צפייה בגרסה מלאה : אני צריך עזרה רצינית בקשר לקנית ג'יפ
יש לי משהו בסביבות ה30000 לקניה ורציתי לדעת מה המלצה שלכם איזה ג'יפ ואיזה שנה הכי חדשה שאני יכול לקנות...?
מי, מה מו?
שימושים? משפחה? פתוח? סגור? קצר? ארוך? תן משהו....
אחרת, מזדה-3 ליסינג תתאים.
חד שמח
http://www.yad2.co.il/Cars/4X4.php?AreaID=&ModelID=82&SubModelID=562&FromYear=&UntilYear=&Auto=&EngineTypeID=&fromPrice=&untilPrice=&SubSubModelID=0&fromHand=&Hand=&fromEngineVal=&untilEngineVal=&fromKM=&KM=&Info=
לצרכיי נסיעה לעבודה.
בערך 50 ק"מ ביום וטיולים בשבתות.
אני נהג אחד על הרכב
שהרכב יהיה חסכוני בדלק ובלי הרבה תיקונים
קצר וגג ברזנט
בתנאים האלו, סמוראי/ויטרה.
בצע חיפוש לגביהם ותראה את הסיבות.
סער.
"קצר ברזנט" חתך בהרבה את האפשרויות.
כעיקרון, ב 30K תמצא: סופה, CJ, סמוראי, ויטארה, פרוזה.
לא יכנסו בתקציב: סופה "נורמאלית", פאג'רו, דיפנדר, רנגלר.
מאלו שמוזכרים בשורה הראשונה הכי מתאים ל-50 ק"מ ביום וחסכוני זה ויטארה פתוחה. יש כמה ביד-2
שמעתי שפג'רו זה בעיתי קצת בגלל שהוא על מחשב והכל שזה דיי סיפור כל הטיפולים זה נכון..?
ותגידו מישהו יודע אם לויטרה יש מחשב..?
לויטרה יש מחשב.
אתה צריך לחשב משהו? :p
וברצינות,
לויטרות 8V קרבורטור, אין מחשב.
לויטרות המוזרקות, יש.
ויטרות פתוחות, למיטב ידיעתי, יש עם הזרקה בלבד (גם במודלים הראשונים, 89 ומעלה, כיוון שהגיעו ביבוא אישי).
בסה"כ, המחשב בויטרה אמין, אני לא שמעתי עד היום על בעיות במחשב ( שמעתי על מספר בעיות בחיישנים שונים).
אם הייתי צריך לבחור רכב בתקציב ובנתונים שהצגת, הייתי מנסה למצוא ויטרה 16V.
סער.
+1 להצעה של SAAR ואם לא אז ויטארה 8V אבל בכל מקרה הויטארה הכי מתאימה לצרכים שהגדרת.
לא להנעל על ויטארה, סמוראי זה רכב שבתקציב שלך אפשר למצוא חדש ושמור יותר והוא ישרת אותך באמינות ובנאמנות. החסרון שלו לצרכים שלך הוא שהוא פחות נוח בנסיעת כביש - לבחור צעיר, רווק, עם גב בריא זה לא אמור להיות בעייה.
שומעים בתחלאס אני בודק גם סמוראי וגם ויטרה וגם פגארו...
מה אתם אומרים על פגארו בתחלאס אני מוצוא הרבה במכיר שאני רוצה ושנים גם הרבה יותר חדשות נגיד ויטרה אני מצאתי הכי חדש זה שנת 94 סמוראי שנת 98 ופגארו שנת 2000
בתחלאס לא עדיף פגארו (אבל מימה שאני שמעתי לא להיתקרב כי יש להם בשנים האלו הרבה בעיות אם הגיר וכל המחשב והחשמל וזה סיפור של הרבה כסף שאין לי להשקיעה כרגע ) אז בקיצור תודה רבה על כל העזרה עד עכשיו אבל אני צריך עוד קצת פשוט אני דיי לחוץ לקנות רכב...
