התחברות

צפייה בגרסה מלאה : סתימות דלק



putzman
07-07-09, 00:01
נראה לי שיש לי סתימות דלק בסמו...
זה התחיל עם קירטועים עדינים כשהמנוע היה קר בבוקר ובעיקר בהילוכים ראשון ושני (בהילוכים הגבוהים זה לא היה ממש מורגש) ואתמול זה התחיל להיות קירטועים ממש חזקים בלי קשר לחום מנוע או להילוך.
אני די בטוח שמדובר על סתימות דלק. ניסיתי למצוא את הפילטר דלק כדי להחליף ולא מצאתי אותו.. למרות שיכול להיות שמדובר על סתימות גם בצינורות עצמם ולא רק בפילטר... מה אתם אומרים??
מדובר על סמו 94 הזרקה.

הכוכב הכחול
07-07-09, 01:13
לילה טוב,

הפילטר דלק נמצא מעל הגלגל האחורי ימני ( צד נוסע ), יושב בסוף החיבור של הקורה לפני שהיא מתעקלת.
על הקורה של הנוסע יש לך 4 צינורות מתכת שעוברים לאורך כל האוטו ( כל האורך.. מטר ושייבה ). בתחילת הצינורות ליד המיכל דלק,
באזור של התושבת סוף מוט רדיוס אחורי.
צבע שחור, מתכת, יש לו שני כניסות עליונה על הכיפה עם כיפוף 90 מעלות ותחתונה.
ד"א, יש משהו בקומבינה של התושבת פילטר שצריך לפרק לפי שאפשר להוציא אותו ( לא זוכר איך בדיוק זה עובד שם כרגע ).
בחנות חלפים "פילטר דלק של בלנו" לא מקורי מן הסתם.
מפתח מס' 8 או מברג.

בהצלחה.

RAMURAI
07-07-09, 02:32
באזור של התושבת סוף מוט רדיוס אחורי.


מוט רדיוס??? שנת 94???:o:o:o

אהההההההה. זה היבוא מ???;)

הכוכב הכחול
07-07-09, 08:49
רמי אל תיהיה קטנוני ;)
מודל 94... מממ.. מעל התושבת קפיץ עלים??? :oops:

putzman
07-07-09, 11:57
אחלה תודה.. ואם זה לא רק הפילטר?? פרה פרה אתם אומרים??

reuvenk
07-07-09, 14:05
אחלה תודה.. ואם זה לא רק הפילטר?? פרה פרה אתם אומרים??

תקווה שזה הפילטר
גם לי הייתה בעיה כזו והחלפת הפילטר עזרה
אם זה לא הפילטר אז צריך לבדוק אולי זו מערכת החשמל/הצתה
ושאר האופציות הרבה יותר יקרות אז תקווה שזה הפילטר

putzman
07-07-09, 14:21
תקווה שזה הפילטר
גם לי הייתה בעיה כזו והחלפת הפילטר עזרה
אם זה לא הפילטר אז צריך לבדוק אולי זו מערכת החשמל/הצתה
ושאר האופציות הרבה יותר יקרות אז תקווה שזה הפילטר


לא... אני חשבתי שאולי זה סתימות דלק לא רק בפילטר אלא גם בצינורות... יש דבר כזה??

kobiarava
07-07-09, 16:24
בדקת לחץ במערכת הדלק? ספיקה? אם החלפת פילטר ועדיין לא נפתרה הבעיה, אלה הן הבדיקות שאתה צריך לעשות כדי לדעת אם הבעיה היא במערכת הדלק (משאבה בסוף חייה, קורה לעיתים) או במקור אחר.
הבדיקה פשוטה מאוד, בעזרת מד לחץ בסיסי וזול שרצוי שיהיה בארגז הכלים של כל אחד שמתחזק בעצמו רכב מוזרק, כלי אלמנטרי לדיאגנוסטיקה בסיסית לא פחות מרב-מודד או נורת ביקורת.








קובי

kobiarava
07-07-09, 16:32
ודא"ג, סיכוי אפסי שמדובר בצינורות דלק שנסתמו. אם אתה רוצה להיות בטוח, בזמן פירוק הפילטר תנתק את צינורות הדלק מכל אלמנט אליו הם מחוברים (משאבת דלק, סעפת הזרקה, פילטרים וכו') ונקה אותם בלחץ אויר. שוב, הסיכוי קלוש שייצא משהו משם, אבל אם סתום-ייצא. כמו כן, אם קרה ומצאת לכלוך אחרי הפילטר הקדמי ביותר, כנראה שגם המרססים שלך מטונפים וסתומים, או בקיצור-תתחיל בלהחליף פילטר...






