PDA

צפייה בגרסה מלאה : ישור קו בסמוראי 1987



סמוראי87אריה
10-04-09, 13:19
שמי אריה מנתניה אני חדש בפורום ( למרות שאני משותת בו הרבה זמן ) .
ברשותי סמוראי 87 לבן סגור היה מזגן אבל הורד סתם תפס מקום . סטנדרתי פחות או יותר שרחשתי לפני כמה חודשים בלי טסט ועכשיו אני מסדר אותו לטסט . אני ממש מרוצה מהרכב לדעתי באמת רכב מצוין לשטח בתור רכב ראשון .
הרכב משמש אותי לנסיעות שטח בלבד !!
אציין כי את כול התיקונים טיפולים אבצע לבד ( לפחות אשתדל )
כרגע אני משפץ את הקלאץ . הוא הורד ונישלח לחיזוק (קרמי )
שופץ כמו כן הסטרטר ועובד כמו שעון. הורדו הטמבונים עד לבנית טמבון צינורות .
הורד גם הדשבורד עלמנת לסדר את הצמת חשמל (דיאטה)
כרגע בעל צמיגים 215 50/50 ברצוני לעבור ל 100 % 235 . העים עירגול יעזור או שצריך RUF או הערכת המאיה + נדנדה ? והעם בכלל חייב להגביה ( רכב צר ולא ממש יציב בתוספת של נעילת זיקה שתבוא בעתיד נירא לי כצת כמו מתכון להיתהפחות לא ? ) בתיכנון גם קשת היתפחות פנימית קטנה
ומה לכבי היחס העברה העם הטרנספר שך ה1300 יחזיק או שזה מחייב טרנספר של 1000 . ברצוני גם לעשות נעילת זיקה מאחורה. אני מודע להשלחות אך כמו שאמרתי הרכב לשטח .
בקיצור ולעינן מה הדרישות המומלצות בישביל צמיג 235 ??
כרגע המרחק בין הבמפ סטופ לשילדה מקדימה הוא 8 ומאחורה גם 8 סנטימטר
כמה צריך בישביל צמיג 235 ?
ועוד שאלה יש לי חופש בדיפרינציאל קידמי בחיבור לדרישאפט מישהוא יודע מה זה ?
מיצטער עם שיגעתי אותכם כצת . ומיצטער על שגיעות הכתיב, בכול מיקרה מקווה להישתלב טוב בפורם, ללמוד מימנו ואשמח גם לעזור במעט ידע שיש לי
בתודה אריה

putzman
10-04-09, 16:47
אני יכול לנסות לעזור רק עם השאלה האחרונה:


ועוד שאלה יש לי חופש בדיפרינציאל קידמי בחיבור לדרישאפט מישהוא יודע מה זה ?

תבדוק אם החופש הוא בין היוק לדרייב שאפט או בין היוק לדיפרנציאל.
אם זה בין היוק לדרייב-שאפט כנראה מדובר בצלב גמור..
אם מדובר בחופש שגם היוק נכלל בו.. זאת אומרת שאם אתה משחק עם היוק לצדדים ולמעלה למטה אז הוא זז (ביחס לביצה) אז כבר יש בעיה בדיפרנציאל עצמו... כנראה מיסבים פנימיים.

סמוראי87אריה
10-04-09, 17:04
החופש בין יוק לדיפרנציאל הורדתי תדרישאפת

הינה כמה תמונות של הרכב

http://img187.imageshack.us/img187/1049/102i.jpg (http://img187.imageshack.us/my.php?image=102i.jpg)

http://img187.imageshack.us/img187/5609/008hqd.jpg (http://img187.imageshack.us/my.php?image=008hqd.jpg)

בתיכנון יחס העברה 4.16 צמיגים 235 נעילה אחורית קשת מיגונים טמבונים הגבה קטנה

putzman
11-04-09, 00:16
אם החופש הוא בין היוק לדיפרנציאל אז אני מהמר ב-90% שהבעיה היא במיסבים שבכניסה לדיפרנציאל. אבל תחכה לעוד תשובות של החברה פה.

