PDA

צפייה בגרסה מלאה : גרנד צ'ירוקי דיזל



gilibz
16-07-09, 14:24
שלום למנוסים,
חושב לקנות גרנד שירוקי משנת 2003 עד 2004, דיזל
בבקשה משהו יכול להאיר את עיני לגבי באגים קריטיים (אם יש) במודלים המדוברים, אמינות, וצריכת דלק , טיפולים, אחזקה...

אגב , אני נוסע כ 5000 קילומטר בחודש.

תודה רבה לכולם

sos4u
16-07-09, 15:45
5 K בחודש = 60Kבשנה , למה דיזל ?
בנזין מוסב לגז יהיה לך הרבה יותר זול ...

שלא לדבר על הכיף ...

gilibz
16-07-09, 17:00
5 K בחודש = 60Kבשנה , למה דיזל ?
בנזין מוסב לגז יהיה לך הרבה יותר זול ...

שלא לדבר על הכיף ...

60K בשנה??? חחחח, אתה מדבר מבחינת בלאי ותיקונים?

gilibz
16-07-09, 18:01
60K בשנה??? חחחח, אתה מדבר מבחינת בלאי ותיקונים?

הבעיה שאני לא יכול ליסוע עם גז כי אני עובד במקומות שלא ניתן בהם ליסוע בגז.
היה לי ניסאן טרנו 2004 יד ראשונה, וההוצאות היו בשנה בערך כ 60 אלף שקל...

בבקשה לאנשים שיש את האוטו, מחכה לתגובות שלכם

sos4u
17-07-09, 10:02
אני ספרתי ק"מ ... 5000 לחודש X 12 שווה 60000 ק"מ בשנה. לכן המלצתי על גז ...

אבל, חכה לתגובות של כאלה שנסעו על דיזל ...

ושקלל הכל ..

grand
17-07-09, 10:27
מנוע CRD 2.7 של מרצדס , חזק ומהנה, גיר מרצדס, אלו היתרונות, אך היתרונות הם גם החסרונות.
חלקי חילוף יקרים ונדירים בהשוואה לדגם הבנזין.
גראנד צ'רוקי בנזין נהנה מזמינות חלקים בארץ (ינוביץ) ובחו"ל ( ארה"ב).

tsvikac
18-07-09, 17:23
הי
במקרה אני נוסע על אחד כזה כשנתיים
צריכת דלק מחוץ לעיר 9 ליטר למאה ק"מ (1:11-12)
פרטים נוספים ניתן בפרטי או בטלפון
צביקה

עמיר דמרי
12-03-10, 00:42
הי
במקרה אני נוסע על אחד כזה כשנתיים
צריכת דלק מחוץ לעיר 9 ליטר למאה ק"מ (1:11-12)
פרטים נוספים ניתן בפרטי או בטלפון
צביקה


ערב טוב
נתקלת בבעיה שהרכב לא מניע כביכול לא מגיע סולר אבל כאשר אני שם בקבוק מעל המשאב ויותר גבוה מהמנוע הוא כן מניע

עמיר דמרי
12-03-10, 00:43
ערב טוב
נתקלת בבעיה שהרכב לא מניע כביכול לא מגיע סולר אבל כאשר אני שם בקבוק מעל המשאב ויותר גבוה מהמנוע הוא כן מניע תודה

נמרוד - מערד
12-03-10, 19:34
צביקה שלום.
אין הרבה מידע על הרכב הזה, שתף אותנו ולא בפרטי מניסיונך על הרכב.
נמרוד.

eysham
12-03-10, 20:14
הי
במקרה אני נוסע על אחד כזה כשנתיים
צריכת דלק מחוץ לעיר 9 ליטר למאה ק"מ (1:11-12)
פרטים נוספים ניתן בפרטי או בטלפון
צביקה

צביקה,
ראיתי שפירסמת ביד 2.
מכרת אותו כבר? מה במקום?

איל

אפרים
25-04-13, 09:45
מתעלק על השרשור.
מעוניין לקנות רכב כזה בשוויץ.
שנת 2003 עם 103.000 ק"מ JEEP Grand Cherokee 2.7CRD Ltd

מיועד לנסיעות מנהלתיות בעיקר ומידי פעם לגרירת עגלה 1.5 טון.
אין כאן שטח כמו בארץ אבל יש שלג (הרבה).
ייתרונות חסרונות ?
ראיתי פעם כתבה של דרור ברלי אך לא הצלחתי למצוא אותה .
http://www.autoscout24.ch/de/d/jeep-grand-cherokee-suv--gelaendewagen-2003-occasionhttp://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=73968&d=1366872292&thumb=1&stc=1?vehid=1585563 (http://www.autoscout24.ch/de/d/jeep-grand-cherokee-suv--gelaendewagen-2003-occasion?vehid=1585563)

Jacob80
25-04-13, 14:32
1.הרכב נראה שמור מאד. הלוואי ובארץ הרכבים היו נראים ככה
2.קילומטראז' נמוך מאד למנוע+גיר הזה שמסוגלים לגמוע חצי מליון ק"מ ללא שיפוץ
3.מחיר זול (יחסית למחירים בארץ)
4.בשלג הרכב יעבוד לך מעולה, במיוחד לאור העובדה שיש לו את הקאוודרה דרייב וכאשר ההתנגדות נמוכה אז הוא תמיד עובד (ע"ע שלג, בוץ)
5.יש לרכב מחלה של אינג'קטורים לא תקינים אבל אני לא מכיר אותה מספיק טוב. יש אחרים שיוכלו לשוך אור על הנושא
6.יש בארץ בעיה שמוסכים לא מכירים את הרכב. אני מניח שבאירופה הוא הרבה הרבה יותר נפוץ כך שלא תהיה בעיית ידע ומוסכים זמינים
7.הרכב יגרור לך את העגלה בלי להרגיש. אני גורר עם שלי מדי פעם עגלה ששוקלת 800 קילו בערך, בעליות תלולות מאד וכמעט לא מרגיש שיש משהו מאחורה.

לסיכום,
לך על זה ותהנה מכל רגע.

קובי

מלכי
25-04-13, 20:45
אתה הרביעי או החמישי בחודשים האחרונים אבל מי סופר - המנוע והגיר עושים חצי מליון ק"מ לא בקומבנציה של גרנד צ'רוקי אבל סה"כ די אמין, טבעת נחושת מתחת לאיג'קטור סולר פה ושם, סולנוייד בגיר שחייב הורדת אגן שמן בלבד וכל זה באזור 200,000 ק"מ,פעמון בדרייבשאפט קדמי אפילו לא ראה שטח.
אוטו חזק בלי קשר לנתונים על הנייר וחסכוני, אבל לא V8 סתם כזה כאילו סוג של חיקוי שניראה דומה ושומר על חשבון הבנק, להיתחתן כי צריך ואי אפשר להשיג את הבלונדינית ארוכת הרגל.

