התחברות

צפייה בגרסה מלאה : למומחי ה WJ - קיט של ראסטי



Jacob80
10-07-09, 18:54
עוד בטרם אני קונה WJ אני רוצה לבדוק עלויות של קיטים ושיפורים אפשריים.
בגראנד הקודם היו לי כמה מוצרים של ראסטי והייתי מאד מרוצה מהפרקטיות שלהם, למרות שלפעמים הם היו פחות "נוצצים" או "משוכללים" משל המתחרים.
בקיט הזה למשל הזרועות העליונות הם עם מספר קדחים כדי לקבוע זוית קסטר ואינן מתכווננות.

מה דעתכם על הקיט?
הוא כולל הכל או שפספסתי משהו?

http://rustysoffroad.com/mm5/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=rustys&Product_Code=RK-405A-WJ&Category_Code=wj_kits

גניסלב רונן
10-07-09, 19:34
עוד בטרם אני קונה WJ אני רוצה לבדוק עלויות של קיטים ושיפורים אפשריים.
בגראנד הקודם היו לי כמה מוצרים של ראסטי והייתי מאד מרוצה מהפרקטיות שלהם, למרות שלפעמים הם היו פחות "נוצצים" או "משוכללים" משל המתחרים.
בקיט הזה למשל הזרועות העליונות הם עם מספר קדחים כדי לקבוע זוית קסטר ואינן מתכווננות.

מה דעתכם על הקיט?
הוא כולל הכל או שפספסתי משהו?

http://rustysoffroad.com/mm5/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=rustys&Product_Code=RK-405A-WJ&Category_Code=wj_kits


הי ,

קודם כל כיף לשמוע על עוד WJ לעתיד....

על פניו המחיר לא כזה "מציאה".
בדוק את האופציות המקבילות ,לדעתי יש חבילות שמכילות יותר חלקים שממילא תצטרך להשלים ואז המחיר משתווה ואף עולה על ממוצע השוק.

ולעניין -
דריב שאפט מקורי על 4.5" לא יחזיק הרבה זמן.
קפיצים של ראסטי - כמה מחזיקים/שוקעים- גלוש בפורומים של ארה"ב ובדוק מנסיונם של אחרים.
בולם הגה HD +מומלץ נוסף .
פיטמן מונמך מקטין את רדיוס הסיבוב ....
חייב להנמיך את הטרנספר .
בולמים של ראסטי ?!@^ מחייב בדיקה- המחירים של המשודרגים שהם מציעים הם מחירי שוק ממוצעים ומעלה .

ושהיה בהצלחה ובמזל .

רונן

grand
10-07-09, 21:56
היי
נחמד לראות גם גראנד עם קיט ראסטי במחוזותינו, אבל זה סתם לצורך הסטטיסטיקה..
אני התלבטתי בזמנו בין הקיט הזה לבין IRO, הקיט של ראסטי פחות פופולארי מזה של IRO בארה"ב, ובכלל שוכנעתי ע"י "מומחים" אמריקאים ללכת על משהו אחר לחלוטין קפיצים של OME + חלקים מיצרנים שונים כמו KOR, טרהפלקס, JKS וכו.
בעיקרון כל הקיטים האלה חסרים ברכיבים חיוניים כמו שרונן ציין, בעיקר בולם ההגה, הדריישאפט הקידמי ובולמים נורמליים.
אתה צריך להגדיר לעצמך מה אתה מצפה מהרכב, אם אתה חושק ברכב עבירות, קח דוגמא מהרכב של רונן, אם לא.. אז יש כמה אופציות מעניינות, קח בחשבון שכל עוד לא עברת את מחסום ה 3.5-4" החיים יותר קלים, יותר נוחים ויותר זולים!.