סמוראי87אריה
11-04-09, 04:29
כן שם החופש .
זה גם מורגש ב4X4
אני יפרק אותו בקרוב ( שנעשה הגבה ) לבדוק מה הולך שם

יש למישהוא דעה בקשר לאיזה שינוים נחוצים בישביל מעבר לצימגים 235
והעם חייב צאנט 8'' או שאפשר להיסתדר עם הסטנדרתי ?
מה לגבי הגבה ? כמה להגביע צריך עלמנת ליפגוע מינימלית ביציבות של הרכב בשיפועים ופניות? ( סרן צר )

ועוד משהוא בדרישאפט המרכזי מסופו איפה שמהוא מיתחבר לגיר יושב מיסב ומחזיר שמן בגיר עם אני לא טועה
אצלי הוא לא היה טוב ( היתפרק ועשה רעשים ) הוא הורד
היתי במוסךמרכזי של סוזוקי ונאמר לי שזה בא קומפלט עם הדרישאפט .
אז השאלה העם זה מפריע לינסוע בלי ? מישהוא עם סמוראי אמר לי שבלי זה ינזל שמן גיר
שפירקתי אותו היה שמן גיר אומנם לא הרבה אבל היה
או מאיפה אפשר להסיג רק תחלק הזה

Zuki-Land
11-04-09, 10:54
כן שם החופש .
זה גם מורגש ב4X4
אני יפרק אותו בקרוב ( שנעשה הגבה ) לבדוק מה הולך שם

יש למישהוא דעה בקשר לאיזה שינוים נחוצים בישביל מעבר לצימגים 235
והעם חייב צאנט 8'' או שאפשר להיסתדר עם הסטנדרתי ?
מה לגבי הגבה ? כמה להגביע צריך עלמנת ליפגוע מינימלית ביציבות של הרכב בשיפועים ופניות? ( סרן צר )

ועוד משהוא בדרישאפט המרכזי מסופו איפה שמהוא מיתחבר לגיר יושב מיסב ומחזיר שמן בגיר עם אני לא טועה
אצלי הוא לא היה טוב ( היתפרק ועשה רעשים ) הוא הורד
היתי במוסךמרכזי של סוזוקי ונאמר לי שזה בא קומפלט עם הדרישאפט .
אז השאלה העם זה מפריע לינסוע בלי ? מישהוא עם סמוראי אמר לי שבלי זה ינזל שמן גיר
שפירקתי אותו היה שמן גיר אומנם לא הרבה אבל היה
או מאיפה אפשר להסיג רק תחלק הזה


אהלן וחג שמח !!!!
דבר איתי בקשר לחלק.. אני יכול לעזור לך !
ליאור ZUKI-LAND

putzman
11-04-09, 14:07
מה הכוונה אפשר בלי? בלי מה? המחזיר שמן או המייסב?
בגדול אין מצב שאתה נוסע בלי אחד מהם.. בלי במייסב אין שום סיכוי
ובלי המחזיר שמן אפשר בגדול לנסוע אבל או שינזל לך שמן מהגיר.. או שאתה נוסע בלי שמן גיר... שתי האופציות לא בדיוק נשמעות הגייוניות...
תפרט על מה מדובר בדיוק

סמוראי87אריה
11-04-09, 15:32
הורדתי את המיסב הזה שבסוף של הדרישאפט המרכזי ונסעתי בלי איזה חודשים ( הוא עשה רעש נוראי ) ולא נירא לי שנזל שמן ולא ראיתי אצלי מיחזיר שמן בסוף של הגיר . ועוד משהוא לגביה ההגבה שאני מתחנן לעשות בישביל צמיגי 235

