PDA

צפייה בגרסה מלאה : פילטר דלק שיכול להחזיק כמה אלפי קילומטרים



itay
03-07-09, 20:41
אהלן,

כמעט שלוש שנים שהרכב אצלי (סמוראי) ואני אוכל כל פעם מחדש חרא ממערכת הדלק.
הכל הוחלף/נוקה : מיכל הדלק נוקה, הקרבורטור נוקה, כל הצנרת הוחלפה וגם המשאבה.
פילטרים : עד לפני כמה חודשים הייתי עם הפילטרים האוניברסלים שקונים באוטדיפו והם נסתמים תוך 3-4K ק"מ. ניסיתי פעם פילטר מקורי של סוזוקי והוא החזיק אותה תקופה פחות או יותר.
השאלה שלי היא האם יש פילטר שבוודאות יכול להחזיק מעמד לטיפול 10K. אין לי בעיה להשקיע במשהו אכותי (ויקר) אם אדע שהוא באמת יחזיק מעמד. כרגע המצב הוא שכל 3K-4K אני צריך להחליף פילטר כי המנוע מתחיל לגמגם. החלפת הפילטרים פותרת את הגמגום ל 4K קילומטרים הבאים.

תודה,

איתי.

tzagi
03-07-09, 21:12
http://www.summitracing.com/parts/SUM-G1501/

האלמטים הם פילטר שמן לאיזה אופנוע...מחזיקים שנים.

GodsFather
03-07-09, 21:52
פילטרים של מערכות הזרקה.

חפש שרשור של RONI , אני זוכר שהוא דיבר על זה. נראה די דומה למה שיוסי TZAGI העלה בצורה החיצונית, אבל סטנדרטי בארץ ולא "שיפור"

idanw
03-07-09, 22:43
רבים וטובים משתמשים בפילטרים הפשוטים עם קרבורטור...
כנראה שלמרות הניקויי יש לך משהו שמפרק לכלוך למערכת (ובמקרה הזה גם פילטר אחר לא יעזור)
כמה פילטרים יש לך עכשיו?
שווה להוסיף פילטר ליד המיכל, אם הוא נשאר נקי וזה שליד הקרבורטור מתלכלך, אתה יודע שהלכלוף לא בא מהמיכל.. אחר כך שים אחד במרכז הצנרת, את שתסגור על החלק הסורר...

עידן

itay
03-07-09, 23:45
רבים וטובים משתמשים בפילטרים הפשוטים עם קרבורטור...
כנראה שלמרות הניקויי יש לך משהו שמפרק לכלוך למערכת (ובמקרה הזה גם פילטר אחר לא יעזור)
כמה פילטרים יש לך עכשיו?
שווה להוסיף פילטר ליד המיכל, אם הוא נשאר נקי וזה שליד הקרבורטור מתלכלך, אתה יודע שהלכלוף לא בא מהמיכל.. אחר כך שים אחד במרכז הצנרת, את שתסגור על החלק הסורר...

עידן

כרגע יש שני פילטרים - אחד לפני המשאבה ואחד לפני הקרבורטור, זה שלפני המשאבה השחיר אחרי 1.5K. המיכל נוקה לפני 10K ק"מ.

איתי.

idanw
03-07-09, 23:55
המשאבה היא המכאנית המקורית?
תוסיף פילטר נוסף ביציאה ממיכל הדלק, כך תוכל לדעת בוודאות אם הוא נקי, או שזה בא מהצנרת בדרך.
פילטר לא משחיר בגלל שהוא לא עושה את העבודה, להיפך. זה שתחליף פילטר, לא יעזור.

עידן

itay
04-07-09, 00:35
המשאבה היא המכאנית המקורית?
תוסיף פילטר נוסף ביציאה ממיכל הדלק, כך תוכל לדעת בוודאות אם הוא נקי, או שזה בא מהצנרת בדרך.
פילטר לא משחיר בגלל שהוא לא עושה את העבודה, להיפך. זה שתחליף פילטר, לא יעזור.

עידן

את המשאבה המכנית ביטלתי אחרי האוברול, עכשיו יש משאבה חשמלית של סובארו. יש פילטר בין המשאבה למיכל ( זה שמשחיר ) ויש פילטר לפני הקרבורטור - נשאר צלול.
עידן, אתה מכוון שהלכלוך מגיע מהמיכל (דלק) ?

איתי.

idanw
04-07-09, 01:00
אני לא יודע מאיפה מגיע הלכלוך, אבל הוא קיים אצלך בטוח (אולי אפילו מהתחנה שאתה מתדלק בה).
הדרך למצוא מאיפה בא הלכלוך היא לשים את הפילטר מיד ביציאה מהמיכל ואז, אם הוא עדיין משחיר תוכל לדעת בוודאות שזה משם, אם לא, זה מהצנרת שבין המיכל למשאבה.

המשאבה שהתקנת נמצאת בתא המנוע?

itay
04-07-09, 01:11
אני לא יודע מאיפה מגיע הלכלוך, אבל הוא קיים אצלך בטוח (אולי אפילו מהתחנה שאתה מתדלק בה).
הדרך למצוא מאיפה בא הלכלוך היא לשים את הפילטר מיד ביציאה מהמיכל ואז, אם הוא עדיין משחיר תוכל לדעת בוודאות שזה משם, אם לא, זה מהצנרת שבין המיכל למשאבה.