קובי

putzman
07-07-09, 21:55
אם קרה ומצאת לכלוך אחרי הפילטר הקדמי ביותר, כנראה שגם המרססים שלך מטונפים וסתומים, או בקיצור-תתחיל בלהחליף פילטר...

קובי

אחרי הפילטר הקדמי ביותר?? כמה פילטרים יש שם??:confused:

putzman
08-07-09, 01:00
את הפילטר השחור שכוכב כחול דיבר עליו מצאתי, רק שמשהו מוזר לי... הצינורות מחוברים אליו משני הצדדים כמו שצינור ברקס מתחבר לפיטמה בקליפר... זה תקין?? ואם כן... אז הפילטר של הבלנו עובד באותה צורה??

הכוכב הכחול
08-07-09, 10:59
הצינורות מחוברים כמו בתמונה?
אם כן אז זה בסדר... ;)

putzman
08-07-09, 15:28
לא זה לא כמו בסקיצה. אצלי זה ככה:

מורי
08-07-09, 17:18
יש 2 דגמים של מסננים לסמוראי מוזרק.
1 עם צינורות מתברגים,ו-1 עם חבקים.
PUTZMAN-תחליף מסנן לפי הסוג שיש לך.

putzman
08-07-09, 18:56
לפי מה שנראה יש לי צינורות מתברגים לא?
הפילטר של הבלנו עדיין מתאים??
אם לא אז איזה אני צריך?
בנוסף הציעו לי להחליף פלאגים...
זה יכול גם לעזור?
כבר החלפתי לפני איזה חודשיים חוטי הצתה ומכסה מפלג.. ככה שמבחינת הצתה נשאר לי להחליף רק את הפלאגים..

kobiarava
08-07-09, 20:56
אל תחליף חלקים סתם מניחוש, תבדוק צעד צעד את המערכת, והאשם יתגלה בסוף. תחליף פילטר, שנראה כאילו לא הוחלף... הרבה זמן..., אם הבעיה נמשכת-בדוק לחצי מערכת וספיקה, והשווה מול נתוני יצרן.





בהצלחה-קובי

putzman
09-07-09, 11:25
אין בעיה... אבל עדיין יש את הבעיה של הפילטר... איזה מן פילטר זה?? ומה אני מבקש בחנות חלקי חילוף??

putzman
10-07-09, 04:44
אין בעיה... אבל עדיין יש את הבעיה של הפילטר... איזה מן פילטר זה?? ומה אני מבקש בחנות חלקי חילוף??


UP...

DooM3
10-07-09, 09:45
אים יש לך עוד רכב לשינוע פרק את המסנן ולך איתו לחנות חלפים
המסנן הוא מהסוג עם הצינורות מתברגים

נראה לי שהוא זהה גם לויטרה

putzman
18-07-09, 15:30
טוב הפילטר דלק הזה עולה 300+ ש"ח ואני לא מתכוון להחליף אותו אלא אם כן הוא בטוח לא טוב...
המסקנה שהגענו אליה לאחרונה היא שהחיישן מצערת דפוק ושבנקודות מסויימות של פתיחה הוא קורא 0...
עכשיו אני בחיפושים לחיישן מצערת

kobiarava
18-07-09, 16:36
טוב הפילטר דלק הזה עולה 300+ ש"ח ואני לא מתכוון להחליף אותו אלא אם כן הוא בטוח לא טוב...
המסקנה שהגענו אליה לאחרונה היא שהחיישן מצערת דפוק ושבנקודות מסויימות של פתיחה הוא קורא 0...
עכשיו אני בחיפושים לחיישן מצערת




