PDA

צפייה בגרסה מלאה : המנוע מתחמם צריך עזרה



vitrak
21-05-09, 20:08
שלום לכולם
יש לי בעית התחממות במנוע
חשבתי שיש בעיה עם הטרמוסטט פתחתי ואין ביכלל טרמוסטט קניתי והתקנתי.
בדקתי את הרכב בנסיעה קצרה והחום שוב עולה כמעט עד הסוף
אבל גם שהמחוג למעלה ניתן לפתוח מכסה רדיאטור והמים לא רותחים אבל חמים.
כאשר המכסה של הרדיאטור פתוח ונותנים גז לא רואים תנועה של המים.
חשבתי שהלכה משאבה פרקתי והמשאבה נראת יפה לא אכולה .
לא מצליח להבין מה הבעיה
רעיונות ועזרה בבקשה
בני

meir alony
21-05-09, 20:15
הרדיאטור דורש ניקוי, אח"כ נתקדם

מאיר

vitrak
21-05-09, 20:19
הרדיאטור דורש ניקוי, אח"כ נתקדם

מאיר
הרדיאטור נקי פיקס עבר טיפול לפניי חודש

צביקה קרבורטור
21-05-09, 20:31
שלום רב !
ציין תחילה את סוג הרכב , סמוראי, וויטרה(ואני מניח שה וויטרה, לפי שם המשתמש), או גימיני, שנת יצור וגודל מנוע.
פרט בהרחבה , מדוע ניקית רדיאטור לפני חודש, היכן האם אצל בעל מקצוע, או במתכונת ביתית,
ומדוע הרכבת בכלל תרמוסטט, כשגילית שהמנוע מתחממם יתר על המידה גם בלעדיו, למרות
שלא קיים כלל תרמוסטט, ומשאבת המים תקינה?
האם לקחת בחשבון שיתכן ושעון החום מזייף, וטמפרטורת מי הקירור סבירה?
האם ברכבך קיים פאן קלאץ, או מאורר חשמלי?
בברכה
צביקה

מורי
21-05-09, 23:27
אבל גם שהמחוג למעלה ניתן לפתוח מכסה רדיאטור והמים לא רותחים אבל חמים.
בני

בני,אם כשהשעון מגיע לאיזור האדום עדיין ניתן לפתוח את המכסה ללא בעיה אז כמעט בוודאות השעון הוא מקור הבעיה.
במצב תקין אין סיכוי לפתוח מכסה רדיאטור כאשר השעון מצביע על חום יתר (לא מבלי שתזדקק לטיפול רפואי אחר כך :(...)

מורי

vitrak
22-05-09, 00:43
בני,אם כשהשעון מגיע לאיזור האדום עדיין ניתן לפתוח את המכסה ללא בעיה אז כמעט בוודאות השעון הוא מקור הבעיה.
במצב תקין אין סיכוי לפתוח מכסה רדיאטור כאשר השעון מצביע על חום יתר (לא מבלי שתזדקק לטיפול רפואי אחר כך :(...)

מורי
שלום לכולם סליחה שנעלמתי לא הייתי בבית ואכשיו חזרתי.
1. צביקה טרמוסטט הרכבתי כי בשרשור קודם שקייםובו מספרים על מנוע שלא מתחמם מומלץ שברכב יהיה טרמוסטט .
את הרכב קניתי לפני שנה ביום שבת נסעתי לירושלים ואז התחילה התופעה חשבתי שהטרמוסטט נתפס סגור ובבדיקה גיליתי שביכלל איו.
2. רדיאטור טופל במכון.
3.מורי- במידה והשעון הוא הבעיה כיצד בודקים אותו והאים מומלץ לשים שעון חיצוני ולא סקלה כמו בלוח השעונים?
4. לשאלות קודמות -הרכב סמוראי רואים בתמונה שנת 90 ברכב יש פאן-קלץ
בני

vitrak
22-05-09, 00:51
שלום רב !
ציין תחילה את סוג הרכב , סמוראי, וויטרה(ואני מניח שה וויטרה, לפי שם המשתמש), או גימיני, שנת יצור וגודל מנוע.
פרט בהרחבה , מדוע ניקית רדיאטור לפני חודש, היכן האם אצל בעל מקצוע, או במתכונת ביתית,
ומדוע הרכבת בכלל תרמוסטט, כשגילית שהמנוע מתחממם יתר על המידה גם בלעדיו, למרות
שלא קיים כלל תרמוסטט, ומשאבת המים תקינה?
האם לקחת בחשבון שיתכן ושעון החום מזייף, וטמפרטורת מי הקירור סבירה?
האם ברכבך קיים פאן קלאץ, או מאורר חשמלי?
בברכה
צביקה
היי צביקה
שם המשתמש הוא ויטרק כי זה שם המשפחה שלי!!!
סמוראי שנת 90 מנוע 1300
רדיאטור ניקיתי כי לפי מצב התחוזה של קודמי לא רציתי לקחת סיכונים והרכב מקבל טיפול מסור כגון:החלפתי קלץ, שיפצתי סרן קדמי,שיפצתי ידית טרנספר מערכת אורות קדימה ואחורה טמבון קדמי טמבון אחורי עם מתקן ל2 ג'ריקנים,תאורת פנים ברכב,החלפת אלטרנטור,הדבר הבא החלפת קרבורטור לסובארו 1600
בני

