PDA

צפייה בגרסה מלאה : כיפוף בשלדה



victor 2
30-05-09, 20:34
אהלן לכולם

נפלתי היום עם החלק הקדמי של ה ג'יפ (סופה ארוכה סגורה 92) לחריץ עמוק שפספסתי .
הבחנתי בכיפוף בקורת האורך השמאלית בחלק הקדמי שלה היכן שישנם 3 קדחים בקורה .
הכיפוף הוא למעשה בקדח האחורי בדיוק במקום שהקורה מתעקלת כלפי מעלה .
מי מתעסק עם יישור של קורות מרכב ? וכמה הבעיה רצינית ?
בתודה מראש

שחר דורון
30-05-09, 20:53
מוסך "מקסיקו"
נתניה

מומלץ

shmil
30-05-09, 21:51
שים תמונה מסודרת, ברורה וכוללת,
תקבל תשובה רצינית ומעמיקה.

asafk
30-05-09, 22:18
השלושה חורים בכל צד הם נקודת הקריסה של השלדה, וגם נותנים אינדיקציה מדוייקת ומיידית על מצבה. אם הם לא עגולים, זה אומר שאכן השלדה חטפה.
כפי שהומלץ לך, גש למוסך מקסיקו בנתניה.

אסף.

רפי47
31-05-09, 11:35
גם הם מומחים לתיקוני שילדה, "קרמן" שברח' הירקון 69 א.ת בני ברק (קרוב לקניון אילון),
טל' 03-5793243 בניהול האחים אלי ואלמוג.
בברכה - רפי לין

eysham
31-05-09, 11:46
בכלל, כמה קריטי זה כיפוף קטן בשילדה? (ולא מטעמי מכירה - אלא בטיחות)
ברור באם זה היה ברכב כביש/ספורט אז זה משפיע על היציבות
אבל בסופה ארוכה 92?

איל

sos4u
31-05-09, 12:51
חלק מהתוצאות יהיו
משיכה בהגה, שחיקת צמיגים לא אחידה בלאי מואץ במכלולי הגה ועוד.
שווה בדיקה, ד"א ניתן לבצע בדיקה בתנאים ביתיים ע"י מדידה של מרכז גלגל לגלגל בכל צד ואח"כ באלכסון.
אם האלכסונים שווים, והצלעות שוות אז יש לך עדיין מלבן, וזה אומר שאוליי חטפת מכה בשלדה אבל לא השתנתה הגיאומטריה. או שלא דייקת במדידה ...

אישית בכל מקרה הייתי ניגש למכון [כמו מקסיקו למשל] לבדיקה מדוייקת ומקיפה.

בהצלחה

victor 2
31-05-09, 14:23
טוב חברים

קודם כל תודה רבה על ההענות.
הייתי היום במכון בת"א שמתמחה במרכבים .
ולטענתו הפגיעה אינה רצינית .
תמורת כ1800 ש"ח יישור של שתי הקורות.
מצורפות תמונות להתרשמותכם.

TEDDY
31-05-09, 17:08
אני במקומך אם האוטו לא שינה צורת נסיעה משיכה כל שהיא לצד, לא הייתי נוגע בזה בכלל ובטח ובטח לא בשביל כזה סכום שציינת.
זה לא נורא בכלל וכנראה אם תמשיך לנסוע טכני זה גם לא המכה האחרונה שתקבל בשילדה.:D

ערן המסוקס
31-05-09, 17:34
אני לא ממש מצליח לראות עיקום כלשהו שאינו טבעי.

ואם אני צודק, אז עושים עליך קופה.

shmil
31-05-09, 21:50
רואים כיפוף. רואים גם בעיוות של החור, וגם בקונטור של פס השלדה.

ניסית לבדוק בכמה מעלות התכופפההשלדה?
מה מציע לך המתקן - ישור ומתיחה וכרק אז חיזוק, או רק חיזוק?
אם רק חיזוק - אל תעשה זאת.

victor 2
31-05-09, 22:20
אהלן

שכחתי לציין גם שהכיפוף בקורה גרם לעיוותים ברורים בכנפיים .
המוסך הציע למתוח את שתי הקורות וטען שחיזוק יהיה מיותר.
הכיפוף בקורה ברור מאד לעין ולא עובר טוב בצילום. למרות שהוא כיפוף קטן.
בנוסף האוטו מרגיש קצת מוזר יש כל מיני "קטנות" חדשות.

shmil
31-05-09, 23:01
אם תמתח בלי חיזוק - זו תהיה נקודה בה בפעם הבאה השלדה תקרע, או סתם תקרוס.

תיכף יגיעו מהנדסי המכונות/חומרים, שגם יסבירו למה.

boaz1969
01-06-09, 21:45
טוב חברים

קודם כל תודה רבה על ההענות.
הייתי היום במכון בת"א שמתמחה במרכבים .
ולטענתו הפגיעה אינה רצינית .
תמורת כ1800 ש"ח יישור של שתי הקורות.
מצורפות תמונות להתרשמותכם.
אני הייתי ממשיך לתת גז ולהנות.....אל תיגע אתה נוסע ברכב שטח ועוד סופה!!! ולא במרצדס קבריולט...אם כל נגיעה אתה תתרגש לא תהנה מהגיפ!!! בהצלחה:D הגיפ שהכי נהנתי איתו היה הגיפ שתיקנתי רק את מה שגרם לו לעצור! ותתפלא הם לא עוצרים כלכך מהר...

-->