PDA

צפייה בגרסה מלאה : חיבורים במשאבת דלק חשמלית



itay
25-05-09, 15:21
אהלן,

בסמוראים עם קרבורטור ישנה משאבת דלק מכנית שיושבת על הראש.
אני רוצה לבטל אותה ולחבר חשמלית אך בחשמלית יש רק שתי כניסות - כניסה ויציאה. במכנית יש שלוש : כניסה, יציאה ועודפים.

השאלה היא מה לעשות עם צינור העודפים כשאני עובר למשאבה החשמלית.

תודה,

איתי.

* אם אפשר לא לקבל תגובות בנוסח "למה לך לעבור לחשמלית, המכנית מעולה.... " אני אודה.

ohadw50
25-05-09, 15:26
למה לך לעבור למשאבת דקל חשמלית ???? !!!!!

סתם אני אבדוק אצלי ואחזיר לך תשובה , (אני מקווה שאני אבין בדיוק איפה זה היה מחובר)

אם לא נוכל להפגש ותראה בעצמך .

אוהד





אהלן,

בסמוראים עם קרבורטור ישנה משאבת דלק מכנית שיושבת על הראש.
אני רוצה לבטל אותה ולחבר חשמלית אך בחשמלית יש רק שתי כניסות - כניסה ויציאה. במכנית יש שלוש : כניסה, יציאה ועודפים.

השאלה היא מה לעשות עם צינור העודפים כשאני עובר למשאבה החשמלית.

תודה,

איתי.

* אם אפשר לא לקבל תגובות בנוסח "למה לך לעבור לחשמלית, המכנית מעולה.... " אני אודה.

צביקה קרבורטור
25-05-09, 17:28
איתי שלום רב !
אני מניח שהיציאה לעודפים סתומה על ידי בורג, וטוב שכך.
מכייון שרכבך בא במקור, עם יציאה שלישית לצינור עודפים, אין לאן לחברה, עלייך להסתגל לכך, משום שברכבים מוזרקים במקור, יש קניסטר בעל 3 יציאות וקיים צינור שלישי לעודפים, ולמסנן פחם, למניעת ריחות דלק.
למה לא בדקת או שאלת את אמיר, איך ומה הוא עשה עם היציה השלשית ברכבו?
בברכה
צביקה

itay
25-05-09, 19:59
איתי שלום רב !
אני מניח שהיציאה לעודפים סתומה על ידי בורג, וטוב שכך.
מכייון שרכבך בא במקור, עם יציאה שלישית לצינור עודפים, אין לאן לחברה, עלייך להסתגל לכך, משום שברכבים מוזרקים במקור, יש קניסטר בעל 3 יציאות וקיים צינור שלישי לעודפים, ולמסנן פחם, למניעת ריחות דלק.
למה לא בדקת או שאלת את אמיר, איך ומה הוא עשה עם היציה השלשית ברכבו?
בברכה
צביקה

היום בערב אעלה תמונות של הסיפור התורן להיום.....
צביקה, אתה בעצם אומר שאת הצינור שמגיע מהמיכל דלק ואמור להוביל עודפים, לסתום עם בורג? כשיש משאבה חשמלית הוא לא בשימוש?
כשהוא לא היה סתום, היתה לי בעיה בתידלוק. אני אוהב לדחוס למיכל.
איתי.

itay
25-05-09, 21:57
ולסיפור התורן של היום....

אתמול נסעתי על איילון, ופתאום הרכב החל לגמגם ונכבה.
ירדתי ממנו, נגעתי במשאבה והיא רתחה. דלק היה אבל מילאתי 5 ליטר, הרכב הניע לאחר הרבה סטרטרים והצלחתי להגיע לתחנת דלק. שם מילאתי דלק ונכנסו כמה ליטרים בודדים. הצלחתי להניע ואחרי מאה מטר הרכב נעצר ולא נסע. הפילטרים היו חדשים (בני 400 ק"מ) וכך גם המשאבה.

