PDA

צפייה בגרסה מלאה : הפרשי לחץ אויר, נעילה אוטומטית , משיכה בהגה והקשר בין כולם



GodsFather
13-05-09, 15:36
היי,

הרכב לא נוסע בקו ישר אם אני לא מחזיק את ההגה. אמנם אין התנגדות מצד הרכב בהחזקת ההגה, אבל עדיין...

אני יודע שיש לי בריחת אויר מסוימת (לא פנצ'ר אבל יורד אויר) מאחד הצמיגים בסרן האחורי (הנעול LOCKRIGHT)

האם יכול להיות שבגלל חוסר האיזון, הנעילה נכנסת לפעולה ומכאן הנטיה שמאלה ?

יש עוד דברים שאני צריך לבדוק, אבל האם זה אפשרי ?

lishay7
13-05-09, 19:23
בהוראות הרכבה ונתוני יצרן של לוקרייט ונוסליפ מצויין שצריך לשים לב ללחץ אויר תקין בצמיגים כי יכולה לקרות התופעה שאתה מתאר, לי אישית הייתה את אותה תופעה עם נוסליפ כשהיה לי הפרשי לחצים בסרן הנעול, מצויין שם גם לשים לב לשחיקה שווה בשני הצמיגים כי שוני בקוטר גם משגע את הנעילה. הייתי ממליץ לך בכל זאת לבדוק את מערכת ההגה, כיוון גלגלים וכו'

GodsFather
14-05-09, 09:47
את ההוראות שלחתי לאשפתות מזמן, אבל תודה על החיזוק בהשערה.

ברור שיש לי עוד דברים לבדוק , כמו שציינתי למעלה. תודה!

דידו
14-05-09, 13:54
היי,

הרכב לא נוסע בקו ישר אם אני לא מחזיק את ההגה. אמנם אין התנגדות מצד הרכב בהחזקת ההגה, אבל עדיין...

אני יודע שיש לי בריחת אויר מסוימת (לא פנצ'ר אבל יורד אויר) מאחד הצמיגים בסרן האחורי (הנעול LOCKRIGHT)

האם יכול להיות שבגלל חוסר האיזון, הנעילה נכנסת לפעולה ומכאן הנטיה שמאלה ?

יש עוד דברים שאני צריך לבדוק, אבל האם זה אפשרי ?

לעניות דעתי העניה ממילא הנעילה לא נכנסת לפעולה אלא היא נעולה קבוע...
וכן זה יכול לגרום לסחיבה כי הדיפרציאל לא מפצה.

דרור ברלי
14-05-09, 18:45
עם אותה בעיה גם אצלי כמה ימים.
בריחת אוויר מגלגל ימני אחורי בסרן נעול דטרויט. כנראה שלא פנצ'ר, אלא סתם קצת חול או ליכלוך בין הג'נט לצמיג, אבל בגלל שבנסיעה בקו ישר הדיפרנציאל נעול, מספיק הפרש קל של 5-6 PSI בין הצמיגים כדי לגרום למשיכה מורגשת הצידה.

itay
14-05-09, 19:15
אהלן,

אני העליתי את הבעיה (בגלל שהרכב של אמיר אצלי כבר כמעט חודש.....)

יש בריחה של אויר מהגלגל הימני אחורי. ביומיים יורדים 12 PSI. כשאני יוצא מתחנת דלק, אחרי שמילאתי בכל ארבעת הצמיגים לחץ זהה (25 PSIׂ) יש משיכה מאוד חזקה שמאלה.
אחרי יומיים, כשיורדת כמות אויר מכובדת והצמיג מקבל בטן, יש פחות משיכה שמאלה והרכב כמעט מצליח לסוע ישר (אבל רק כמעט.... :p). ההרגשה היא שהכל מגיע מהסרן האחורי. הסרן לא נעול כל הזמן - בדקתי. בסיבובים הנעילה משחררת, יש תיקתוקים שאי אפשר לפספס.
עוד משהו, כשמורידים הילוך מחמישי לרביעי בנסיעה מהירה, יש קפיצה של הרכב שמאלה ומייד ימינה מהסרן האחורי.

איתי.

kobiarava
14-05-09, 20:56
לפני שאתה מאשים את הנעילה, בדקת אם הברקס תפוס? תיגע בזהירות בטבור הגלגל החשוד אחרי נסיעה, אם הבעיה מגיעה משם, הטבור וגם הג'אנט יהיו חמים-אפילו מאוד






בהצלחה-קובי

ישי.פ
14-05-09, 22:45
גם אצלי הסרן האחורי נעול "לוקרייט" ויש את אותה התופעה בדיוק!

GodsFather
15-05-09, 02:38
לפני שאתה מאשים את הנעילה, בדקת אם הברקס תפוס? תיגע בזהירות בטבור הגלגל החשוד אחרי נסיעה, אם הבעיה מגיעה משם, הטבור וגם הג'אנט יהיו חמים-אפילו מאוד






בהצלחה-קובי

לא תפוס

ולא ישר האשמתי את הנעילה, יש גם סוגיה של בולם הגה שצריך לבדוק , אני מקווה שבשישי יהיה לי זמן לזה.

איתי, תחזיר לי את האוטו כבר! (ותפרק את הבולם הגה לפני כן, כדי לחסוך לי עבודה)

דרור ברלי
15-05-09, 12:29
אם משהו מתחכך/תפוס/עקום זה גם אמור להקשות באופן כללי על הרכב להתגלגל קדימה בקלילות הרגילה שלו. האם בדקתם שינוי בתצרוכת הדלק?


אהלן,
עוד משהו, כשמורידים הילוך מחמישי לרביעי בנסיעה מהירה, יש קפיצה של הרכב שמאלה ומייד ימינה מהסרן האחורי.

איתי.

זה כבר רומז משהו לכיוון הנעילה.
זה קורה פעם בכמה שבועות/חודשים גם אצלי בדטרויט, וזה תופעה טבעית בנעילות אוטומטיות שאין צורך להתרגש ממנה, למעט במקרה כמו שלכם - אם זה קורה בכל הורדת הילוך...

GodsFather
15-05-09, 18:27
איתי לא מכיר את הרכב טוב מספיק בשביל לפתח רגש להעברת ההילוכים, זה לא קורה בכל הורדת הילוך מ5 ל4.

אני צריך לקבל סט צמיגים חדש השבוע ועל הדרך אעביר שיפוץ את הג'נטים (אם מישהו מכיר מקום טוב לשיפוץ ג'נטים , אשמח להמלצה) ונראה מה תהיה התוצאה.

itay
15-05-09, 18:36
איתי לא מכיר את הרכב טוב מספיק בשביל לפתח רגש להעברת ההילוכים, זה לא קורה בכל הורדת הילוך מ5 ל4.
אני חולק עליך בזה, יש חלקים שאני מכיר יותר טוב ממך.....

אני צריך לקבל סט צמיגים חדש השבוע ועל הדרך אעביר שיפוץ את הג'נטים (אם מישהו מכיר מקום טוב לשיפוץ ג'נטים , אשמח להמלצה) ונראה מה תהיה התוצאה.

טעות שלי שלא רשמתי שזה לא קורה כל הורדת הילוך, אצלך זה יותר מאצל רכב אחר, תקין כנראה.

-->