צפייה בגרסה מלאה : ניתן לרכוש רק את הבוקסות/גומיות מוט מייצב בלי הבורג?
אני מעוניין להחליף רק את הגומיות הקוניות שמושחלות בבורג המקשר בין המוט מייצב לשילדה, אך בכמה חנויות שהצלחתי למצוא הם נמכרות רק כסט קומפלט עם הבורג עצמו במחיר של כ-100 ש"ח בממוצע, היכן ניתן לרכוש את הגומיות הקוניות האלה בנפרד מהבורג במחיר זול?
אגב שמעתי שניתן להשיג אותם מחומרים שונים ואפילו בגוון צבעים , איזה גומיות מומלצות ביותר ועמידות לתקופה ארוכה?
אני צריך סה"כ 8 יחידות עבור הסטבילייזר האחורי בלבד בתקווה למצוא אותם בנפרד בעלות נמוכה מ-200 ש"ח שעולה שתיים קומפלט עם הברגים.
תודה מראש ויום טוב לכולם
אצל ינוביץ' בדקת?
www.jeepland.co.il (http://www.jeepland.co.il)
אצל ינוביץ יש את הסט הזה: http://www.jeeplanet.com/Product.aspx?productid=15
מה עדיף גומי "רגיל" או פוליאוריטן?
לא עדיף כבר לרכוש יחד עם הברגים בעלות של 200 ש"ח, ההפרש לא כל כך משמעותי, מה דעתכם.
יש לציין שהסט קומפלט עם הברגים שנמכר ב200 ש"ח הוא מגומי רגיל לא מפוליאוריטן.
איציק - 4X6ZH
05-05-09, 17:02
תחליף גם את הבורג !
איציק
באיזה רכב מדובר?
אם זה ג'יפ, כל "חצי גומיה" עולה שקלים בודדים, קניתי לפני כמה שנים בינוביץ' רק 8 "חצאים" כאלו, זהים לאלו של הבולמים.
אסף.
אסף.
מה הכוונה "חצי גומיה" אתה יכול בבקשה להעלות תמונה
הנה תמונה לסט קדמי/אחורי קומפלט כולל הברגים ושאר האביזרים שמצאתי באוטוליין בת"א ב200 ש"ח http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NOS-OEM-82-92-CAMARO-FIREBIRD-SWAY-BAR-LINK-KIT_W0QQcmdZViewItemQQ_trksidZp3286Q2em2 0Q2el1116QQhashZitem279fc9ae24QQitemZ170 184519204QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPar tsQ5fAccessories#ebayphotohosting
בתמונה של הסט מינוביץ', כל תותב מורכב משני חלקים. לזה הכוונה. הפולי יקר, הגומי עולה גרושים.
אסף.
אסף תביט בתמונה שבלינק שצירפתי בהודעה 6 ותבין בדיוק איזה גומיות אני צריך.
אתה מכיר אוליי חנות שניתן לרכוש כאלה בנפרד מהברגים?
איציק - 4X6ZH
05-05-09, 18:22
בכל חנות גומי אתה תמצא כאלה גומיות בבודד ( בדרך כלל זבל ישראלי מצוי )
תחפש טוב טוב תמצא כאלה בשלל צבעים ( גומי יותר טוב ) לפעמים איכותי :-?
אבל אבל . !
על המוט מיצב פעלים כוחות פיתול שמחלישים את הברגים .
הברגים מתעקמים הברגות נפגעות . ולא פעם הבורג נשבר ואתה כלל לא יודע שהמיצב שלך מנותק .
התיקון המקצועי והנכון הוא להחליף את כל העסק כחבילה . בדיוק כמו זה נמכר E BAY
איציק
אוקיי תודה איציק על ההסבר, השתכנעתי אני ארכוש את כל הסט כולל ברגים חדשים כמו שעשיתי במוט מייצב הקדמי.
איציק, את הזוג גומיות הנוסף שהמוט מייצב עצמו מושחל דרכם ותפקידם למנוע מגע בינו לבין השילדה בזמן וויברציה ניתן לרכוש בבודדים או שהם נמכרים רק כזוג?
יש חשיבות לאורך הבורג במידה והוא יהיה קצת ארוך/קצר מדיי כל עוד אני דואג לחזק את האום כמו שצריך ע"מ שלא יהיה חופש בין הגומיות?
איציק - 4X6ZH
06-05-09, 18:58
אורך הבורגים צריך להיות זהה לשני הצדדים .
הברגים צריכים להיות באורך שהרכבת האום היא קלה וחיזוג האום מבטל את החופשים ולא יותר .