esmadar
29-04-13, 16:39
שלום לכל החברה האמת שהרבה זמן לא הייתי בפורום הזה!!
אני ממש לא מבין את כל אוהבי הבנזין למינהם כל פעם שמישהו שואל על דיזל תמיד קם איזה חכמולוג ששואל למה לא בנזין!!
אני נוסע כבר 3.5 שנים על גרנד דיזל משןפרת בכל שיפור אפשרי שרק ניתן לחלום עושה הכל מכל כל שטח שרוצים !!1וכל אתגר .את הכל למדתי לבד כי לא היה ידע בשיפורים בארץ את כל השיפורים הבאתי מחול!!ולסיכות בניתי רכב מנהלים מפואר ומפנק טיל בליסטי בפתיחה תיצרוכת דלק אחרי כל השיפוריםףצמיג 265/75/16 הגבהה 4 אינצ של ממוצא 1:9 רכב ללא תקלות מכניות בכלל וגם שצריך אז מדובר במנוע מרצדס 5 בוכנות טורבו דיזל 2.7 ולכן כל מכונאי מרצדס של מוניות יכול לטפל בגרוש וחצי אז בבקשה לא לבלבל את במוח על הטיפולים היקרים!!הכל בחצי גרוש מי שרוצה להנות מרכב שטח וגם לנסוע בו בתור רכב מנהלים שיקנה את הרכב הזה!!!מי שרוצה להמשיך לקשקש ולהעמיד את הרכב החניה ולעשות עם השיפורים 1:3 בממוצע ובשטח 1:1 ולא לספר לי סיפורים כי יש לי גם בנזין פחות משופר!!!
אז חבריה צאו מהדמות של הנוחות כי שלי לא פחות נח צאו מתיקונים כי אני מתקן ב50 אחוז בכסף מהבנזין וגם נמצא 50 אחוז מהפעמים במוסך ומי שמבין יודע גם למה (זה מאוד פשוט כמות נקודות הכשל בבנזין בם רבים מדיזל)
והכי חשוב אני גם נוסע אם הרכב לא שומר אותו לחגים ושבתות ולא נוסע לטיול בדרום ב1000 שקל דלק!!
תבינו שהיה לי כמעט את כל סוגי הגיפים ואין כמו הגיפ הזה !!ולא אני לא מוכר אותו בכלל !!
כל מי שרוצה יעוץ על כל מכלולי הגיפ ועל כל השיפורים האפשריים ברכב הזה תתיעצו איתי כי יש הרבה שינויים שלי עלו הרבה כסף מחוסר ידע אבל היום המידע הוא בחינם!!
ועוד משהו מי שמדבר על הרעש אז יכול לשמוע את שלי ולשמוע שהוא לא מרעיש וגם אנחנו יכולים להרשות לעצמנו לסגור חלונות ולהדליק מזגן (זה בממוצע)!!!
ארז סמד מודיעין 0509744773

eysham
29-04-13, 18:56
אהלן ארז,
אני לא מתווכח לגבי מה עדיף... ברור שיש יתרונות לכאן ולכאן אבל בכל הנוגע לשיפורים שאתה אומר שעשית... מה ההבדל בין בנזין לדיזל?
זה אותו "אין שילדה", אותו מרכב, אותם מתלים, אותם סרנים.
לא ברור לי, איזה יידע לא היה כאן לגבי אלה לפני 3 וחצי שנים...?

איל

esmadar
29-04-13, 21:25
אייל ערב טוב
זוהי הדעה הרווחת שהכל אותו דבר אבל זה לא כך כי הסרן הקידמי הוא אכן דנה 30 אבל הביצה לא באותו המקום לכן הציריות שונות וכשאתה לא יודע את זה ושם נעילה ומזמין ציריות עם צלבים ומגלה שהאורכים שונים אז זה בגלל חוסר ידע !!אז עכשיו ששיפרתי עוד והזמנתי כרומולי לקדימה כולל צלבים אז צריך להזמין גם wj וגם jk לחתוך קצת מהשיניים!!כשאתה מחליף טרנספר ומגלה שהlow לא עובד כיזה נגד הפוך אז זה למידה דרך הכיס והרבה שעות וכשאתה מגלה שהחיישן הכי חשוב ברכב זה הabs כי ברגע שהוא נדלק אז הגיר בחירום לכן כשהחלפתי ציריות כרומולי אחורה הייתי חייב להשתמש בעטרת של jk !!ובהתחשב שזה הדיזל הראשון ששופר בארץ אז וגם רכבי בנזין לא היו משופרים חוץ מרונן אני חושב אז הכל אתה למד דרך הכיס כולל להתאים נעילה אוטומתית לדנה 44 אלומיניום ולא להצליח !!ואז לעבוד עם בולסטר על נעילה אחורית כולל אב טיפוס שהורכב וקרס בטיול הראשון ועד החלפת הלב מאלומיניום לברזל בדנה 44 כי אני לא יכול להחליף את כל הסרן !!וגם ההגבהות שהיה קשה להביא בקיצור הרבה עבודה מתוך אהבה ונהנה מהתוצאה!!

sos4u
29-04-13, 22:00
אייל ערב טוב
זוהי הדעה הרווחת שהכל אותו דבר אבל זה לא כך כי הסרן הקידמי הוא אכן דנה 30 אבל הביצה לא באותו המקום לכן הציריות שונות וכשאתה לא יודע את זה ושם נעילה ומזמין ציריות עם צלבים ומגלה שהאורכים שונים אז זה בגלל חוסר ידע !!אז עכשיו ששיפרתי עוד והזמנתי כרומולי לקדימה כולל צלבים אז צריך להזמין גם wj וגם jk לחתוך קצת מהשיניים!!כשאתה מחליף טרנספר ומגלה שהlow לא עובד כיזה נגד הפוך אז זה למידה דרך הכיס והרבה שעות וכשאתה מגלה שהחיישן הכי חשוב ברכב זה הabs כי ברגע שהוא נדלק אז הגיר בחירום לכן כשהחלפתי ציריות כרומולי אחורה הייתי חייב להשתמש בעטרת של jk !!ובהתחשב שזה הדיזל הראשון ששופר בארץ אז וגם רכבי בנזין לא היו משופרים חוץ מרונן אני חושב אז הכל אתה למד דרך הכיס כולל להתאים נעילה אוטומתית לדנה 44 אלומיניום ולא להצליח !!ואז לעבוד עם בולסטר על נעילה אחורית כולל אב טיפוס שהורכב וקרס בטיול הראשון ועד החלפת הלב מאלומיניום לברזל בדנה 44 כי אני לא יכול להחליף את כל הסרן !!וגם ההגבהות שהיה קשה להביא בקיצור הרבה עבודה מתוך אהבה ונהנה מהתוצאה!!

ואחרי!! כל!! זה!! אתה!! שואל!! "
אני ממש לא מבין את כל אוהבי הבנזין למינהם כל פעם שמישהו שואל על דיזל תמיד קם איזה חכמולוג ששואל למה לא בנזין!!" !!!!

הרי עכשו נתת את התשובה בעצמך. כי זה!!הרבה!!יותר!!פשוט!!

ואני בכלל!! לא אוהב בנזין, אני ממשש!!מעדיף!! אנטריקוט, נוטף שומן!!! ו / או / וגם אולי צלעות טלה!!
אבל בנזין, 5200V8 עם האגזוז!! הנכוןפשוט!!נשמעלי יותריפה !!

אז אני מוכן לשלם יותר בדלק ופחות בלחתוך ציריות!!ולפרק!!אבות!!טיפוס!!

אבל, לא מפריע!! לי שאתה!! אוהב אחרת , זה בסדר מבחינתי, כל!! עוד!! אתה!! נהנה מזה!!

grand
29-04-13, 22:36
ארז.
למה עצבני? אתה נשמע בחור נחמד...

סתם לצורך העניין, ישנם אנשים כאן בפורום ששיפרו כאן WJ ו ZJ עוד מימים ששיחקת בג'יפים עם שלט רחוק.
אני באמת שמח לשמוע על ההנאה המרובה שהגרנד דיזל מסב לך, אני בטוח ב 100% שכל מילה בסלע, כי באמת אין הרבה רכבים שנותנים מה שהוא נותן.
אבל... הקביעה שעלויות ותכיפויות הביקורים במוסכים בגלל שזה דיזל ולא בנזין קטנות ב 50% נשמע לי לצערי קצת הזוי.
לטפל במנוע בנזין, להחליף בו חלקים או את כולו קומפלט הרבה, הרבה אבל הרבה יותר זול ממנוע הדיזל המדובר. ואני מקווה שלא תזדקק לאשר את דבריי אי פעם.

shahav
30-04-13, 10:19
ארז - סופסוף מצאתי אותך - אחד שהולך עם ה WG-CRD עד הסוף.

אני צריך את דעתך לגביי התיבת העברה. אך היה להחליף ל 242? השתמשתה באותו הקייס עם המשקולות? אך התיבה החדשה עובדת? חיבוריי חשמאל התאימו?

