צפייה בגרסה מלאה : נעילות אוטומטיות ו 4X4
שלום לכולם.
הרכב: גרנד צ'רוקי 2002
הטרנספר: 242HD חמישה מצבים.
הדיפרנציאל האחורי דנה 44 אלומיניום, הקידמי דנה 30.
לדיפרנציאל האחורי אופציה של נעילה אוטומאטית בלבד.
אני רוצה לשמר את יכולת ה 4X4 בכביש.
השאלות:
1. ניתן להתקין נעילה אוטומטית אחורית ועדיין להנות מ 4X4 בכביש?
2. מה לגבי הדיפרנציאל הקידמי?
תודה
לביא
אם דיפרנציאל המרכזי פתוח (4X4 לכביש) אז אין שום בעיה להתקין אחורית אוטומטית.
זה המצב בדיפנדרים למשל, לי יש נעילה אוטומטית, לא מורגשת כלל.
עידן
תודה
היה נדמה לי שבדיפנדר ה"נעילות" הן הפעלה של ה ABS לגלגל שמאבד אחיזה.
אם זה המצב, לא נראה לי שאפשר להסיק מסקנות לגבי נעילה אוטומטית (במקרה שלי AUSSIE LOCKER).
לביא
תודה
היה נדמה לי שבדיפנדר ה"נעילות" הן הפעלה של ה ABS לגלגל שמאבד אחיזה.
אם זה המצב, לא נראה לי שאפשר להסיק מסקנות לגבי נעילה אוטומטית (במקרה שלי AUSSIE LOCKER).
לביא
אתה מבלבל עם דיפנדר 2007 ומעלה, הקודמים באו בלי נעילות רוחביות אלא רק אורכית, לקודמים היום מתקינים דטרויוט ודומיו או ARB ודומיו. אבל בלי קשר אני לא חושב שהמערכת שפועלת באמצעות הABS משנה לצורך התקנת נעילות, לדוגמא בלנדקרוזר מתקינים גם נעילות על המערכת (אבל אני לא יודע אז אל תסמוך עלי בעניין הזה).
whisky
הבנתי שאין בעיה עם נעילה אחורית.
מה לגבי הקידמית?
ערן המסוקס
14-06-09, 21:22
קדימה, נעילה נשלטת בלבד. כמו בכל 4X4 הקבוע.
לביא.
AUSSIE LOCKER מתקתקת כמו משוגעת, בניגוד ל NO SLIP ששקטה וכמעט אינה מורגשת.
אני לא בטוח שזה נסבל ברכב כמו ה WJ בכביש.
מקדימה בסרן דנה 30 כאמור אין שום בעיה לשתול נעילה נשלטת.
לגבי no slip לדעתי היו כאן תגובות רעות על זה בפורום בעבר, ככה מהזכרון, אני לא בטוח, אבל תריץ חיפוש אם זה הכיוון שלך.
whisky
הסיקס שלי נעול בשתי נעילות NO SLIP - באמת נעילות משובחות.
הבעיה היא שלסרן אלומיניום יש רק את האופציה של ה AUSSIE LOCKER.
אפשרויות אחרות הן:
1. להתקין "נעילה" הדראולית כמו ב LIMITED, החלקים לסרן האחורי בלבד, עולים כ900 דולר לפני משלוח.
2. להחליף סרן.
יש מגוון דעות גדול על הרעש שמייצרת ה AUSSIE LOCKER, כנראה גם משתפר מאוד לאחר כמה אלפי קילומטרים.
מכיון שיש לי את ה AUSSIE LOCKER, ומחיר הטעות יהיה רק זמן ההתקנה, ננסה - מקסימום נפרק בחזרה.
שוב תודה לכולם.
לביא
לפני כחודש, הותקנה הנעילה. ההתקנה פשוטה מאוד.
פירוק המכסה האחורי של הדיפרנציאל, שליפת אחת הציריות - צד אחד מספיק.
פירוק הקרוס שפט - הקייס נשאר במקומו - אין צורך בפירוקו.
שליפת הסטליטים, והרכבת הנעילה במקומם.
הרכבה בסדר הפוך.
הנעילה מתקתקת. לא משהו בילתי נסבל אבל רועשת יותר מה NO SLIP.
מצד שני, ה NO SLIP מותקנת בסיקס - שרועש בפני עצמו.
אין את ה"בומים" והזעזועים, שנשמעים מדי פעם ב NO SLIP.
מי שמתלבט ורוצה להתרשם בעצמו - מוזמן לסיבוב.
לביא
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.