היסתכלתי כצת ברכב שלי ומדתתי כמה דברים יצא לי שצמיג 235 הקוטר שלו הוא 73.4 סנטים לאומת 70.3 בצמיג 215 הנוחחי זואת אומרת שהוא גבוה ב3 סנטים עד פה נכון ?!
עכשיו היסתקלתי על הכנפים של הרכב ובנקודה הכי נמוחה יש 10 סנטים רווח בין הגלגל לכנף ( זה איפה שהכנפונים מפלסטיק )
עכשיו יש לי רווח בין הסרן לבמפ סטופ 8 סנטים זואת אומרת שיש לנו 2 סנטים רווח בין הגלגל לכנף שהבולם סגור נכון ?!
עכשיו נגיד ואנכנו מרקיבים צמיג ב3 סנטים יותר גדול זואת אומרת שאנכנו נהיה במינוס 1 סנטים בסגירה ( כלומר ינגע בכנף ) נכון ?! או שהצמיג יהיה גבוא רק ב1.5 סנטים לכיון הכנך מהלוקר ועוד 1.5 סנטים מהלוקר לריצפה ואז יוצא שהצמיג לא נוגע בכנף ונישאר עוד איזה סנטים ספיר.
אז מיפה יש 2 אפשרויות או להוריד תבמפ סטופ 2 סנטים או להגביה את הרכב ב3 סנטים לא ? ? בהנחה שהוא ב3 סנטים גבוה מהלוקר לכנף ( למרות שהוא ב2 סנטים גג יותר גבוה )
אני צודק או שיש לי איפה שהוא טעות ? ?
בבקשה תעזרו מי שיודע . והעם זה נכון שאי אפשר להרכיב 235 על גאנט '5.5 המקורי ומומלץ 7 ' מה הגאנט המינימלי ל235

putzman
12-04-09, 00:56
הורדתי את המיסב הזה שבסוף של הדרישאפט המרכזי ונסעתי בלי איזה חודשים ( הוא עשה רעש נוראי ) ולא נירא לי שנזל שמן ולא ראיתי אצלי מיחזיר שמן בסוף של הגיר .
מה זאת אומרת נסעת בלי מייסב???:confused:
איך אפשר לנסוע בלי מייסב??
אין מצב אחי בדוק יש לך פה טעות.


ועוד משהוא לגביה ההגבה שאני מתחנן לעשות בישביל צמיגי 235
היסתכלתי כצת ברכב שלי ומדתתי כמה דברים יצא לי שצמיג 235 הקוטר שלו הוא 73.4 סנטים לאומת 70.3 בצמיג 215 הנוחחי זואת אומרת שהוא גבוה ב3 סנטים עד פה נכון ?!
עכשיו היסתקלתי על הכנפים של הרכב ובנקודה הכי נמוחה יש 10 סנטים רווח בין הגלגל לכנף ( זה איפה שהכנפונים מפלסטיק )
עכשיו יש לי רווח בין הסרן לבמפ סטופ 8 סנטים זואת אומרת שיש לנו 2 סנטים רווח בין הגלגל לכנף שהבולם סגור נכון ?!
עכשיו נגיד ואנכנו מרקיבים צמיג ב3 סנטים יותר גדול זואת אומרת שאנכנו נהיה במינוס 1 סנטים בסגירה ( כלומר ינגע בכנף ) נכון ?! או שהצמיג יהיה גבוא רק ב1.5 סנטים לכיון הכנך מהלוקר ועוד 1.5 סנטים מהלוקר לריצפה ואז יוצא שהצמיג לא נוגע בכנף ונישאר עוד איזה סנטים ספיר.
אז מיפה יש 2 אפשרויות או להוריד תבמפ סטופ 2 סנטים או להגביה את הרכב ב3 סנטים לא ? ? בהנחה שהוא ב3 סנטים גבוה מהלוקר לכנף ( למרות שהוא ב2 סנטים גג יותר גבוה )
אני צודק או שיש לי איפה שהוא טעות ? ?
בבקשה תעזרו מי שיודע . והעם זה נכון שאי אפשר להרכיב 235 על גאנט '5.5 המקורי ומומלץ 7 ' מה הגאנט המינימלי ל235

בקשר לזה אני לא לגמרי בטוח אז אני מעדיף לא לענות ולתת ליותר מבינים את הפריבילגיה.