צביקה קרבורטור
22-05-09, 00:55
היי צביקה
שם המשתמש הוא ויטרק כי זה שם המשפחה שלי!!!
סמוראי שנת 90 מנוע 1300
,הדבר הבא החלפת קרבורטור לסובארו 1600
בני
בני ויטרק שלום רב !
מדוע אתה רוצה להחליף לקרבורטור סובארו, מה הבעיות שאתה נתקל אם בכלל, בקרבורטור המקורי?
בברכה
צביקה

צביקה קרבורטור
22-05-09, 01:00
שלום לכולם סליחה שנעלמתי לא הייתי בבית ואכשיו חזרתי.
1. צביקה טרמוסטט הרכבתי כי בשרשור קודם שקייםובו מספרים על מנוע שלא מתחמם מומלץ שברכב יהיה טרמוסטט .
את הרכב קניתי לפני שנה ביום שבת נסעתי לירושלים ואז התחילה התופעה חשבתי שהטרמוסטט נתפס סגור ובבדיקה גיליתי שביכלל איו.
2. רדיאטור טופל במכון.
3.מורי- במידה והשעון הוא הבעיה כיצד בודקים אותו והאים מומלץ לשים שעון חיצוני ולא סקלה כמו בלוח השעונים?
4. לשאלות קודמות -הרכב סמוראי רואים בתמונה שנת 90 ברכב יש פאן-קלץ
בני

בני שלום רב !
האם בעיית הההתחחמות לכאורה, לא החלה לאחר הרכבת התרמוסטט?
באם לא ,מה מראה השעון בשיא החום שלו, יתכן ויש להחליף את היוניט שחשוד כמזייף, ולא את השעון המקורי.
מומלץ לבדוק תחילה את טמפרטורת המנוע בעזרת שעון חום מכני, אני מניח שהשעון תקין, ויוניט החום מזייף.
החלפת יוניט בעלות 60 שקל שווה ניסיון.
בברכה
צביקה

vitrak
22-05-09, 01:01
בני ויטרק שלום רב !
מדוע אתה רוצה להחליף לקרבורטור סובארו, מה הבעיות שאתה נתקל אם בכלל, בקרבורטור המקורי?
בברכה
צביקה
היי צביקה
אחת הבעיות שאני נתקל היא שלדעתי חורני טיפל ברכב קודם הרכב כל הזמן בטורים גבוהים ולא ניתן להוריד טורים -כלומר הבורג שאיתו מכונים טורים בכלל לא נוגע כך שכאילו מהמצב הזה אפשר רק לעלות עוד מקוה שאני ברור
בני

vitrak
22-05-09, 01:06
בני שלום רב !
האם בעיית הההתחחמות לכאורה, לא החלה לאחר הרכבת התרמוסטט?
באם לא ,מה מראה השעון בשיא החום שלו, יתכן ויש להחליף את היוניט שחשוד כמזייף, ולא את השעון המקורי.
מומלץ לבדוק תחילה את טמפרטורת המנוע בעזרת שעון חום מכני, אני מניח שהשעון תקין, ויוניט החום מזייף.
החלפת יוניט בעלות 60 שקל שווה ניסיון.
בברכה
צביקה
צביקה
השעון לא מגיע לאדום אלה לקצה של הסקלה ואפילו קצת פחות במילימטר אבל לא ממריא לאדום כאשר עומדים השעון יורד ונעמד בין 3/4 לקצה אבל לא עובר לתחום האדום דרך אגב בשבת כשחזרתי מירושלים שם בחלק הזה ישב המחוג כל הדרך עד הקריות וניתן היה לעצור בצד ובלי שום בעיה לפתוח מכסה רדיאטור ולא קיטור ולא שפריצים של מים רותחים גם הפתיחה ללא סמרטוט אלה ביד
בני

eran4x4
22-05-09, 05:20
האם גם לפני התקנת הטרמוסטט ניתן היה לפתוח את הרדיאטור לאחר נסיעה?

משהו אצלך לא תקין במערכת ברמה שהמיים החמים לא ממש מגיעים לרדיאטור....

אולי טרמוסטט טפוס סגור?

אולי איך שהוא לא הותקן נכון?

אולי סטימה אחרת איך שהוא במערכת המים?

vitrak
22-05-09, 07:48
האם גם לפני התקנת הטרמוסטט ניתן היה לפתוח את הרדיאטור לאחר נסיעה?

משהו אצלך לא תקין במערכת ברמה שהמיים החמים לא ממש מגיעים לרדיאטור....

אולי טרמוסטט טפוס סגור?

אולי איך שהוא לא הותקן נכון?

