צפייה בגרסה מלאה : פרוייקט בניית חיפושית באחה
אנחנו התחלנו פרוייקט של בניית חיפושית באחה ונשמח לעצות ועזרה.
השלב הראשון- פרוק הגוף מהשלדה
השלב השני- חיתוך והורדת רצפת הרכב וריתוך של חדש
אשמח לעצות לגבי סוג הריתוך, סוגי הצבעים וסוג הזפת
קניתי פח של 1.5 מילימטר איזה ריתוך יהיה לו טוב????
עידו לוריה
09-05-09, 16:00
השלב השני- חיתוך והורדת רצפת הרכב וריתוך של חדש
אשמח לעצות לגבי סוג הריתוך, סוגי הצבעים וסוג הזפת
קניתי פח של 1.5 מילימטר איזה ריתוך יהיה לו טוב????
בהצלחה
אין חשיבות לסוג הריתוך שאתה בוחר זה רק תלוי בסוג ציוד הריתוך שיש לך ו/או הידע שיש לך בסוגי הריתוך השונים .
מומלץ לישם ממיר חלודה לפני כל צבע עליון שתיבחר
עידו
כל הכבוד!! גם רצפה עם זנב IRS וגם בלמי דיסק מקדימה!!
בסיס מעולה לבניה מקצועית.
ההתחלה נראית מעולה..
תמשיך לעדכן.
עידו.
שיהיה רק בצחלה!!! :D
אשמח לעזור כמה שאפשר...איזה יופי שיש עוד אנשים שבונים BAJA BUG עלו והצליחו
המשך עבודה על השלדה
היום שיפנו את הגוף עם מקדחות וראש של מסתובבת ויצא תוצאות יפות.
לפני ואחרי השיוף
אומנם קשה עבודת השיוף אך היא משתלמת
אנחנו נשמח להמלצות לגבי המשך הבניה כמו סוג מוטות לכלוב ההתהפכות, סוג מנוע, סוג גיר וכו'
למרות שיש לנו כבר סוג של מחשבה להמשך אבל תמיד טוב לשמוע עצות מאנשים עם נסיון.
תודה מראש
יש פה שירשור של בחור בשם IDO VW שגם כתב לכם בשירשור שלכם. נושא הכלוב והתצורה דובר בו ארוכות.
מאיפה אני יכול להשיג מידות מדויקות של הכלוב התהפכות???
מוטי אלמגור
12-05-09, 22:01
מתוך האוטו שלך.
מוטי
רציתי לשאול מה טווח המחירים של כיפוף הצינורות של הכלוב?
אני פשוט מתלבט אם לקנות מכופף או ללכת למכופף
רציתי לשאול מה טווח המחירים של כיפוף הצינורות של הכלוב?
אני פשוט מתלבט אם לקנות מכופף או ללכת למכופף
לדעתי-לך למכופף. עלות של כיפוף אמורה להיות כ-50 ש"ח לכיפוף פחות או יותר, אבל את הכיפוף עושה לך בעל מקצוע מיומן, ואם הוא פישל-עליו. אתה תלך ותקנה מכופפת, לכל הפחות אלפיה למכופפת הכי מעפנה, אח"כ תתחיל ללמוד איך להשתמש בה, מה רמת הדיוק שלה, ובדרך כל הפחת בחומר-עליך, ותהיה בטוח שיהיה פחת. בסה"כ אמורים להיות בכלוב 6 כיפופים? 8? 10 זה מעל ומעבר, מקצוען יכופף לך אותם בשעה-שעתיים, לך יקח יומיים לפחות, והתוצאה בוודאות לא תהיה באותה רמה.
בהצלחה-קובי
עד כמה אני צריך לחזק את הכלוב אם יש לי בגוף גג פתוח??
השאלות שלך לא כל כך ברורות כל עוד אתה לא נותן רקע כללי על כיוון הבניה.
אם אתה רוצה לקבל ייעוץ, תספר קצת יותר.
מה אתה הולך לבנות? אתה מתכנן לבנות עפ"י תקן הראלי רייד או בנייה עצמית לא למטרת תחרותיות?
מנוע? מתלים? גיר?
וכמובן כמה אתה מתכנן להוציא על הבניה.
יותר פרטים יעזרו כדי לייעץ לך
עידו.
אנחנו בונים את הבאגי בתור מכונית לפאן ולא לתחרויות.
אנחנו שמים מנוע 1800 של סובארו לגאסי וגיר של חיפושית.
בולמים של ויטרה וגלגלים אחורים של גי'פ (משהו כמו של סמוראיי)
אנחנו נשמח לקבל עצות לגבי כל דבר
העצה הכי טובה שאני יכול לתת לכם
"עם האוכל בא התאבון".
בנה את הרכב לפי התקנים עכשיו כדי שבעתיד לא תצטרך לשנות אותו לכשתרצה להתחרות.
ראה ערך הכלוב של IDO VW.
רפי
סיום חיזוק הריצפה והצביעה
הרצפה תפוסה ע"י פיקים בריתוך ולאחר מכן צביעה ביסוד
שיפוץ מתלה קידמי
המתלה נוקה בעזרת מסתובבות ודיסק עם ראש שיוף מחלודה ונצבע לאחר מכן בצבע יסוד
נתקלנו בבעית התאמה של סטרטר סובארו לגיר החיפושית .
בגיר של החיפושית אין מקום לסטרטר הוא על המנוע ובסובארו הוא על הגיר.