לי יש SPARTAN מאחור, ובסיבובים חדים ממש הרכב לעיתים מתנגד בגלל תיבת העברה. דא - פעם בחודש אני חוטף בראש את P0702 ...

רבין

esmadar
30-04-13, 19:42
לא יודע מי אתה מר גרנד אבל אני לא עושה איתך תחרות ברכב או בגיפ למרות שאני בטוח שאת מה שאני שכחתי אתה בחיים לא תלמד!! תמשיך לנסוע במה שאתה אוהב לי אישית אין כל בעיה עם זה אבל את השטויות שלכם לגבי טיפולים בין גרנד דיזל לגרנד בנזין תשמרו לעצמכם לטובת נחלת הכלל ולטובת בעלי הרכבים העכשוויים ולטובת אלו שרוצים לרכוש את הכלים שאנו נוסעים בהם!!בגלל חוסר הידע שלכם וההמלצות המוזרות שלכם נמכרים הגרנד בנזין בערך של ברזל!!!יש לי גרנד בנזין במוסך שצריך לעשות מנוע או לרכוש מנוע אז רק החלקים עוברים כמעט את מחיר הרכב !!אז נכון הוא מאוד מפנק ןהוא יפה והוא עושה דברים יפים בשטח אבל גם הדיזל עושה לא פחות !!!
לגבי השיפורים שעשיתי והייתי צריך ללמוד תוך כדי תנועה זה רק בגלל שלא הכירו את הדגם כאן אבל היום אחרי שני ועוד כמה יודעים ומכירים ת הרכב על כל מיכלוליו אז זה יותר קל!!!בכל אופן אני מאחל לכולם נסיעה נעימה בשטח ובכביש טיולים אין קץ אין בנינו תחרות כי מבחוץ לשנינו יש jeep על המכסה!!תיקנו מה שבא לכם אני אוהב וממליץ על מה שיש לי רק בגלל שאני יכול להנות ממנו גם ביום יום !!!לילה קסום

נמרוד - מערד
01-05-13, 01:39
חברה
לא יפה לרדת כל כך נמוך, זה לא מוסיף כלום לאף אחד, בבקשה ויכוח תרבותי.
נמרוד

shahav
01-05-13, 08:12
ארז,
בא לא ניפול לאותו הבור שהצבעתה עלו, תהיה נחמד, תשתף את הידע שלך, כמו שבעליי הבנזין עושים.
ספציפית אנא ממך תעזור עם זה:


ארז - סופסוף מצאתי אותך - אחד שהולך עם ה WG-CRD עד הסוף.

אני צריך את דעתך לגביי התיבת העברה. אך היה להחליף ל 242? השתמשתה באותו הקייס עם המשקולות? אך התיבה החדשה עובדת? חיבוריי חשמאל התאימו?

לי יש SPARTAN מאחור, ובסיבובים חדים ממש הרכב לעיתים מתנגד בגלל תיבת העברה. דא - פעם בחודש אני חוטף בראש את P0702 ...

רבין

esmadar
01-05-13, 14:46
אני אמת משתף ולא מסתיר כל פרט לכן אני מפרסם את הטלפון האישי שלי שאני יוכל לעזור במקביל כל מי שיכנס להודעות שלי אחורה יוכללראות את כל התהליכים שעשיתי ברכב!!אני בשמחה יעזור לכל אחד כולל בבנזין ובדיזל בפרט !!!
רבין לגבי תיבת ההעברה :אני החלפתי ל242 5 מצבים כאשר מצב אחד הוא 2x4 אחד 4x4 ואחד 4x4 נעול בטרנספר אחד N ואחד R
דווקא להבדיל מבנזין ההרכבה יותר פשוטה כי בבנזין צריך לפרק את הזנב ואת הפלנטרי ולעשות החלפה עם ה242 ואילו בדיזל לא צריך אלה פשוט לפרק את הזנב ולהחליף!!!
כמובן שיש להחליף דריישפט אחורי כי המידה משתנה ממליץ לעשות צלבים כי הקרדן המקוריים של הרכב גם של הבנזין לא חזקים מספיק כמובן שהערה הזה מתייחסת לקושי העבירות שאתם מתכננים!!!לטיולים סבירים פלוס לא הייתי משנה כלום למעט הגדלת צמיגים והגבהה של 2אינצ מעבר לכך צריך לשנות עוד דברים!!!
היתרון של החלפת הטרנספר ל242 הוא בעיקר נסיעה 2X4 שגורמת לרכב לנסוע קצת יותר רך ושקט וחוסך מעט דלק!!
לגבי חיבורי החשמל אני צריך לצלם לך את זה כי אתה חייב להחליף את החשמל ולשתול הארכה לLOW כך שאתה מוריד לLOW הוא לוחץ וסוגר מעגל חשמלי!!
נשמע מסובך אבל ניתן ועובד אצלי מצויין מעל שנתיים !!שוב אני חוזר שום שיפור שהוא הכלאה או תוספת לרכב על המקור היא לא קלה ומצריכה ניסיון קודם ולמידה לכן שווא להתייעץ ולעשות נכון פעם ראשונה!!
ארז סמדר 0509744773

Jacob80
01-05-13, 15:06
אני מנסה להבין מדוע צריך להחליף טרנספר?

האם זה רק בשביל "צריכת דלק נמוכה יותר ונסיעה יותר שקטה" כאשר נוסעים ב 2X4?
כי אם כן אז לדעתי זה מיותר מכיוון שצריכת הדלק לא משתנה בכלל (היה לי ZJ שצרך אותו הדבר עם ובלי טרנספר 5 מצבים והיום יש לי גראנד דיזל שנוסע 4X4 קבוע ועם שיפורים זהים לזה של ארז וצריכת הדלק אפילו נמוכה יותר)
והחיסרון של נסיעה ב 2X4 הוא ברור - הרכב פחות יציב בכביש, בעיקר בכביש רטוב.

קובי

sos4u
01-05-13, 15:21
אני מנסה להבין מדוע צריך להחליף טרנספר?

האם זה רק בשביל "צריכת דלק נמוכה יותר ונסיעה יותר שקטה" כאשר נוסעים ב 2X4?
כי אם כן אז לדעתי זה מיותר מכיוון שצריכת הדלק לא משתנה בכלל (היה לי ZJ שצרך אותו הדבר עם ובלי טרנספר 5 מצבים והיום יש לי גראנד דיזל שנוסע 4X4 קבוע ועם שיפורים זהים לזה של ארז וצריכת הדלק אפילו נמוכה יותר)
והחיסרון של נסיעה ב 2X4 הוא ברור - הרכב פחות יציב בכביש, בעיקר בכביש רטוב.

קובי

קובי
והפעם בלי הרבה !! ...

המקור להחלפת הטרנספר לדעתי, היסטורי שהפך להיסטרי...
בדגמי ה ZJ שלפני 96, לא הייתה נעילה מרכזית בטרנספר המקורי. מה שגרם לרכב לעצור עם כל הרמת גלגל.
לכן "נולד " הרעיון של שדרוג ל 242, ועל הדרך מרוויחים נסיעה ב 2X4, מרוויחים 4X4H עם נעילה מרכזית וכו'

מכיוון שאין ב D30 , לא ב ZJ, ולא ב WJ לוקרים, הרי התרומה של מעבר ל 2X4 בצריכת הדלק, מינורית ולא שווה את ההשקעה. [ לטעמי ] וזאת מכיוון שכל המכלולים ממשיכים להסתובב כרגיל, רק שהם מונעים ע"י הגלגלים ולא מכיוון הדיפרנציאל ...

אבל, זו רק דעתי, [ שלא אחד שלא למד עדיין כלום, ובטח לא יידע שום דבר בחיים שלו ... ] מקווה שלא יכעסו עליי פה על שאני מגיב בדברים שאני לא מבין בהם שיט ...




