PDA

צפייה בגרסה מלאה : יוניט חום



afi1981
31-05-09, 18:57
החלפתי כמה פעמים יוניט חום. שום דבר לא עוזר בדקתי את השעון חום חיצוני (כי בלוח שעונים השעון חום לא עובד ) והשעון החיצוני תקין משהו יכול לעזור לי כי השתגעתי מזה כבר

vitrak
31-05-09, 19:15
החלפתי כמה פעמים יוניט חום. שום דבר לא עוזר בדקתי את השעון חום חיצוני (כי בלוח שעונים השעון חום לא עובד ) והשעון החיצוני תקין משהו יכול לעזור לי כי השתגעתי מזה כבר
אולי תתחיל בזה שתספר מה הבעיה כי תעלול חום עברתי בשבוע שעבר
בני

צביקה קרבורטור
31-05-09, 19:47
שלום רב !
אכן בני צודק, פרט תחילה ובהרחבה, את מה שקדם להחלטתך להחליף יוניט חום.
האם השעון חום עבד בעבר, ופסק מלפעול באופן פתאומי, הוא פסק לפעול לאחר ביצוע תיקון מסויים ברכב, ופרט מה התיקון.
האם קיימת הארקה תקינה לבלוק המנוע, ולשילדת הרכב?
האם הרכבת את יוניט החום ואת ההברגה ליפפת בטפלון /סרט בידוד?
האם קיים תרמוסטט במנוע, או שהוא בוטל בעבר, מסיבה כלשהי?
בברכה
צביקה

afi1981
31-05-09, 20:22
שלום רב !
אכן בני צודק, פרט תחילה ובהרחבה, את מה שקדם להחלטתך להחליף יוניט חום.
האם השעון חום עבד בעבר, ופסק מלפעול באופן פתאומי, הוא פסק לפעול לאחר ביצוע תיקון מסויים ברכב, ופרט מה התיקון.
האם קיימת הארקה תקינה לבלוק המנוע, ולשילדת הרכב?
האם הרכבת את יוניט החום ואת ההברגה ליפפת בטפלון /סרט בידוד?
האם קיים תרמוסטט במנוע, או שהוא בוטל בעבר, מסיבה כלשהי?
בברכה
צביקה

את הגייפ קניתי לפני שבוע עם יוניט שבורה הבחור אמר לי שפעם המד חום כן עובד ופעם לא. למרות שהיוניט שבורה . הוא שם שעון חום חיצוני וגם לא עובד. יש ארקה תקינה גם למנוע וגם לשילדה.
בקשר ליוניט לא שמתי כלום לא טפלון ולא סרט בידוד ( קראתי באתר שלא צריך )
לגבי תרמוסטט אני לא יודע אם קיים . איך בודקים???????
לגבי בדיקת היוניט החשמלאי אמר לי לבדוק עם אבו מטר וזה היה תקין .לגבי השעון הוא אמר לי לבדוק עם + - ואם השעון עולה למעלה אז הוא תקין

raanan
31-05-09, 20:55
רצוי להתחיל באיזה רכב מדובר והשנתון שלו, אח"כ נהיה יותר חכמים ....
בכל מקרה, יש מס' סוגי יוניט, יש כאלה שבטמפ' מסוימת סוגרים מעגל (ON-OFF) להפעלת וונטה חשמלית.
יש המשנים התנגדותם בהתאם לטמפ' . גם אלו שמשנים התנגדות יש לינארים ויש עם עקומה.
לכן יש לבדוק התנגדותם בטמפ' שונות בהתאם לגרף היוניט.

רענן

צביקה קרבורטור
31-05-09, 22:33
רצוי להתחיל באיזה רכב מדובר והשנתון שלו, אח"כ נהיה יותר חכמים ....
בכל מקרה, יש מס' סוגי יוניט, יש כאלה שבטמפ' מסוימת סוגרים מעגל (ON-OFF) להפעלת וונטה חשמלית.
יש המשנים התנגדותם בהתאם לטמפ' . גם אלו שמשנים התנגדות יש לינארים ויש עם עקומה.
לכן יש לבדוק התנגדותם בטמפ' שונות בהתאם לגרף היוניט.

רענן

רענן כמדומני שמדובר בסמוראי שנת 90, ראה כאן :

http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?p=248072#post248072

זה מה שקורה שמחסירים פרטים אלמנטרים וחשובים.