אשמח לשמוע פתרונות ועצות .
חנן גולומבק
28-05-09, 22:45
בגיר של החיפושית אין מקום לסטרטר
מה זאת אומרת ? ומה זה ?
לסטרטר של סובארו אין מקום
הגיר הינו חצי אוטומט ולכן זה שונה .
הגיר הינו חצי אוטומט ולכן זה שונה .
יש לך כמה סיבות מוצדקות בכדי להחליף גיר!
1. גיר חצי אוטומט הוא גיר בעייתי וחלש.
2. התאמת סטרטר על גוף הגיר עצמו.
3. צינורות שמן וקירור לגיר (בלגן בעד עצמו).
בקיצור יותר משתלם ושווה להחליף גיר ואפילו יעלה לך פחות ₪!! ועדיף כבר לשדרג לגיר של טרנספורטר!
כמה יעלה בערך לשדרג לגיר של טרנספורטר??
ואם אני מחליף לגיר כזה אז זה לא אומר שאני צריך לשנות גם את כל הציריות, הנבות וכל המסביב????
והאם הסטרטר של הסובארו יתאים לחיבור בגיר? ויכנס לאווזינג???
ועוד משהו האם גיר ידני של חיפושית יתחבר שסטרטר של סובארו מבלי לפגוע באווזינג ויצליח להשתלב לגלגל תנופה של הסובארו????
חנן גולומבק
29-05-09, 11:37
כמה יעלה בערך לשדרג לגיר של טרנספורטר??
ואם אני מחליף לגיר כזה אז זה לא אומר שאני צריך לשנות גם את כל הציריות, הנבות וכל המסביב????
והאם הסטרטר של הסובארו יתאים לחיבור בגיר? ויכנס לאווזינג???
ועוד משהו האם גיר ידני של חיפושית יתחבר שסטרטר של סובארו מבלי לפגוע באווזינג ויצליח להשתלב לגלגל תנופה של הסובארו????
דבר עם ארנון שושני, יש לו את כל התשובות בשבילך. 0526991704
כמה יעלה בערך לשדרג לגיר של טרנספורטר??
ואם אני מחליף לגיר כזה אז זה לא אומר שאני צריך לשנות גם את כל הציריות, הנבות וכל המסביב????
והאם הסטרטר של הסובארו יתאים לחיבור בגיר? ויכנס לאווזינג???
ועוד משהו האם גיר ידני של חיפושית יתחבר שסטרטר של סובארו מבלי לפגוע באווזינג ויצליח להשתלב לגלגל תנופה של הסובארו????
אהלן,
יש לי גיר של חיפושית וציריות למכירה אם אתה מעוניין...
ארי כהן
0528804135
פלטת תיאום
למישהו יש מידות ושרטוט של פלטת תיאום בין מנוע 1600dl של סובארו לגיר ידני של חיפושית
תודה לעוזרים!!
הגיר הינו חצי אוטומט ולכן זה שונה .
לא ברור לי איך אתה מתכנן לשלב את המערכת דחיסת אוויר והלחץ שמן של החצי אוטומט על המנוע של סובארו .
זה בנוסף לכך שזה גיר עם תגובות איטיות ואיבוד כוח לא קטן .
זה גיר שמתאים לנסיעת כביש נינוחה או שטח קל (מנסיון ).
ולא לבאחה .
אני ממליץ לך מאוד להחליף לגיר רגיל ואם אפשר של טרנפורטר .
אני אישית נוסע על חצי אוטומטית ,קשה להגיד שאני מכיר את המערכת על בוריה , אבל מכיר מספיק כדי לחשוב שזה לא רעיון מוצלח.
עוד דבר , תבדוק אפשרות של השארות עם הסטרטר הנוכחי, סטרטר של חצי אוטומט חזק יותר מסטרטר רגיל של חיפושית .
פלטת תיאום
למישהו יש מידות ושרטוט של פלטת תיאום בין מנוע 1600dl של סובארו לגיר ידני של חיפושית
תודה לעוזרים!!
כיפוף וריתוך חיזוקי השילדה
כיפפנו את הצינורות בעזרת מכופף שקנינו וריתכנו אותם לשילדה בעזרת אומגות
כיפוף וריתוך חיזוקי השילדה
כיפפנו את הצינורות בעזרת מכופף שקנינו וריתכנו אותם לשילדה בעזרת אומגות
באיזה סוג צינור אתה משתמש לטובת החיזוקים?
ארי
ועוד עצה קטנה אך חשובה....
אם אתה רוצה לשמור על האצבעות ברגליים אז....
זה לא הכי מתאים ובטיחותי לעבוד אם נעליי קרוקס...;)
(בטיחות קודמת להכל!!)
ארי
באיזה סוג צינור אתה משתמש לטובת החיזוקים?
ארי
אנחנו משתמשים באחד צול עובי דופן שתיי מילימטר לחיזוקים של השילדה
ובסקדיואל 40 לעריסה של המנוע ולכלוב
ודרך אגב תודה על ההתחשבות אבל אנחנו בסך הכל כופפנו צינורות
שיפוץ ותיקון הבודי
חתחנו את הפרונט ובשתי הדפנות של הכנפיים הקדמיות היו חורים מרוב חלודה לכן חתכנו את איזור החלודה וריתחנו במקומות קריטים חתיחות פח של אחד וחצי מ"מ ובשאר המקומות ביצנו תיקוני פיבר.