ואגב, עד עכשו לא הצלחתי להבין מה זה : "
אני החלפתי ל242 5 מצבים כאשר מצב אחד הוא 2x4 אחד 4x4 ואחד 4x4 נעול בטרנספר אחד N ואחד R " אולי מישהו יכול להואיל ולהסביר לאחד שלא מבין ?

esmadar
01-05-13, 16:51
שוב התגובות המטומטמות !!!תפסיקו עם זה כבר אף אחד לא חייב להגיב ולא לתת פרשנות !!!שואל אדם על החלפה ל242 אז תענו לו על זה !!הוא לא ביקש מכם הערות למה צריך ולמה לא צריך!!!הוא רוצה להחליף אז תעזור לו או שלא תעזור לו תן לו את העובדות וזהו יש יתרונות להחלפת טרנספר ויש חסרונות תגיבו עיניינית אל תגרמו לאנשים לא לבקש יעוץ !!!ומר SOS היקר כנראה שלא גמרתה כיתה א אז אני יעזור לך מצב מספר 1: 4X2 מצב מספר 2: 4X4 Hנעול טרנספר(למי שלא מבין כמו בלנדרובר דיסקברי) מצב מספר 3 :4X4 Hרגיל מצב מספר 4;ניוטרל N מצב מספר 5 אחרון נסיעה לאחור R
יופי לנו ספרנו 5 מצבים לכן הוא נקרא 5 מצבים!!!
עכשיו ברצינות כל הציניקנים וחוכמולוגים בבקשה אל תגיבואנחנו לא רוצים לשמוע את הפרשנות שלכם רוצים לעזור טוב לא רוצים עוד יותר טוב!!!
האדם שאל שאלות לגבי הטרנספר תענו לו איך וכמה ולא למה ולא כדאי וכן כדאי כל אחד עם כיסו יש אדם שמוכן לנסוע בבנזין ולשלם כי יש לו ולבריאות ויש אדם שאין לו את האמצעים לנסוע בבנזין !!אז איזה מין תשובה זו לאדם כזה "אני מעדיף אנטיריקוט" "אני רוצה בלונדינית"!!!מספיק עם זה תשתדלו לתת אינפורמציה עובדתית ולא דעה אישית!!כי כל אחד ודעתו הוא

sos4u
01-05-13, 17:03
שוב התגובות המטומטמות !!!תפסיקו עם זה כבר אף אחד לא חייב להגיב ולא לתת פרשנות !!!שואל אדם על החלפה ל242 אז תענו לו על זה !!הוא לא ביקש מכם הערות למה צריך ולמה לא צריך!!!הוא רוצה להחליף אז תעזור לו או שלא תעזור לו תן לו את העובדות וזהו יש יתרונות להחלפת טרנספר ויש חסרונות תגיבו עיניינית אל תגרמו לאנשים לא לבקש יעוץ !!!ומר SOS היקר כנראה שלא גמרתה כיתה א אז אני יעזור לך מצב מספר 1: 4X2 מצב מספר 2: 4X4 Hנעול טרנספר(למי שלא מבין כמו בלנדרובר דיסקברי) מצב מספר 3 :4X4 Hרגיל מצב מספר 4;ניוטרל N מצב מספר 5 אחרון נסיעה לאחור R
יופי לנו ספרנו 5 מצבים לכן הוא נקרא 5 מצבים!!!
עכשיו ברצינות כל הציניקנים וחוכמולוגים בבקשה אל תגיבואנחנו לא רוצים לשמוע את הפרשנות שלכם רוצים לעזור טוב לא רוצים עוד יותר טוב!!!
האדם שאל שאלות לגבי הטרנספר תענו לו איך וכמה ולא למה ולא כדאי וכן כדאי כל אחד עם כיסו יש אדם שמוכן לנסוע בבנזין ולשלם כי יש לו ולבריאות ויש אדם שאין לו את האמצעים לנסוע בבנזין !!אז איזה מין תשובה זו לאדם כזה "אני מעדיף אנטיריקוט" "אני רוצה בלונדינית"!!!מספיק עם זה תשתדלו לתת אינפורמציה עובדתית ולא דעה אישית!!כי כל אחד ודעתו הוא
אהה...

עכשו הבנתי ... ;ניוטרל N מצב מספר 5 אחרון נסיעה לאחור R -

ואני לתומי חשבתי שה R זה קדימה קיצור של Rייס ...

ואיפה נכנס פה ה 4X4LOW ? או שאין בטרנספר המיוחד הזה ...

אהה... ושאלה למחשבה, מה קורה אם משלבים גם R בטרנספר, וגם R בגיר האוטומטי ? האם הפוך על הפוך האוטו ייסע קדימה או אוליי אחורה אבל מהר יותר ?


ואני זה שלא גמרתי כתה א' ... טוב, אני חוזר ללימודים... ואיך שכחתי !!!!!!!

Jacob80
01-05-13, 18:02
ארז שלום.

אני לא באמת צריך עזרה להחליט אם חהחליף טרנספר אלא יותר מעונין לעזור לאה שיתלבטו בעתיד להבין מה התועלת בהחלפה.

נכון לעכשיו דעתי על עניין ההחלפה נותרה בעינה, אין תועלת בהחלפה..

esmadar
01-05-13, 18:58
כנראה שבלהט ההודעה טעיתי ורשמתי בטרנספר R במקום LOW אז שוב נעבור שלא יהיה בילבול5 מצבים הם 4X2, ו4X4 נעול ו4X4 רגיל וN ו 4X4 LO!!!
שוב אני לא נוקט עמדה על הצורך בהחלפה כל אחד לפי הבנתו ונהיגתו !!!אני כן החלפתי אבל יחסית קרוב לקניה אז לא יכול להעיד על הבדלים מהותיים בהחלפה!!
אבל כל הרעיון של התגובות הוא כמה שפחות לבלבל את השואל!כדאי לתת לו עובדות פשטות ,עלויות ועוד אבל לפעמים כשמצרפים דעות אישיות זה מבלבל כי כל אחד רוצה,מעוניין,ובעל יכולות שונות!!

גניסלב רונן
01-05-13, 19:17
ארז למה בכעס ועצבים ? אולי תפסיקו להתנגח ולצעוק ,זה לא נעים ולא מתאים ? אפשר לנהל דיון בצורה מכובדת גם אם לא מסכימים על שום דבר .

eysham
01-05-13, 20:29
גניסלב, עוד פעם אתה מדבר שטויות! :) ....

+1

shahav
02-05-13, 09:41
הסיבות להחלפה:
- נסיעה חלקה יותר, וביחוד אם יש לך נעילה אוטו מאחור.
- 242 מאפשר שליטה מלאה. בא לך ליזרוק תחת בסיבוב? סע 2x4 ותהנה.
- ניתן להחליף סרן קידמי ולהוסיף נועלים טבוריים. נכון, יקר ומסובך בגלל חישני ABS אבל נדמה לי שראיתי פוסט בארהב של אנשים שעשו זאת.
- מאפשר יחסיי העברה טובים יותר.
- 242 לא דורש תוספי חיכוך יקרים מפז.

רבין

boaz avrahami
02-05-13, 09:50
ארז למה בכעס ועצבים ? אולי תפסיקו להתנגח ולצעוק ,זה לא נעים ולא מתאים ? אפשר לנהל דיון בצורה מכובדת גם אם לא מסכימים על שום דבר .

הוא לא צועק.
הוא פשוט משתמש ב !! במקום ב ,,

Jacob80
02-05-13, 14:42
רבין, חבל על הכסף. תשפר משהו אחר שיש לו משמעות אמיתית.
לגבי הנעילה האוטומטית, אני חושב שתרגיש אותה יותר כאשר תהיה ב 2X4.
כל ההתעסקות הזאת לאנוס טרנספר שלא מתאים בשביל תועלת זניחה עד לא קיימת נשמעת מיותרת לחלוטין.

יוסי צדק כשאמר שזה מקרה היסטורי שהפך להיסטרי. אני מלווה את האבולוציה של גראנד צירוקי כבר הרבה שנים ופעם החלפת טרנספר הייתה שיחת היום - פשוט כי לגראנדים בדור הראשון (93-95) הייתה נעילה ויסקוזית שהייתה שווה לתחת. אבל מאז, כל גראנד שיצא מפס הייצור הגיע עם נעילה מרכזית מכנית ולכן אין שום טעם בהחלפה הזאת.