איך תדע אם הוא בטוח לא טוב? ניסית להתחבר בלעדיו ולראות מה קורה? בכל מקרה, הוא נראה כאילו לא החליפו אותו... בערך מאז שהרכב ירד מפס הייצור. אתה באופן אישי החלפת אותו פעם בטיפול שוטף במהלך תקופת הבעלות שלך על הרכב?
לגבי ה-TPS, אתה צריך לבדוק אותו באוהם-מטר ולא לשער מה הקריאות בנקודות מסויימות, אפס או לא. בדוק בספר הטיפולים לגבי ערכים לבדיקה של החיישן במצבי מצערת שונים ובדוק. אם תחליף אותו, סביר להניח שגם הוא יעלה בסביבות 200-300 ש"ח, ויש עדיין סיכוי שלא תפתור את הבעיה.
באופן כללי, באחזקה של רכב מוזרק צריך להעזר בכלים אלמנטריים לדיאגנוסטיקה, שבלעדיהם אתה פשוט מגשש בערפל ומחליף חלקים (בעיקר חיישנים ורכיבי מערכות דלק והצתה) "על עיוור", בשיטת המצליח שעובדת חזק בהרבה מוסכים. עלות התיקון בסופו של דבר יוצאת יקרה יותר, ולפעמים, מרוב חלקים שהחלפת, אתה פותר את התקלה מבלי להיות בטוח מה גרם לה... רב מודד, מד לחץ למערכת הדלק ונורת ביקורת מבוססת לד הם מינימום לצורך העניין.









בהצלחה-קובי

putzman
18-07-09, 16:57
משהוא פה מהחברה עושה את הבדיקת האלה בבית ומוכן לעזור לי תמורת תשלום כמובן??
(עברתי לכפר סבא שלשום אז אני אשמח להפנייה באיזור המרכז..)

kobiarava
18-07-09, 19:17
פוצמן, זה לא מסובך בכלל, לא מדע טילים אלא רק קריאה ברב מודד. פתח את הספר בשביל הסבר יותר מדוייק על הערכים הנדרשים בהוראות היצרן, וקדימה לעבודה. באמת לא סיפור.







קובי

putzman
18-07-09, 19:38
איפה בספר של היינץ?

חן צברי
18-07-09, 22:50
טוב הפילטר דלק הזה עולה 300+ ש"ח ואני לא מתכוון להחליף אותו אלא אם כן הוא בטוח לא טוב...

פילטר דלק יש להחליף כל תקופה קבועה, אז לא משנה כמה הוא עולה תבדוק מתי הוא הוחלף לאחרונה ואם זה תואם להוראות בספר רכב.
נסה לברר לגבי מקורות נוספים לרכישה, יכול להיות שתמצא יותר בזול (יש גם תחליפיים, אבל כדאי לוודא את איכותם לפני כן).



לגבי ה-TPS... אם תחליף אותו, סביר להניח שגם הוא יעלה בסביבות 200-300 ש"ח

יותר בכיוון של 900-1,000 ש"ח לחדש, לפני מע"מ.


איפה בספר של היינץ?

תחפש באינדקס בסוף: TPS (Throttle Position Sensor).
תצטרך גם פילר-גייג.

למה החלטת שהקירטועים נובעים מסתימת דלק?
יכולות הרי גם להיות סיבות אחרות.

חן

putzman
18-07-09, 23:59
פילטר דלק יש להחליף כל תקופה קבועה, אז לא משנה כמה הוא עולה תבדוק מתי הוא הוחלף לאחרונה ואם זה תואם להוראות בספר רכב.
נסה לברר לגבי מקורות נוספים לרכישה, יכול להיות שתמצא יותר בזול (יש גם תחליפיים, אבל כדאי לוודא את איכותם לפני כן).

רכבים משנים כאלו לא בדיוק עוברים טיפולים קבועים ובטח לא טיפולים במוסך מורשה שאני יכול לבדוק היסטורית טיפולים של הרכב.... עבדתי במוסך מורשה סוזוקי עד לפני איזה חודש והבוס שלי נכנס למחשב לבדוק לי סתם בשביל הקטע ואמר לי שלא רשום על הרכב אפילו טיפול אחד מאז שהוא עלה לכביש... אתה באמת חושב שלא עשו לו טיפול מ-94??;)

יותר בכיוון של 900-1,000 ש"ח לחדש, לפני מע"מ.

אתה כנראה צודק אבל אני לא מתכוון לקנות אחד חדש אלא אחד תקין מאיזה חבר מהפורום או מפירוק..

תחפש באינדקס בסוף: TPS (Throttle Position Sensor).
תצטרך גם פילר-גייג.

אני יבדוק ויעלה עדכונים. תודה

למה החלטת שהקירטועים נובעים מסתימת דלק?
יכולות הרי גם להיות סיבות אחרות.

