התייש
08-06-09, 09:26
שלום לכולם.
האלטרנטור של הסמו שלי עושה בעיות...
יש מזגן ויש 2 פרוז'קטורים - מוגנים בפיוז. חוץ מזה יש המון חוטי חשמל ברכב שרק אללה יודע מה הם עושים שם ומה מחובר למה (אני מניח שזה בגלל שהרכב עבר הרבה ידיים וכל אחד הרכיב משהו ופירק והשאיר את החוטים). יוצאים יותר מידי חוטים מהפלוס של המצבר.
אחרי שסידרתי בית פיוז חדש למזגן והמדחס חזר לפעולה עברו יומיים והאלטרנטור משבית לי את הרכב כל 10 מטר.
1.האם אלטרנטור מקורי לא מסוגל לעמוד בעומס של מזגן ו2 פרוז'קטורים 55 וואט?
2.האם יש קשר לחוטים שמסתובבים חופשי והאם יכול להיות שהם משפיעים גם אם לא כולם מחוברים לאנשהו בקצה השני?
3.האם כדאי לי להחליף לאלטרנטור גדול יותר ואם כן איזה?
הרכב עומד- מחכה להמלצותיכם- תודה לכל אלו שיגיבו וגם לאלו שלא :p
האלטרנטור של הסמו שלי עושה בעיות...
יש מזגן ויש 2 פרוז'קטורים - מוגנים בפיוז. חוץ מזה יש המון חוטי חשמל ברכב שרק אללה יודע מה הם עושים שם ומה מחובר למה (אני מניח שזה בגלל שהרכב עבר הרבה ידיים וכל אחד הרכיב משהו ופירק והשאיר את החוטים). יוצאים יותר מידי חוטים מהפלוס של המצבר.
אחרי שסידרתי בית פיוז חדש למזגן והמדחס חזר לפעולה עברו יומיים והאלטרנטור משבית לי את הרכב כל 10 מטר.
1.האם אלטרנטור מקורי לא מסוגל לעמוד בעומס של מזגן ו2 פרוז'קטורים 55 וואט?
2.האם יש קשר לחוטים שמסתובבים חופשי והאם יכול להיות שהם משפיעים גם אם לא כולם מחוברים לאנשהו בקצה השני?
3.האם כדאי לי להחליף לאלטרנטור גדול יותר ואם כן איזה?
הרכב עומד- מחכה להמלצותיכם- תודה לכל אלו שיגיבו וגם לאלו שלא :p