האומים צריכים להיות בעלי נעילה עצמית טובה . ( לא טבעת קפיצית )
ואז כאשר הרכב נכנס להצלבה מקצה לקצה מוט המייצב יהיה במיקום שיאפשר לסרן
להצליב עד למעצור המיתלה .
מוט המייצב אסור לו להיות מעצור למהלך המיתלה .
איציק
אוליי עדיף לי לנסות לרכוש את הגומיות בנפרד ואת הברגים בנפרד ובכך יהיה אוליי ניתן להגיע למחיר יותר זול מאשר לקנות את כל הסט קומפלט בחנות חלפים, מה דעתכם?
אפשרי בכלל להשיג בחנות שמתמחה במכירת כל סוגיי הברגים זוג ברגים בלבד באורך של כ-19 ס"מ וקוטר 1 ס"מ?
בחנויות ברגים/אספקה טכנית ניתן לרכוש ברגים בודדים או שיש כמות מינימום בדר"כ?
אשמח לשמות וכתובות של חנויות ברגים נחשבות עם מבחר גדול ומגוון באזור המרכז .(עדיפות לחולון)
בנוסף להודעה הקודמת, איציק העליתי פה ציטוט שנאמר מפיך באחד השירשורים בעבר ומצאתי שהוא דיי מתאים לנושא שלי, האם הנאמר בציטוט מתיחס גם לגביי הברגים של המוט מייצב שאני מחפש?
להלן הציטוט, בבקשה: כאשר מדובר על סתם בורג ואום לחיזוק הארגז \ הפגוש הכננת
אפשר בהחלט להשתמש בברגים שיש בכל חנות .
****
אבל כאשר מדובר על ברגים של דפרנציאל ( קרונה פניון )
ברגים שמחזקים את הצלבים
ברגי ראש מנוע
ברגים בתוך הממסרה
יש להקפיד ולהשתמש אך ורק בברגים מקורים של יצרן הרכב .
נכון והברגים האלה יהיו יקרים .
****
זאת טעות לקחת בורג יעודי של יצרן הרכב ולהחליף בבורג תואם כאשר כל מה שחשוב זאת
ההברגה
*****
איציק
איציק - 4X6ZH
07-05-09, 15:03
אתה בחור " חכם " או מתחכם :confused:
אמרתי במפורש קח את כל הסט כולל הברגים .
עכשיו אתה אומר טוב אבל את הבורג יהיה של ינקלה והגומי יש בזול בהום סנטר :p
וברצינות גמורה !
אנחנו הרי לא מכירים אחד את השני
ובאינטרנט כולם חברים .....
אתה מקבל תשובות מקצועיות ומנסה לתחמן .....את מי ?
את עצמך כמו ישראלי טיפוסי .?
ומה יוצא לך מזה ?
ואני משתדל להיות עדין בתשובה ומבקש את סליחתך על חוצפתי .
איציק
אוקיי איציק הבנתי את תשובתך אך ברשותך אשאל שאלה נוספת, נניח ששניי הברגים נראים זהים לחלוטין למראית עין, איך אפשר באמת לדעת שאכן הבורג "המקורי" עמיד וחזק יותר מהבורג הלא ייעודי שנרכש כביכול בסתם חנות ברגים,הריי גם הבורג שאני אקנה בסט כייעודי בחנות החלפים הוא למעשה לא באמת המקורי שהיצרן החליט אלא תחליפי שאין באמת לדעת את מקור ייצורו, אוליי בכלל שניהם ייצאו מאותו מפעל ייצור ותכונותיהם דומות?
אגב לאיזה מוט מייצב יש יותר בלאי בגומיות בדר"כ, האחורי או הקדמי?
איציק - 4X6ZH
07-05-09, 18:23
אתה מה שהוא מיוחד :D :D :D
חשבתי פעם לכתוב ספר על התנהגות בעל הרכב \ הלקוח במוסך
או סתם סיפורים מחיי היום יום במוסך
אתה מקבל פרק מיוחד
איך להיות נודניק מקצועי לא להתבייש
העיקר שיעשו מה שאתה חושב
איציק
אבל אבל . !
על המוט מיצב פעלים כוחות פיתול שמחלישים את הברגים .
הברגים מתעקמים הברגות נפגעות . ולא פעם הבורג נשבר איציק
איציק, לא ברור לי אם הבורג מתוכנן לשאת במאמצים למה שכל זה יקרה?
הרי יש ברכב ברגים שנושאים גם לא מעט כוחות ולא מחליפים אותם?
אני יודע שלברגים יש תקן. אז למה אי אפשר ללכת לברגיה ולבקש בורג שיעמוד בדרישה
לפי החוזק הדרוש?
איציק אני מבקש לא לכעוס אני לא מתחכם אני מתעניין :D
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.