היום פירקתי את המשאבה - סוג של חיבור עם דבק שנשבר :

http://64.50.169.115/forums/attachment.php?attachmentid=15972&stc=1&d=1243277695


אם אני מקצר בין שני החלקים שהדבק אמור לגשר, המשאבה עובדת, אי אפשר לשים שם חיבור קבוע כי זה אמור לגעת-לא לגעת.

תמונה של כל המכלול שעליו יושב העסק :

http://64.50.169.115/forums/attachment.php?attachmentid=15973&stc=1&d=1243277695


המשאבה היא משאבה של סוברו לשנים 80'-84'. היא חדשה ובת 400 ק"מ סה"כ.
מאיפה אני יכול לקנות את החלק בתמונה? איפה יש מקומות לחלקי חילוף של משאבות חשמליות ?
האם אפשר לעשות איזה אילתור שיחזיק?

תודה,

איתי

צביקה קרבורטור
25-05-09, 22:45
איתי שלום רב !
מה שברור שלמשאבה אסור להתחמם !
האם כאשר אתה פותח את מכסה טנק הדלק, נשמע רחש של שחרור אוויר, כמו פססססט..?
אם כן הצינור השלישי, משמש במשאבה מכנית כנראה, גם כנשם לטנק הדלק, ועם ביטול האוויר האטמוספרי לטנק, אני חושש שמשאבת הדלק מתאמצת, ונשאר תת לחץ בקו, גם לאחר כבוי מתג ההצתה.
במחשבה שנייה לא זכור לי, כששפצתי את הקרבורטור, שנשאר לחץ בקו, כאשר פרקתי את הצינורדלק בחיבור לקרבורטור.
האם הצינור השלישי, נסתם בבורג, מיד לאחר הרכבת משאבת הדלק, או רק ביומיים האחרונים?
האם קיים ממסר לפני משאבת הדלק?
ברר אצל אמיר, האם הצינור בשלישי סתום אצלו.
נ.ב- בסובארו משנת 80 עד שנת 82, משאבת השלק, היץתה מורכבת בתא הנהג, קרוב לקיר האש.
בשנת 83 ושנת 84, המשאבה היתה ממוקמת מתחת לרכב, צד נהג קרוב לגלגל אחורי.
לגבי הנתק במשאבה, לצערי אינני יכול לספק לך מידע, המתן לתגובות נוספות.
אינני יודע אם יש קשר והשלכות לכך, אך המשאבה האידאלית והנפוצה, בהסבה ממשראבת דלק למכנית, היא משאבת דלק חשמלית של סובארו טנדר.
בברכה
צביקה

Zuki-Land
26-05-09, 00:29
אהלן,

בסמוראים עם קרבורטור ישנה משאבת דלק מכנית שיושבת על הראש.
אני רוצה לבטל אותה ולחבר חשמלית אך בחשמלית יש רק שתי כניסות - כניסה ויציאה. במכנית יש שלוש : כניסה, יציאה ועודפים.

השאלה היא מה לעשות עם צינור העודפים כשאני עובר למשאבה החשמלית.

תודה,

איתי.

* אם אפשר לא לקבל תגובות בנוסח "למה לך לעבור לחשמלית, המכנית מעולה.... " אני אודה.


אהלן איתי מה העיניינים ....?
תסביר לי באמת למה בחרת לעבור למשאבה חשמלית ולוותר על המכנית ?
ואם אתה עדיין מתעקש על חשמלית ...תקנה פילטר דלק של CJ8 מפח בעל 3 יציאות
שאחת מהן היא לעודפים חזרה למיכל !
לילה טוב ליאור