מוטי אלמגור
21-06-09, 01:49
שמע, אתה (או מי שזה לא יהיה בתמונה) נראה כמו תאונת עבודה שמחכה לקרות.
העירו לך על עבודה עם נעלי קרוקס שהיא לא דבר בטיחותי, והנה עוד כמה תוספות -
למה אין מגן על הלהב של הדיסק?
ואם כבר מגן, למה לשים את הפרצוף, היד והגוף מול הדיסק?
הדיסקים האלו יכולים להשבר, ובכמה אלפים של סיבובים לדקה זה יהיה כואב ומסוכן.
אם אתה כבר שם את הפרצוף שלך מול הדיסק, תשים לפחות מסכה מלאה שמיועדת לדברים האלו, ותתרגל לעבוד עם הגוף והידיים מחוץ לקו של הדיסק (כלל בטיחות שנכון אגב לכל מסור חשמלי כמעט).
מוטי
סיום עבודה על השילדה
זהו סיימו סוף סוף לשפץ את השילדה
הסרנו את החלודה, ריתכנו ריצפה חדשה וחיזוקים, צבענו ביסוד ובצבע שחור מבריק.
והתחלנו להחזיר את החלקים האחרים המשופצים.
תיקוני פחחות והכנה לצביעה
הורדנו את כל החלודה והחורים על ידי חיתוך דיסק.
ובעזרת ריתוך חתיכות חדשות, פ'צים של פיבר ומרק פחחים סגרנו את החורים והכנו את הבודי לצביעה.
זה דוגמא של צד ימין לפני ואחרי.
הרכבת מתלה קדמי
הרכבנו את כל החלקים וכך יצא
התמונה בשרשור הבא
הרכבת מתלה קדמי
הרכבנו את כל החלקים וכך יצא
סליחה הנה התמונה
סליחה הנה התמונה
אהלן,
נראה יפה מאוד....אבל אתה לא רוצה "לשפר" את המתלה הקידמי בכלל?
ארי
אהלן,
נראה יפה מאוד....אבל אתה לא רוצה "לשפר" את המתלה הקידמי בכלל?
ארי
תודה רבה, אנחנו בינתיים ככה
איזה הצעות יש לך????
תודה רבה, אנחנו בינתיים ככה
איזה הצעות יש לך????
אהלן,
יש לי כמה הצעות לשיפור הפרונט...איזה פרונט זה? בול ג'וניט או קינג פין? לפי מה שאני הבנתי עדיף קינג פין מיכוון שהוא פשוט יותר חזק ומאפשר לספוג מכות של נחיתה על החלק הקידמי של הרכב...לגביי בולמים אני ההית מציעה לך לחפש בולם אם מהלך יותר גדול זה יאפשר לך נחיתה יותר "רכה" ואולי ייתן לך עוד כמה סמ' לגובה...וכמובן היגויי אם יש לך את האפשרות תתקין מסרק הגה במקום התיבת הגה המקורית של החיפושית.
ארי
יש לי שאלה קריטית
כרגע יש לי גיר חצי אוטומט המחובר בציריה בעלת שני מפרקים לזרוע IRS ואני רוצה להחליף לגיר ידני
השאלה האם זה משנה איזה גיר?
גיר שמחובר במפרק אחד כמו בגרמניות
http://img1.classistatic.com/cps/kj/090701/430r9/258725c_20.jpeg
או גיר המחובר לציריות עם שני מפרקים
http://homepage.eircom.net/~veewrx/VWRX-engine-gearbox/18-7-04gearbox.jpg
אשמח לתשובה כי אני תקוע בתודה מראש
יש לי שאלה קריטית
כרגע יש לי גיר חצי אוטומט המחובר בציריה בעלת שני מפרקים לזרוע IRS ואני רוצה להחליף לגיר ידני
השאלה האם זה משנה איזה גיר?
גיר שמחובר במפרק אחד כמו בגרמניות
http://img1.classistatic.com/cps/kj/090701/430r9/258725c_20.jpeg
או גיר המחובר לציריות עם שני מפרקים
http://homepage.eircom.net/~veewrx/VWRX-engine-gearbox/18-7-04gearbox.jpg
אשמח לתשובה כי אני תקוע בתודה מראש
אהלן,
אתה צריך את גיר IRS הגיר שמחובר לציריות עם שני מפרקים
(השארתי לך ה.פ)
ארי
יש לי שאלה קריטית
כרגע יש לי גיר חצי אוטומט המחובר בציריה בעלת שני מפרקים לזרוע IRS ואני רוצה להחליף לגיר ידני
השאלה האם זה משנה איזה גיר?
גיר שמחובר במפרק אחד כמו בגרמניות
http://img1.classistatic.com/cps/kj/...58725c_20.jpeg
או גיר המחובר לציריות עם שני מפרקים
http://homepage.eircom.net/~veewrx/V...-04gearbox.jpg
אשמח לתשובה כי אני תקוע בתודה מראש
יש לי שאלה קריטית
כרגע יש לי גיר חצי אוטומט המחובר בציריה בעלת שני מפרקים לזרוע IRS ואני רוצה להחליף לגיר ידני
השאלה האם זה משנה איזה גיר?