אני לא החלטתי שהקירטועים נובעים מסתימות דלק... תסתכל איך התחלתי את השרשור: "נראה לי שיש לי סתימות דלק"..... רק נראה לי... מאז השתנו דברים והסקתי מסקנות חדשות ושונות שעדיין לא בטוח שהן נכונות... הכל השערות שעוד צריכות להבדק.

חן


עידכונים בקרוב

חן צברי
19-07-09, 01:43
רכבים משנים כאלו לא בדיוק עוברים טיפולים קבועים

אל תהיה כל כך בטוח שלא טיפלו ברכב באופן קבוע ושוטף. לא כל אחד מטפל במוסך מורשה של היבואן (למשל אני ;) ).
איזה טיפולים/יישור קו עשית לרכב מאז הרכישה? אתה תמיד יכול לברר עם המוכר באיזה מוסך הוא טיפל ולנסות לקבל היסטורית טיפולים.



אני לא החלטתי שהקירטועים נובעים מסתימות דלק...

צודק, לא החלטת. אנחנו דנים כאן בהשערות/מסקנות.
כדאי בכל זאת שתפרט איך הגעת לאותן השערות/מסקנות (ד"א מי זה "הגענו". אתה ו...), כך תוכל לקבל עזרה טובה יותר מבאי הפורום.
קירטועים זו בעיה כללית ויכולה לנבוע מסיבות רבות. תן קצת היסטוריה: מה בדקת עד עכשיו, מה ידוע לך על הרכב, האם בוצע טיפול/שיפוץ לאחרונה באחד המכלולים וכד'.
לדוגמא, עדיין לא הבנתי מה הוביל אותך בהתחלה להשערה בכיוון של סתימת דלק. אני מניח שבדקת חוטי הצתה, ראש מפלג ורוטור, חשמל למשאבת דלק, ספיקה וכו'.
תבדוק גם שאין לך שאריות של קודן או משהו דומה שמחובר למערכת ההצתה (לי למשל הייתה בעיה עם עלוקה ישנה שעשתה לי בעיות עם משאבת הדלק).

בכל מקרה, לפני שאתה רץ לחפש חיישן מצערת תבדוק שהוא תקין ומכויל .

putzman
19-07-09, 13:03
אל תהיה כל כך בטוח שלא טיפלו ברכב באופן קבוע ושוטף. לא כל אחד מטפל במוסך מורשה של היבואן (למשל אני ;) ).
איזה טיפולים/יישור קו עשית לרכב מאז הרכישה? אתה תמיד יכול לברר עם המוכר באיזה מוסך הוא טיפל ולנסות לקבל היסטורית טיפולים.

אני לא יודע איזה טיפולים הבעלים הקודם עשה אבל מאז שקניתי את הסמו עשיתי לו בדיקת שמנים מלאה שכללה החלפה של שמן מנוע ושמן גיר... השאר לא היו צריכים החלפה.. החלפתי גם מים ברדיאטור..

הבעיה עם הקירועים הייתה קיימת מההתחלה, רק שהיא הייתה מאוד עדינה:
כאשר המנוע היה ממש קר (רק בבקרים של החורף) אז זה היה קצת מקרטע בכמה דקות הראשונות עד שהמנוע היה מתחמם קצת וגם הקירטועים היו בזינוק בראשון ובמעבר לשני וממש עדינים. ניסינו לבדוק את הבעיה והחלפנו כבלי הצתה בהתחלה ולאחר בדיקה של מכסה מפלג שגילינו שהפחם שלו לא נוגע כבר אז החלפתי גם את המחסה מפלג. (כשאני אומר אנחנו אני מתכוון אלי ואל המנהל עבודה במוסך שעבדתי בו)


צודק, לא החלטת. אנחנו דנים כאן בהשערות/מסקנות.
כדאי בכל זאת שתפרט איך הגעת לאותן השערות/מסקנות (ד"א מי זה "הגענו". אתה ו...), כך תוכל לקבל עזרה טובה יותר מבאי הפורום.
קירטועים זו בעיה כללית ויכולה לנבוע מסיבות רבות. תן קצת היסטוריה: מה בדקת עד עכשיו, מה ידוע לך על הרכב, האם בוצע טיפול/שיפוץ לאחרונה באחד המכלולים וכד'.
לדוגמא, עדיין לא הבנתי מה הוביל אותך בהתחלה להשערה בכיוון של סתימת דלק. אני מניח שבדקת חוטי הצתה הוחלף, ראש מפלג ורוטור הוחלף, חשמל למשאבת דלק לא נבדק, ספיקה לא נבדק וכו'.
תבדוק גם שאין לך שאריות של קודן או משהו דומה שמחובר למערכת ההצתה (לי למשל הייתה בעיה עם עלוקה ישנה שעשתה לי בעיות עם משאבת הדלק).

