PDA

צפייה בגרסה מלאה : חיבורי חיישן חמצן



Neilman
12-04-09, 13:47
שלום,

מישהו חתך אצלי את החיבורים של חיישן החמצן, לפי מה שהבנתי יש 4 חוטים:
2 לחימום
1 למחשב
1 להארקה

יש לי 3 חוטים שאני חושד שיכולים להיות קשורים לצמה של החיישן, השאלה שלי היא איך אני יכול לוודא שהם באמת קשורים לחיישן חמצן??

תודה

Neilman
13-04-09, 19:37
אין אף אחד?? מישהו??
אפילו שמישהו יגיד לי איזה צבעים החוטים של החיישן אצלו... משהו...

ofiredri
13-04-09, 20:24
תעזור לעצמך בלשתף באיזה רכב מדובר ...

Neilman
13-04-09, 20:28
צודק... סליחה :confused:

מדובר בסופה שנת 1998...

kobiarava
13-04-09, 21:01
יש לי 3 חוטים שאני חושד שיכולים להיות קשורים לצמה של החיישן, השאלה שלי היא איך אני יכול לוודא שהם באמת קשורים לחיישן חמצן??





ניסית לפתוח את הספר???




קובי

meir alony
13-04-09, 21:20
אני לא מכיר את החיישן הספציפי שלך אבל אני חושב שיש חיישנים עם 3 חוטים או עם 2 חוטים
ואתה יכול לזהות מה לחבר למה לפי צבע החוטים כי הם שונים.

מאיר

kobiarava
13-04-09, 21:47
לפי הספר, הארקה שחור+תכלת , למחשב שחור+ירוק. אם לא מתאים למה שיש לך, תרוץ על הצבעים לפי רתמת המחשב, רגל 4 הארקה ורגל 41 משוב. ואם בכל זאת לא הולך, תעדכן ואני אבדוק לך מחר אצלי על הג'יפ




קובי

עירא
13-04-09, 22:09
על הדרך, האם מישהו יודע אילו רגליים בחיישן צריך לקצר מי שאין לו חיישן ברכב? (איך מכינים דמי?)

kobiarava
13-04-09, 22:12
על הדרך, האם מישהו יודע אילו רגליים בחיישן צריך לקצר מי שאין לו חיישן ברכב? (איך מכינים דמי?)


רגל 3 ל-4

Neilman
13-04-09, 22:31
קודם כל תודה,
הסתכלתי על הספר ולא ממש הבנתי...
הבעייה שנשארה היא מה עם שני החוטים של החימום של החיישן? מכל השרשורים שקראתי באתר הבנתי שלסופה יש חיישן עם חימום פנימי, שזה 4 חוטים, אז מאיפה מגיעים שני החוטים של החימום?

-->