Jacob80
10-07-09, 22:36
ברור לי שצריך להוסיף שיפוץ לדרייבשאפט הקדמי ולקחתי את זה בחשבון.
בולם הגה לא לקחתי בחשבון אבל זה עסק די זול.
בולמים - אם אלך על הקיט הזה אני אנסה את הבולמים שניתנים אם הקיט למרות שאין לי ציפיות גדולות מהם ואם לא יהיו טובים נקנה כאן בארץ.

עוד מספר שאלות:
1.האם חסר בקיט הזה צינורות בלם ארוכים יותר? או שזו לא בעיה ב WJ
2.האם צריך מוט פנהרד אחורי מתכוונן? כי זה לא כלול בקיט
3.כמה צריך לעלות הקיט כולל מכס ומשלוח בהנחה שהקיט עולה כ $1250 (הוספתי בולם הגה)?


רמי - השימוש לרכב הזה יהיה כמו בקודם - קודם כל כביש ורק אח"כ שטח. אבל בשטח אני לא מתכוון לוותר לו והוא יצטרך להתמודד עם כמעט הכל.
אם אני אבחר בקפיצים של 2.5" + ספייסר של 1.5" או 2" האם זה אומר שצריך ללכת על כל המכלולים ולהוסיף גם מוטות רדיוס, הנמכת פיטמן וכד' או שאפשר להסתפק בפחות מכלולים?


י

eysham
10-07-09, 23:33
גם אני הייתי בדילמה כמן שלך לפני כמה חודשים. בסוף הסטאפ שלי הוא כמעט כמו של רמי.
קפיצי OME, בולמים MX6 , ספייסרים 0.75" וכו'. החלטתי לא לוותר על התנהגות כביש סבירה.

כפי שרמי כתב לך, אם לא עוברים את רף ה-3.5" זה חוסך הרבה כסף וכאבי ראש...
בקונפיגורציה הזו, לא צריך זרועות רדיוס שונות, צינורות ברקסים מוארכים וכו'. פנהרד אחורי לא צריך להחליף בשום מקרה, כי אין כזה ב-WJ...

אני לא משווה בין ה-WJ שלי לשל רונן למשל. ברור שבשטח הוא שם את שלי בכיס הקטן, בלי מלח, אבל זה לא בלי מחיר כבד בכביש. אם היית כותב שאתה מחפש מכונת עבירות ל-90% נטו שטח אז קלייטון זה הדרך.

איל

http://www.jeepolog.com/forums/picture.php?albumid=128&pictureid=2782

grand
10-07-09, 23:52
עוד מספר שאלות:
1.האם חסר בקיט הזה צינורות בלם ארוכים יותר? או שזו לא בעיה ב WJ
2.האם צריך מוט פנהרד אחורי מתכוונן? כי זה לא כלול בקיט
3.כמה צריך לעלות הקיט כולל מכס ומשלוח בהנחה שהקיט עולה כ $1250 (הוספתי בולם הגה)?


רמי - השימוש לרכב הזה יהיה כמו בקודם - קודם כל כביש ורק אח"כ שטח. אבל בשטח אני לא מתכוון לוותר לו והוא יצטרך להתמודד עם כמעט הכל.
אם אני אבחר בקפיצים של 2.5" + ספייסר של 1.5" או 2" האם זה אומר שצריך ללכת על כל המכלולים ולהוסיף גם מוטות רדיוס, הנמכת פיטמן וכד' או שאפשר להסתפק בפחות מכלולים?


י

לא צריך צינורות ארוכים יותר, הצינורות ב WJ על הסרן, ולא כמו ב ZJ?
אין מאחור פנהרד, יש זרוע A שזקוקה לספייסר ולמאריכים של המוט מייצב האחורי.

