PDA

צפייה בגרסה מלאה : שאלה לגבי מוט מייצב



afi1981
26-06-09, 08:57
כדי לעבור טסט חייבים מוט מייצב

סמוראי שנת 90

afi1981
26-06-09, 18:07
כדי לעבור טסט חייבים מוט מייצב ??????????????????????

סמוראי שנת 90
.?....?????

GodsFather
26-06-09, 18:34
תלוי בידע של הטסטר.

אצלי אין מוט מייצב ובתקופה שעברתי טסטים, לא הפריעו לי אף פעם בעניין הזה.

אצל חבר , זה כן הפריע.

כנ"ל לגבי בולם הגה - יש דגמים שבאים בלי, פשוט ככה מהיצרן. ועדיין מחייבים בטסט ויש כאלה שלא.

הכל תלוי בידע ובמצב רוח של הטסטר.

azora
26-06-09, 19:17
כדי לעבור טסט חייבים מוט מייצב

סמוראי שנת 90
בדיוק עברתי אתמול טסט.
אף אחד לא אמר לי שום דבר על המוט המייצב שישן אצלי במחסן

ברששת
26-06-09, 23:34
כדי לעבור טסט חייבים מוט מייצב

סמוראי שנת 90
סתם שאלה לא בנושא.
למה אין לך מוט מיצב?
מעבר לעניין הטסט , אתה לא חושב שצריך אחד כזה בנסיעות כביש?

RAMURAI
27-06-09, 03:01
סתם שאלה לא בנושא.
למה אין לך מוט מיצב?
מעבר לעניין הטסט , אתה לא חושב שצריך אחד כזה בנסיעות כביש?

אני בעלים של סמוראי כבר כמה שנים טובות.
הדבר הראשון שאני מפרק באוטו(סמוראי כמובן) זה את המוט מייצב עוד לפני העברת בעלות:).
כי למי שנוהג בפניות רגוע זה לא מפריע(לא מרגיש בחסרונו) ובשטח זה יתרון רציני.
בקשר לטסטים יש לי כאלה בעיות באוטו שכבר לא משנה אם ירשמו משהו אל מייצב או לא.
בכללי אני מציע לך להאלים כל זכר למוט מייצב שלא ירגישו שהיה אחד כזה בכלל. ובקשר לבולם הגה אני חושב שזה חובה ושיפור רציני.

afi1981
27-06-09, 09:20
סתם שאלה לא בנושא.
למה אין לך מוט מיצב?
מעבר לעניין הטסט , אתה לא חושב שצריך אחד כזה בנסיעות כביש?

אני בקושי נוסע בכביש

afi1981
27-06-09, 09:26
אני בעלים של סמוראי כבר כמה שנים טובות.
הדבר הראשון שאני מפרק באוטו(סמוראי כמובן) זה את המוט מייצב עוד לפני העברת בעלות:).
כי למי שנוהג בפניות רגוע זה לא מפריע(לא מרגיש בחסרונו) ובשטח זה יתרון רציני.
בקשר לטסטים יש לי כאלה בעיות באוטו שכבר לא משנה אם ירשמו משהו אל מייצב או לא.
בכללי אני מציע לך להאלים כל זכר למוט מייצב שלא ירגישו שהיה אחד כזה בכלל. ובקשר לבולם הגה אני חושב שזה חובה ושיפור רציני.


יש לי בולם הגה רק שאלתי על מוט מייצב

רק לא הבנתי אותך לגבי למי שנוהג בפניות רגוע זה לא מפריע(לא מרגיש בחסרונו) ובשטח זה יתרון רציני. אני לוקח פניות חדות בהילוך 3

moisofnik
27-06-09, 09:43
אני בעלים של סמוראי כבר כמה שנים טובות.
הדבר הראשון שאני מפרק באוטו(סמוראי כמובן) זה את המוט מייצב עוד לפני העברת בעלות:).
כי למי שנוהג בפניות רגוע זה לא מפריע(לא מרגיש בחסרונו) ובשטח זה יתרון רציני.


זה מייצב קדמי או אחורי?
מנסיון אפשר ליסוע הרבה זמן בלי מייצב ב"רגוע". השאלה היא מה יקרה כשתיסע ליד הבית בחזרה מהשטח ופתאום יקפוץ כדור לכביש או שכנה תצא מחניה בלי לאותת או כל דבר שיצריך תמרון חרום במהירות גבוהה?

TEDDY
27-06-09, 11:35
יש לי בולם הגה רק שאלתי על מוט מייצב

רק לא הבנתי אותך לגבי למי שנוהג בפניות רגוע זה לא מפריע(לא מרגיש בחסרונו) ובשטח זה יתרון רציני. אני לוקח פניות חדות בהילוך 3

המייצב מרסן את תנודות הרכב מצד לצד וגורם למרכב להיות מקשה קשיחה יותר בסיבובים ותגובות היגוי חדות.
אם צורת הנהיגה שלך היא לקחת סיבובים חדים בשלישי אז תשים מייצב כמה שיותר מהר ואל תוותר עליו בשום אופן.

ishc
27-06-09, 14:23
תלוי בידע של הטסטר.

אצלי אין מוט מייצב ובתקופה שעברתי טסטים, לא הפריעו לי אף פעם בעניין הזה.

אצל חבר , זה כן הפריע.

כנ"ל לגבי בולם הגה - יש דגמים שבאים בלי, פשוט ככה מהיצרן. ועדיין מחייבים בטסט ויש כאלה שלא.

הכל תלוי בידע ובמצב רוח של הטסטר.

מה זאת אומרת בתקופה שעברת טסטים?

אלון_ק
27-06-09, 17:23
תפקיד המוט המייצב קריטי במיוחד בעיקר בעת העברות משקל משמעותיות מצד לצד, לדוגמא בזמן תמרון חירום כפי שמשה אמר.

קל ופשוט לבנות מוט מייצב לסמוראי, בכתבה על מערכת מתלים לסמוראי יש תמונות של ה"תהליך" (כולה לרתך 2 צינורות ולקדוח חור). אני לא רואה שום סיבה לא להנות משני העולמות, בטיחות בכביש ונסיעה נוחה יותר בשטח.

zivo
27-06-09, 18:49
תפקיד המוט המייצב קריטי במיוחד בעיקר בעת העברות משקל משמעותיות מצד לצד, לדוגמא בזמן תמרון חירום כפי שמשה אמר.

קל ופשוט לבנות מוט מייצב לסמוראי, בכתבה על מערכת מתלים לסמוראי יש תמונות של ה"תהליך" (כולה לרתך 2 צינורות ולקדוח חור). אני לא רואה שום סיבה לא להנות משני העולמות, בטיחות בכביש ונסיעה נוחה יותר בשטח.

אלון - אני מניח שהתכוונת שקל ופשוט לבנות מוט מייצב מתנתק.

אין ספק, זה בטיחות ואסור לשחק אם זה, מה עוד שהפתרון פשוט.
חבר'ה זה החיים שלכם, ושל אלו מסביב....

אלון_ק
27-06-09, 20:46
אכן כן, לכך כוונתי.

תודה.

-->