צפייה בגרסה מלאה : בושינגים בבולמים - מוות מהיר...מה עושים?
שלום,
התקנתי בשעה טובה סט בולמים דנדש של פרוקומפ MX6 בגראנד 2002 WJ.
נסעתי אולי 20 ק"מ - בכביש בלבד, והתחלתי לשמוע דפיקות מכיוון זנב הרכב.
גיליתי לחרדתי כי בושינג אחד נעלם, והתותב ישב בתוך לולאת הבולם חופשי.
אם זה משנה מדובר בתחתון, היכן שמכוונים את חוזק הבולם.
אח"כ מצאתי חלקים ממנו על הכביש ליד הבית.
http://www.jeepolog.com/forums/picture.php?albumid=128&pictureid=2786
הרכבתי בושינג אחר שהיה לי, ויצאתי לסיבוב בדיקה בשטח.
אחרי לא הרבה שקט מרגיע...שוב התחיל לדפוק. לדעתי לא מאותו המקום אלא מהצד העליון של הבולם.
אוקיי, הבושינגים של פרוקומפ זבל, אבל כלכך מהר?? (רמי, נכון, אמרת את זה קודם ולא הקשבתי..)
לגבי ההתקנה: הבולמים האחוריים הגיעו מארה"ב עם "ערכת התקנה" של KOR שכוללת ברגים ותותבים. התותב יותר ארוך מעט מאורך הבושינג כך שאין לחץ צידי על הגומי. האם כך אמור להיות??
תודה,
איל
התותב יותר ארוך מעט מאורך הבושינג כך שאין לחץ צידי על הגומי.
איל
אני חושב שזו התשובה לבעיה...
היי אייל
קודם כל תתחדש,
דבר שני מצטרף לקודמי, הבעיה נובעת מהחופש. הבורג שמהדק את הבולםחייב ללחוץ על תותב הגומי,
ד"א זו הזדמנות מצויינת להחליף לגומיות של כתום ...
בהצלחה
לא סתם בפורומי השטח בארה"ב מכנים את החברה הזו Pro-Crap!
היי אייל
קודם כל תתחדש,
דבר שני מצטרף לקודמי, הבעיה נובעת מהחופש. הבורג שמהדק את הבולםחייב ללחוץ על תותב הגומי,
ד"א זו הזדמנות מצויינת להחליף לגומיות של כתום ...
בהצלחה
יוסי,
זה אומר שצריך או לקצר מעט את הסליב, או להוסיף שייבות/ספייסר חרוט שיושב על הסליב ולוחץ על הגומי. מה עדיף?
לגבי כתום, זה הכיוון, רק לא חשבתי שזה יבוא כ"כ מהר...
איל
אייל.
יש לך מזל.. החזיקו 20 ק"מ.
הגומיות שלהם עשויות מקקה. אצלי חלק כבר התפוררו בזמן ההרכבה.
מזל שלפחות הבולמים עצמם ברמה טובה.
אין לך מנוס, תחליף את כל הגומיות גם אלו של הבולמים הקידמיים לכתום.
תחליף גם את הגומיות במייצבים האחוריים של טרה-פלקס, הם יחזיקו לך במיקרה הטוב חודש.
אייל.
יש לך מזל.. החזיקו 20 ק"מ.
הגומיות שלהם עשויות מקקה. אצלי חלק כבר התפוררו בזמן ההרכבה.
מזל שלפחות הבולמים עצמם ברמה טובה.
אין לך מנוס, תחליף את כל הגומיות גם אלו של הבולמים הקידמיים לכתום.
תחליף גם את הגומיות במייצבים האחוריים של טרה-פלקס, הם יחזיקו לך במיקרה הטוב חודש.
היי רמי,
אני יודע... לומדים.
יש לך מק"ט של הבושינגים מכתום לבולמים? זה נראה אותו שעון חול או שזה בוקסות עם כתף?
לגבי המייצב האחורי, אין לי טרפלקס. יש לי מקורי שאני מאריך.