פחנורון
14-04-09, 23:57
[quote=כמה צריך בישביל צמיג 235 ?
אריה הצרה עם ה 235 היא שיש עוד מידה אחת בעייתית
אמנם לא מחייב שהצמיג יגע בכנף(בחלקה העליון) אבל 99.9% שהוא יפגע בקיר הפנימי של הכנף (זה שתוחם את האמצע של הרכב)
מה שמחייב אותך לעבור לג'נט 8' עם אופסט מספיק רחוק מהבטן הפנימית בכנף
וכמובן שאז גם להרחיב כנפונים כי הצמיג בחלקו יהיה מחוץ לאוטו (אם אני לא טועה אצלך זה סרנים צרים והגלגל הנוכחי יושב בול בקו הדימיוני של הרכב)
אגב זה צרה שגם הגבהה של 6' לא בהכרח תעזור(רק לחתוך ולהגדיל בטן בכנף)

פחנורון
14-04-09, 23:59
אגב ,התכוונתי כמובן למצב של סגירת מהלך מתלה על איזה סלע (או בור בצד השני תלוי מאיפה מסתכלים!

פחנורון
15-04-09, 00:08
בקריאה שנייה ראיתי משהו נוסף ששאלת..לגבי הרוחב ג'נט..המקורי בעייתי מאוד עם צמיג 235
7' אופטימלי ..8' לא מזיק הבעיה היא לשים ידיים על ג'אנט 7 עם אופסט הפוך! נדירים! יקרים ובשליש מחיר אתה שם 8' משומשים ממישהו ונפטר מהבעיית חוקיות של ספייסרים(לא שהצמיגים חוקיים אבל ניחא)
הטרנספר שלך עם 235 ב LOW ירגיש בערך כמו HI והאוטו הופך לאנמי (קוטר בא על חשבון מומנט)
אז יש צורך ביחסי העברה (או טרנספר 1000)
והכי חשוב!!! נעילת זיקה+צמיג 235=לעשות חיזוק לסרן האחורי (אל תשכח שאתה צריך כביכול להרחיב אותו בעזרת הג'אנטים) שלא תמצא איזה גלגל +ציריה וחתיכת סרן עוקפים אותך ברמזור בדרך הביתה :)
בהצלחה ומקווה שתרמתי לעניין

סמוראי87אריה
15-04-09, 02:48
תודה רבה אחי עזרתה לי מאוד

צריך לקחת מאיזה טנדר גאנט עם צמיג וליבדוק מהלכים. ואז נירא מי נגד מי
ולגבי הטרנספר אני מיתלבט עם להחליף או לשים קיט
ועוד משהוא אמרתה שהגאנט המקורי בעיתי ?! עד כמה הוא בעיתי אפשר להרכיב עליהם או לא ?

afi1981
24-05-09, 17:40
הורדתי את המיסב הזה שבסוף של הדרישאפט המרכזי ונסעתי בלי איזה חודשים ( הוא עשה רעש נוראי ) ולא נירא לי שנזל שמן ולא ראיתי אצלי מיחזיר שמן בסוף של הגיר . ועוד משהוא לגביה ההגבה שאני מתחנן לעשות בישביל צמיגי 235

היסתכלתי כצת ברכב שלי ומדתתי כמה דברים יצא לי שצמיג 235 הקוטר שלו הוא 73.4 סנטים לאומת 70.3 בצמיג 215 הנוחחי זואת אומרת שהוא גבוה ב3 סנטים עד פה נכון ?!
עכשיו היסתקלתי על הכנפים של הרכב ובנקודה הכי נמוחה יש 10 סנטים רווח בין הגלגל לכנף ( זה איפה שהכנפונים מפלסטיק )
עכשיו יש לי רווח בין הסרן לבמפ סטופ 8 סנטים זואת אומרת שיש לנו 2 סנטים רווח בין הגלגל לכנף שהבולם סגור נכון ?!
עכשיו נגיד ואנכנו מרקיבים צמיג ב3 סנטים יותר גדול זואת אומרת שאנכנו נהיה במינוס 1 סנטים בסגירה ( כלומר ינגע בכנף ) נכון ?! או שהצמיג יהיה גבוא רק ב1.5 סנטים לכיון הכנך מהלוקר ועוד 1.5 סנטים מהלוקר לריצפה ואז יוצא שהצמיג לא נוגע בכנף ונישאר עוד איזה סנטים ספיר.
אז מיפה יש 2 אפשרויות או להוריד תבמפ סטופ 2 סנטים או להגביה את הרכב ב3 סנטים לא ? ? בהנחה שהוא ב3 סנטים גבוה מהלוקר לכנף ( למרות שהוא ב2 סנטים גג יותר גבוה )
אני צודק או שיש לי איפה שהוא טעות ? ?
בבקשה תעזרו מי שיודע . והעם זה נכון שאי אפשר להרכיב 235 על גאנט '5.5 המקורי ומומלץ 7 ' מה הגאנט המינימלי ל235

