צפייה בגרסה מלאה : רדיאטור ורדיאטור פנימי (של גיר אוטומט), ופיתרון לבעייה.
שלום
היילקס 99 מגיעה עם רדיאטור שמתאים גם לגיר ידני וגם לאוטומט, כלומר יש לו בתוך הרדיאטור של הנוזל קירור, גם רדיאטור פנימי לשמן גיר אוטומט.
בהיילקס שמגיע עם גיר רגיל פשוט לא מחובר כלום לצינור כניסה ויציא של הרדיאטור הפנימי.
התחילה אצלי לא מזמן נזילה קטנה מהרדיאטור הפנימי, כלומר אני רואה שיוצא לי נוזל קירור מאחד היציאות/כניסות של הרדיאטור הפנימי.
יש איזה מניע פשוט לחבר צינור גומי בין הכניסה והיציאה של הרדיאטור הפנימי?
וכך פשוט להשאיר את הנוזל קירור בתוך הרדיאטור, וכאילו ליצור רדיאטור אחד משנים יחד.
רדיאטור מקורי עולה 3000 שקל.
ותחליפי הבנתי שזה לא זה.
אשמח ליעוץ
המון תודה
פלג_
סופת המדבר
10-04-09, 20:23
לפי מה שאני חושב זה אפשרי
אין שום סיבה שלא
רק מעניין למה אתה רואה נזילה רק ממקום אחד
שתי החיבורים מתחברים ביחד לצינור בתוך הרדיאטור
ככה שאתה צריך ליראות נזילה משתיהם (או שהאוטו היה בשיפוע צד)
אבל לפי דעת אין שום בעיה לעשות את זה אתה רק סוגר מעגל
רק שאם מתי שהוא תחליף מים אז תוציא גם משם
היי
אולי זה יוצא רק מאחד, כניסה או יציאה בגלל שהחור בצינור יותר קרוב לאותה יציאה.
הנזילה היא קטנה מאוד בשלב הזה.
פלג, מה הבעיה לשים פשוט 2 פקקים על הכניסות?
פלג, מה הבעיה לשים פשוט 2 פקקים על הכניסות?
חשבתי על זה גם,
אבל איזה פקק אני יכול להכניס שם, שאני יכול להיות בראש שקט שהוא יעמוד בלחץ.
לקחת צינור ולכופף אותו זה לא צורה אני חושב.
אבל זה בהחלט כיוון נכון, יש לך איזה רעיון לפקק כזה?
תודה פלג_
חשבתי על זה גם,
אבל איזה פקק אני יכול להכניס שם, שאני יכול להיות בראש שקט שהוא יעמוד בלחץ.
לקחת צינור ולכופף אותו זה לא צורה אני חושב.
אבל זה בהחלט כיוון נכון, יש לך איזה רעיון לפקק כזה?
תודה פלג_
כמה לחץ אתה חושב שיש במערכת הקירור???
סך הכל 1 באר.
בצנרת מים הביתית יש לחץ גבוה יותר...
תמדוד את קוטר החור ואת הפסיעה של התבריג ותתאים פקק או אפילו בורג עם טפלון...
תחפש בכיוון של M14X1.75 .
בברכה,טושי
כמה לחץ אתה חושב שיש במערכת הקירור???
סך הכל 1 באר.
בצנרת מים הביתית יש לחץ גבוה יותר...
תמדוד את קוטר החור ואת הפסיעה של התבריג ותתאים פקק או אפילו בורג עם טפלון...
תחפש בכיוון של M14X1.75 .
בברכה,טושי
היי
הנושא של חוזק אצלי הוא תמיד קיצוני, כל דבר שאני בונה אני עושה אותו יותר מידי חזק.
וזה סתם מתוך חוסר ידע, אין לזה לרוב צורך.
בכל מקרה אני קצת מפחד מלפתוח את הברגים אילו שיושבים על הפלסטיק הזה כבר 10 שנים.
אז אם אני יקח צינור קטן, בערך 6 ס"מ ובצד אחד אני הכניס בורג בלחץ עם בנד, ובצד שני אני הכניס לכניסה/יציאה את הצינור עם בנד.
בשניהם זה היה מספיק.
אגב אני ראיתי עכשיו שיוצא נוזל גם מהצינור השני.
המון תודה
פלג_
היי
הנושא של חוזק אצלי הוא תמיד קיצוני, כל דבר שאני בונה אני עושה אותו יותר מידי חזק.
וזה סתם מתוך חוסר ידע, אין לזה לרוב צורך.
פלג_
"אבחון הבעיה הוא חצי הדרך לפתרונה"
(מבוא לפסיכולוגיה שנה א')
בברכה,טושי
"אבחון הבעיה הוא חצי הדרך לפתרונה"
(מבוא לפסיכולוגיה שנה א')
בברכה,טושי
בשביל זה אני לומד הנדסת מכונות,
כדי לפתור את החצי השני של הבעייה;)
פלג, אם לדעתך צינור גמיש שתקוע בו בורג, ומחוזק בבנד, יהיה חזק יותר מפקק פליז\פלדה-כנראה שאתה ממש בהתחלת הלימודים... הפתרון הרציני והנכון יהיה, כמו שצויין כבר, 2 פקקים או ברגים במידה הנכונה. אל תחפף...
חג שמח-קובי
פלג, אם לדעתך צינור גמיש שתקוע בו בורג, ומחוזק בבנד, יהיה חזק יותר מפקק פליז\פלדה-כנראה שאתה ממש בהתחלת הלימודים... הפתרון הרציני והנכון יהיה, כמו שצויין כבר, 2 פקקים או ברגים במידה הנכונה. אל תחפף...
חג שמח-קובי
אני לא חושב שזה היה יותר חזק, וכן אני די בתחילת הלימודים.
אבל אני חושב שזה היה יותר סביר להתחיל בזה.
לפתוח בורג כזה שסגור כבר 10 שנים בתוך הברגת פלסטיק שעברה לא מעט.
הרדיאטור הזה ימות בסוף. אני רק מנסה להחיות אותו לעוד מספר חודשים.......אולי שנה שנתיים.
אז לעשות איזה מעשה שיכול להרוג לי אותו מיד....
בכל מקרה הבנתי את הרעיון.
סגרתי את זה בנתיים.
נראה איך זה יעבוד.
המון תודה
פלג_
היי
עכשיו חזרתי מים המלח.
הכל נראה בסדר.
תודה רבה לכולם.
פלג_
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.