צפייה בגרסה מלאה : חלוקת כח בלימה בדיפנדר 110
שלום,
הרכב הוא דיפנדר 110 שהוחלפו סרניו למשהו קצת עמיד יותר, דנה 60 מלפנים (דיסקים) ודנה 70 מאחור (תופים).
לאחר ההחלפה מורגש כי הבלימה אינה מאוזנת (הגלגלים האחוריים ננעלים לפני הקדמיים).
האם יש אפשרות לכוון את חלוקת כח הבלימה קדימה-אחורה במערכת בלימה סטנדרטית של דיפנדר 110?
במידה ולא, יש הצעות לפתרון אחר שנוסה?
תודה, אדי.
אם כבר פרסמת . אולי תוכל להאיר את עיני ולספק את סקרנותי . .
איזה סוג של עבירות הדיפנדר הזה הולך לבצע שבה הסרנים המקוריים לא עמידים מספיק ?
ובמיוחד , הסרן סולסברי האחורי ?
ואם העבירות תהיה ברמת קושי כל כך גבוהה , האם נעחלת דיפרנציאל וציריות מחוזקות ולמהדרין גם יחס העברה נמוך יותר , לא יהיו הפיתרון הנכון , יעיל , וקל יותר , שלא לדבר על בטיחותי { בעיית הבלימה שייצרת לעצמך ?] ?
תופים צריכים לחץ בלימה קטן מאוד יחסית לשל דיסקים. במיוחד כאשר מדובר באחוריים. באביר יש שסתום קוצץ לחץ על הסרן האחורי (בצד ימין) שמיועד לכך בדיוק. יש לך אותו? מעבר לכך המפצל עצמו אמור להיות שונה, אבל אולי תוכל להסתדר עם המקורי.
אם היית יכול למדוד, הייתי אומר לך שאתה צריך לחץ 90 עד 120 לקדמיים, ו 30 עד 60 לאחוריים. את הלחץ המדוייק מכיילים בניסוי בלימה.
אגב, אני לא יודע מי עשה לך את ההסבה, אם אתה לבד או ששילמת לישהו. אבל יש דברים שלא עושים אם לא יודעים. זה לא רק חצי עבודה, לא רק חובבני ולא רציני, זה גם מסוכן ממש.
אסף.
יש לקנות שסתומי לחץ מתכווננים, שמיועדים לבלמים, שאתה יכול לכוון.
לא יודע איך זה נקרא באנגלית, אבל מקווה שזה ייתן לך כיוון. הם גם לא יקרים (כמה עשרות דולרים בודדים, נכון ללפני 4-5 שנים)
אם כבר פרסמת . אולי תוכל להאיר את עיני ולספק את סקרנותי . .
איזה סוג של עבירות הדיפנדר הזה הולך לבצע שבה הסרנים המקוריים לא עמידים מספיק ?
ובמיוחד , הסרן סולסברי האחורי ?
ואם העבירות תהיה ברמת קושי כל כך גבוהה , האם נעחלת דיפרנציאל וציריות מחוזקות ולמהדרין גם יחס העברה נמוך יותר , לא יהיו הפיתרון הנכון , יעיל , וקל יותר , שלא לדבר על בטיחותי { בעיית הבלימה שייצרת לעצמך ?] ?
הסרנים המקוריים של דיפנדר לא ידועים בעמידותם הרבה בטח לא ברכב עם צמיגי 37", לכן בעל הרכב החליט שהוא מעדיף לעבור לסרנים חזקים משמעותית כחלק מהשדרוג שהרכב עבר ולא להחליף את כל התוכן של הסרנים במוצרי אפטר-מרקט. נכון? לא נכון? את זה נדע אחרי שיהיה לבעל הרכב קצת יותר ניסיון עם הרכב.
עדכון בנוגע לפתרון: מסתבר שכדאי לחבר כל סרן ליציאה הנכונה במשאבת הבלם ... הסרן הקדמי היה מחובר ליציאה של הסרן האחורי וההיפך, מה שגרם לתופעת נעילת הגלגלים האחוריים.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.