אחי יש לי גאנטים שמורכב עליהם צמיגים 325/75/15 נראה לי שהם של ויטרה לא בטוח

vitrak
24-05-09, 20:22
אחי יש לי גאנטים שמורכב עליהם צמיגים 325/75/15 נראה לי שהם של ויטרה לא בטוח
זה לא הרכב מיד 2 בלי מנוע וטסט
בני

פחנורון
01-06-09, 19:22
אריה ..להרכיב צמיג 235 על ג'אנט 5.5 אינץ' אפשרי ..אבל לא פרקטי ולא מומלץ..ברגע שאתה לא פותח מספיק רוחב לצמיג (מהג'אנט) אתה לא מנצל אותו על כל רוחבו ..ובהורדת לחץ בשטח אתה מסתכן בפריקת צמיג
מכאן נובע שעדיף ג'אנט 7 ומעלה כאשר 8 הוא המקסימלי בשבילך (ה 8 אגב כבר בולט מחוץ לרכב בערך סנטים וחצי )
לגבי עניין הבאמפ סטופ ..יש הגיון במה שאתה אומר אבל שגיאונת קטנה אחת..עם עוסקים במידות יבשות בדרך כלל שוכחים דבר נוסף..כאשר אתה סוגר מהלך..הגלגל השני בדרך כלל נוטה להיפתח (הצלבות וכדומה) מה שיוצר בעצם עוד זוית שהגלגל הסגור נמצא בא
כלומר..יש לך בערך 20 סנטים מהחיבור של הסרן לעלה ועד לגלגל?? אל תשכח שהגלגל לא עולה ישר!!! אלא בזוית ואז יש מגע!
פתרון קלאסי ..הנמכת באמפ סטופ וערגול עלים /מאיה ארוכה יותר ! ומהתמונה של הרכב ..יש לך בכיף עוד 2/3 סנטימטר להרים (הכי גרוע..לייצר בודי ליפט..לא פשוט ..לא חוקי ..אבל פותר את הבעיה)

סמוראי87אריה
02-06-09, 13:03
תודה רבה אחי על העזרה
אחרי שיקולים חשבתי בתור התחלה להעריך תנדנדות לאיזה 17 18 סנטים בין חור לחור ( אני רוצה לעשות אותם לבד )
ולערגל ( אםם עם מה מערגלים את העלים לבד ? מכופף צינורות ?

ולהסיג גאנטים של סיקס וצמיגים
כול זה מצריך אבל כסף וזמן

אגב יש לי עוד שאלה לחברים פה
יש לי חופש בגלגל קידמי החופש בשעה 3 ו 9 אני כימעט בטוח
אז איזה מיסב צריך להחליף אז זה שבתוך הלוקר ?

ועוד משהוא סמתי אקלון חדש בטרנספר ועכשיו לא ניכנס לי להילוך LOW
ניכנס רק HI

והילוך שלישי לא תמיד ניכנס כאילו הידית ניכנסת למקום של ההילוך השלישי אבל הרכב בניוטרל

ועוד שאלה העם שמן מנוע הוא רק למנוע ? לא מתאים לטרנספר או לדיפרנציאלים ?

ואגב הרכב עכשיו עם חלונות שחורים מאחורהוסי\ודר העינין המכוער שהיה מיתחת לדלת ועשיתי פחחות על איזה מכה שהיתה מאחורה בפינה אבל לא מוצא חן בעיני כי שמתי הרבה חומר ולא הוצאתי את הפח עם בורג / ניט ואני מפחד שיסדק מקסימום נעשה מחדש
הכול בזמנו

סמוראי87אריה
02-06-09, 14:21
ועוד שאלה קטנה ( מיצטער שפה לא הצלחתי לערוך תהודעה הקודמת . )!