גיר שמחובר במפרק אחד כמו בגרמניות
http://img1.classistatic.com/cps/kj/...58725c_20.jpeg
או גיר המחובר לציריות עם שני מפרקים
http://homepage.eircom.net/~veewrx/V...-04gearbox.jpg
אשמח לתשובה כי אני תקוע בתודה מראש
אין לך בררה אלה להחליף לגיר IRS בגלל שיש לך מתלה אחורי של IRS אז הגיר הידני היחיד שיתאים לך הוא IRS.
אני לא מצליח להבין על מה את מתלבט....
אני פשוט רוצה לדעת אם יש הבדל בין החיבור של הציריה בעלת מפרק היחיד לבין הציריה בעלת שתי המפרקים לגיר
החיבור לגיר IRS הוא בעל 6 ברגי אלן
אני פשוט רוצה לדעת אם יש הבדל בין החיבור של הציריה בעלת מפרק היחיד לבין הציריה בעלת שתי המפרקים לגיר
החיבור לגיר IRS הוא בעל 6 ברגי אלן
אהלן,
יש שתיי סוגים של גירים בחיפושיות:
1. גיר עם חיבור של SWINGAXLE שמתבר בתוך הגיר
http://i642.photobucket.com/albums/uu146/freeline01/gearbox.jpg?t=1247324862
2 גיר עם חיבור של ציריות המתחבר בעזרת ברגים
http://i642.photobucket.com/albums/uu146/freeline01/IRS.jpg?t=1247325030
מקווה שעזרתי
ארי
אני פשוט רוצה לדעת אם יש הבדל בין החיבור של הציריה בעלת מפרק היחיד לבין הציריה בעלת שתי המפרקים לגיר
החיבור לגיר IRS הוא בעל 6 ברגי אלן
אתה יכול בקלות לקחת את הגיר הרגיל ולהחליף לו את בתי הצירויות בחלק של הגיר מהבתים
של הגיר חצי האוטומט שלך(זה מתאים בדיוק צריך רק לכיון עם ספייסרים את הכיון
של הקורונה פיניון);)
אתה יכול בקלות לקחת את הגיר הרגיל ולהחליף לו את בתי הצירויות בחלק של הגיר מהבתים
של הגיר חצי האוטומט שלך(זה מתאים בדיוק צריך רק לכיון עם ספייסרים את הכיון
של הקורונה פיניון);)
האם הספייסרים קיימים בגיר או שצריך לקנות בנפרד? והאם אתה בטוח שאפשר לחבר את הציריות לגיר שמחובר אליו הסיונג אקסל זה פשוט קירטי כי יש לנו גיר בהשג יד שמחובר אליו סיונג אקסל
כי לפי מה שאמרו יש הבדל בין השילדה שמחובר אליה הסיונג אקסל לבין השילדה עם הIRS ושני הגירים שונים אחד אמריקאי ואחד גרמני
אם אתה רוצה גיר עם יחסי העברה רגילים של חיפושית ולא להשקיע בגיר טרנספורטר, אין לך צורך בספייסרים או התאמות.
תקנה גיר ידני של חיפושית IRS (אמריקאית) ותרכיב. זה יתלבש אחד לאחד.
אם אתה רוצה סווינג אקסל (פחות טוב), והרבה פחות אטרקטיבי בשבילך כי כבר הרצפה שלך מתאימה ל IRS, אתה יכול להרכיב גם סווינג-אקסל בלי בעיה גם יתלבש אחד לאחד על השאסי שלך, רק שתצטרך להחליך את המוטות פיתול והפלאחים שלהם.
השאלה היא כזאת לא ניתן להסב גיר של סוינגאקסל לגיר עם ציריות אם אני מפרק את הבתים בשני הגירים ומחליף ביניהם (יש לי גיר חצי אוטומט שמתאים)?
שאלה נוספת היא אם אני יקח גיר של טרנספורטר אני צריך יציאה לידית הילוכים ממרכז הגיר או ניתן גם מצד ימין?.
אם תיקח גיר טרנספורטר אתה צריך יציאה קדמית, בדיוק כמו שנראה בחיפושית.
ניתן גם להרכיב עם יציאה צדדית (side shaft) אבל אתה תצטרך מערכת כבלים שיעבירו הילוכים וזה לא זול ולא פשוט להרכבה וכייול.
בקשר לגירים של החיפושית, אני לא רואה טעם לפתוח קייסים והחליף את כל המכלולים.
תקנה גיר IRS משומש, סיפור של כמה מאות שקלים ותסגור את הסיפור אחת ולמיד בלי לסבך את עצמך עם גיר פתוחים.
הבאתי גיר IRS ידני אבל נותרה בעיה אחת הציריות של החצי אוטומט לא מתאימות לידני.
האם צריות של הגיר הידני יתאימו לי לזרועות או שאני צריך להחליף גם אותם?
הבאתי גיר IRS ידני אבל נותרה בעיה אחת הציריות של החצי אוטומט לא מתאימות לידני.
האם צריות של הגיר הידני יתאימו לי לזרועות או שאני צריך להחליף גם אותם?
הציריות מתאימות.
במקרה אתמול הסבתי עם חברים חיפושית חצי אוטומטית מקורית לגיר רגיל.
הציריות נותקו מהגיר (ועדיין היו מחוברות לזרועות) וחוברו לגיר הידני שנכנס במקום, הן זהות לגמרי.
אוי הגיר שהבאת לא של חיפושית? או שהבאת גיר בנפרד וציריות בנפרד והציריות הן אולי של טרנספורטר?
