התחברות

צפייה בגרסה מלאה : בעיה בבלם יד



afi1981
28-06-09, 23:00
היי בדקתי את סנדלי נעילה האחורים יש להם יותר מ60 % בשר אבל הבלם יד לא עובד
בדקתי את הקבל והוא נראה בסדר ומותח
למשהו זה קרה ??

מורי
28-06-09, 23:09
בדוק את קוטר הדרמים (יותר מ-222 מ"מ זה כבר חריטת יתר וצריך להחליף)
כמו כן תוודא שהריגולז'ים (מנגנון הכיוונון) מתפקדים ושומרים את הסנדל קרוב אל התוף.

מורי

afi1981
29-06-09, 09:20
[quote=מורי;253707]בדוק את קוטר הדרמים (יותר מ-222 מ"מ זה כבר חריטת יתר וצריך להחליף)
כמו כן תוודא שהריגולז'ים (מנגנון הכיוונון) מתפקדים ושומרים את הסנדל קרוב אל התוף.

איך אני בודק את הדרמים?? הקטע שאם אני לוחץ ברקס ברגל הגלגלים כן עוצרים

GodsFather
29-06-09, 09:30
תמדוד את הקוטר הפנימי של הדראם.

לגבי ההבדל בין לחיצה עם המשאבת ברקס לבין בלם היד הוא היכולת של המשאבה לדחוף את הסנדלים עוד כמה מ"מ שהבלם יד לא יכול ולכן אתה רואה שיש בלימה מסוימת.

ישי.פ
29-06-09, 09:53
תבדוק אם הכבל מספיק מתוח (שני אומים מתחת לרכב)

מוריסאלוש
15-07-09, 12:46
תנסה למתוח עוד את הכבל + ריגולאז' אתה אמור להגיע למצב של 3 קליקים מקסימום...

ברששת
15-07-09, 13:28
תנסה למתוח עוד את הכבל + ריגולאז' אתה אמור להגיע למצב של 3 קליקים מקסימום...
לי יש בעיה דומה. אבל המתיחה דרך בורג הפרפר הגיע למקסימום.
האם יש עוד מקום למתוח או צריךכבל חדש?
מה זה ריגולאז'?

סופת המדבר
15-07-09, 16:16
לי יש בעיה דומה. אבל המתיחה דרך בורג הפרפר הגיע למקסימום.
האם יש עוד מקום למתוח או צריךכבל חדש?
מה זה ריגולאז'?
אם אתה לא יודע מזה ריגולז' אז מן הסתם גם לא תדע לכוון אותו
אבל בעיקרון זה מין בורג כיוונון(שנמצא בין הסנדלים) שאתה פותח אותו טיפה אז אתה
בעצם פותח את הסנדלים שיתקרבו יותר לדראם
וזה יקצר את המהלך של ההמבקרס

zagi
15-07-09, 18:43
התחלתי לכתוב לך בדיוק איך למתוח את הסנדלים ולפני שסיימתי התחרטתי ...
ברקסים = בטיחות , לך למכונאי או לחבר שיודע מה הוא עושה , זה לא סיפור מההפטרה תראה פעם אחת , תלמד , תשכיל , ופעם הבאה לא תהייה לך בעיה לטפל בשטויות האלה .

שגיא .

RAMURAI
15-07-09, 18:47
התחלתי לכתוב לך בדיוק איך למתוח את הסנדלים ולפני שסיימתי התחרטתי ...
ברקסים = בטיחות , לך למכונאי או לחבר שיודע מה הוא עושה , זה לא סיפור מההפטרה תראה פעם אחת , תלמד , תשכיל , ופעם הבאה לא תהייה לך בעיה לטפל בשטויות האלה .

שגיא .

סוף סוף בנאדם בעל שכל

ברששת
15-07-09, 22:22
אם אתה לא יודע מזה ריגולז' אז מן הסתם גם לא תדע לכוון אותו
אבל בעיקרון זה מין בורג כיוונון(שנמצא בין הסנדלים) שאתה פותח אותו טיפה אז אתה
בעצם פותח את הסנדלים שיתקרבו יותר לדראם
וזה יקצר את המהלך של ההמבקרס
אז דווקא כןת רק לא ידעתי שקוראים לזה כך.
פעם קודמת בטסט המכונאי שלי סגר לי אותו יותר מדי. אז את הטסט באמת עברתי אבל התופים התחממו שחבל על הזמן.
לכן פתחתי עוד פעם וומזכרון שלי המנגנון שם אוטומטי. את משחרר את הריגולז (אם כך קוראים לו ואם העצירה הראשונה הוא כבר מתאים את עצמו.
יכול להיות שאני טועה אז שמשהו יתקן אותי.

GodsFather
15-07-09, 23:47
אתה לא טועה. בסמוראי, בהנחה והמערכת תקינה ולא עייפה ושחוקה - הריגולאז' מתכוונן בלחיצה הראשונה על הברקס.

יש לא מעט מקרים, בהם אנשים שולחים דראמים לחריטה וסנדלים להדבקה וחושבים שבזאת זה מסתיים. אבל אם הקפיצים במערכת עייפים ולא מתפקדים, אם המנגנון ריגולאז' שחוק לגמרי וכל מה שמחזיק את הכיוון הוא לכלוך או חלודה, זה יכול להגמר רע מאד...

-->