PDA

צפייה בגרסה מלאה : קומפרסור ומיכל אוויר בג'יפ



eysham
13-05-09, 11:13
שלום,

התחלתי לחשוב על להתקין קומפרסור בגראנד.

1. מישהו התקין/ראה קומפרסור שמונע ע"י המנוע? די צפוף שם ואני לא רואה מקום למדחס מזגן נוסף.
2. איזה נפח מיכל הוא המינימום המספיק?

איל

sos4u
13-05-09, 14:37
אני מתלבט באותה בעיה ...
מיכל מתאים ? מינימום ? מה מטרת המדחס ? לניפוח אוויר בגלגלים או לעבודה ?

אם לניפוח, חשב [בערך] את כמות האוויר למילוי בכל גלגל וזה גודל המיכל, בזמן המעבר מגלגל לגלגל המדחס ימלא את החסר ...

אם לעבודה, כל המרבה הרי זה משובח.

בדרך כלל מיכל 6 ק"ג של מטף ישן מספיק, אני חשבתי להשתמש בשני מיכלים קטנים של חמצן רפואי, עקב הזמינות וקוטרם הקטן שמאפשר להסליק אותם מתחת לסף הדלת בשני הצדדים,
עדיין ההתלבטות היא לגבי מיקום המדחס. מה שמוביל אותי לשימוש במדחס חשמלי ולא מיכאני.

אשמח לדעת אם משהו פתר את הסוגייה.

כמוכן, האם מדחס כזה יכול לשמש כמדחס לנעילות ARB ?
מה הלחץ הדרוש ל ARB ?

yoav21
13-05-09, 14:42
אולי בגלל חוסר המקום זה יכול להיות פתרון:http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=33417

כמו כן אולי ניתן להפריד בין היחידות כך שהמיכל ישב בתחתית הרכב ולא יתפוס מקום, עוד משהוא קטן במידה והשימוש הוא אך ולניפוח צמיגים ו/או לARB אני לא חושב שצריך משהוא יותר חזק ממה של.כ מחזיקים עדיין מדובר בצמיג 31 ולא איזה מפלצת.
יואב

sos4u
13-05-09, 15:33
אכן ראיתי את הפתרון הזה, הבעיה שהוא תופס יותר מקום וחלש יותר מבחינת הלחץ.

הפרדה בין המיכל למדחס, מחוייבת מציאות, בגלל "עודף" המקום בתא המנוע, אם הולכים על הפתרון המיכאני.
מצד שני מדחס חשמלי הרבה יותר חלש, ולא יאפשר עבודה עם כלים פניאומטיים בשעת הצורך

eysham
13-05-09, 16:47
אני באלמוג בערך פעמיים בשבוע... אבדוק, למרות שזה לא הכיוון שחשבתי ללכת עליו.
השאלה היא האם יש פתרון יצירתי למיקום מדחס מזגן נוסף בתא המנוע.

איל

-->