תעלה תמונות של החלקים כדי שיהיה אפשר להבין יותר איפה הבעיה.
עידו.
שיפוץ דופן ימין
תמונה של הגוף במצב הקניה ותמונה של הגוף לאחר השיפוץ עד שלב צבע היסוד.
התמונות כדי שתתרשמו מהעבודה.
שיפוץ דופן ימין
תמונה של הגוף במצב הקניה ותמונה של הגוף לאחר השיפוץ עד שלב צבע היסוד.
התמונות כדי שתתרשמו מהעבודה.
אהלן,
נראה יפה...יש עוד תמונות??
ארי.
כן הנה
יש פה תמונות של כל צביעת הגוף ושל שיפוץ הצלחות הקדמיות
חנן גולומבק
18-07-09, 08:29
אהבתי את "תנור הצביעה" ;)
עידו לוריה
18-07-09, 08:43
אהבתי את "תנור הצביעה" ;)
ואני חשבתי שזה מנהרת רוח:D:D:D
עידו
הציריות מתאימות.
במקרה אתמול הסבתי עם חברים חיפושית חצי אוטומטית מקורית לגיר רגיל.
הציריות נותקו מהגיר (ועדיין היו מחוברות לזרועות) וחוברו לגיר הידני שנכנס במקום, הן זהות לגמרי.
אוי הגיר שהבאת לא של חיפושית? או שהבאת גיר בנפרד וציריות בנפרד והציריות הן אולי של טרנספורטר?
תעלה תמונות של החלקים כדי שיהיה אפשר להבין יותר איפה הבעיה.
עידו.
הנה התמונות של הגיר החדש (2), של הגיר הישן (1), של הצריות ותמונה שבה הציריות לא תואמות לתושבת בגיר
אני אנסה לעשות קצת סדר בבלאגן.
לא הצלחתי להבין מה הגיר החדש ומה הישן, אבל הגיר בתמונות הבאות הוא גיר של טרנספורטר (דגם גיר 002) מומלץ מאוד שתרכיב אותו.
הוא לא מתאים לך לצירייה כי הגיר הזה צריך קרדן (CV joint) בקוטר 100מ"מ בעוד שהקוטר של הקרדן שיש לך על הציריות ששיכות לחיפושית הוא בקוטר 94מ"מ.
http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=17134&d=1247900175
http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=17140&d=1247900499
הגיר בתמונה הבאה זה גיר של חיפושית חצי אוטומטית, אין לך מה לעשות איתו על הרכב שלך.
הוא מתאים לך לציריות ולשאסי כי הוא יצא איתו במקור אבל הוא אלא מתאים בכלל לבניה שלך כי הוא פשוט גיר כושל, שבמצב התקין שלו לא מעביר הרבה מכח המנוע לגלגלים.
http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=17141&d=1247900499
תודה פשוט התבלבלתי במספור ! הגיר של הטרנספורטר הוא החדש !
שאלה נוספת אם אני מביא ציריות של הגיר החדש (טרנספורטר) הם יתאימו לזרועות המקוריות ולנאבות ?.
ה CV'S יתאימו לך בצד של הגיר, ובצד של הזרוע אתה תצטרך לקנות את החלק הזה (http://www2.cip1.com/ProductDetails.asp?ProductCode=C13%2D16% 2D2305) ו-2 סטים של ברגים (http://www2.cip1.com/ProductDetails.asp?ProductCode=C13%2D16% 2D2412).
אתה גם תצטרך לקצר את הציריות ולרתך כדי שיתאמיו למרחק של הזרוע.
כדי להתאים אותו לשאסי יש שני קיטים שונים (תחליט מה אתה מעדיף), אחד מהם אפשר לראות בתמונות של הפרוייקט אצלנו.
את הגיר טרנספורטר קנית מאבי מת"א?
שים לב שאת הסטארטר כדאי לך להעביר מהגיר החצי אוט' לגיר החדש .
(אומי שבמקרה הסב את חצי אוט' שלו לפני יומיים יחד עם עידו )
ה CV'S יתאימו לך בצד של הגיר, ובצד של הזרוע אתה תצטרך לקנות את החלק הזה (http://www2.cip1.com/ProductDetails.asp?ProductCode=C13%2D16% 2D2305) ו-2 סטים של ברגים (http://www2.cip1.com/ProductDetails.asp?ProductCode=C13%2D16% 2D2412).
אתה גם תצטרך לקצר את הציריות ולרתך כדי שיתאמיו למרחק של הזרוע.
כדי להתאים אותו לשאסי יש שני קיטים שונים (תחליט מה אתה מעדיף), אחד מהם אפשר לראות בתמונות של הפרוייקט אצלנו.
את הגיר טרנספורטר קנית מאבי מת"א?
לא מפרוקייה בשפרעם
עידו שלום !
ברשותי באגי שבניתי לפני בערך שנתיים , הגיר הוא גיר רגיל מקורי של חיפושית , המנוע הוא סובארו 1600 סמ"ק.
אני חושב כבר תקופה להחליף למנוע חזק יותר ( לא יודע כרגע איזה ) אבל חשבתי להתחיל מהגיר שזה החלק המסובך יותר וכך גם אוכל להמשיך עם המנוע שיש לי היום עד שאמצא משהו.