יש לי על הרדיאטור 2 ונטות 1 בצד הפנימי של הרדיאטור והיא כול הזמן דולקת ( עם פתיחת הסויץ )ץ ועוד ונטה כצת יותר קטנה ומיברזל נידמה לי שלא נידלקת אף פעם מישום מה ( לעדתי צריכה להידלק דרך הטרמוסתת והוא בטח בוטל .
בקיצור מה לעשות עם הונטה שלא פועלת לסדר אותה או להוריד אותה בישביל שהיה יותר זרימת אוויר ?

ועם הגיר שורק בכול ההילוכים אז מה זה יכול להיות ? או שזה בגלל שלא חיברתי תגומיה שעל הידית של הגיר שמיתחברת למרכב של האוטו וגם של הטרנספר

ועוד משהוא העם צינור 2 צול בצורת ח וחיזוק עם עוד 2 צינורות לכיוון הגלגלים האחורים אחד בכול צד ואולי עוד צינור באלכסון בתוך ה''ח ''
בכיצור קשת היתהפחות כמו בסיקסים הפתוחים שווה משהוא אני רוצה לרתך אחת כזואת שתהיה פריקה בתוך הרכב

כמו פה בתמונה
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a6/Jeep_CJ-5_V6_red_open_body.jpg

GodsFather
02-06-09, 16:58
אחינו...איזה מישמש עשית פה...

קודם כל, תלמד בבקשה לכתוב, עם פיסוק ואם יש לך בעית דיסגרפיה (זו לא בושה! ), אנא העבר את הטקסט ביקורת על ידי מסייע או לפחות תקן שגיאות כתיב... קשה מאד לקרוא את מה שאתה כותב ואתה לא מסודר בכתיבה שלך, קופץ מנושא לנושא...מצטער.

כל מה שרשמתי כאן ועוד הרבה דברים שאתה הולך לשאול עליהם , רשומים בפורום בדפים קודמים - למד את פונקציית החיפוש ותתחיל לחפור בהיסטוריה של הפורום. אני אתמצת לך קצת מהתשובות, אני מקווה שתקשיב לפחות לעצת החיפוש שלי...

להאריך נדנדות ל18 ס"מ זה לא תקין בשום אופן. מרווח בין חורים צריך להיות מקסימום 8 ס"מ כשהמקורי זה 5 ס"מ, כל מי שאתה רואה שעושה אחרת, עושה לא טוב. זה פוגע בעלים ויותר מכך, פוגע ביציבות הרכב, גורם לשיוט ועוד.

ערגול בבית מצריך ידע ולא רק מכות פטיש ומקום עבודה - יש לך ידע בקפיצאות ? כי אם לא, עדיף לפנות לקפיצאי בנושא - זה יעלה כסף, אבל לפחות הדברים יעשו כראוי.

קשת התהפכות לא בונים סתם כך ,צריך לדעת איך לבנות, איפה למקם ולאן לרתך, אחרת כשתצטרך אותה , היא תעבוד לרעתך ולא לטובתך וזה עלול לעלות בחיים.
ממליץ לך לבדוק בסמוראים עם קשת התהפכות תקנית ולהעתיק אחד לאחד או להתייעץ עם בוני קשתות מקצועיים וגם כאן זה עלול לעלות קצת יותר אבל מדובר בחיי אדם.

לגבי הוונטות - תעלה תמונה של המצב אצלך, כי זה קצת לא ברור. יש לך 2 וונטות חשמליות , אחת נדלקת עם סוויץ ואת השניה לא ראית פועלת מעולם גם כשהרכב מגיע לטמפ' אופטימלית (בהנחה ומגיע)? תבדוק את חיווט החשמל של כל המערכת. יש/אמור להיות יוניט חום שמותקן בצינור המים התחתון ואמור להפעיל אותן ברגע שעברת טמפ' מסויימת - זה לא המבנה המקורי של המערכת בסמוראי, כי המקורי הוא פאן-קלאצ', אבל זה בסדר גמור בהנחה והמערכת עובדת נכון.
היעדר טרמוסטט לא עושה טוב לשום דבר, מגדיל צריכת דלק ופוגע בביצועים הנחותים גם ככה של הסמוראי.


והעיקר שיהיה בהצלחה.