בכלל לא ידעתי שיש פגארו בתקציב הזה. קח בחשבון את ההוצאות הנוספות שיש שנלוות לרכישת רכב(בדיקות,ביטוח,תיקונים), ככה שבפועל אולי יהיה לך פחות מ-30 להוציא, או ש-30 זה כבר אחרי הכסף שהשארת בצד? אתה מחפש רכב ישן, וקך חשבון שברוב המקרים יש תיקונים כלשהם...
בדיקות וכל זה זה אני ישארתי הקטע שאם לפגארו יש באמת את כל התקלות האלו שלי הגיר והמחשב וחשמל..?
בדיקות וכל זה זה אני ישארתי הקטע שאם לפגארו יש באמת את כל התקלות האלו שלי הגיר והמחשב וחשמל..?
אין לי מושג, כל מה שאני אומר זה שתיקח בחשבון שכל רכב ישן צריך תיקונים כלשהם, או להשאיר כסף בצד לתיקונים במיוחד עם זה ג'יפ..
לא אומר לך לא לקנות רק לקחת בחשבון את הדברים האלה. אם אתה יודע לתקן/לטפל לבד זה יכול להיות יתרון אם לא, אז ללכת כל שבועיים למוסך זה כאב ראש כלכלי ופיזי.
תקשיבו מה מצאית. תגידו מה אתם אומרים אם שווה המחיר ומה החזקה שלו תיהיה בחודש בערך
פגארו קצר פתוח שנת 2000 דיזל 2500 עשה 124000 ק"מ ב35000 ש"ח מה אתם אומרים שווה או שלא..?
וכמה יעלה לי החזקה שלו גם דלק וגם תיקונים..?
הבנתי שם מאוד יקרים
המחיר של הפאג'רו נמוך מידי, תבדוק טוב? זה מפרטי או סוחר?
35 אלף ש"ח קונה פאג'רו שנת 97 אולי 98 שחוט.
המחיר הריאלי של שנת 2000 עם ק"מ נמוך הוא 50 אלף +/-
כנראה שהפ'אגרו עבר חוויה טראומטית בשטח או בכביש = תאונה, שמורידה לו את הערך, המחיר שרשמת לפ'אגרו משנת 2000 הוא מחיר לא ריאלי.
בכל מקרה אם אתה רוצה חווית שטח אז אני ממליץ שתרכוש רכב שיש בו כבר את כל התוספות המפנקות לנסיעת שטח: נעילות דיפרנציאלים, מיגונים למיניהם, גלגלי שטח מלאים וכו'.
בסכום שאתה מעוניין להשקיע הרכב היחיד שכנראה עונה על הדרישות הנ"ל הוא סמוראי וכנראה גם ה-CJ.
לדעתי וגם כמו גם שהצגת, באם אתה מעוניין לרכוש בתקציב 30K ג'יפ בשנתון החדש, סמוראי "משופצר" כנראה יהיה המענה לכך!
אדיר דאבוש
01-06-09, 14:33
ההצעות שלכם לא פרקטיות לאנשים שרוצים לשלב גם שטח וגם כביש להציע כרכב שאמור להיות גם פרטי סיקס או סמוראי זה לא חכם וליקנות אחד כזה בתור רכב כביש שטח זה גובל בטיפשות ההצעה הכי נורמאלית זה לגבי הויטרות אמינה זולה להחזקה חזקה בשטח נוחה בכביש הפשרה הכי טובה שיש .היתה לי כזאתי וזה רכב מעולה
ההצעות שלכם לא פרקטיות לאנשים שרוצים לשלב גם שטח וגם כביש להציע כרכב שאמור להיות גם פרטי סיקס או סמוראי זה לא חכם וליקנות אחד כזה בתור רכב כביש שטח זה גובל בטיפשות ההצעה הכי נורמאלית זה לגבי הויטרות אמינה זולה להחזקה חזקה בשטח נוחה בכביש הפשרה הכי טובה שיש .היתה לי כזאתי וזה רכב מעולה
... שלילי שלילי.
אני בעל סמוראי סלילים 96 אשר משמש אותי כרכב פרטי ליום יום. מה שאתה אומר נכון לגבי הרכב הקודם שלי- 88 עלים, שלנהוג עליו לא היה ממש כיף ונוח (אבל סביל).