גניסלב רונן
02-05-13, 15:44
הי ,

לטעמי בלבד ...
בתצורה הקודמת ט. 247 עם נעילה אוטומטית מאחור וקדמית נשלטת ,
בכביש נסיעה ב 4H היתה לא נעימה בסיבובים וההרגשה בהיגוי היתה קשה עם קולות רקע שהפחידו לעיתים את הנהגים בכביש ;) .
החלפת הטרנספר והאפשרות להנעה אחורית שינתה /שפרה בצורה משמעותית את ההתנהגות הזו עד כדי העלמתה לגמרי .

אבל זה רק אני .....

sos4u
02-05-13, 16:55
הי ,

לטעמי בלבד ...
בתצורה הקודמת ט. 247 עם נעילה אוטומטית מאחור וקדמית נשלטת ,
בכביש נסיעה ב 4H היתה לא נעימה בסיבובים וההרגשה בהיגוי היתה קשה עם קולות רקע שהפחידו לעיתים את הנהגים בכביש ;) .
החלפת הטרנספר והאפשרות להנעה אחורית שינתה /שפרה בצורה משמעותית את ההתנהגות הזו עד כדי העלמתה לגמרי .

אבל זה רק אני .....
רונן
לטעמי , מחיר הטרנספר = נעילה נשלטת ...
אבל, זה רק אני ... ;)

boaz avrahami
02-05-13, 18:07
איזה נעילה נשלטת יש לך ב 2000 שח ?

גניסלב רונן
02-05-13, 18:32
באמת איזו ?

sos4u
02-05-13, 19:13
איך אתה מחליף טרנספר ב 2000 ש"ח ?
רק העלות של 242 גבוהה יותר, איפה העבודה [ ולא משנה כרגע אם תעשה בחצר האחורית, זה עדיין זמן שעולה כסף ] איפה השינויים בדרייבשאפט ?

החלפת טרנספר תעלה לפחות 4-5 בחישוב כולל של כל העלויות.
נא תקנו אותי אם אני טועה.

עכשו, כמה דלק תחסוך ?

shahav
02-05-13, 20:41
למה דלק? הכוונה זה בעיקר נסיעה נעימה ובלאי. ד"א רק קומפרסור נורמאלי עולה 2k.

נמרוד - מערד
02-05-13, 20:54
יוסי
בZJ עלה לי ה242 1600 אם אני לא טועה, ביחד עם טל שעשה את כל העבודת הניתוח, לא עלה יותר מ2000 ש"ח.
נמרוד

נ,ב
כמובן שהמחיר על ה242 גבוה יותר, בימים אלו

boaz avrahami
02-05-13, 23:06
תתפלא אבל ניתן להשיג 242 סביב 2000 שח עם קצת סבלנות.

sos4u
03-05-13, 12:43
שלא תבינו לא נכון, ל שדרג ל 242 זה סבבה. רק צריך לשים אותו בפרופורציה הנכונה, ובמיקום הנכון בסדרי העדיפויות. במקרה של ZJ דור ראשון, זה בגדר של חיוני, בשאר הדגמים, זה נחמד אבל לא חיוני.

אבל, זו רק דעתי ..

tsvikac
12-05-13, 00:34
קובי

בלהט ההתנצחויות יש במידע שששפך כאן ארז משהוא שאולי יכול לעזור לך.
היתלוננת פעם על טיול "רטוב" שעשית ובסופו היתה לך תקלה של: מנוע\גיר\טרנספר ארז מציין שיש איזה כבל חשמל של LOW.
אולי כדאי לך לבדוק איתו במה מדובר.
צביקה

Jacob80
12-05-13, 18:26
היי צביקה,

התקלה סודרה מזמן.. זה היה חיישן סורר שיושב מתחת לידית הילוכים. 680 שח היה מחירו

tsvikac
12-05-13, 23:36
היי צביקה,

התקלה סודרה מזמן.. זה היה חיישן סורר שיושב מתחת לידית הילוכים. 680 שח היה מחירו
יפה
מי מצא ? ואיך מצא ?
מה פתר ?
איזה מן חיישן זה - חיישן מצב בורר ההילוכים ?

Jacob80
13-05-13, 06:59
חיישן מהירות אם אני לא טועה.
מי שעלה על זה היה אודי מזרחי אחרי מספר ימי בדיקה.

tsvikac
15-05-13, 23:05
חיישן מהירות אם אני לא טועה.
מי שעלה על זה היה אודי מזרחי אחרי מספר ימי בדיקה.

וואו
יפה
ומידע שיכול לעזור לרבים בפורום

AvigdorAharon
17-05-13, 21:58
שאלת תם:

הדיזל צורך 1:9, הבנזין 1:8, מה היתרון של הדיזל?
אם אתה מתקזז על הבלו, בסדר. אם לא, לא מבין את השיקול.

אביגדור

IlanHadar
17-05-13, 23:23
אביגדור - הרבה זמן...

איך הגעת ל 1:8 בבנזין? המספר המקובל הוא 1:5 וגם זה בנסיעה רגועה משהו.

shahav
17-05-13, 23:48
אחד לחמש זה מאוד אופטימי. במיפגש אינדיאנים בדקתי כמה מכוניות בנזין והממוצע היה 28 ל למאה קמ.

boaz avrahami
18-05-13, 07:14
רבין אתה טועה.
בנזין אוכלים בין 1:5-1:7 תלוי את מי שואלים וסגנון הנהיגה

foxy
18-05-13, 08:41
לגבי דיזל לא סובל טרקטורים לגבי צריכת דלק לא מצליח להגיע לאזור ה 6 פחות הרבה פחות ואני לא מבין מי שרוצה לינהוג ולהנות מ 8 צילנדר בהמה שישלם

IlanHadar
18-05-13, 12:05
לגבי דיזל לא סובל טרקטורים לגבי צריכת דלק לא מצליח להגיע לאזור ה 6 פחות הרבה פחות ואני לא מבין מי שרוצה לינהוג ולהנות מ 8 צילנדר בהמה שישלם

הדיזלים החדשים רחוקים מלהיות טרקטור, יש כבר רכבים שמנועי הדיזל כבר טובים יותר מאחיהם לוגמי הבנזין.

אבל אני משלם ואמשיך, מי שלא שמע V8 נוהם בטיפוס על דיונה לא השלים את החובות המוטוריות שלו בחיים האלה.

השבדי
18-05-13, 12:15
על 10,000 ק"מ בשנה ההבדל הוא 2,000 ש"ח שנתי. (לפי 1:8 דיזל , 1:6.5 בנזין). ההבדלים לא דרמטיים , לא מכיר מספיק טוב את הדיזל - אבל לפי שמועות הפער נעלם בטיפולים... כך שההבדל לא היסטרי...

רוכברודאו
18-05-13, 13:53
שבדי (אהלן!) תיקון קל
סולר לפחות ב40 אג יותר זול (אני ממלא ב 6.90) ולכן למי שעושה 30000 קמ בשנה הפער הוא כ 10000 ש"ח בשנה. פער שיכול אף לגדול אם הגדלת/שינית קוטר גלגל/שטח מלא ושיפרת את הרכב (קרי הוספת משקל וגובה) וזאת מפני שהמומנט של הדיזל ייתן ייתרון צריכת דלק בסט אפ תובעני כזה.

מסכים חלקית שדיזל עשוי לעלות מעט יותר בתחזוקה. כל מקרה לגופו. אם אתה מאלה שיודעים/נהנים לעשות לבד המשוואה שוב מתהפכת לטובת הדיזל...
אבל בתור אחד שהחזיק רוב חייו מנועיי בנזין בשרניים - יש פה פרמיית הנאה שדיזל לא יודע לתת... כל אחד מחליט כמה זה חשוב לו.
אבשלום

foxy
18-05-13, 15:37
הדיזלים החדשים רחוקים מלהיות טרקטור, יש כבר רכבים שמנועי הדיזל כבר טובים יותר מאחיהם לוגמי הבנזין.