אולי סטימה אחרת איך שהוא במערכת המים?
בקר טוב
כן גם לפני הכנסת הטרמוסטט ניתן היה לפתוח את המכסה.
הטרמוסטט פועל כשורה כי לאחר התקנה הנעתי ובדקתי חום צינורות בשלב ראשון רק צינור תחתון התחמם והמים ברדיאטור קרים ברגע שהמים היגיעו ל82 מעלות נפתח הטרמוסטט ואז הצינור העליון התחמם וכך גם המים ברדיאטור
סתימה במערכת לא נשמע הגיוני
את הטרמוסטט לא ניתן להתקין בצורה שגויה מישום שהוא צריך לשבת בשקע
בני

meir alony
22-05-09, 09:30
תבדוק את הפאן קלאץ'.

בקשר לטורים שאי אפשר להוריד - הכבל גז מתוח מדי.


מאיר

RAMURAI
22-05-09, 10:02
בני שלום.
יש לי הרגשה שכל "המגיבים"(חוץ מאחד) לא הבינו אותך בכלל.
איך שאתה מסביר שבטמפרטורת עבודה אתה יכול לפתוח מכסה רדיאטור
ואין שום בעיה אבל החום 3/4 או יותר כמו שאתה מסביר. אני רואה רק
בעיה 1: יוניט חום(מה שעל הבית טרמוסטט). 2: שעון חום בלוח שעונים.

בהצלחה.

צביקה קרבורטור
22-05-09, 10:31
היי צביקה
אחת הבעיות שאני נתקל היא שלדעתי חורני טיפל ברכב קודם הרכב כל הזמן בטורים גבוהים ולא ניתן להוריד טורים -כלומר הבורג שאיתו מכונים טורים בכלל לא נוגע כך שכאילו מהמצב הזה אפשר רק לעלות עוד מקוה שאני ברור
בני

בני שלום רב !
יש לך שתי בעיות שאינם קשורות אחת לשנייה, יש לך שעון חום מזייף כנראה בגלל יוניט חום,הזקוק להחלפה.
והצוק האטומטי שלך תפוס , ולכן גורם לסלד גבוה, ולתצרוכת דלק גבוהה.
אתה זקוק לישור קו בקשר לקרבורטור, וניתן לשפצו בעלןות סבירה, ללא צורך להחליפו לקרבורטור אחר, או של סובארו.
חפש המלצות על בעלי מקצוע בשטח הקרבורטורים בקישור הבא:
http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=247317&page=3
בברכה
צביקה

vitrak
23-05-09, 06:59
שלום לכולם
אני רוצה להודות לכל נותני הרעיונות והתשובות הייתם לי לעזר רב.
תוצאות הניתוח.
אכן כן כל הבעיה נבעה מהשעון ומאחר ובמהלך העבודה ונסיונות איתור התקלה פורקה משאבת המים אז על הדרך הוחלפה רצועת הטימינג יוניט החום והותקן שעון חום חיצוני והטמפרטורה יציבה על 80 מעלות .
שכחתי לציין למי שעובר על השירשור ויבצע את אותה עבודה חשוב להכניס מים חדשים כאשר היוניט לא מורכבת ורק לאחר שהאויר יצא ומים יוצאים מהמקום שאליו מתחברת היונט להרכיב אותה להמשיך למלא מים ולתת בסטרטר.
בני

צביקה קרבורטור
02-06-09, 23:19
שלום לכולם
אני רוצה להודות לכל נותני הרעיונות והתשובות הייתם לי לעזר רב.
תוצאות הניתוח.
אכן כן כל הבעיה נבעה מהשעון ומאחר ובמהלך העבודה ונסיונות איתור התקלה פורקה משאבת המים אז על הדרך הוחלפה רצועת הטימינג יוניט החום והותקן שעון חום חיצוני והטמפרטורה יציבה על 80 מעלות .
שכחתי לציין למי שעובר על השירשור ויבצע את אותה עבודה חשוב להכניס מים חדשים כאשר היוניט לא מורכבת ורק לאחר שהאויר יצא ומים יוצאים מהמקום שאליו מתחברת היונט להרכיב אותה להמשיך למלא מים ולתת בסטרטר.
בני

בני שלום רב !
אכן הטעת אותנו, ולא נתת את כל הפרטים האלמנטרים שקדמו להתחממות ברכב.
דרך אגב, אין צורך ולא חובה להשאיר יוניט חום פתוח, בעייתך היתה , חוסר ניקוז של אוויר במערכת, שגרם לרכב להתחמם.
ניקוז נכון לא מחייב , פירוק יוניט, אם כי פירוק היוניט,עזר כמו פקק ניקו אוויר, במערכת מים סגורה.
במידה והיית מתניע את הרכב רגיל, משאיר את מכסה הרדיאטור פתוח, ממתין עד שהתרמוסטט יפתח לגמרי, משלים את כמות המים החסרה, לאחר פתיחת התרמוסטט, בעייתך לא היתה קיימת, גם ללא פירוק יוניט החום ובודאי אין צורך לתת סטרטר, התנעת הרכב, גורמת לסירקלציית מי הקירור, בגלל עבודתה של משאבת המים שגורמת לסחרור מי הקירור, ופעולת הסחרור, היתה ממלאה את כל כיסי האוויר, ומונעת את ההתחממות מלכתחילה.
בברכה
צביקה

-->