סמוראי87אריה
02-06-09, 18:06
תודה סנדק על המידע .
בקשר לשגיאות כתיב וחוסר סימני פיסוק,וניקודות וכול זה אני יודע ומיצטער על כך פשוט לא רגיל לזה .

עכשיו לגבי מה שאמרת על הנדנדות שהם ארוכות מידי וגורמות לשיות ניסיתה ? ?
כי אני כבר ראיתי 2 סמוראים עם כאלה נדנדות ואין שיוט אצלהם . ( מרווח בין חור לחור בין 17 ל 20 סנטים )
אגב היום הבאתי פלאחים לנדנדות וקדחתי 20 סנטים בין חור לחור ניסיתי להכניס אומנם ללא ממש הרבה הצלחה כי לא הצלחתי לפתוח תעלה חח צריך הי ליפט אני חושב
עכשיו לגיבי העירגול אתה ממליץ ללחת לקפיצאי וזה לא משהוא שהיתי ממהר לעשות אני מעדיף לבד לעשות את זה איך שהוא ( מישהוא יודע איך ? ) .
( חשבתי שהפורום דוגל בעבודה עצמית על הגי'פ ) .

לגבי הקשת עם היא אמורה להחזיק את ה2 טונות שיש בסיקס. אז אני מאמין שאת הבקושי טון שיש לסמוראי זה אמור להחזיק במיקרה של היתהפחות ו2 3 גילגולים .

ולגבי החיפוס אני ישתמש בו יותר, זה לא שאני מיתעצל אלה להפח, אני נהנה ליקרוא מהפורום ולהסכיל פשוט לפעמים זה בורך לי מהראש וישר אני ממהר לישאול על איזה תקלה שיש לי ומחקה לתשובה .
ולגבי הרדיאטור יש עליו פשוט 2 ונטות אחד בפנים ואחד בחוץ הפנימית תמיד עובדת ( וזה בסדר ) למרות שהאוטו מגיע לטמפרטור עבודה של 95 מעלות עם וונתה . ויש עוד ונטה שסתם יושבת על הרדיאטור וחוסמת את המאבר של האויר אז אני לא יודע מה לעשות איזה להפעיל אותה או להוריד אותה או לעשות לה כפתור ידני .
בכול מיקרה שוב תודה רבה לעוזרים ומיצטער על שגיאות הכתיב וחוסר הניקוד.

kobiarava
02-06-09, 20:47
ויש עוד ונטה שסתם יושבת על הרדיאטור וחוסמת את המאבר של האויר אז אני לא יודע מה לעשות איזה להפעיל אותה או להוריד אותה או לעשות לה כפתור ידני .





אהלן אריה
סיפרת שהיה מזגן ופירקת אותו? הונטה החיצונית היתה של המזגן ככל הנראה, ויחד איתה נמצא עדיין כנראה הרדיאטור של המזגן. שניהם יכולים ללכת לפח במידה ואין לך כוונה להרכיב אותו שוב, אם אתה מתעקש אתה אכן יכול לחווט את המאורר מחדש לחיבור עם מתג בקבינה.







בהצלחה-קובי

סמוראי87אריה
02-06-09, 23:14
אהלן אריה
סיפרת שהיה מזגן ופירקת אותו? הונטה החיצונית היתה של המזגן ככל הנראה, ויחד איתה נמצא עדיין כנראה הרדיאטור של המזגן.

בהצלחה-קובי


זה על הרדיאטור של המנוע של המזגן הוא יותר קטן לדעתי, למרות שאני יבדוק את זה מחר בבוקר
עם אתה צודק וזה של המזגן, אז אני שוקל להוריד אותו בישביל לאפשר לאוויר ליזרום יותר טוב.

כי הרכב לא עובר לי את ה95 - 98 מעלות אחרי נסיע ממושחת ( איזה חצי שעה וכצת יותר )

למישהוא יש מוסג מאיפה אפשר ליקנות מיסב לגלגל קידמי ? יש לי חופש נוראי אני חושב שהוא כבר לכול השעות ( 9\3 - 6\ 12 )

ומה לגבי מרחק של 16 17 סנטים מחרחק בין חור לחור בנדנדות קידמיות ואחוריות
יש מישהוא פה בפורם עם נדנדות בכזה אורך והוא יכול להביא חוות דעת עליהם
ראיתי באחד השירשורים שיש בחור עם 20 סנטים בין חור לחור וטוען שאין לו הרבה שיוט . ?! מה דעתכם ?