אבל אני משלם ואמשיך, מי שלא שמע V8 נוהם בטיפוס על דיונה לא השלים את החובות המוטוריות שלו בחיים האלה.

המנוע דיזל הכי טוב שיש אחרי 100000 קמ ישמע כמו טרקטור וזה לא יעזור לא היה ולא יהיה תחליף למנוע בנזין בשימוש פרטי הכוונה שימוש ביד פרטית ולא מסחרית

IlanHadar
18-05-13, 16:57
לא יהיה תחליף למנוע בנזין בשימוש פרטי הכוונה שימוש ביד פרטית ולא מסחרית

יבשת שלמה לא מסכימה איתך, וזו יבשת מפותחת - אירופה. כל מי שמטייל שם שם לב שרכבי הבנזין הם זן הולך ונעלם וכל אמא נוסעת לה ברכב סטיישן / משפחתי / דמוי SUV לוגם סולר. גם הישראלי שמגיע לאירופה ושוכר רכב משפחתי כגון פאסאט יקבל דיזל ידני.

גם ארה"ב מתחילה להבין את העניין, שומו שמיים, בארה"ב התחילו למכור רכבי 4X4 גדולים לוגמי סולר, זה ממש לא מובן מאליו, בגיליון Car & Driver האחרון הם עשו מבחן ל 5 רכבים כאלה, הגרנד 2014 סולר יצא מקום רביעי (לצערי), מקום ראשון לקח הטוארג לפני הקאיין והמרצדס. אני מהמר כאן ובכתב שתוך 5-10 שנים נראה שם מגיפת רכבי סולר, ככה זה שמחיר הבנזין יותר משילש עצמו תוך תקופה קצרה יחסית.

אבל שלא תבין אותי לא נכון, ביום יום אני נוסע בג'יפון סולר, הג'יפ הפרטי הוא בנזין V8.
כמו שנאמר לעיל, מי שנוסע מעל 25K בשנה רוב הזמן בבין עירוני, אין תחליף לסולר מבחינת החסכון והנוחות, בינינו בהאצה מ 80 ל 120 אתה מחפש מומנט, רעש טרקטור ממש לא קיים. בטיפוס על הדיונה תן לי את ה V8, אבל בתנאי שהאשה לא תסע יותר מ 10K ק"מ בשנה, אחרת ממש חבל על הכסף.

עזוב אותך מהאגדה לגבי דיזל / מרעיש מלכלך / רועד. תסתכל על ביצועי המנוע בב.מ.וו 640, אוטו של מעל חצי מיליון שקל, הספק קרוב ל 400 כ"ס, ומומנט מעל 60!, זה לא הדיזל של המונית מלפני 15 שנה. גם מנועי הדיזל של קבוצת VW ממש טובים, רק להשוואה קו אדום ב 5,000 סל"ד, כבר ממש לא רחוק מהבנזין המקביל.

אני באמת חושב שהגיע הזמן להתנתק מהדימוי של דיזל = טרקטור, היום דיזל = אופנתי / חסכוני / חזק.

לגבי נושא השרשור - לקנות WJ גרנד דיזל שווה רק למי שזה רכב עיקרי במשפחה ועושה הרבה ק"מ, ג'יפ לסופי שבוע שנוסע פחות מ 10K בשנה, חבל על המאמץ.

רוכברודאו
18-05-13, 17:44
אילן אני איתך. דיזלים מודרנים וכו'
אבל.... דיזל בן 8 שנים ומעלה (דור קודם נקרא לו) רועש ורועד אפילו בסרק. לא יעזור. צריך לחיות עם זה.
לא דומה למשל לדיזל בסנטה פה חדש של חבר- שהוא שקט עד מטעה!
לא חשוב אם זה פג'רו לנדקרוזר לנדרובר או טרנו. כולם (מי יותר מי פחות) עושים טררררר :-)

foxy
18-05-13, 20:56
אני עוסק בתחום הרכב ואני ניתקל בהמון רכבים ולא יעזור דור ישן דור חדש תרים מיכסה מנוע בסקודה דיזל או מרצדס דיזל אחרי שעברו את ה 100000 בממוצע וכולם שחורים עם פיח ונשמעים כמו טרקטור לגבי רכבים מסחרים או כאלה שעוברים קמ גבוה יש יתרון גם בצריכת הנוזל וגם אורך חיים בדיזל אבל בשימוש פרטי אין תחליף לבנזין

אפרים
21-05-13, 09:03
סליחה על החפירות
מכונאי מרצדס אמר לי שיש באמת את בעיית טבעת הנחושת באינג'קטורים וזה דבר פשוט להחלפה.אבל אמר גם שאינג'קטור מס 4 ו5 נימצאים במיקום כזה שכדי להגיע למיקום האינגקטורים צריך להוציא מנוע :rolleyes: האם למישהו מבעלי הדיזל הנ"ל יש ניסיון בנושא ????
ושוב סליחה על החפירות.

zik5
21-05-13, 09:17
אפרים ,בדיזל מוצאים מנוע בגרושים במוסך מוניות.

shahav
21-05-13, 09:19
לגביי גישה לאינג'קטורים מס 4 ו5 :
יש אפשרות לחתוך בדשבורד ולחסוך את פירוק המנוע. לא בטוח שהיתי עושה זאת.

ראיתה פעם טיפול של טוארג? למייטב זיכרוני גם שם מפרקים הכול כדאיי "להחליף נורה" - טוב אני סתם מלכלך.

שורה תחתונה - בהשוואה למנועיי בנזין בדגם זה הדיזל יותר מסובך, זאת עובדה.

רבין

אפרים
21-05-13, 09:30
אמנם מוצאים מנועים בגרושים אבל שעת עבודה בשוויץ זה רצחני והרכב המדובר עם כ 104.000 ק"מ ובטח לא הייתי רוצה להחליף מנוע כל פעם שצריך להחליף טבעת נחושת ;).
האם מישהו יכול לאמת את הנושא של הוצאת המנוע כדי להחיף את האטמים המדוברים ?
האמת שאם היתה אפשרות לחתוך ברצפת הרכב כדי להגיע לאינגקטורים הייתי עושה את זה ויוצר פתח עם סגירה מתאימה אבל אם מדובר בלחתוך דשבורד זה נראה לי מוגזםםםם.

boaz avrahami
21-05-13, 11:16
גר בשוויץ, קונה רכב בזול ומתלונן על מחיר שעת העבודה...
לפחות אתה גם מרוויח באותו יחס כך שאני לא ממש מזיל עליך דמעה.
יש לך גם מדינות שכנות מאוד נחמדות ששם שכר העבודה קצת יותר זול.
ואם עדיין אתה מרגיש מקופח אז בוא נתחלף ;)

אפרים
21-05-13, 14:22
גר בשוויץ, קונה רכב בזול ומתלונן על מחיר שעת העבודה...
לפחות אתה גם מרוויח באותו יחס כך שאני לא ממש מזיל עליך דמעה.
יש לך גם מדינות שכנות מאוד נחמדות ששם שכר העבודה קצת יותר זול.
ואם עדיין אתה מרגיש מקופח אז בוא נתחלף ;)

נגמרו הדמעות.
נסעתי לראות את הרכב ולא עמדתי בפיתוי.נראה כאילו יצא מהקרטוח.התחדשתי בכלה היפיופית.
תמונות בהמשך.המחיר בשקלים 51.000

אפרים
21-05-13, 21:31
גר בשוויץ, קונה רכב בזול ומתלונן על מחיר שעת העבודה...
לפחות אתה גם מרוויח באותו יחס כך שאני לא ממש מזיל עליך דמעה.
יש לך גם מדינות שכנות מאוד נחמדות ששם שכר העבודה קצת יותר זול.
ואם עדיין אתה מרגיש מקופח אז בוא נתחלף ;)

לגבי המדינות השכנות אתה צודק.
חבר עם מרצדס ויטו היה צריך לתקן טומבון אחורי ודרשו ממנו 1400 פרנק.
התקנת וו גרירה 1000 פרנק.
יחד 2400 פרנק.
נסע לטיול להונגריה ושם שילם 440 פרנק על הכל.
מדהים.