אז קודם כל אני מחפש גיר של טרנספורטר וכאן אני גם קצת מבולבל. לפי מה שהבנתי גיר 091 הוא הכי טוב (מבחינת חוזק ), אבל השאלה שנשאלת האם הוא גם הגיר שהכי קל להתאים אותו לבודי של החיפושית , או שיש גיר אחר כמו שהעלו כאן ( 02 ) שגם חזק וההתקנה שלו פשוטה יותר.
אז אני בדילמה של איזה גיר הכי מתאים לי , ואיפה אני מוצא גיר כזה ?
תודה
sidewinder
19-07-09, 14:31
אין צורך לקצר שום ציריה מה שאתה צריך זה את הCV של הטרנספורטר הם מתאימים לצריות של החיפושית שניהם 33 שיניים ונה אם אתה נשאר אם הזרועות המקוריות של החיפושית
אם אתה מרכיב זרועות 3X3 כמו עידו אז תשתמש בציריות של הטרנספורטר(הם יותר ארוכות ב5 ס"מ בערך(2 אינצ)
יוסי
עידו שלום !
ברשותי באגי שבניתי לפני בערך שנתיים , הגיר הוא גיר רגיל מקורי של חיפושית , המנוע הוא סובארו 1600 סמ"ק.
אני חושב כבר תקופה להחליף למנוע חזק יותר ( לא יודע כרגע איזה ) אבל חשבתי להתחיל מהגיר שזה החלק המסובך יותר וכך גם אוכל להמשיך עם המנוע שיש לי היום עד שאמצא משהו.
אז קודם כל אני מחפש גיר של טרנספורטר וכאן אני גם קצת מבולבל. לפי מה שהבנתי גיר 091 הוא הכי טוב (מבחינת חוזק ), אבל השאלה שנשאלת האם הוא גם הגיר שהכי קל להתאים אותו לבודי של החיפושית , או שיש גיר אחר כמו שהעלו כאן ( 02 ) שגם חזק וההתקנה שלו פשוטה יותר.
אז אני בדילמה של איזה גיר הכי מתאים לי , ואיפה אני מוצא גיר כזה ?
תודה
איזה מיתלה יש לך ? סווינג אקסל או IRS?
אין צורך לקצר שום ציריה מה שאתה צריך זה את הCV של הטרנספורטר הם מתאימים לצריות של החיפושית שניהם 33 שיניים ונה אם אתה נשאר אם הזרועות המקוריות של החיפושית
אם אתה מרכיב זרועות 3X3 כמו עידו אז תשתמש בציריות של הטרנספורטר(הם יותר ארוכות ב5 ס"מ בערך(2 אינצ)
יוסי
לא הבנתי בידיוק מה אתה אומר !
צריך את ה-cv שמחובר לגיר של החיפושית להחליף עם ה-cv של הטרנפורטר?.
sidewinder
22-07-09, 11:16
baja
אם אתה נשאר עם מתלה IRS וגיר טרנספורטר בציריות של החיפושית תחליף את הCV של צד הגיר לאלו של הטרנספוטר ובצד הגלגל תשאר אם אלו של החיפושית ואם אתה מחליף זרועות תשתמש בציריות של הטרנפורטר
הם יותר ארוכות
מקווה שהייתי ברור
איזה מיתלה יש לך ? סווינג אקסל או IRS?
לא יודע להגיד לך , אבל אני מצרף תמונה אתה בטח תבין מה יש לי ,
יש לך סווינג אקסל , זאת אומרת שהגירים שמתאימים לך הם של חיפושית גרמניה , אם אני לא טועה יצאו גרים סווינג אקסל גם בדגמים הראשונים של הוארינט הכרמן גאיה והטרנספורטר עד סוף שנות השישים .
לא קל למצוא גיר כזה לא מחיפושית בכל מקרה .
יש אפשרות להסב לIRS עידו עשה את זה , יש פירוט של התהליך בתחילת השירשור של הפרוייקט שלו .
האם למשהו יש תמונה או איזה שרטוט של פלטת מעבר בין גיר של טרנספורטר למנוע של DL 1600 סובארו????
הכנה של אבטיפוס לפלטת תיאום
לקחנו פלטת עץ ושרטטנו על פי מידות שנלקחו מהאווזינג של הגיר ומהאווזינג של המנוע.
חתכנו בעזרת ג'קסון ומסור יד, נקדחו חורים ואכן השרטוט תואם.
אין צורך לקצר שום ציריה מה שאתה צריך זה את הCV של הטרנספורטר הם מתאימים לצריות של החיפושית שניהם 33 שיניים ונה אם אתה נשאר אם הזרועות המקוריות של החיפושית
אם אתה מרכיב זרועות 3X3 כמו עידו אז תשתמש בציריות של הטרנספורטר(הם יותר ארוכות ב5 ס"מ בערך(2 אינצ)
יוסי
תודה רבה יוסי זה מתאים לנו מעולה
שמנו מיסב של טרנספורטר לאחר חרטנו את הציריה ב5 מ"מ בשביל שיתאים
ושיפצנו גם את המיסבים ומרכזיים
שלום לכולם
אני נתקלתי בבעיה האם הוואזינג של גיר טרנספורטר 002 הוא בדיוק כמו אוואזינג של גיר טרנספורטר 091?
האם יש הבדל בהוואזינגים או שרק בגיר????