והעם אפשר לערגל עלים עלידי מכופף צינורות שיש למיפעלי ברזל לדוגמא

כי קפיצאים אצלנו רוצים 800 שח על עירגול של 4 עלים ו200 שקל ל2 נדנדות של 17 סנטים בין חור לחור . נישמע לי יקר היום קניתי 3 מטר של פלאך 50X8 באיזה 60 שקל .

אגב סוף סוף הרכבתי בקליות של סופה בדלת האחורית נירא לדעתי נחמד

GodsFather
03-06-09, 09:14
לא יודע מי הקפיצאי הזה שלך (אם אפשר לקרוא לו ככה...) , אבל 17 ס"מ בין חור לחור זה לא תיקני, נקודה. שיסעו עם זה, שיגידו לך שלא מורגש כלום , שיספרו לך סיפורי אלף לילה ולילה - זה לא טוב.

קנית פלח דק מידי לדעתי , אבל קטונתי בעניין הזה..

טמפ' הטרמוסטט התיקנית היא 82 מעלות, הרכב אמור להגיע לאיזור ה90 מעלות ולחזור חזרה למטה כשמערכת הקירור עובדת תקין. איך אתה מודד את המעלות אצלך ? (נסיעה ממושכת משלבת גם רוח שמקררת את המנוע, מכאן שאם אתה עומד במקום, המערכת צריכה לעבוד יותר קשה כדי לקרר את המנוע...שוב אני שואל - איך בדקת ? )

מכופפת צינורות היא לצינורות , עלים ממה שידוע לי לא עשויים צינורות.. נכון ? :confused:

מכופפים עלים עם פטיש או פרס , לך לקפיצאי שלך , שב אצלו בעסק בלי האוטו (נניח ובאת לשתות קפה ולהתחבר איתו) ותראה איך הוא עובד, אח"כ תתחיל לנסות ולתהות...


אה וכבר אמרתי לך... חיפוש היה פותר לך את התהיות הרבה יותר מהר , כולל איך לערגל בבית...

דקל מ
03-06-09, 16:33
אריה,אם פירקת את הרדיאטור מזגן אצלך הייתי שמח לרכוש אותו ממך
אם אתה מעוניין צור קשר בטל 0525623661 דקל

סמוראי87אריה
04-06-09, 00:39
ערב טוב סנדק .
תודה על העזרה .
הנדנדות שיש לקפיצאי אצלינו בנתניה הם בערך כמו שיש בתמונה כמה שירשורים למטה
( האדומות + _ 16 17 ) והוא שם אותם בסמוראי .
ואני מכיר מישהוא שעשה כך באזור.! + עירגול ו31.

הנדנדות שקניתי הם בידיוק כמו שיש לי כרגע אותו מידה רק יותר ארוקות ( עוד לא קדחתי ) .

לגבי הטמפרטורה היא נימדדת לפי שעון מד חום מנוע אונברסלי עם יונית והמעלות בין 60 ל - 120 נירא לי .
לפני כמה שירשורים מישהוא העלה תמונה של סירתות החשל בשעון חום אז זה כזה .

ואחרי טיול בשטח של איזה 30 דקות הרכב מגיע לי לטמפ של 95 בערך מעלות . לפעמים גם איזה 97 בערך אם. ואני חושב שאין לי טרמוסט לא בטוח אני יבדוק את זה, וזה בנסיע ולא עמידה . איך אפשר להוריד את הטמפרטורה ל82-90 .?

לגבי הרדיאטור של החימום עוד לא פירקתי אותו פירקתי רק תקירור בנתים חימום נירא לי שימושי אולי .

יש פה מישהוא עם שאקלים יפים . ויכול לספר על כך ( עם יש שיוט? ).

בקיצור איפה קודחים אני חושב על 16 .!

סוף שבוע אולי נפרק תעלים סלי נדר.

-->