בכל מקרה, לפני שאתה רץ לחפש חיישן מצערת תבדוק שהוא תקין ומכויל יבדק .

אמוץ

kobiarava
19-07-09, 21:52
אמוץ, תחליף כבר את הפילטר בלי קשר לתקלה. כמה זמן אתה על הרכב? כמה ק"מ? לדעתי, פילטר דלק מחליפים ביישור קו ראשוני, ובעיקר פילטר פח שאין דרך לדעת כמה הוא מלוכלך (עד שהרכב מתחיל לזייף...). בכל מקרה, התקלה אכן נשמעת כמו בעיה במערכת הדלק, ולא תוכל להתקדם בלי בדיקות לחץ וספיקה.







קובי

putzman
19-07-09, 22:17
את הפילטר דלק אני אחליף ברגע שיתאפשר לי... כמה ימים, ואחרי זה נמשיך הלאה...
היום קניתי פלוק אבל אני לא ממש יודע להשתמש בו ולכן לא יודע איך לבדוק את החיישן מצהרת. אם אחד מהחברה פה מוכן לעזור לי בנושא... אני יבוא עם האוטו עם פלוק ועם הנתונים.
בקשר לבדיקות לחץ וספיקה אני יעשה אחרי הפילטר.

itay
19-07-09, 22:40
את הפילטר דלק אני אחליף ברגע שיתאפשר לי... כמה ימים, ואחרי זה נמשיך הלאה...
היום קניתי פלוק אבל אני לא ממש יודע להשתמש בו ולכן לא יודע איך לבדוק את החיישן מצהרת. אם אחד מהחברה פה מוכן לעזור לי בנושא... אני יבוא עם האוטו עם פלוק ועם הנתונים.
בקשר לבדיקות לחץ וספיקה אני יעשה אחרי הפילטר.


שו הדה "פלוק"?

איתי.

idanw
19-07-09, 22:57
"פלוק" זה שם של יצרן שמייצר בין השאר רבי מודד... על משקל "פלאפון" :grin:

putzman
19-07-09, 23:12
חחחח... מדובר על MULTIMETER או אבומטר... איך שלא תקראו לזה
שלי אישית הוא של OSCAR SAMI דגם M832

putzman
21-07-09, 14:29
הוחלף פילטר דלק
הבעיה לא נפתרה

kobiarava
21-07-09, 17:04
הוחלף פילטר דלק
הבעיה לא נפתרה



יפה, תתחדש. עכשיו נשארו לך בדיקת לחץ מערכת הדלק (אם הלחץ תקין אין צורך לבדוק ספיקה) כדי לשלול תקלת משאבת דלק, ובדיקת ערכי TPS לשלול חיישן דפוק.
ננסה לאפיין את התקלה-מתי אתה מרגיש את החיתוכים, האם יש מצבים בהם החיתוכים חזקים יותר? האם הם תלויי עומס, כלומר, יותר חיתוכים בעליות, לצורך העניין? האם תלויי טמפ' מנוע? האם קשורים לפתיחת המצערת, ונפסקים או משתנים בדריכת דוושה חזקה או חלשה יותר? האם אתה מרגיש את החיתוכים, כשהם קורים, גם בסל"ד סרק בעמידה מוחלטת בניוטרל? אם תענה על כל אלה, נוכל לצמצם אפשרויות, ואולי לסייע לך בפתרון הבעיה.






בהצלחה-קובי

putzman
21-07-09, 17:37
נתחיל בזה שמחר אני אצל מורי :)



