התחברות

צפייה בגרסה מלאה : המלצות על סיליקון לאיטום



חזי הטייס
21-03-09, 17:53
שלום חברים
לאחר נסיון ממושך עם הסילקון הפשוט (בין 10 ל 15 ש"ח) המשמש לאיטום חלקים מכנאים, הבנתי שהגיע הזמן לחפש חומר איטם יעיל יותר ואכותי
אני מבקש לקבל מבעלי הנסיון המלצות על חומר איכותי שיחזיק שנים רבות.

השמשוני יחיעם
21-03-09, 18:08
http://gilar.co.il/var/90/3864-%D7%A1%D7%99%D7%A7%D7%A4%D7%9C%D7%A7%D7% A1%2011FC.pdf

asafk
21-03-09, 22:57
לאיטום של מה? חלקי פח או חלקים מכניים?

אסף.

חזי הטייס
22-03-09, 00:58
תודה על התגובות
נראה לי שלא הבנתם אותי
השמשוני יחיעם החומר שאתה מדבר עליו הוא עד 80+ מעלות, ולא יתאים לדעתי לאיטום.
אסף אני מעונין לאטום חלקים מכניים- RTV נראה לי זה שמו - אינו יעיל לטעמי ולא איכותי אני מחפש חומר טוב יותר ממה שהשתמשתיי עד עכשיו

landrover
22-03-09, 01:37
אתה רוצה חומר שיכול לעמוד בטמפ גבוהות?

גלדיאטור
22-03-09, 19:00
RTV לא טוב, זה אר טי בי לא טוב
אני מכיר מכוניות שהארטיוי מחזיק בכל מקום ששמו אותו

הדרך הכי קצרה היא לכתוב איזה חלקים אתה רוצה לאטום ספציפית

ערן המסוקס
22-03-09, 20:55
הסיליקון הפשוט ביותר יעשה עבודה מצויינת באיטום חלקים מכאניים כמו גיר ידני, טרנספר, סרנים.. (אין כמו סיליקון סניטארי שקוף לאמבטיות. והוא גם שומר מפני התפתחות פטריות :p )

לאיטום חלקים במנוע, עדיף להשתמש בסיליקון איכותי יותר. אתה יכול למצוא שפורפרות כאלו בחנויות לחלקי רכב. סיליקון לסעפות לטמפ' גבוהה.. החומר בדרך כלל יגיע בצבע אפור, ויעלה משמעותית יותר מהסיליקון ה"אדום" (שאני בטוח שהוא חרטא, כי רשומים עליו נתונים מאוד אופטימיים שאפילו בחומר האטימה האיכותי לא מכוונים לשם).

asafk
22-03-09, 22:59
שים לב לזה:
חומרים יעודיים לשימושים שונים. טמפרטורות גבוהות, דלק, חוזק גבוה וכן הלאה.
http://proseal.supergluecorp.com/

יש גם חומרים אנארוביים - כמו החומר הכתום או הירוק של לוקטייט, שמיועדים לאטימה של מכללים שאתה לא רוצה בתוכם שאריות של משהו צמיגי שיכול לסתום מעברים. אלו החומרים הנכונים להשתמש בהם, אבל המחיר גבוה, ולכן כדאי לברור בקפידה מתי כן ומתי לחסוך.

אסף.

חזי הטייס
23-03-09, 00:18
תודה חברים על התגובה
אסף בבקשה קשה לי עם האנגלית יש משהו בעברית.
אני רוצה לאטום רכיבים במנוע אגן שמן סעפת יניקה וכו.. בקיצור כל המנוע מפורק ואני אוטם אותו מחדש (לא רוצה לשים אטמים). כמו כן לאטום את כל הגיר ואת הסרנים כולל הביצה.
יש לי נסיון עם החומר הפשוט, אין לי בעיה להשקיע כמה שצריך מזומנים אני מחפש סחורה טובה

איציק - 4X6ZH
23-03-09, 08:28
תודה חברים על התגובה
אסף בבקשה קשה לי עם האנגלית יש משהו בעברית.
אני רוצה לאטום רכיבים במנוע אגן שמן סעפת יניקה וכו.. בקיצור כל המנוע מפורק ואני אוטם אותו מחדש (לא רוצה לשים אטמים). כמו כן לאטום את כל הגיר ואת הסרנים כולל הביצה.
יש לי נסיון עם החומר הפשוט, אין לי בעיה להשקיע כמה שצריך מזומנים אני מחפש סחורה טובה

אי אי שתיהיה לי בריא
לא רוצה לשים אטמים .... זה אחד הדברים היותר טובים שיש לך נגד נזילות
נזילות זה לא רק שמן
כל דבר שעובר בין שני המשטחים זאת נזילה !!

איציק

asafk
23-03-09, 12:30
בקיצור כל המנוע מפורק ואני אוטם אותו מחדש (לא רוצה לשים אטמים).

אם אתה לא שם אטמים, אתה לא אוטם. חומרי אטימה הם למקומות ספציפיים בהם היצרן בעצמו לא מחייב אטם. סעפת יניקה בלי אטם? איך אפשר?

אסף.

חזי הטייס
23-03-09, 22:10
תן לי להחליט בבקשה איזה אטמים אני רוצה לקנות מהגנבים זו לא השאלה ששאלתי.
איזה חומר טוב יש בשוק במקום הסילקון הזול, זה הכל זה מה שאני מבקש לדעת?

asafk
23-03-09, 22:17
נתתי לך קישור למשפחת החומרים PROSEAL שהם טובים וקיימים בארץ. לסעפת יניקה צריך חומר אחד, לפלאנג' משאבת מים חומר אחר. אין חומר אחד שמתאים לכל.
אני ממש מתאפק לא לכתוב לך תגובה למה שכתבת, אני אענה לך ברצינות במקום זה. אתה לא חייב לקנות אטמים במקום הכי יקר. סט אטמים מושלם למנוע עולה מאתיים עד שלוש מאות שקל בחנות חלפים, עבור רוב המנועים. זה לא בשמיים, ולאטמים יש תפקיד שאף RTV לא יכול למלא. אבל אני לא אבחר בשבילך, זכותך לעשות שטויות כמה שבא לך.

אסף.

חזי הטייס
23-03-09, 22:43
אסף אל תכעס לא התכוונתי לפגוע יש לי נסיון טוב עם הסחורה שמוכרים בארץ.
קנתי בזול את מה שאמרתה שילמתי קצת יותר מהטווח שצינת ויצתערתי אל כך.
לגנבים אני לא פונה מתוך עקרון- הם לא מתיחסים עלנו כלקוחות אז אני לא מסתכל עלהם כספקים רק ממש שאין בררה אני עושה זאת ומשתדל למצוא תחליף לבעיות שצצות.
אני מעדיף לשים סילקון אכותי ולא זול.
אשמח לדעת איזה חומר עמיד בדלקים? איזה חומר עמיד במים? ואיזה עמיד בשמנים?
אני אודה לך מאוד

ישי.פ
25-03-09, 01:46
חזי יש רשימה אין סופית של חומרים תלוי מה אתה רוצה??? איזה חלק אתה רוצה לאטום!!
גם לדלקים, שמנים, מיים, יש הבדל. סוגי משטחים , חברות שונות, טמפ עבודה וכן הלאה
אם במנועים משתמשים באטמים אז כנראה שיש סיבה טובה, ולכל דבר יש מחיר מה לעשות

-->