רוכברודאו
21-05-13, 23:51
אפריים משקפיים תתחדש ותקשיב.
לאינגקטור 4-5 אין מספיק גישה . צריך להנמיך מנוע. קרי לפרק תושבות ולהוריד את המנוע בעדינות איזה 20-30 סמ. לא להוציא ולא נעליים. כל מוסך שמכבד את עצמו אמור לעשות את זה בפחות משעה עבודה בקלות. אחר כך מטפלים באינג'קטור מחזירים וסוגרים.

תריץ חיפוש ברשת על שיטת חיתוך הדשבורד. החיתוך הוא לא של הדש החיצוני - אותו מפרקים - וחותכים את הפח מתחתיו. אלתור מעניין למי שגר בערבות אנטרטיקה בלי גישה למוסך בסיסי.

ודרך אגב שלא תתבלבל. אל תיגע באינג'קורים כטיפול מונע! יש פה כמה אנשים עם אותו רכב שאלת המזל מרחפת מעליהם וברוב חוצפתם הם לא יודעים אפילו איך נראה אטם האינג'קטור שלהם מיום הולדתו של רכבם. עניין של מזל (ועוד כמה גורמים). בכל אופן אם אתה מזהה דליפה - טפל מיידית אל תזניח. אבל אם לא, אל תתעניין אפילו בשלום האינג'קטורים. שלא יתפסו תחת.

boaz avrahami
22-05-13, 03:43
מזל טוב.
הרכב נראה פגז באמת.
איפה יהיה טיול השטח הראשון שלך?

אפרים
22-05-13, 07:22
אפריים משקפיים תתחדש ותקשיב.
לאינגקטור 4-5 אין מספיק גישה . צריך להנמיך מנוע. קרי לפרק תושבות ולהוריד את המנוע בעדינות איזה 20-30 סמ. לא להוציא ולא נעליים. כל מוסך שמכבד את עצמו אמור לעשות את זה בפחות משעה עבודה בקלות. אחר כך מטפלים באינג'קטור מחזירים וסוגרים.

תריץ חיפוש ברשת על שיטת חיתוך הדשבורד. החיתוך הוא לא של הדש החיצוני - אותו מפרקים - וחותכים את הפח מתחתיו. אלתור מעניין למי שגר בערבות אנטרטיקה בלי גישה למוסך בסיסי.

ודרך אגב שלא תתבלבל. אל תיגע באינג'קורים כטיפול מונע! יש פה כמה אנשים עם אותו רכב שאלת המזל מרחפת מעליהם וברוב חוצפתם הם לא יודעים אפילו איך נראה אטם האינג'קטור שלהם מיום הולדתו של רכבם. עניין של מזל (ועוד כמה גורמים). בכל אופן אם אתה מזהה דליפה - טפל מיידית אל תזניח. אבל אם לא, אל תתעניין אפילו בשלום האינג'קטורים. שלא יתפסו תחת.
תןדה על האינפורמציה.
הרגעת אותי.

אפרים
22-05-13, 07:50
מזל טוב.
הרכב נראה פגז באמת.
איפה יהיה טיול השטח הראשון שלך?
טיול השטח הראשון יהייה ביום שני עם המגנום שמחכה בארץ.(בשוויץ מקסימום טיול שבילים שניראים כמו כביש 6.)
עכשיו נשאר רק http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=74806&d=1369198180&thumb=1&stc=1http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=74807&d=1369198723&thumb=1&stc=1להתקין טומבון כמו שלך ;) (ראיתי אותו כשהותקן אצל חברך מילדות מייסטר לוריא).

Jacob80
22-05-13, 17:37
יש פה כמה אנשים עם אותו רכב שאלת המזל מרחפת מעליהם וברוב חוצפתם הם לא יודעים אפילו איך נראה אטם האינג'קטור שלהם מיום הולדתו של רכבם. עניין של מזל (ועוד כמה גורמים).

אני לא יודע למי אתה מתכוון שאתה כותב את השורות האלה אבל מעניין אותי מהם אותם הגורמים הנוספים שרשמת בסוגריים ...

אפרים
22-05-13, 22:30
הרכhttp://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=74839&d=1369251503&thumb=1&stc=1http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=74838&d=1369251441&thumb=1&stc=1ב הגיע.http://www.jeepolog.com/forums/asset.php?fid=67589&uid=6024&d=1369250382http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=74837&d=1369251351&thumb=1&stc=1http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=74835&d=1369251247&thumb=1&stc=1http://www.jeepolog.com/forums/asset.php?fid=67588&uid=6024&d=1369250381http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=74835&d=1369251247&thumb=1&stc=1http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=74841&d=1369251815&thumb=1&stc=1http://www.jeepolog.com/forums/asset.php?fid=67590&uid=6024&d=1369250384

אפרים
22-05-13, 22:49
ועכשיו לשלב הבעיות.
בנסיעה של מעל 100 קמ"ש הרגשתי שהרכב מווברץ מאחור ובקפיצות או בבורות שמעתי דפיקה קלה מאחור.
כשעצרתי ניערתי את הגלגלים האחוריים משני הצדדים והרגשתי חופש מסויים בגלגלים ובזמן הנענוע שמעתי דפיקות אך לא יכולתי לזהות היכן החופש.
רעיונות למישהו מה יכול להיות ?
בכל מקרה מחר ירים על גק ואבדוק.
לרכב יש אחריות של שנה או 20.000 ק"מ.
הבוקר הרכב עבר טסט.כנראה שגם פה שיטת המאכרים עובדת לא רע.

boaz avrahami
23-05-13, 07:52
תרים וחפש את החופש.
כמו שהרכב נראה זה כנראה לא משהו רציני.
קח בחשבון שהאוטו מרגיש מאוד שונה מרכב יפני בגלל תצורת המתלים והסרנים.
בפעם הראשונה שאני נהגתי הרגשתי כאילו הוא ״בועט״

גניסלב רונן
23-05-13, 08:04
אני מהמר על התפוח שמחזיק את זרוע הA על הסרן האחורי

eysham
23-05-13, 08:20
אני מהמר על התפוח שמחזיק את זרוע הA על הסרן האחורי

רונן, ברכב שלא בילה בחיים בשטח קשה לי להאמין שמשהו יקרה לתפוח הזה... למרות שלבדוק לא יזיק.
בנוסף תעבור על תושבות הבולמים אחוריים (בעיקר למעלה), הלינקים והבושינגים הגדולים של המייצב והבוקסות של מוטות הרדיוס.

אפרים
23-05-13, 08:47
תודה לכולם.
הבוקר יעלה על ג'ק וייבדקו חופשים וכל מה שהומלץ.
האמת שאני רגיל ליפניות או אירופאיות ולא מכיר את המערכות של הגרנד.
בועז אני מזהה שיש בעייה מכיוון שבקפיצות קלות בכביש אני מזהה משהו דופק מאחור (ההגה יציב וללא רעידות) ומעל מאה קמ"ש אני מזהה ויברציה והרכב לא רגוע .
אין ספק שיש בעייה וצריך רק לאבחן.
תודה לכולם.

zik5
23-05-13, 09:16
לגבי הרעידות היתי בודק דרשפט קידמי, ותצלבים באחורי. ואיזון צמיגים

Jacob80
23-05-13, 22:47
ההימור שלי - בוקסות תחתונות של מוטות הרדיוס התחתונים

אפרים
23-05-13, 23:35
ההימור שלי - בוקסות תחתונות של מוטות הרדיוס התחתונים

האמת זה סינית בישבילי.
מחר הסוחר ייבדוק ואמר שהוא מבוטח ככה שאין בעייה.
ביום שני אני מגיע לארץ ל 3 שבועות אז אצמד לאחד מכם ואלמד מעט על הרכב והמושגים השונים.

boaz avrahami
23-05-13, 23:36
דפיקות גם יכולות להיות מתושבות הגומי של המייצב.