רענן אתה כמדומני מתבלבל בין יוניט חום לבין תרמו סוויץ/ יוניט מאורר, הלא כך?
בברכה
צביקה

vitrak
01-06-09, 00:02
את הגייפ קניתי לפני שבוע עם יוניט שבורה הבחור אמר לי שפעם המד חום כן עובד ופעם לא. למרות שהיוניט שבורה . הוא שם שעון חום חיצוני וגם לא עובד. יש ארקה תקינה גם למנוע וגם לשילדה.
בקשר ליוניט לא שמתי כלום לא טפלון ולא סרט בידוד ( קראתי באתר שלא צריך )
לגבי תרמוסטט אני לא יודע אם קיים . איך בודקים???????
לגבי בדיקת היוניט החשמלאי אמר לי לבדוק עם אבו מטר וזה היה תקין .לגבי השעון הוא אמר לי לבדוק עם + - ואם השעון עולה למעלה אז הוא תקין
ערב טוב
במידה ויש לך שעון חום חיצוני אתה לא יכול להתקין סתם יוניט חום כי ליוניט של השעון יש 2 חוטים שיוצאים השחור מתחבר לארקה של הרכב הלבן מתחבר לשעון בשעון יש גם חיבור לארקה ולא לשכוח שהחיבור ל(+)עובר דרך מתח שמגיע רק כאשר הסוויץ פתוח להבדיל מהיוניט הרגילה שמימנה יוצא רק חוט אחד
כדי לשלול את נושא הטרמוסטט לאחר שהמנוע עובד מספר דקות ניתן לגעת בצינור עליון ותחתון ובמידה והם חמים הטרמוסטט הוא לא הבעיה
בדוק האם השעון מחובר נכון !!!
בני

afi1981
01-06-09, 00:41
ערב טוב
במידה ויש לך שעון חום חיצוני אתה לא יכול להתקין סתם יוניט חום כי ליוניט של השעון יש 2 חוטים שיוצאים השחור מתחבר לארקה של הרכב הלבן מתחבר לשעון בשעון יש גם חיבור לארקה ולא לשכוח שהחיבור ל(+)עובר דרך מתח שמגיע רק כאשר הסוויץ פתוח להבדיל מהיוניט הרגילה שמימנה יוצא רק חוט אחד
כדי לשלול את נושא הטרמוסטט לאחר שהמנוע עובד מספר דקות ניתן לגעת בצינור עליון ותחתון ובמידה והם חמים הטרמוסטט הוא לא הבעיה
בדוק האם השעון מחובר נכון !!!
בני
לפי מה שהסברת על בדיקת טרמוסטט הוא תקין הצינורות חמים לגבי השעון יש לי 3 חוטים אחד כחול שרשום עליו s ואין לי מושג מה לעשות איתו. אחד אפור(-) שאני מחבר אותו ליוניט חום. ואחד לבן ( +) אחרי סוויץ לגבי היוניט היא מקורית של סמוראי וחדשה

vitrak
01-06-09, 07:06
לפי מה שהסברת על בדיקת טרמוסטט הוא תקין הצינורות חמים לגבי השעון יש לי 3 חוטים אחד כחול שרשום עליו s ואין לי מושג מה לעשות איתו. אחד אפור(-) שאני מחבר אותו ליוניט חום. ואחד לבן ( +) אחרי סוויץ לגבי היוניט היא מקורית של סמוראי וחדשה
משהוא בחיבור שאתה מסביר לא מסתדר לי כנראה שאתה מחבר לא טוב את החוטים
1-מתח למנורה רק שהסוויץ פתוח(יודע איך למצוא?)
2-אדמה למנורה (ארקה לגוף)
3- לבן, מהיוניט ל-S-
4- שחור מהיוניט לגוף(הארקה)
5- מתח לשעון (+)רק כאשר סוייץ פתוח
6- (-)מהשעון הארקה לגוף
מקווה שעזרתי
בני

afi1981
01-06-09, 11:51
משהוא בחיבור שאתה מסביר לא מסתדר לי כנראה שאתה מחבר לא טוב את החוטים
1-מתח למנורה רק שהסוויץ פתוח(יודע איך למצוא?)
2-אדמה למנורה (ארקה לגוף)
3- לבן, מהיוניט ל-S-
4- שחור מהיוניט לגוף(הארקה)
5- מתח לשעון (+)רק כאשר סוייץ פתוח
6- (-)מהשעון הארקה לגוף
מקווה שעזרתי
בני