שיפור נכון זו תורה בפני עצמה.
לבולמים יש חשיבות עליונה דווקא ב WJ, הרכב הזה יותר רך מטבעו, והקפיצים שיש בשוק אינם קשים כמו אלו של רוביקון למשל, לכן אם אתה אינך חפץ ברכב שמתרסק על מהמורות, סוגר מהלך מהר ומתנדנד כמו שיכור על הכביש לך על בולמים שאינם רכים מדי, וזה אומר בולמי גז מונוטיוב, מנסיוני ה MX6 עושים עבודה מצוינת.
החלפת מוטות הרדיוס נחוצה ב 4.5", מתחת ל 4" לא חייבים, מוטות הרדיוס המקוריים חזקים מאלו של ה ZJ ומקנים נוחות עדיפה, אך עדיין לא בחוזק של המשופרים, ל JKS יש מוטות רדיוס הנחשבים לטובים ביותר. נקודת הכשל בכל מיקרה בגראנד הן תושבות מוטות הרדיוס שנוטות לפתח סדקים, ואם שטח קשה עניינך, רצוי לחזקן.
לא הייתי מתפשר על בולם הגה, רצוי OME.
על מוט פנהרד קידמי משובח ומתכוונן (JKS).
מייצבים מתנתקים JKS.
קפיצים, OME HD + ספייסר קטן 0.8" , או קפיצים של IRO 4" יתנו לך אותו גובה, ואותם ביצועים.
אל תיגע בפיטמן.

לגבי עלויות, בד"כ מכפילים ב2 , בארץ כולל משלוח, מיסים וכו'.

tsvikac
12-07-09, 08:59
בקטנה

http://www.jeepsunlimited.com/forums/showthread.php?t=245972&highlight=rusty+wl+lift

בקיצור תריץ חיפושים באתרים נוספים ותראה ... פחות או יותר לא מעט השמצות
בקיצור אם אתה לא רוצה להיכנס ליותר מידי הוצאות קח קונפיגורציה מרמי מצד שני רוצה להיות "גדול"
אז לכיוון של רונן (לזה צריך כיס גדול וביצים ((()))) )
או 4 של IRO אבל במקרה של 4 אתה כבר בסרט גם של זרועות קצרות מיתכוננות קדימה אחורה
למעלה למטה +++ כל מיני דברים נוספים

בקיצור לדעתי לך על ה-3 של IRO - קונפיגורציה מעולה ונעימה עם הבולמים של בילשטיין 5125.
או על הסט אפ של רמי שגם נראה מבטיח קצת יותר נוקשה לכביש אבל טיפה יותר גבוה ופרופורציות
יפות לרכב.

Jacob80
14-07-09, 08:55
לאחר קריאת הבלוג של קווין לגבי הגבהה של WJ http://kevinsoffroad.blogspot.com/2008/11/proper-wj-lift-kit-engineering.html

ראיתי שכללי האצבע שלו אומרים שאם יצרן מוכר לך קיט
ללא ספייסר לזרוע A - ברח
מספק רק חלק מזרועות הרדיוס ולא את כולם - ברח
נותן בושינגים בזרועות שעשויים מפוליאורטן - ברח

הבעיה היא ש IRO 4 אינץ שכמעט כולם ממליצים עליו מוצע כקיט ללא זרועות רדיוס או ספייסר A
ישנו עוד קיט של ZONE שנראים לי חדשים בשוק, הביקורות עליהם לא רעות והם נותנים קיט ללא זרועות עליונות מקדימה וללא תחתונות מאחורה והבושינגים מפולי.
ראסטי 4.5 אינץ נראה הקיט הכי שלם שמוצע אבל הביקורות קוטלות אז זה קצת בעייתי...

על פניו נראה כי אין יצרן בשוק שמוכר כקיט משהו שעונה על כללי האצבע של קווין, כמובן שאפשר להוסיף את החסר אבל כקיט נראה כי אף אחד מהם לא שלם.

אני מניח שאני רוצה לשאול מה לדעתכם ההשלכות החוסרים השונים בקיטים.
וספציפית לגבי הקיט של ZONE - מה ההשלכות של בושינגים מפולי? אפשר להחליף אותם לגומי? ומה קורה אם אני שם זרועות תחתונות ארוכות יותר מקדימה ולא משנה את העליונות?