כיום, עם זלילה של 1-12 / 1-13 בממוצע כולל נסיעות עירוניות (כן כן, בדוק 100%, יש מעקב מתוייק על כל תדלוק). עם איטום טוב, מושבים סבבה, ונוחות נסיעה הרבה מעל סבירה (למרות הקוני וההגבהה) אני מרגיש ברכב כמעט כמו ברכב פרטי רגיל.
נסעתי כמה פעמים בויטרה, ואמנם נוחות הנסיעה טובה יותר, והייתה לי התלבטות כלשהי לפני שהחלפתי לנוכחי (והקודם). ההתלבטות עברה לאחר התייעצות עם כמה בעלי ויטרות ומכונאי ג'יפים שהרכב הרבה יותר שביר מסמוראי, עם טיפה פחות יכולות ותחזוקה יומ-יומית הרבה יותר גבוהה (מבחינת תיקונים והשבחות).
יכול להיות שאני מפספס בויטרה בשל הניסיון המועט שלי איתה, אבל סמוראי סלילים טוב יכול לשמש כרכב פרטי ללא שום ויכוח - במידה וכיסא הנהג טוב.
... שלילי שלילי.
אני בעל סמוראי סלילים 96 אשר משמש אותי כרכב פרטי ליום יום. מה שאתה אומר נכון לגבי הרכב הקודם שלי- 88 עלים, שלנהוג עליו לא היה ממש כיף ונוח (אבל סביל).
כיום, עם זלילה של 1-12 / 1-13 בממוצע כולל נסיעות עירוניות (כן כן, בדוק 100%, יש מעקב מתוייק על כל תדלוק). עם איטום טוב, מושבים סבבה, ונוחות נסיעה הרבה מעל סבירה (למרות הקוני וההגבהה) אני מרגיש ברכב כמעט כמו ברכב פרטי רגיל.
נסעתי כמה פעמים בויטרה, ואמנם נוחות הנסיעה טובה יותר, והייתה לי התלבטות כלשהי לפני שהחלפתי לנוכחי (והקודם). ההתלבטות עברה לאחר התייעצות עם כמה בעלי ויטרות ומכונאי ג'יפים שהרכב הרבה יותר שביר מסמוראי, עם טיפה פחות יכולות ותחזוקה יומ-יומית הרבה יותר גבוהה (מבחינת תיקונים והשבחות).
יכול להיות שאני מפספס בויטרה בשל הניסיון המועט שלי איתה, אבל סמוראי סלילים טוב יכול לשמש כרכב פרטי ללא שום ויכוח - במידה וכיסא הנהג טוב.
למה לא ג'ימני על סמוראי ?
האם המנוע 1300 של סמוראי לא חלש מידי ? (נסעתי על טריוס והוא היה עגלה...)
למה לא ג'ימני על סמוראי ?
האם המנוע 1300 של סמוראי לא חלש מידי ? (נסעתי על טריוס והוא היה עגלה...)
למה לא?
לא יכול לחשוב על שום סיבה הגיונית למעט תקציב וקצת יותר כאב לב כשאתה שובר משהו, לעניות דעתי ג'ימיני זהו שילוב מצויין בין רכב שטח לרכב יום יום עם אכילת דלק הגיונית.
אם ניתן לקנות ויש קצת כסף למיגונים ושיפורים, זו האופציה הטובה ביותר לדעתי.
ובנוגע לשאלה השניה, אני מגיע ל-110 בכיף. לא הנוכחי שלי ולא הישן (עם מנוע מקורי מ-88 ) עגלות ומעולם לא נתקלתי במצב בו הייתי צריך יותר כוח בשטח. מצד שני, שמעתי על הרבה סמוראים שלא ממש בקטע של מעל 90, ואני לא ממש בחור של תחרויות עבירות.
אדיר דאבוש
02-06-09, 00:13
סמוראי הוא איטי ולא נוח ראיתי כאלה בכביש מהיר שמשאיות יוצאות לעקוף אותם נכון הויטרה יותר עדינה אבל הכל יחסי כמה אתה הולך לישבור אותה אני חושב שויטרה הוא רכב אמין מאוד יש לו אומנם בעיות קטנות אבל העמידות של החלקים היותר רציניים מרשימה מאוד
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.