PDA

צפייה בגרסה מלאה : שעון דלק בסופה



סופת המדבר
12-07-09, 15:37
יום שישי אחרי שהגיפ עמד איזה שבועיים אני מניע אותו
והופפ המחוג של הדלק עף לו למעלה ממש ממש עד לסוף
סוגר סוויט'צ המחוג יורד .. פותח הוא עולה
אמרתי נחכה אולי יסתדר לבד.. נסעתי לטיול אמרתי אולי מהטלטלות הוא יסתדר
אבל כלום
היום פירקתי את המכסה של המשאבת דלק שיחקתי עם המצוף... אבל כלום
ניתקתי את החוט שמחובר למצוף וכלום.. הוא עדיין נשאר למעלה
מה יכול ליהיות שהשעון הלך..? זה הדרך שלו להגיד ''אני מת''..

RAMURAI
12-07-09, 15:46
אם כבר פירקת את המצוף... הית בודק ידני מה קורה.
מחבר את המצוף לחשמל שלו ומתחיל להזיז את המצוף ידני ומסתכל
אם יש שינוי בלוח. או שכן עשית את זה?

landrover
13-07-09, 01:29
תבדוק גם את חיבורי החשמל לשעון / מד דלק עצמו ...

לרוב הבעיות האלה קורות בגלל בעיית חשמל או מינוס לא טוב ללוח שעונים ...

אמיר.

סופת המדבר
14-07-09, 10:23
כשפירקתי את המצוף אז שיחקתי עם המצוף עצמו
ושום דבר לא זז
אבל דיברתי עם מישהו שהוא חשמלאי של סופות בצבא
והוא אמר לי לעשות כמה בדיקות ולפי מה שהוא אמר ולפי מה שעשיתי
אז יש לי נתק בין החוט שיוצא מהמצוף לבין השעון
איך בודקים.. לוקחים את אחד החוטים שיוצא מהמצוף
יש 3 חוטים אחד מינוס.. אחד פלוס למשאבה .. ואחד החוט שנותן פקודה לשעון
אז את החוט הזה מגלפים טיפה ומקצרים אותו למינוס אם השעון יורד
אז הבעיה במצוף
אם השעון נשאר למעלה (כמו אצלי) אז יש נתק בין החוט לשעון
אז עשיתי עוד איזה תרגיל קטן חיברתי חוט ישירות המחוט הזה שיוצא הממצוף
ישר לשעון (לבורג השמאלי שלו) והשעון חזר לחיים..

אז מה שנשאר לי כרגע זה לעקוב אחרי החוט ולראות איפה הנתק..

UNIX
14-07-09, 13:20
או הקצר למינוס !

סופת המדבר
15-07-09, 10:36
או הקצר למינוס !

אם היה לי קצר למינוס אז השעון היה נשאר למטה ולא עולה..
לא?

UNIX
15-07-09, 13:15
לפי מה שאני יודע זה הפוך
מצוף הדלק משמש נגד בין החוט לגוף הרכב(מינוס)

-->