יפה, תתחדש. עכשיו נשארו לך בדיקת לחץ מערכת הדלק (אם הלחץ תקין אין צורך לבדוק ספיקה) כדי לשלול תקלת משאבת דלק, ובדיקת ערכי TPS לשלול חיישן דפוק. כל זה מחר אצל מורי
ננסה לאפיין את התקלה-מתי אתה מרגיש את החיתוכים, האם יש מצבים בהם החיתוכים חזקים יותר? האם הם תלויי עומס, כלומר, יותר חיתוכים בעליות, לצורך העניין? לא בדיוק האם תלויי טמפ' מנוע? לא האם קשורים לפתיחת המצערת, כן כן כן ונפסקים או משתנים בדריכת דוושה חזקה או חלשה יותר? בדיוק!! אם אני לוחץ על המצערת ממש ממש קצת אז זה בסדר אבל אם אני נותן טיפה יותר אז זה מתחיל לקרטע, מה שמתקשר לשאלה שלך על עליות, שם אני צריך לתת קצת יותר גז ואז זה מתחיל.... הדרך שבה אני בכל זאת מזנק בעליה זה על ידי חצי קלאץ ממש ארוך וגז נמוך ככה זה לא מקרטע בגלל שהמצערת פתוחה ממש קצת, אבל מצד שני זה שורף לקלאץ' שלי את הצורה. האם אתה מרגיש את החיתוכים, כשהם קורים, גם בסל"ד סרק בעמידה מוחלטת בניוטרל? אני לא יודע איך בדיוק להגדיר את זה אבל זה כן נותן "בק פיירים" (back fire) אם תענה על כל אלה, נוכל לצמצם אפשרויות, ואולי לסייע לך בפתרון הבעיה.






בהצלחה-קובי

itay
21-07-09, 17:52
איפה חיישן מסת אויר אתה יודע?
אם כן, גם הוא צריך להיבדק - גם מול הפלוק שלך וגן ויזואלי בצמה שלו.

איתי.

putzman
22-07-09, 17:45
התקלה נפתרה ב-90% הכל אודות למורי...
הוא ישר אמר שלא מדובר בבעיה בדלק אלא בהצתה.
אמרתי לו שהחלפתי את החוטי הצתה ואת המחסה מפלג לפני איזה חודש, אבל את הפלאגים משום מה עוד לא החלפתי... החלפנו את הפלאגים ועשיתי סיבוב.... החיתוכים ירדו ב-90% אבל עדיין יש חיתוך פה חיתוך שם אבל גם החיתוכים שיש הם מאוד מאוד עדינים... מורי טוען שהחוטי הצתה שקניתי הם זבל (AMERICAN EAGLE) ולמרות שהם חדשים כדאי לי להחליף אותם, בנוסף לזה גם הרוטור מפלג כבר זקן ועייף אז גם אותו נחליף. אז הפלאגים היו 90% מהבעיה ואני מקווה שאחרי שנחליף את החוטי הצתה ואת הרוטור תיפתר הבעיה לגמרי.
אבל הבעיה היא ב-100% בהצתה. אני רק מקווה שהבעיה לא תגיע למפלג או לקוייל.

ישי.פ
22-07-09, 20:34
אל תחליף חלקים סתם מניחוש, תבדוק צעד צעד את המערכת, והאשם יתגלה בסוף. תחליף פילטר, שנראה כאילו לא הוחלף... הרבה זמן..., אם הבעיה נמשכת-בדוק לחצי מערכת וספיקה, והשווה מול נתוני יצרן.





בהצלחה-קובי

הדרך הטובה ביותר היא לא לאנוס את הבעיה, אלא לבדוק שלב שלב.
ישר על ההתחלה רשמת "כנראה יש לי סתימות דלק" כנראה שזו היתה רק תחושת בטן;)
אם היתה בודק "לפי הספר" נראה לי שהייתה מגיע לפתרון יותר בקלות.

כמובן אני אומר זאת בחברות:D

putzman
22-07-09, 21:32
הדרך הטובה ביותר היא לא לאנוס את הבעיה, אלא לבדוק שלב שלב.
ישר על ההתחלה רשמת "כנראה יש לי סתימות דלק" כנראה שזו היתה רק תחושת בטן;)
אם היתה בודק "לפי הספר" נראה לי שהייתה מגיע לפתרון יותר בקלות.
בגדול אתה צודק אבל אני לא לגמרי יודע איך לבדוק לבד. אבל הנה הסתדרנו.
בתכלס זאת באמת הייתה תחושת בטן כי זה פשוט הרגיש כמו סתימות דלק אבל זה לא שהייתי נעול על זה א משהו.

כמובן אני אומר זאת בחברות:D
לשניה לא נפגעתי :):cool:


אמוץ

putzman
29-07-09, 14:40
הבעיה נפתרה סופית... החלפנו כבלי הצתה ורוטור מפלג... זההו האוטו נוסע כמו שד מכוון ומשומן היייייטב!!!

-->