Jacob80
14-07-09, 09:00
לאחר קריאת הבלוג של קווין לגבי הגבהה של WJ http://kevinsoffroad.blogspot.com/2008/11/proper-wj-lift-kit-engineering.html

ראיתי שכללי האצבע שלו אומרים שאם יצרן מוכר לך קיט
ללא ספייסר לזרוע A - ברח
מספק רק חלק מזרועות הרדיוס ולא את כולם - ברח
נותן בושינגים בזרועות שעשויים מפוליאורטן - ברח

הבעיה היא ש IRO 4 אינץ שכמעט כולם ממליצים עליו מוצע כקיט ללא זרועות רדיוס או ספייסר A
ישנו עוד קיט של ZONE שנראים לי חדשים בשוק, הביקורות עליהם לא רעות והם נותנים קיט ללא זרועות עליונות מקדימה וללא תחתונות מאחורה והבושינגים מפולי.
ראסטי 4.5 אינץ נראה הקיט הכי שלם שמוצע אבל הביקורות קוטלות אז זה קצת בעייתי...

על פניו נראה כי אין יצרן בשוק שמוכר כקיט משהו שעונה על כללי האצבע של קווין, כמובן שאפשר להוסיף את החסר אבל כקיט נראה כי אף אחד מהם לא שלם.

אני מניח שאני רוצה לשאול מה לדעתכם ההשלכות החוסרים השונים בקיטים.
וספציפית לגבי הקיט של ZONE - מה ההשלכות של בושינגים מפולי? אפשר להחליף אותם לגומי? ומה קורה אם אני שם זרועות תחתונות ארוכות יותר מקדימה ולא משנה את העליונות?

http://rustysoffroad.com/mm5/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=rustys&Product_Code=RK-405A-WJ&Category_Code=wj_kits

http://zoneoffroad.com/product?ki=68&gr=-1

http://www.ironrockoffroad.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=IROR&Product_Code=IR-W_4LK

eysham
14-07-09, 09:45
קובי,

נראה לי שהסיבה שאין קיט מלא לאף אחד, היא כדי להישאר תחרותיים במחיר, וזאת בידיעה שאחרי שתחליט מה לקנות, יש להם את כל הרכיבים להוסיף, כמובן בתוספת תשלום.
אז מה אם זה לא מופיע כ-קיט? יש לאיירון לדוגמא, זרועות מתכווננות, ספייסר ל-A וכו'.

כמובן שזו רק דעתי...

איל

sos4u
14-07-09, 22:35
קובי,
כמי שהתנסה במוצרים [ על פי המלצה של קווין יש לזקוף זאת לזכותו ...] של קלייטון, אני מתפלא למה אתה הולך סחור סחור ולא נוגע בדבר האמיתי.

ראה כאן http://claytonoffroad.com/product_info.php?cPath=19_80&products_id=176

8 זרועות מתכווננות, ספייסר , קרוס ממבר תחליפי, חזק מהמקורי לאין שיעור, פנהרד קדמי מתכוונן, ועוד גודייס ...

כולל קפיצים .. ואם הגובה מפחיד אותך תמיד תוכל לקצר את הקפיצים...
ומנסיון, אל תתפשר על קפיצים של אחרים.

לא יודע מה הפער במחיר בין הקיטים שמצאת לבין קלייטון, אבל [שוב מנסיוני הדל..] עדיף לרכוש הכל תחת קורת גג אחת ולא להתפזר. אולי תשלם שקל יותר, אבל יהיה לך בית לאן לחזור ...
והן קווין, כמוגם אדם מקלייטון הוכיחו שהם אמינים מעל ומעבר למשוער.
בהצלחה ואם תזדקק לעזרה מול אדם או קווין , אל תהסס לפנות ..

Jacob80
15-07-09, 10:30
קובי,
כמי שהתנסה במוצרים [ על פי המלצה של קווין יש לזקוף זאת לזכותו ...] של קלייטון, אני מתפלא למה אתה הולך סחור סחור ולא נוגע בדבר האמיתי.