אשמח לתשובה זה דיי דחוף
sidewinder
13-08-09, 09:21
בחיבור למנוע אין הבדל כולל תושבות שניהם עם חיבור עליון
תקרא את זה יכול לעזור
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=143138
יוסי
לאחר פגרה קלה חיברנו את הגיר לשילדה על ידי תושבת שהכנו
ואת ההציריות לגיר ולמטלים לאחר הסבת הCV של חיפושית לCV של טרנספורטר
הנה עוד תמונות של חיבור הגיר
sidewinder
23-08-09, 11:22
אני מקווה שהתושבת העליונה של הגיר לא מפריעה לסטרטר
[/URL]
http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=17676&d=1250936666[URL="http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=17676&d=1250936666"] (http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=17676&d=1250936666)
מה זה צבע "גוף"...?:p:p:p
מה זה צבע "גוף"...?:p:p:p
אממממממ זה היה אמור להיות כתום על פי מה שהיה כתוב על הפחית
מישהו יודע איפה אני יכול למצוא במחיר סביר דרמים אחורים לבאגי חיפושית???
ואיפה אני יכול למצוא סט שיפוץ של אטה 40 מהמודל הישן לשמאבות קליפר לדיסקים קדמיים???
בתודה מראש
קיט שיפוץ לקליפר חיפושית, אם אתה מחפש לקנות בארץ הנה קישור (http://www.ramp.co.il/product.asp?productid=974) לסט של "ראמפ" (לקליפר בודד), אם תזמין עצמאית מארה"ב יצא לך זול יותר.
בנושא דראמים אחורה, תעלה שאלה לפורום החיפושיות (http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/forumpage.asp?forum=504) בתפוז, אני בטוח שמישהו יוכל לעזור לך.
עידו.
קיט שיפוץ לקליפר חיפושית, אם אתה מחפש לקנות בארץ הנה קישור (http://www.ramp.co.il/product.asp?productid=974) לסט של "ראמפ" (לקליפר בודד), אם תזמין עצמאית מארה"ב יצא לך זול יותר.
בנושא דראמים אחורה, תעלה שאלה לפורום החיפושיות (http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/forumpage.asp?forum=504) בתפוז, אני בטוח שמישהו יוכל לעזור לך.
עידו.
האם יש עוד מקום מלבד "ראמפ" כי הוא פשוט רוצה הרבה מאוד כסף 250 ש"ח בשביל כמה הסט הזה וזה דיי הרבה???
יש לך גם אופציה להזמין את זה מ WWW.CIP1.COM (http://www.CIP1.COM) , ייקח לזה שבוע להגיע אליך והמחיר יהיה זול יותר.
האם משהו יכול לעזור לי למצוא את הבית מיסב של המטלה IRS האחורי מאחר ואין לי וזה דיי תוקע אותי?????
החלק נמצא בקובץ המצורף!
חנן גולומבק
29-08-09, 10:01
האם משהו יכול לעזור לי למצוא את הבית מיסב של המטלה IRS האחורי מאחר ואין לי וזה דיי תוקע אותי?????
החלק נמצא בקובץ המצורף!
תסתכל כאן: http://www.chircoestore.com/catalog/index.php?cPath=201_202_559
וכאן: http://www.chircoestore.com/catalog/index.php?cPath=201_204
האם משהו יכול לעזור לי למצוא את הבית מיסב של המטלה IRS האחורי מאחר ואין לי וזה דיי תוקע אותי?????
!
אהלן,
שאני חיפשתי חלקים בכל פורום ישראלי כולם תמיד הפנו אותי לאותו בנאדם...אבי :0525554790
עם יש מישהו בארץ שאולי יש לך את החלקים זה הוא;) .
ארי.
עידו לוריה
29-08-09, 21:50
האם משהו יכול לעזור לי למצוא את הבית מיסב של המטלה IRS האחורי מאחר ואין לי וזה דיי תוקע אותי?????
החלק נמצא בקובץ המצורף!
נראה לי שיש סיכוי למצוא אצל גי'גי' ירום
http://www.gg.co.il/main.asp?cat=general&scat=page&sel_nav1=2
עידו
קיבלנו את הפלטה לאחר ששלחנו שרטוט ליצור.
שלחנו את הדרמים האחוריים לחריטה שיהיו תקניים החלפנו משאבות בלם ושיפצנו את שאר המכלולים והרכבנו.
הנה תמונות חדשות של ההתקדמות
הנה תמונות חדשות של ההתקדמות
עדכון נוסף של הרכבת מנוע
הכלוב האחורי
בנינו את הכלוב בשני חלקים חלק אחד קבוע והוא מגן על התא הנהג ועל קיפוף הגוף,
וחלק שני על הגנת המנוע הרדיאטור וכו' והוא חלק פריק בשביל שיהיה אפשר לעבוד בקלות על המנוע.
חיווט חשמל
היום קנינו הרבה כבלים, ממסרים וסופיות והתחלנו העבודה המטישה של חיווט הרכב וכך יצא לאחר הכנת כל הכבלים חבילה גדולה ויפה שמחר תתישב ברכב
התקנת חלקי מנוע
הרכבנו את כל החלקים הקשורים למנוע וזאת התוצאה
הבאגי מניע
לאחר שטיפלנו בכל צנרות המנוע, בחיבורי החשמל, ובכל שאר הדברים הקשורים להנעה.
המנוע בשעה טובה הניע ומשתלב בהילוכים.
עכשיו נשארו כל הדברי הקוסמטיקה!!!!!!
