התחברות

צפייה בגרסה מלאה : כמעט התהפכות - הפקת לקחים



KOOKE
31-05-09, 14:01
בעקבות שירשור ההתהפכות , משהו שנתקלתי בו ביוטיוב..קצת הומור לא מזיק לאף אחד..

http://www.youtube.com/watch?v=SZKShqlmsHY&NR=1

ערן המסוקס
31-05-09, 15:01
מעולה.. הוא חושב שהוא רוכב על אופנוע?!?

יש שם קישורים שונים לעוד תעלולים שלא הכרתי, כמו שימוש יעיל לגלגל החמישי. :p

http://www.youtube.com/watch?v=FmEF454lp-k&feature=channel_page

פיג'י
01-06-09, 00:20
בעקבות שירשור ההתהפכות , משהו שנתקלתי בו ביוטיוב..קצת הומור לא מזיק לאף אחד..

http://www.youtube.com/watch?v=SZKShqlmsHY&NR=1
חחח
כאילו... אין לך דלת, לפחות שים חגורה דפוק!

פיג'י
01-06-09, 00:20
מעולה.. הוא חושב שהוא רוכב על אופנוע?!?

יש שם קישורים שונים לעוד תעלולים שלא הכרתי, כמו שימוש יעיל לגלגל החמישי. :p

http://www.youtube.com/watch?v=FmEF454lp-k&feature=channel_page
זה נראה כאילו הוא רכוב על סוס יותר...
אהבתי :-)

mor@n
06-06-09, 18:21
איזה לקח הוא יפיק מזה?
מי אמר שכל דבר צריך לנסות ולטפס? - אמריקאים
http://www.youtube.com/watch?v=5KV9jXqyf3g&feature=related

gooja
06-06-09, 20:48
הנה דוגמא קלאסית ל"איך צריך לעשות דברים"

http://www.youtube.com/watch?v=M3k_kplVk8k&feature=related

הרכב חוטף שפ"ץ? לא עומדים על מדרגות הצד כדי להירמס בהתהפכות שלו, מחברים רצועה ומושכים מרחוק, מקסימום, אם הוא מתהפך, אתה לא עף איתו...

אני משחזר את כמות הפעמים שראיתי מתאבדים קופצים על רכב בשפ"ץ כדי לאזן, תוך שהם מסתכנים בגלגול של הרכב, איתם ועליהם - די עגום, למעשה.

shmil
06-06-09, 21:15
הנה דוגמא קלאסית ל"איך צריך לעשות דברים"

http://www.youtube.com/watch?v=M3k_kplVk8k&feature=related

אתה טועה, אפי. אתה לוקח מקרה פרטי קל, פשוט ועושה ממנו הכללות. הסוג הזה של משיכה כמעט ולא יעיל, ולא מפעיל את אותם כוחות כמו "אנשי האיזון"

הרכב חוטף שפ"ץ? לא עומדים על מדרגות הצד כדי להירמס בהתהפכות שלו, מחברים רצועה ומושכים מרחוק, מקסימום, אם הוא מתהפך, אתה לא עף איתו...
נכון, אך לא בדרך בה היא חוברה כאן, אלא באופן מונע גלגול, מה שלא נעשה כאן, ולא לבני אדם, אלא לרכב.

אני משחזר את כמות הפעמים שראיתי מתאבדים קופצים על רכב בשפ"ץ כדי לאזן, תוך שהם מסתכנים בגלגול של הרכב, איתם ועליהם - די עגום, למעשה.

לא כל ה"מתאבדים" אינם יודעים מה הם עושים, אם כי מסכים איתך שהרוב הם באמת כאלו. יש אבל גם לא מעט, מבין המבינים באמת, שלפני שיעלו לאזן, יבחנו האם יש בכך צורך אמיתי ומייד, והאם יש להם דרך המלטות מספקת במקרה של החמרת מצב.

gooja
06-06-09, 22:57
אני, אגב, סופר את עצמי יחד עם אותם "מתאבדים", שקופצים על הרכב להרגיש כאילו הם ילדים בני 20 שתלויים על רגל מסוק בסיירת...

לא החיבור הוא שתפס אותי, אלא החשיבה. הנכון הוא לפתוח שני חלונות ולקשור ב 90 מעלות לקורה B, במיקום הכי נמוך האפשרי, או לתפוס נקודת עיגון ממש בפינה ולא באמצע, אבל אינסטינקטיבית, אנחנו קופצים על האוטו בטירוף. ובכל המקרים של "דרך מילוט", אני מניח שמספיק לטעות רק פעם אחת, והיא בדרך כלל הפעם הקריטית הראשונה: המקרים שבהם קפצת על הרכב, לא היה קורה כלום אם לא היית קופץ, ואם זה היה מספיק חמור, סביר להניח שהיית גומר אותם בפגישה עם בחור בחלוק לבן.

היה לי מקרה פעם אחת, עם הדיסקו, לפי שלוש או ארבע שנים: נכנסתי לשפ"ץ כתוצאה מהחלקה בניסיון עליה על בוץ, שהסתיים בהחלקה לאחור עם סיבוב הרכב בשל ההחלקה. החבר שכיוון, רצה למנוע התרסקות, נעמד בחלק שמתחת לרכב, ודחף כדי למנוע התהפכות. כמובן, שאם זה היה כזה קריטי, היתה לו היום צורה של קובינה מאלומיניום. רק אחרי, קלטתי כמה הוא היה מטורף, והיום אני נזהר בחילוצים (ואני "נוטה לחלץ", שלא כמו כולם), הרבה יותר מפעם.

אז כן, גם אם החיבור שלהם הוא לאמצע החלק הרוחבי ולא לחלק כלשהו של הצד הגבוה, או לפחות של הפינה, החשיבה שלהם היא הרבה יותר נכונה מהאינדיאנים שקופצים מוכי תזזית על מדרגות הצד (והם גם יכולים להפעיל כוח משיכה חזק יותר ממשקל של שני "מתאבדים").

-->