ראה כאן http://claytonoffroad.com/product_info.php?cPath=19_80&products_id=176

8 זרועות מתכווננות, ספייסר , קרוס ממבר תחליפי, חזק מהמקורי לאין שיעור, פנהרד קדמי מתכוונן, ועוד גודייס ...

כולל קפיצים .. ואם הגובה מפחיד אותך תמיד תוכל לקצר את הקפיצים...
ומנסיון, אל תתפשר על קפיצים של אחרים.

לא יודע מה הפער במחיר בין הקיטים שמצאת לבין קלייטון, אבל [שוב מנסיוני הדל..] עדיף לרכוש הכל תחת קורת גג אחת ולא להתפזר. אולי תשלם שקל יותר, אבל יהיה לך בית לאן לחזור ...
והן קווין, כמוגם אדם מקלייטון הוכיחו שהם אמינים מעל ומעבר למשוער.
בהצלחה ואם תזדקק לעזרה מול אדם או קווין , אל תהסס לפנות ..

היי יוסי,

אני מאמין שמדובר במוצר מעולה (שאגב גם לו חסרים חלקים כמו בולמים, 3 לינק לאחורה כי ספייסר לא יספיק) אבל מדובר על הפרש של $2000-2500$ בין הקיט הזה לאחרים וזה עוד לפני מכס...


אני מניח שזו הסיבה שאני הולך סחור סחור... אני לא מעוניין להשקיע 15000-20000 ש"ח בקיט הגבהה ועוד בידיעה מראש שזה רק הראשון ברשימה של שיפורים שאני מעוניין לעשות.
בנוסף אני חושב ש 6" זה אובר-קיל וההבדל בין עבירות של רכב 4" ו 6" הוא זעום ביותר

ודבר נוסף, צריך לזכור שזה גם רכב משפחתי ובת הזוג שלי שגובהה 1.59 ביום בהיר קצת תתקשה לטפס לרכב מוגבה 6".
תאמין לי, בקושי הצלחתי לשכנע אותה ל 4"

sos4u
15-07-09, 10:49
אני בהחלט לא ממליץ לך להשאר עם 6", זה מזמין צרות.
קלייטון ממליצים על 5100 של בילשטיין, ובצדק לא מחייבים אותך לקנות אותם יחד עם הקיט, כיוון שאני הייתי הולך על MX6 ... וזו רק אפשרות אחת.

בקיט של קלייטון אין 3 לינק, יש 4 לינק כמו של רונן, וזה שיפור עצום במקרה שלך [ב WJ], ראה את ההסטוריה אצל רונן שבסוף הלך על הפתרון הנכון....

לא יודע איך הגעת להפרש של 2-2.5K , כל הקיט של קלייטון כולל הבולמים יוצא סביב 3K בארה"ב, וזה אם תקנה ישירות בקלייטון, דרך קווין יש לנו [ הישראלים ...] הנחה משמעותית. אם תרצה עזרה שם, אתה מוזמן לעדכן, אשמח לעזור לך. כנ"ל בהובלה ומיסוי.

אישית, לדעתי הקיט של קלייטון [ ואני חייב להודות, לצערי, אין לי מניות שם...] בנוי שונה לחלוטין מקיטים אחרים, שים לב רק לזה שיש לך LifeTime Guarantee ... זה אומר הכל.

לגבי הגובה, אתה צודק לגמרי, עם 1.59, עם או בלי מיני קשה לטפס. . . .
ואני ממליץ לך מראש שלא ללכת על סטאפ שכזה. אתה תמשוך אש מיותרת בכל פינה. אבל יש בהחלט אפשרות ל"עדן" את הקיט ולהשתמש בקפיצים ובולמים שייתנו לך "4 בלבד. ככה תרוויח מכל העולמות. [ טוב, חוץ מאשר בבנק ...]


בהצלחה.

-->