איל
בוקסות "שעון חול" רגילות לחלוטין כתום-כחול לא משנה.
הי
גם לי יש WJ 2002
אותם בולמים, היתה אותה בעיה.
עם הבולמים הגיעו שייבות, כמו שהמליצו קודמי - כתום + שייבות פתרו את הבעיה.
גם מלפנים יהיו לך בעיות. הפיתרון לזה הוא:
http://www.ironrockoffroad.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=IROR&Product_Code=JS-SABPE
כדאי להזמין כבר עכשיו
בהצלחה
לביא
לביא, יש כבר BPE מקדימה. הכינותי מראש.
לגבי הכתום, זה סטנדרטי לכל הבולמים או שיש מידות שונות?
מה לגבי הצינוריות? לקצר או שייבות?
איל
אצלי יש שייבות. הכתומים באים במידות שונות, מהן המידות - לא יודע.
אודי מזרחי עשה את העבודה.
לביא, יש כבר BPE מקדימה. הכינותי מראש.
לגבי הכתום, זה סטנדרטי לכל הבולמים או שיש מידות שונות?
מה לגבי הצינוריות? לקצר או שייבות?
איל
ד"א, MX6 אצלי יש את אותו בולם, הגומיות זה מה ששרד הכי הרבה ...
לגבי הצינורית , אני חושב שלקצר עדיף על שייבות אבל עדיף לראות בעיניים.. שלח תמונה ..
[quote=grand;253352]אייל.
יש לך מזל.. החזיקו 20 ק"מ.
הגומיות שלהם עשויות מקקה. אצלי חלק כבר התפוררו בזמן ההרכבה.
quote]
אני בכלל לא חולק שבושינג מפוליאוריטן טוב יותר וממומץ, אבל...לפני שגם הוא מתפרק לכם.
אתם באמת חושבים שהבעיה רק בבושינגים של" Pro-Crap"? לכם בהרכבה אין שגיאה? כל מי שקונה MX6 מחליף בושינגים או נתקע תוך 20 ק"מ? באמת, קחו נשימה ותבדקו את עצמכם.
לי עצמי, ואני מכיר עוד שנים מקרוב מאוד, יש MX6 וכולנו על הבושינגים המקורים (אני מת כבר ששלי יתפרקו, יהיה צידוק לקנות כתום). אני כבר למעלה מ 20,000 ק"מ.
דרך אגב, אני על מכונית יפנית, והחלפתי את הסליב בהרכבה (מאינצ'י למ"מ).
חוץ מזה, בולמים סוף הדרך.....רק חבל שצריך להביא לבד, כי בארץ זה רצח.
[quote=grand;253352]אייל.
יש לך מזל.. החזיקו 20 ק"מ.
הגומיות שלהם עשויות מקקה. אצלי חלק כבר התפוררו בזמן ההרכבה.
quote]
אני בכלל לא חולק שבושינג מפוליאוריטן טוב יותר וממומץ, אבל...לפני שגם הוא מתפרק לכם.
אתם באמת חושבים שהבעיה רק בבושינגים של" Pro-Crap"? לכם בהרכבה אין שגיאה? כל מי שקונה MX6 מחליף בושינגים או נתקע תוך 20 ק"מ? באמת, קחו נשימה ותבדקו את עצמכם.
לי עצמי, ואני מכיר עוד שנים מקרוב מאוד, יש MX6 וכולנו על הבושינגים המקורים (אני מת כבר ששלי יתפרקו, יהיה צידוק לקנות כתום). אני כבר למעלה מ 20,000 ק"מ.
דרך אגב, אני על מכונית יפנית, והחלפתי את הסליב בהרכבה (מאינצ'י למ"מ).
חוץ מזה, בולמים סוף הדרך.....רק חבל שצריך להביא לבד, כי בארץ זה רצח.
זיו.
אין שום קשר להתקנה לקויה.
