צפייה בגרסה מלאה : שחרור לוקרים אוטומטיים
(אני עם ניסאן טראנו אבל אני משער שזה רלוונטי לא רק...).
הקיצר שמעתי 2 דעות - מה נכון?
אופציה ראשונה:
סיימתי נסיעה (קדימה) ב-4 על 4 > עומד > מעביר ל-2 על 4 >
> נוסע מספר מטרים ברוורס > עומד ומשלב קדימה וזהו.
אופציה שנייה:
סיימתי נסיעה (קדימה) ב-4 על 4 > עומד > נוסע מספר מטרים ברוורס (עדיין 4 על 4) >
עומד, מעביר ל-2 על 4 , משלב קדימה וזהו.
תשומת לבכם להבדל - האם את הרוורס נדרש לבצע ב-4 על 4 או ב-2 על 4...???
meir alony
03-06-09, 14:19
(אני עם ניסאן טראנו אבל אני משער שזה רלוונטי לא רק...).
הקיצר שמעתי 2 דעות - מה נכון?
אופציה ראשונה:
סיימתי נסיעה (קדימה) ב-4 על 4 > עומד > מעביר ל-2 על 4 >
> נוסע מספר מטרים ברוורס > עומד ומשלב קדימה וזהו.
אופציה שנייה:
סיימתי נסיעה (קדימה) ב-4 על 4 > עומד > נוסע מספר מטרים ברוורס (עדיין 4 על 4) >
עומד, מעביר ל-2 על 4 , משלב קדימה וזהו.
תשומת לבכם להבדל - האם את הרוורס נדרש לבצע ב-4 על 4 או ב-2 על 4...???
אל תסתבך, נסעת בכיוון מסויים משולב, הוצא מ-4X4 וסע בכיוון הנגדי מספר מטרים.
מאיר
אל תסתבך, נסעת בכיוון מסויים משולב, הוצא מ-4X4 וסע בכיוון הנגדי מספר מטרים.
מאיר
תודה, אבל!, עד כה ידעתי שאכן כך, ואילו לאחרונה נאמר לי,
ולא ע"י ארחי פרחי :p, שגם את הנסיעה בכיוון הנגדי נדרש
לבצע ב-4X4 ורק לאחר מכן להוציא מ-4X4...
אז אני כבר ממש לא בטוח...
מישהו כאן יכול לתת תשובה מנומקת! מה נכון...
על הסך שמש השמאלי יש הרצאה שלמה באורך הגלות בעניין הזה ....
שם כתוב בפרוש לנסוע מספר מטרים בכיוון הפוך לכיוון הנסיעה האחרון.
אחרי שיחרור 4x4.
( מצד שני, יש לי לוקר שבור ... אז אולי ההנחיה לא ברורה מספיק )
איציק - 4X6ZH
09-06-09, 09:11
לוקר אוטומטים הם מקור לתקלות .
בגלל שהשילוב והשיחרור נעשה דרך סיבוב הציריה \ או סיבוב הגלגל לאחור לשחרור .
הנהג ומערכת הנעילה לא יודעים בדיוק איפה הלוקר נשאר מהפעם האחרונה .
לפעמים אחד נשאר משולב .
לפעמים שניהם משתחררים חלקית
ואותו דבר בזמן הנעילה .
לוקר דורש ניקוי \ שימון \ גרוז \ תחזוקה .
בפועל לא נוגעים עד שלא נשבר .
ולא פעם מפרקים כדי להגיעה למיסבי הגלגל אבל מרכיבים ..... מכל הבא ליד .
ההנחיה לנסוע לאחור במצב 4X4 תפקידה להוריד עומסים בשיני השילוב ( שבתוך הלוקר )
ואז כהרכב עובר למצב 2X4 ( והציריה מפסיקה להסתובב )
והגלגל מסתובב לאחור ( לצורך שיחרור הלוקר )
המערכת יכולה לעשות את זה בקלות .
קיצורי הדרך גורמים למצב כאילו הנהג מחליפים הילוכים ללא לחיצה על דוושת המצמד .
שילוב ושחרור הלוקרים היא פעולה מכנית
שיש לבצע במצב שהמערכת לא בעומס .
ולוקר מקולקל רצוי להחליף בחדשים ידניים X2
איציק
איציק
לוקר אוטומטים הם מקור לתקלות .
בגלל שהשילוב והשיחרור נעשה דרך סיבוב הציריה \ או סיבוב הגלגל לאחור לשחרור .
הנהג ומערכת הנעילה לא יודעים בדיוק איפה הלוקר נשאר מהפעם האחרונה .
לפעמים אחד נשאר משולב .
לפעמים שניהם משתחררים חלקית
ואותו דבר בזמן הנעילה .
לוקר דורש ניקוי \ שימון \ גרוז \ תחזוקה .
בפועל לא נוגעים עד שלא נשבר .
ולא פעם מפרקים כדי להגיעה למיסבי הגלגל אבל מרכיבים ..... מכל הבא ליד .
ההנחיה לנסוע לאחור במצב 4X4 תפקידה להוריד עומסים בשיני השילוב ( שבתוך הלוקר )
ואז כהרכב עובר למצב 2X4 ( והציריה מפסיקה להסתובב )
והגלגל מסתובב לאחור ( לצורך שיחרור הלוקר )
המערכת יכולה לעשות את זה בקלות .
קיצורי הדרך גורמים למצב כאילו הנהג מחליפים הילוכים ללא לחיצה על דוושת המצמד .
שילוב ושחרור הלוקרים היא פעולה מכנית
שיש לבצע במצב שהמערכת לא בעומס .
ולוקר מקולקל רצוי להחליף בחדשים ידניים X2
איציק
איציק
איציק
אם הבנתי אותך נכון, אז לדעתך מומלץ אחרי נסיעה (קדימה) ב-4 על 4:
א. ראשית לנסוע כמה מטרים ברברס עדיין ב-4 על 4.
ב. שנית לנסוע כמה מטרים נוספים ברברס ב-2 על 4.
או שלחלוטין לא הבנתי אותך...?
איציק - 4X6ZH
10-06-09, 08:25
הבנתה נכון
הנסיעה לאחור במצב 4X4 היא רק על מנת להביא את מערכת השילוב למצב שלא מופעל כח בין
גלגלי השינים .
הנסיעה לאחור במצב 2X4 היא זאת שמבצעת את פעולת השחרור .
איציק
meir alony
10-06-09, 09:42
הבנתה נכון
הנסיעה לאחור במצב 4X4 היא רק על מנת להביא את מערכת השילוב למצב שלא מופעל כח בין
גלגלי השינים .
הנסיעה לאחור במצב 2X4 היא זאת שמבצעת את פעולת השחרור .
איציק
זה בניגוד להוראות היצרן ולא נכון
השחרור הוא רק ואך ורק בנסיעה 4X2 בניגוד לכיוון הנסיעה האחרון.
מאיר
איציק - 4X6ZH
10-06-09, 10:18
אני משתדל להסביר איך זה עובד ולמה נדרש כל אחד מהשלבים .
לא כתבתי ואני לא מתכוון לכתוב
הוראות ברורות לדגם רכב כל שהוא .
השאלה במקורית בכותרת היא שחרור לוקרים אוטמטים
בהמשך נכנסים לדגם ספציפי
אז שכל אחד ינסה להפעיל את הראש ולהבין מה הוא עושה .
איציק
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.