התחברות

צפייה בגרסה מלאה : נעילת דיפרנציאל קדמית - מה הכי כדאי?



שגיא S
30-04-09, 22:51
אהלן חברים..שוב פעם אני מתייעץ לגבי נעילה קדמית לטרופר שלי

האופציות הן כדלקמן:

1. נעילה אוטומטית - כבר בדרך לארץ(אבל ניתן למכור)(350$)
2. נעילת ARB - יש כבר אחורית וקומפרסור - אבל עדיין יקר(850$)
3. דיפרנציאל עם לימיטד סליפ(450$) - ללא משלוח(וזה בא בתור דיפרנציאל מוכן, אז המשלוח יקר)

ההתלבטות:
1. לימיטד זה לא נעילה באמת וזה עובד רק בתנועה, ולא מעצירה.
2. מצד שני - זה לא יוצר את הבעיות בהיגוי ואיבוד התחושה שיוצרת האוטומטית בכל פעם שמשלבים ל4X4.
3. נעילה נשלטת - יקרה.

מה עדיף?
מתלה IFS עם לוקרים ידניים...
כרגע הדיפרנציאל פתוח

דרור ברלי
01-05-09, 14:49
לימטד סליפ זה לא באמת נעילה. בשילוב עם מערכת בקרת משיכה יעילה זה דווקא יכול להיות מצוין, אולי אפילו הכי טוב, ראה במבחן לסופה 3....

אבל כאן זה לא המקרה.

אוטומטית זה זול ואמין. אין מצב שאתה לא נעול, אין דליפות אוויר, קצרים, נזילות ושאר מרעין בישין של נעילה נשלטת. נעילה אוטומטית גם מרצ'טת בפניות ולכן שאין מצב שתשבור צלב/ציריה/CV, מה שבהחלט יכול לקרות(וגם קורה) בנעילה נשלטת אם לא תנתק בזמן...
מצד שני ההיגוי במצב 4X4 לא נעים, יש תיקתוקים וכו'. מצד שלישי יש לך לוקרים ידניים והנעילה לא רלוונטית מבחינתך בכביש וגם תהיה אפילו אמינה עוד יותר, כי רוב הזמן היא סתם שוכבת בתוך השמן ולא מסתובבת.

נשלטת זה הכי נוח. מאפשרת לך לנסוע ב-4X4 פתוח. משלבים רק כשצריך. אבל צריך לזכור גם לנתק מיד כשלא צריך... יש לך כבר אחת, יש כבר קומפרסור, ואתה מכיר את זה ורגיל לצורת העבודה איתה. זה גם הכי יקר. שווה לך 500 $?.......

אם זה היה ג'יפ קשוח וספרטני - אוטומטית בלי להתלבט. ב-SUV? קשה להחליט. נשלטת תיתן לך יותר איכות חיים. תעשה עוד מאמץ קטן.

-->