אני הבאתי MX6 לרכב הקודם שלי לפני כ 6 שנים - איך שיצאו לשוק, הגומיות שם שורדות עד לעצם היום הזה.
ליצרן היתה בעיה ידועה בגומיות בדגמים מסויימים, בעיה שגם ידועה בפורומים בחו"ל, שם הוא החליף על חשבונו ושלח ללקוחות בושינגים חדשים, אפשר לדרוש את זה ממנו..
אבל, כיוון שהבושינגים של כתום יותר מוצלחים וגם מחירם די זול אין טעם להתעסק בדו שיח עם הספק בחו"ל.
אם כבר מדברים:
מה הדרך הנכונה להידוק בולם עם עין שיש בה בושינג שעון חול וצינורית מתכת??
ההיגיון אומר לי שהצינורית שם כדי שלא ימעך הבושינג. ולכן הצינורית יכולה להיות מעט יותר ארוכה ממנו.
הנסיון הקצר שלי עם MX6 אומר הפוך... להדק את הבושינג שלא יזוז ימינה/שמאלה. אבל אז הוא לא מסתובב סביב הציר שלו כמו שצריך...
איך נכון?
איל
להמחשה
מה עדיף?
כמה הידוק צריך על הבושינג?
http://www.jeepolog.com/forums/picture.php?albumid=128&pictureid=2802
רק בזכות הציור הברור מגיעה לך תשובה ...
תראה, אצלי אין צינורית.
ואני מחזק עפ פטיש אוויר... עד היום עם גומיה מקורית של MX וללא בעיה כל שהיא.
אני מניח שאם יש צינורית, אז יש לה סיבה ... אבל בטוח שלא צריך להיות חופש מדי.
צריך [לדעתי] להיות מהודק ככה שיהיה קשה לסובב את הבולם עם היד.
מקווה שעזרתי ...
רק בזכות הציור הברור מגיעה לך תשובה ...
תראה, אצלי אין צינורית.
ואני מחזק עפ פטיש אוויר... עד היום עם גומיה מקורית של MX וללא בעיה כל שהיא.
אני מניח שאם יש צינורית, אז יש לה סיבה ... אבל בטוח שלא צריך להיות חופש מדי.
צריך [לדעתי] להיות מהודק ככה שיהיה קשה לסובב את הבולם עם היד.
מקווה שעזרתי ...
ואללה זריז אתה...
אין צינורית כי הורדת? או שב-ZJ זה תמיד בלי?
איל
אצלי הגיע בלי. והבולמים שלי לא מיועדים ל ZJ במקור. הם בקטגוריה של CUSTOM ...
תבדוק אולי רק ב WJ מגיעה הצינורית ?!
אולי אפשר לוותר עליה ?
אצלי הגיע בלי. והבולמים שלי לא מיועדים ל ZJ במקור. הם בקטגוריה של CUSTOM ...
תבדוק אולי רק ב WJ מגיעה הצינורית ?!
אולי אפשר לוותר עליה ?
לוותר תמיד אפשר...
הצינורית לא מפרוקומפ. היא שייכת לקיט התקנה ל-WJ של קווין
בכל מקרה אם מורידים את הצינורית צריך לעבות את הבורג, אחרת יהיה חופש גדול.
איל
זהו נגמרו הרעשים
הבושינגים הוחלפו לכחולים של כתום.
בסוף החלטתי לחרוט צינוריות חדשות מדוייקות על הבורג.
הצינוריות שהגיעו מ-KOR היו איזשהו צינור סטנדרטי עם קוטר פנימי 12מ"מ והשאירו יותר מדי חופש על הבורג.
למען הדורות הבאים: קוטר פנימי 11.85מ"מ, קוטר חיצוני 16מ"מ באורך 35 מ"מ (אורך הבושינג 36מ"מ מה שיותר לחץ של 1מ"מ בסגירה).
סגרתי כמו שצריך
בתושבת העליונה עם שייבות למניעת תזוזה לצדדים.
סו פר סו גוד...
איל
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.