נשמח לתגובות
הבאגי מניע
לאחר שטיפלנו בכל צנרות המנוע, בחיבורי החשמל, ובכל שאר הדברים הקשורים להנעה.
המנוע בשעה טובה הניע ומשתלב בהילוכים.
עכשיו נשארו כל הדברי הקוסמטיקה!!!!!!
נשמח לתגובות
בהצלחה ! :>
נפגש בדרום :P
הבאגי מניע
לאחר שטיפלנו בכל צנרות המנוע, בחיבורי החשמל, ובכל שאר הדברים הקשורים להנעה.
המנוע בשעה טובה הניע ומשתלב בהילוכים.
עכשיו נשארו כל הדברי הקוסמטיקה!!!!!!
נשמח לתגובות
עכשיו, חביבי, מתחילה העבודה האמיתית.
זה לא קוסמטיקה זה עבודות גמר וזה הכי קשה, הכי מעצבן ולוקח הכי הרבה זמן.
תהנה מהתהליך הזה, כי בכל מקרה ומה שלא תעשה, הוא יוציא לך את המיץ....:cool:
צביעת מכסה קידמי והתחלת הכנת הפגוש
שלום...
לפי דעתי אתה עלול להיתקל בבעיות קירור מן הסתם! כיוון שהרדיאטור אצלך מורכב בצורה הפוכה , ומה שכן משנה זה שהמאווררים בנויים בצורה שישאבו אוויר דרך הרדיאטור ולא להזרימו דרך הרדיאטור וכיוון שתוך כדי נסיעה תווצר אצלך זרימת אוויר באופן טבעי לחלוטין מכיוון חזית הרכב לאחורית הרכב... אז יווצר אצלך מצב שהמאווררים עובדים לשאוב את האוויר מהכיוון ההפוך של נסיעת הרכב , ואז האוויר שיעבור דרך הרדיאטור ( אם בכלל יעבור) יהיה דליל מדי וכך לא תהיה לך מערכת קירור מספיק יעילה...
גם אם חשבת להפוך את כיוון הסיבובים של המאווררים (הפיכת שני קטבי החשמל) אני לא חושב שזה יעזור כי צורתם האירודינמית בנויה לצורך הזרמה אוויר לכיוון אחד קבוע מראש...
אני מציע לך להפוך את הרדיאטור בזה שהמאוורים יהיו בצד אחורי ולא מצד קדמי (מנוע!) וגם שיהיה קונס אוויר יעודי למאווררים...
בהצלחה בכל אשר תעשה.
לי עכשיו קיים גלגל 165/55/15 ואני רוצה להגדיל כמה שיותר כי החלק האחורי שלי מאוד נמוך ואני רוצה שיהיה לבאגי אווירות נורמאלית
אני אשמח אם משהו יוכל לעזור לי איפה אני יכול להשיג צמיגים (בעדיפות רק צמיג שיולבש על הגאנט הקיים) או גלגלים (להחליף גאנט).
אשמח לתשובה כי זה בערך הדבר היחיד שנשאר לי בשביל שהיא תיסע.
לי עכשיו קיים גלגל 165/55/15 ואני רוצה להגדיל כמה שיותר כי החלק האחורי שלי מאוד נמוך
מחשבה מענינת - להגדיל גלגל "כמה שיותר" בשביל מרווח גחון ועבירות.
ומה עם הציריות המסכנות שתטחן אותן כל יומיים כי המומנט שהגלגלים יפעילו עליהן, יקרע אותן לגזרים?
אם יש לך ציריות מיוחדות מכרומולי, מילא, למרות שאם הציריות לא ייגמרו, הגיר ילך.
תעצור ותחשוב לפני שתיכנס להשקעות מיותרות.
לאחר זמן מה עדכון של המצב העכשווי
חסר לי מעבר צינורות של כלוב הבטיחות באזור הדלת.
חייבת להיות הגנה באזור זה,ממש מלווה את קו הכסא.
יתכן שרק לא נראה בתמונה ?
איזה מידת צמיגים זאת?
הקידמי 215/65/15
והאחורי 225/70/15
נסיעת הבכורה
קישור:
http://www.facebook.com/#/video/video.php?v=1075551185144&ref=mf
למה אתה לא מעלה תמונות/סרטונים בלי שיהיה צורך להירשם לדראעקבוק?
זה הלינק לסרטון יפה שצלמתי :
http://www.youtube.com/watch?v=egJImoPShOU
תצפו
קודם כל תתחדש !
אבל אנחנו דורשים סרטון יותר מעניין :P
בעיקרון אתה יכול לבצע דונאט עם כל רכב הנעה אחורית על משטח חצץ
סרטון מעניין זה סרטון שימחיש לנו את איכות הבניה והנהג, למשל צילום במקביל לכביש כמו שנהוג בארה"ב
או איזה סיבוב מעניין, קפיצה גם יכולה לבוא בחשבון...
בעיקרון אתה יכול לבצע דונאט עם כל רכב הנעה אחורית על משטח חצץ
סרטון מעניין זה סרטון שימחיש לנו את איכות הבניה והנהג, למשל צילום במקביל לכביש כמו שנהוג בארה"ב
או איזה סיבוב מעניין, קפיצה גם יכולה לבוא בחשבון...
אתה יכול להסביר את עצמך יותר טוב (לתת איזה קישור) בבקשה??
כן יש, אנחנו מחפשים למכור אותו. אם אתה יודע מי רוצה
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.