אצלי המתח למנורה( צבע כתום) והפלוס (צבע לבן ) מחוברים ביחד לסוויץ פתוח
מינוס (צבע אפור ) והשחור שיוצא המנורה מחוברים ביחד עכשיו אתה אומר מינוס לחבר לגוף הרכב
נשאר לי צבע כחול ( s ) אותו אני צריך לחבר ליוניט לגבי הסירטוט ששלחת לי נראה שמהניוט יוצא חוט לגוף או שהיוניט עצמה היא גוף מינוס ברגע שהיא מחובר לטרמוסטט????.

vitrak
01-06-09, 17:19
אצלי המתח למנורה( צבע כתום) והפלוס (צבע לבן ) מחוברים ביחד לסוויץ פתוח
מינוס (צבע אפור ) והשחור שיוצא המנורה מחוברים ביחד עכשיו אתה אומר מינוס לחבר לגוף הרכב
נשאר לי צבע כחול ( s ) אותו אני צריך לחבר ליוניט לגבי הסירטוט ששלחת לי נראה שמהניוט יוצא חוט לגוף או שהיוניט עצמה היא גוף מינוס ברגע שהיא מחובר לטרמוסטט????.
אכן כן מהיוניט יוצאים 2 חוטים חוט אחד מתחבר ל(Sׂ) וחוט אחד לגוף(-)
בהצלחה
בני

afi1981
01-06-09, 20:36
אכן כן מהיוניט יוצאים 2 חוטים חוט אחד מתחבר ל(Sׂ) וחוט אחד לגוף(-)
בהצלחה
בני

בני אצלי מהיוניט יוצא זכר אחד קניתי אותה אצל דוד מראשון לציון

מצטער שאני משגע אותך

צביקה קרבורטור
01-06-09, 21:15
אכן כן מהיוניט יוצאים 2 חוטים חוט אחד מתחבר ל(Sׂ) וחוט אחד לגוף(-)
בהצלחה
בני
בני שלום רב !
מדוע יש יציאה מהיוניט, לעבר המינוס, האם כדי להאריק את השעון?
היוניט בעצמו מאורק לראש המנוע, מדוע יש צורך בשני יציאות?
חסר לי כאן תמונות, תמונה שווה אלף מילים. !
בברכה
צביקה

vitrak
01-06-09, 22:03
בני שלום רב !
מדוע יש יציאה מהיוניט, לעבר המינוס, האם כדי להאריק את השעון?
היוניט בעצמו מאורק לראש המנוע, מדוע יש צורך בשני יציאות?
חסר לי כאן תמונות, תמונה שווה אלף מילים. !
בברכה
צביקה
היי צביקה
תחזור אחורנית מספר הודעות צירפתי את התרשים של חיבורי החשמל כאשר קניתי את השעון היוניט היא חלק בלתי נפרד מהאריזה.
בתרשים רואים שיוצאים 2 חוטים מהיוניט וכך במציאות .
אני לא חשמלאי, בהתקנת שעון החום פעלתי ע"פ ההוראות והשעון עובד והכל טוב.
בני

afi1981
01-06-09, 22:51
היי צביקה
תחזור אחורנית מספר הודעות צירפתי את התרשים של חיבורי החשמל כאשר קניתי את השעון היוניט היא חלק בלתי נפרד מהאריזה.
בתרשים רואים שיוצאים 2 חוטים מהיוניט וכך במציאות .
אני לא חשמלאי, בהתקנת שעון החום פעלתי ע"פ ההוראות והשעון עובד והכל טוב.
בני

בני אז לחבר ליוניט עוד חוט לארקה של הגוף ???? טוב ננסה מחר
תודה בני ולילה טוב

צביקה קרבורטור
01-06-09, 22:53
היי צביקה
תחזור אחורנית מספר הודעות צירפתי את התרשים של חיבורי החשמל כאשר קניתי את השעון היוניט היא חלק בלתי נפרד מהאריזה.
בתרשים רואים שיוצאים 2 חוטים מהיוניט וכך במציאות .
אני לא חשמלאי, בהתקנת שעון החום פעלתי ע"פ ההוראות והשעון עובד והכל טוב.
בני

בני שלום רב !
אכן בתמונה שצרפת , ניתן לראות סנסור בעל שני יציאות, במציאות קיימת יציאה אחד בלבד(Sׂ).
יתכן וקיים יוניט חום(סנסור חום), בעל שני יציאות.
בברכה
צביקה

-->