המשאבה שהתקנת נמצאת בתא המנוע?


המשאבה החשמלית ממוקמת ליד גלגל ימני אחורי, קרובה למיכל הדלק.
המיכל נקי ולכן סביר להניח שהלכלוך מגיע מהדלק למרות שאני מתדלק בתחנות שונות. מה שאני רוצה זה פילטר עם עמידות גבוהה יותר - שהלכלוף לא יסתום אותו אחרי 4K ק"מ.

איתי.

idanw
04-07-09, 01:18
אתה יכול לשים פילטר עם שטח פנים ומיכל גדול יותר, זה אולי יאריך לך את טווח הנסיעה אבל לא יפתור את הבעיה.

שים פילטר צמוד למיכל, אם הוא מתלכלך, פרק את המיכל לגורמים (אפילו שכבר עשית את זה), יכול ליהיות שהצינור העבה שמוביל מפתח התדלוק למיכל מתפורר לתוך הדלק? יכול ליהיות שהמצוף מתפורר?

אם הפילטר השני נסתם, תחליף את כל הצנרת שבניהם.

shmil
04-07-09, 10:58
יכול להיות שהצינור שלך אינו יעודי לדלק, אלא לגז, למשל.
ואז אחרי תקופה הוא מתחיל להתפרק ולסתום לך את הפילטר. כנראה שזו הדיאגנוזה, בפרט, אם אתה אומר שלפני שנה ניקית את המיכל באופו יסודי.
תחילף את כל צינורות הדלק מגומי שלפני המשאבה לחדשים, יעודיים.!

itay
04-07-09, 11:15
יכול להיות שהצינור שלך אינו יעודי לדלק, אלא לגז, למשל.
ואז אחרי תקופה הוא מתחיל להתפרק ולסתום לך את הפילטר. כנראה שזו הדיאגנוזה, בפרט, אם אתה אומר שלפני שנה ניקית את המיכל באופו יסודי.
תחילף את כל צינורות הדלק מגומי שלפני המשאבה לחדשים, יעודיים.!


יבדק ויוחלף, למרות שמה שיש לי זה צנרת דלק ייעודית - רשום עליה Fuel Hose והיא יחסית חדשה - חודשיים שלושה בחלקה ושנה לכל היותר.

שוב, אשמח להמלצות על פילטר גבר.

תודה.

PW
04-07-09, 11:20
יבדק ויוחלף, למרות שמה שיש לי זה צנרת דלק ייעודית - רשום עליה Fuel Hose והיא יחסית חדשה - חודשיים שלושה בחלקה ושנה לכל היותר.

שוב, אשמח להמלצות על פילטר גבר.

תודה.

יקירי:
האם אתה מתדלק מעת לעת גם עם ג'ריקנים? ממתכת אולי?
אני מבין שהפילטר שנמצא מייד אחרי המיכל על / יד הקורה הימנית של השילדה הוא זה שנסתם לך. הלא כן?
תדלוק מג'ריקני מתכת (או ממקור אחר מלוכלך) יגרום לו להסתם די מהר ולגרום למנוע לגמגם ולהחנק.
ניסית לנקות את מיכל הדלק בקיטור?

עידו לוריה
04-07-09, 13:01
יבדק ויוחלף, למרות שמה שיש לי זה צנרת דלק ייעודית - רשום עליה Fuel Hose והיא יחסית חדשה - חודשיים שלושה בחלקה ושנה לכל היותר.

שוב, אשמח להמלצות על פילטר גבר.

תודה.

איתי שלום
תשים פילטרים לכול אורך הדרך מהמיכל לקר':D
ועכשו ברצינות מה שאתה מחפש קיים בחב' זוקו וזה הלינק שלהם
http://www.zoko.co.il/%D7%9E%D7%A1%D7%A0%D7%A0%D7%99%D7%9D_%D7 %AA%D7%A2%D7%A9%D7%99%D7%99%D7%AA%D7%99% D7%99%D7%9D
חוץ מזה ניקוי מיכל במכוניות ישנות לא תמיד עוזר הקורוזיה עדין קימת על הדפנות מומלץ לישם ציפוי למיכל הדלק (מבפנים) או להחליף למיכל חדש.
עידו

גלדיאטור
04-07-09, 15:25
המממ נצל"ש מי יודע איפה אפשר להשיג פילטר דלק עם כוסית ז"א שהדלק מתלכלך מפרקים את הכוסית מנקים ומחזירים אותה?\

או מי מכיר מיכל בנזין שיכול להתאים לגלדיאטור בשאיפה מפלסטיק

itay
04-07-09, 16:22
יקירי:
האם אתה מתדלק מעת לעת גם עם ג'ריקנים? ממתכת אולי?
אני מבין שהפילטר שנמצא מייד אחרי המיכל על / יד הקורה הימנית של השילדה הוא זה שנסתם לך. הלא כן?
תדלוק מג'ריקני מתכת (או ממקור אחר מלוכלך) יגרום לו להסתם די מהר ולגרום למנוע לגמגם ולהחנק.
ניסית לנקות את מיכל הדלק בקיטור?

מעולם לא.

-->