
וכמובן, שיש כימעט לכול סוגי הסרנים...
בהצלחה
חברים הורכב על ידי המכונאי שלי מתאים בדיוק הקיט מגיע אם הכל אין על האמרקאים הסופה בולמת
כמו פריבט כולה שעה עבודה שווה כל אגורה .
4x1om-Israel
24-04-09, 20:16
שלום
שתי שאלות לי
1. האם עובר טסט?
2. כאשר יש צורך בהחלפת רפידות האם יש קיט להחלפה או שוב קונים קיט שלם?
ישראל
שלום
שתי שאלות לי
1. האם עובר טסט?
2. כאשר יש צורך בהחלפת רפידות האם יש קיט להחלפה או שוב קונים קיט שלם?
ישראל
אין בעיה בטסט הבלימה יותר טובה, לגבי רפידות זה אותו דבר כמו קדימה .
מומלץ הסופה בולמת כמו פריביט.
הי!
תודה על שיתוף המידע.
האם הורכב על סרן דנה 44?
האם מורכב ברכב ג'נט "15 ?
תודה! רוני.
הי!
תודה על שיתוף המידע.
האם הורכב על סרן דנה 44?
האם מורכב ברכב ג'נט "15 ?
תודה! רוני.
אצלי מורכב דנה 44 וגנט 10
מה עם תאימות לסרני דנה 60 שהרבה יותר נפוצים בסופות?
זה לא אותה מערכת שיש בצ'ירוקי מאחורה בדגמים מסויימים? (אני לא זוכר את השנה או נפח מנוע) כי לפי מה שזכור לי ראיתי את זה על צ'ירוקי עם דנה 44 של סופה והעבירו לו את כל מערכת הברקסים של הצ'ירוקי והבראקטים של המתלים,ואם כך באמת עשו אז לא יותר קל להשיג סרן כזה בארץ מאשר להזמין קיט כזה מחו"ל ולהלביש על סופה? או לפחות להשיג את החלקים של הברקסים של אותו סרן?
זה לא אותה מערכת שיש בצ'ירוקי מאחורה בדגמים מסויימים? (אני לא זוכר את השנה או נפח מנוע) כי לפי מה שזכור לי ראיתי את זה על צ'ירוקי עם דנה 44 של סופה והעבירו לו את כל מערכת הברקסים של הצ'ירוקי והבראקטים של המתלים,ואם כך באמת עשו אז לא יותר קל להשיג סרן כזה בארץ מאשר להזמין קיט כזה מחו"ל ולהלביש על סופה? או לפחות להשיג את החלקים של הברקסים של אותו סרן?
צודק זה אפשרי חוץ מהאמברקס שצריך לעשות קומבינציה הקיט הזה כולל הכל ותואם אחד לאחד
קומפלט.
מה עם תאימות לסרני דנה 60 שהרבה יותר נפוצים בסופות?
דרור,
יש קיט כזה לכול סוגי הדנות.,
גם לדנה-60
אגב, לפי מה שאני יודע,בארץ
אף אחד לא מוכן לימכור רק את החלקים של הבלמים לבד..
במיוחד שהם באים מורכבים על הסרן..
וגם אם כן,.באמת יש בעיה עם הבלם יד..
ודבר נוסף,
בשני הסרנים ,גם ב44 ..וגם ב60,
מה ששונה בין השניים, הוא גודל הקייס ומיספר השיניים באקס,,,
וכול השאר ,הכול ממש זהה, גם הסופיות של הסרנים וגם כול המערכות הבלמים.
זאת אומרת,..
את אותו הקיט הספציפי שחיים הרכיב בסופה...{ דנה 44 } ,שלו,..
ניתן להרכיב אותו גם בדנה 44 ,.וגם בדנה 60...
טוב. על פניו - אחד השיפורים הכי נכונים ונחוצים בכל ג'יפ סופה.
אז אם הבנתי נכון - יש בעיה להשיג חלפים לקיט הזה - רפידות למשל?
במקרה של בלם היד - לא צריכה להיות בעיה, כי הרפידות שלו לא אמורות להתבלות למעשה, פרט לעייפות חומר הנובעת מזקנה, אלא אם תשכח לשחרר בלם-יד ותנסה לנסוע כשהוא משוך - באופן יומיומי כרוני.
מה עם רפידות הבלם הרגילות? תואמות למשהו שאנחנו מכירים?
לדיסקים (צלחות) עצמם אני לא מתייחס - ברכב שנוסע הרבה, אני מודע לעובדה שאחרי מספר חריטות וליטושים יהיה צורך להזמין קיט קומפלט חדש מארה"ב.
דרור,
ודבר נוסף,
בשני הסרנים ,גם ב44 ..וגם ב60,
מה ששונה בין השניים, הוא גודל הקייס ומיספר השיניים באקס,,,
וכול השאר ,הכול ממש זהה, גם הסופיות של הסרנים וגם כול המערכות הבלמים.
זאת אומרת,..
את אותו הקיט הספציפי שחיים הרכיב בסופה...{ דנה 44 } ,שלו,..
ניתן להרכיב אותו גם בדנה 44 ,.וגם בדנה 60...
ממש לא מדויק. התושבת של קצה הסרן בדנה 44 בעלת פיזור ברגים שונה מזה של דנה 60.
וכן הקדח במרכז התושבת קטן יותר בדנה 44 לעומת דנה 60, כך שמייסב הציריה של דנה
60 כלל לא עובר דרך התושבת.
אם שתי הנקודות הנ"ל יטופלו ניתן יהיה להרכיב את הקיט או קצה סרן מקורי של דנה 44 על
סרן דנה 60.
ממש לא מדויק. התושבת של קצה הסרן בדנה 44 בעלת פיזור ברגים שונה מזה של דנה 60.
וכן הקדח במרכז התושבת קטן יותר בדנה 44 לעומת דנה 60, כך שמייסב הציריה של דנה
60 כלל לא עובר דרך התושבת.
אם שתי הנקודות הנ"ל יטופלו ניתן יהיה להרכיב את הקיט או קצה סרן מקורי של דנה 44 על
סרן דנה 60.
אבל למה לעשות קומבינה מזמינים לדנה 60 ויש את זה לדנה 60 .
לגבי הרפידות הם בדיוק אותו דבר כמו קדימה זה בדוק .ניתן להשיג בארץ.
מה לגבי שינוי לחץ במערכת?
כן, יש הבדל משמעותי במה שנדרש בין דיסקים לתופים.
ההבדל הוא גם בלחץ הנדרש (נדרש בין 30 ל 50 אחוז יותר בדיסק בשביל אותם ביצועי בלימה) וגם בדרישה הנפחית מהמערכת (קטנה יותר בקליפר). המשמעות היא שחייבים לטפל בכל המערכת. אם לא זו סכנה של ממש.
אסף.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.