אפרים
24-05-13, 00:36
דפיקות גם יכולות להיות מתושבות הגומי של המייצב.
שיידפוק כמה שהוא רוצה.
העיקר סוף סוף כורדי החליף את הויטרה באינדיאני :D

אפרים
26-05-13, 03:02
קצת דיווחים.
שתי תקלות נוספות ניתגלו (בקטנה)האינטרוול של המגבים לא מתפקד וגם החימום בכסא נהג.
סוכם עם המוכר שכשאני חוזר מהארץ הכל יטופל באחריותו.
נסיעה מפנקת חבל על הזמן .אמנם זה לא בנזין V8 אבל לצרכים שלי מספק בהחלט.
נסיעה של 340 ק"מ מתוכם 270 כביש מהיר (נסיעה רגועה על 100 קמ"ש)ו 70 ק"מ בעיר הרכב עשה 1-11.1 ק"מ לליטר.(מרוצה בהחלט.
יש ביני לבין הרכב הסכם שסולר מותר לו לשתות אבל מויסקי הוא נמנע :D
שבוע טוב ומבורך לכולם.

רוכברודאו
26-05-13, 23:50
אני לא יודע למי אתה מתכוון שאתה כותב את השורות האלה אבל מעניין אותי מהם אותם הגורמים הנוספים שרשמת בסוגריים ...


גורמים נוספים: רוב הקילומטרז נצבר מחוץ לעיר. המנעות מהאצות חזקות כשהמנוע קר כדרך חיים, אלקטרוליזה נמוכה/נייטרלית במנוע
יש עוד כמה אבל אלו העיקריים לדעתי.

אבל אתה מר קובי כמדומני לא יודע היכן או מה הם בכלל אותם אינג'קטורים. לא ציינת בעבר שרכבך מוזן ע"י קרבורטור? בכל מקרה תבקש מצביקה שיראה לך היכן הם יושבים, סתם שתדע. אתה יודע - ידע כללי. שיהיה.

אפרים
28-05-13, 14:42
האם למישהו יש מושג היכן ניתן להשיג מגיני רוח לחלונות של הגרנד ? (הכוונה לא להדבקה אלא לאילו שיושבים במסילה).

אפרים
02-06-13, 18:16
האם למישהו יש מושג היכן ניתן להשיג מגיני רוח לחלונות של הגרנד ? (הכוונה לא להדבקה אלא לאילו שיושבים במסילה).
??????
מישהו משהו
טוק טוק.

tsvikac
03-06-13, 13:44
נשלח בפרטי תעדכן את כולם אח"כ לאיפה וכמה

אפרים
03-06-13, 16:47
נשלח בפרטי תעדכן את כולם אח"כ לאיפה וכמה
תודה רבה.
ברגע שתתבצע עסקה העדכן היכן ועלות.

אפרים
04-06-13, 12:54
תודה רבה.
ברגע שתתבצע עסקה העדכן היכן ועלות.
תודה לצביקה
התקשרתי לסוכן ואין כרגע במלאי.ייקח כחודשיים.
מצאתי חברה בגרמניה שממנה החברה בארץ קונים.
יש להם גם סניף בשוויץ וכבר נשלחה הזמנה.
http://www.climair.de/shop/product_info.php/info/p18675_WINDDEFLECTOR---PROFI-CHRYSLER--JEEP-GRAND-CHEROKEE-5-DOOR--09-2004---US-VERSION-DUNKLES-MATERIAL.html

השועל
05-06-13, 08:22
אפרים,
אני חושב שמה שהזמנת זה מגיני רוח שמודבקים על מסגרת החלון ולא יושבים על המסילה כמו שרצית.

אפרים
05-06-13, 09:57
אפרים,
אני חושב שמה שהזמנת זה מגיני רוח שמודבקים על מסגרת החלון ולא יושבים על המסילה כמו שרצית.
לא חמודי.
תסתכל על הוראות ההרכבה.
http://www.climair.de/einbaufilm.html

השועל
06-06-13, 22:50
צודק.

אפרים
11-09-13, 10:32
יצאנו לטיול באיטליה עם הקראוון הנגרר.
בדרך חזרה בירידה אני מבחין בעשן לבן שיוצא מהאגזוז וריח חריף ולא נעים ממלא את הרכב.
עצירה בצד מדומם מנוע בודק שמן ומים והכל תקין.
ממשיך בנסיעה הביתה ובעליות הקשות הרכב מטפס בטמפרטורה מ 80 ל 100.
למחרת שוב בירידה בזמן מאמץ יוצא עשן לבן.
המכונאי טוען ראש מנוע ??? מה אומרים המקצוענים ????
יש לי ביטוח תיקhttp://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=79275&d=1378884429&thumb=1&stc=1http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=79264&d=1378884389&thumb=1&stc=1http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=79259&d=1378884352&thumb=1&stc=1http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=79256&d=1378884342&thumb=1&stc=1http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=79289&d=1378884494&thumb=1&stc=1http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=79263&d=1378884385&thumb=1&stc=1ונים ואחריות לשנה למזלי.אמנם יש השתתפות עצמית אבל קטנה.

אפרים
11-09-13, 10:43
שכחתי לציין שהרכב עם מנוע CRD 2.7.

אפרים
12-09-13, 12:18
??? כל המקצוענים בחופשה ????

boaz avrahami
12-09-13, 12:29
נשמע כמו ראש מנוע והריח הוא של נוזל הקירור שנשרף

רוכברודאו
12-09-13, 13:25
טיפוס בטמפרטורה עד 100 זה תקין לחלוטין וחלק טבעי מהתנהלות המנוע הזה תחת מאמץ כמו זה שציינת - בטח ובטח עם נגרר. (לא במאמץ חייב להיות ב 80)

העשן והריח נשמעים בעייתיים. תדווח ממצאים בבקשה.. יכול להיות כמה דברים כולל ראש.

אפרים
12-09-13, 15:59
טיפוס בטמפרטורה עד 100 זה תקין לחלוטין וחלק טבעי מהתנהלות המנוע הזה תחת מאמץ כמו זה שציינת - בטח ובטח עם נגרר. (לא במאמץ חייב להיות ב 80)

העשן והריח נשמעים בעייתיים. תדווח ממצאים בבקשה.. יכול להיות כמה דברים כולל ראש.
גם לפני הבעייה טמפרטורת המנוע הייתה 80 מעלות ונראה לי סביר ביותר שייטפס ל 100 מעלות עם הנגרר במעלה מגובה 600 ל 2000 .(עלייה חזקה מאוד).
מחר הרכב נכנס לבדיקה ויוזמן שמאי מטעם חברת הביטוח.אני מכוסה בביטוח של 100 אחוז עבודה ו 70 אחוז עבור חלקים ככה שאני לא מוטרד.
אדווח בהמשך.
תודה רבה לעונים.

IlanHadar
12-09-13, 17:08
אם הלך הראש תדרוש החלפת מנוע.

מנוע סולר ששופץ הראש רק צרות יהיו אח"כ

boaz avrahami
13-09-13, 09:04
אפרים,

לפי התאור שלך נשמע שנפרץ אטם ראש מנוע ויש מעבר מים ממערכת הקירור לתא השריפה.
אם ההשערה שלי נכונה אתה אמור לראות מחסור ( אפילו קל בהתחלה) של נוזל קירור במיכל העודפים.
תקפיד לבדוק גם להיפך אם מגיע מים לשמן ( יהיה קצת בצבע נס קפה על פקק המילוי) או שמן למערכת הקירור ( שמן בפקק הרדיאטור כשהמנוע קר).

אילן - אשמח להסבר שיעשיר את ידיעותי מדוע שיפוץ ראש בדיזל אינו מוצלח.




JEEP Grand Cherokee ZJ V8 98
IR 3.5"

shahav
02-02-14, 06:56
אפרים, תעדכן, מה נסגר בסוף? מה היתה התקלה במנוע?

-->