ש01
16-04-09, 09:39
שלום לכולם,
אתמול לאחר טיול קל נתקלתי בהתנהגות "מוזרה" של מערכת ההיגוי:
רקע - סופה ארוכה, הגה רגיל (לא הגה כוח). לפני החג הרכבתי את תיבת ההגה לאחר שיפוץ.
בסוף הטיול, לאחר נסיעה של כ-30 ק"מ בכביש, בעת סיבוב חד (פרסה) ההגה משתולל באגרסיביות (ימינה - שמאלה), ונשמעים קולות מחאה מתכתיים רמים:mad:.
כמובן חשבתי ישר על 4X4, אך נורת 4X4 אינה דולקת:confused:.
מתחת לרכב הכל נראה תקין:confused:.
בכל זאת בדקתי את ידית 4X4, הבחנתי בחופש מסויים, משחק קצת יותר אגרסיבי - והידית ניתקה לחלוטין...:eek:
בבית, חיברתי בחזרה את הידית, שילבתי ושחררתי 4X4 והתופעה נעלמה.
מכאן לשאלות:
א. האם אבחנתי נכון והבעיה היא רק עקב שילוב 4X4?
ב. סיבוב חד ואיטי בכביש (פעם רטוב ופעם יבש), משולב 4X4 יכול לגרום לתגובה אגרסיבית כל כך של ההגה?
ג. יכול להיות שקניתי סופה עם נעילות, אל אף שהמוכר לא ציין זאת (:D)?
ד. ואם 4X4 משולב, כיצד או מדוע הנורה לא דלקה?
תודה,
אתמול לאחר טיול קל נתקלתי בהתנהגות "מוזרה" של מערכת ההיגוי:
רקע - סופה ארוכה, הגה רגיל (לא הגה כוח). לפני החג הרכבתי את תיבת ההגה לאחר שיפוץ.
בסוף הטיול, לאחר נסיעה של כ-30 ק"מ בכביש, בעת סיבוב חד (פרסה) ההגה משתולל באגרסיביות (ימינה - שמאלה), ונשמעים קולות מחאה מתכתיים רמים:mad:.
כמובן חשבתי ישר על 4X4, אך נורת 4X4 אינה דולקת:confused:.
מתחת לרכב הכל נראה תקין:confused:.
בכל זאת בדקתי את ידית 4X4, הבחנתי בחופש מסויים, משחק קצת יותר אגרסיבי - והידית ניתקה לחלוטין...:eek:
בבית, חיברתי בחזרה את הידית, שילבתי ושחררתי 4X4 והתופעה נעלמה.
מכאן לשאלות:
א. האם אבחנתי נכון והבעיה היא רק עקב שילוב 4X4?
ב. סיבוב חד ואיטי בכביש (פעם רטוב ופעם יבש), משולב 4X4 יכול לגרום לתגובה אגרסיבית כל כך של ההגה?
ג. יכול להיות שקניתי סופה עם נעילות, אל אף שהמוכר לא ציין זאת (:D)?
ד. ואם 4X4 משולב, כיצד או מדוע הנורה לא דלקה?
תודה,