itay
26-05-09, 07:27
איתי שלום רב !
מה שברור שלמשאבה אסור להתחמם ! אני יודע
האם כאשר אתה פותח את מכסה טנק הדלק, נשמע רחש של שחרור אוויר, כמו פססססט..? לא
אם כן הצינור השלישי, משמש במשאבה מכנית כנראה, גם כנשם לטנק הדלק, ועם ביטול האוויר האטמוספרי לטנק, אני חושש שמשאבת הדלק מתאמצת, ונשאר תת לחץ בקו, גם לאחר כבוי מתג ההצתה.
במחשבה שנייה לא זכור לי, כששפצתי את הקרבורטור, שנשאר לחץ בקו, כאשר פרקתי את הצינורדלק בחיבור לקרבורטור.
האם הצינור השלישי, נסתם בבורג, מיד לאחר הרכבת משאבת הדלק, או רק ביומיים האחרונים? ביומיים האחרונים
האם קיים ממסר לפני משאבת הדלק? ברור
ברר אצל אמיר, האם הצינור בשלישי סתום אצלו.
נ.ב- בסובארו משנת 80 עד שנת 82, משאבת השלק, היץתה מורכבת בתא הנהג, קרוב לקיר האש.
בשנת 83 ושנת 84, המשאבה היתה ממוקמת מתחת לרכב, צד נהג קרוב לגלגל אחורי.
לגבי הנתק במשאבה, לצערי אינני יכול לספק לך מידע, המתן לתגובות נוספות.
אינני יודע אם יש קשר והשלכות לכך, אך המשאבה האידאלית והנפוצה, בהסבה ממשראבת דלק למכנית, היא משאבת דלק חשמלית של סובארו טנדר. זאת המשאבה
בברכה
צביקה

תודה,

איתי.

itay
26-05-09, 07:31
אהלן איתי מה העיניינים ....?
תסביר לי באמת למה בחרת לעבור למשאבה חשמלית ולוותר על המכנית ?סימנתי בכוכבית, עשיתי גרשיים.... בוא נגיד שאכלתי ממנה המון חרא בשלוש שנים האחרונות.
ואם אתה עדיין מתעקש על חשמלית ...תקנה פילטר דלק של CJ8 מפח בעל 3 יציאות
שאחת מהן היא לעודפים חזרה למיכל !
לילה טוב ליאור
....

jzuk
26-05-09, 10:43
....

זה מה שאני עשיתי. פילטר דלק של CJ עם שתי יציאות וכניסה אחת. יציאה אחת לקרבורטור ואחת לעודפים.
לפני שהרכתי אותו והיה לי פילטר רגיל שמתי פילטר דלק נוסף ביציאה של צינור העודפים ולא סתמתי עם בורג כדי שימשיך להיות אוורור במיכל.
גם אני התחלתי עם משאבה של סובארו אבל אחרי שנה היא התחילה להרעיש. קניתי משאבה של בוש ללחץ נמוץ. עלתה 580 ש"ח אבל כבר שנתיים שלא יודעים שהיא שם.

GodsFather
26-05-09, 10:53
יש צינור עודפים מקרוי שצמוד לשלדה ברכב ויש כניסת עודפים למשאבה החשמלית של סובארו - לא סותמים שום דבר, מחברים וזה עובד.

איתי , אולי פה קבור הכלב - אולי המשאבה מקררת את עצמה בעזרת העודפים ואו בעזרת זרימה דלק נוספת שכנראה נמנעה ממנה בעקבות סתימת הבורג - למה לא בדקת אצלי?!

הרכב שלי אצלך , שוב , אתה מוזמן לזחול מתחת ולראות איך זה עובד אצלי.

400 ק"מ והמשאבה מתה, אצלי היא כבר יותר משנתיים ועברה גיהנום ועדיין לא מיצתה את חייה (ואני מקווה שתחזיק לפחות עד שנחזור מאילת בעוד חודש ושמרפי לא עובד עכשיו ותוקע אותך בדרך מחולון לת"א :) ).

AvigdorAharon
28-05-09, 00:06
אני לא ממש מכיר סמוראי, אבל גם ב CJ יש משאבה מכנית, ולאחר 20 שנה ו 4 CJ, רק פעם אחת החלפתי משאבה (בגלל מוני והסיליקון...).
אם יש בעיה עם המשאבה המכנית, אז לדעתי טפל בבעיה ולא בסימפטום.

...My Two Cents

אביגדור

zowowb
28-05-09, 02:12
לפני שאתה רץ ,החלף צינורות דלק .
ונסה שוב .
יש אפשרות שהצינורות ,מתקווצים,עקב תת לחץ בצינורהדלק.
אם אתה תתקין משאבה חשמלית .אין צורך בקו מחזיר ,היא עוצרת בלחץ קבוע.

-->