התחברות

צפייה בגרסה מלאה : סל"ד גבוהה בסרק סמו 98



ישי.פ
25-06-09, 15:29
היום בבוקר הנעתי את הרכב והסל"ד היה גבוהה מהרגיל. חשבתי שהעניין יסתדר..
אבל בהמשך שמתי לב, שהסל'ד בסרק עומד על 2,000 פתחתי מכסה מנוע ובדקתי מה הסיבה..
גיליתי שיש סוג של חיבור וואקום(אני לא יודע אם זה המינוח המדוייק) בחיבור שאחרי המצערת שמוביל לרכיב מסויים ע"י הצינורות.
הצינורות שמובילים אל החיבור נראים תקינים וברגע שסתמתי את הצינור הרכב "נרגע"
נראה לי שיש קשר לרכיב שבתמונה מה זה הרכיב ומה תפקידו??

itay
25-06-09, 15:43
היום בבוקר הנעתי את הרכב והסל"ד היה גבוהה מהרגיל. חשבתי שהעניין יסתדר..
אבל בהמשך שמתי לב, שהסל'ד בסרק עומד על 2,000 פתחתי מכסה מנוע ובדקתי מה הסיבה..
גיליתי שיש סוג של חיבור וואקום(אני לא יודע אם זה המינוח המדוייק) בחיבור שאחרי המצערת שמוביל לרכיב מסויים ע"י הצינורות.
הצינורות שמובילים אל החיבור נראים תקינים וברגע שסתמתי את הצינור הרכב "נרגע"
נראה לי שיש קשר לרכיב שבתמונה מה זה הרכיב ומה תפקידו??

הרכיב הזה הוא ברז ואקום.

איזה צינורות סתמת? את הצינו הקשיח השחור בברז הואקום??

איתי.

ישי.פ
25-06-09, 19:26
שלילי סתמתי את הצינור גומי שמוביל לבית המצערת.

מתי הברז אמור להכנס לפעולה אני שואל בכדי להבין האם הבעיה בברז או בפיקוד שלו (נתון לא נכון מחישן חמצן וכו)

ilan.sch
28-06-09, 15:32
לפי מה שאמרו לי זה קשור למזרקים
יש לי אותה בעייה
אמרו לי שפחות מזיק להשאיר את זה מחובר מאשר לנתק
למרות שאם מנתקים את הכאבל שהראש שלו כחול בקצה אז האוטו מפסיק להעלות את הטורים.

ישי.פ
28-06-09, 17:19
אני לא יודע עם מי דיברת, אבל סיכוי קלוש שהחלק קשור למזרק(יחיד בסמוראי)
מכיוון שהחלק מחובר בצינור גומי לבית המצערת ומאפשר זרימת אוויר עקיפה למנוע

אולי כוונתו היתה שהוא אחראי על העלאת הטורים..

ishc
28-06-09, 20:03
לפי מה שנראה לי (אני חפרתי בעיה הפוכה במגבר טורים של המזגן שני ס"מ ליד) זה הצ'וק האוטומטי ואצלך הוא לא מתנתק, שוב הימור תאמת את התשובה שלי לפני שאתה משנה משהו ועפ"י הזיכרון שלי מאתמול בחיבר ואקום ההוא אמורה להיות צינורית לא?

omri_t
28-06-09, 22:21
ישי,
לי יש סמו 97. מהידוע לי המערכת הזרקה אמורה להיות זהה.

כבר בתמונה שלך נראה שיש הבדל, ישנה יחידה חשמלית אחד, עם בורג כיוונון בראשה.
אצלי היא ממוקמת בצמוד ליחידה עליה אתה מדבר.
והן גם מקושרת זו לזו.
אצלך אני גם רואה שני פקקים במערכת הצינורות מה שמחזק את התחושב שבמקור היתה יחידה כזו.


בכל מקרה, טורים עולים עלול להופיע כאשר המערכת יונקת יותר אוויר מבעבר.
נסה לנתק את אחד הצינורות הללו ולראות אם הטורים עולים- אם לא- אז המערכת לא מגבילה את יניקת האוויר.
וזה אומר שהיא יונקת אוויר מאיפשהו או שבאמת היחידה הנל חדלה מלתפקד ומאפשרת זרימה חופשית.

בדקת אם היחידה הנ"ל מקבלת פולס חשמלי?

אגב, ישנו רעש יניקה מקוטע ברכב, נאמר לי בעבר שזה אמור להיות ככה.
מכיר את הרעש? האם הוא נעלם אצלך?


מקווה שאולי טיפה סייעתי.
אם אתה רוצה שאבדוק משהו אצלי ונשווה או משהו- אשמח לסייע.

בהצלחה!

יונתןמצפה
30-06-09, 01:27
עד כמה שאני זוכר זה היוניט שאחראי על קיצוב מעקף האוויר לבית המצערת כאשר המצערת סגורה (סרק) ע"פ פעולת הבוכנות (יניקת אוויר).

זהו למעשה שסתום שנפתח ונסגר בכל פעולה של צצילינדר ומאפשר מעקף של אוויר למנוע כאשר המצערת סגורה.
אם יש כניסת אוויר קבועה דרך הצינורית סביר להניח שיגרום לעליית טורים (בדומה לאופן העבודה של בורג כיוון הטורים בסרק...)

אם אני לא טועה השסתום הזה מופיע בספר רכב.

-->