צפייה בגרסה מלאה : מגבר בלם בוסטר זהה לשל גלדיאטור
אני רוצה להחליף את הבוסטר שלי למי יש רעיון מאיפה אני מביא חדש?
אם למישהו יש בוסטר תקין במחסן ומוכן להשאיל לי אותו לניסיון כדי לראות אם זו התקלה אצלי אשמח:)
הבעיה היא בבוסטר או במשאבה הראשית?
מה התקלה?
אסף.
התקלה לא הסתדרה גם אחרי שהחלפתי למשאבה חדשה מיאנוביץ
ולכן אחרי שמשאבה אחורית אחת הוחלפה ושני הקאליפרים הקדמיים שופצו הדיסקים נחרטו והתופים גם כן
אני יכול להסיק שזה רק הבוסטר...(אין אויר במערכת נוקז בכל השיטות)
הדוושה יורדת עד למטה ונועלת גלגלים באופן מסוכן
אפשר לנסוע ככה אך זה לא אמור להיות ככה, ואני מעדיף להיות בטוח מלהצטער (על חיי ועל חיי אחרים)
בכל אופן סימפטומים נפוצים שם
הם לחישה בזמן לחיצת הדוושה(לפני שאתם טוענים לבריחת אויר- כשאני שם תרסיס שמן מהקבינה בצינור שבו עובר המוט שמחבר את הדוושה לבוסטר הלחישה נעלמת עד שהשמן נעלם).
ניהלתי שיחה עם קיד על זה לפני כמה זמן הבנתי שהוא מבין גדול בבלמים
בקצרה אני חסר אונים ומסכים להחליף את הבוסטר גם ללא כל ביסוס.
הצעות מענות ת"ש מין כלכלה?
הדוושה יורדת עד למטה ונועלת גלגלים באופן מסוכן
אין קשר בין יכולת בלימה לבין הבוסטר, הבוסטר מקל עליך את הלחיצה(עוזר לך), לא יותר מזה
אם הדוושה יורדת לריצפה ונועלת גלגלים, אין קשר לבוסטר, יש לך בעיה מכנית
תבין את החוק האמריקאי שנוגע לבלמים והיגוי, כל המערכות שעוזרות לנהג זה יופי, אבל חובה שהנהג יוכל לשלוט על מערכות ההגוי ובלימה אפילו כשאותם מערכות לא עובדות (לא מקילות על הנהג)
מוני אורבך
13-08-09, 08:07
אם אתה חושד בבוסטר פשוט נתק את יניקת האוויר שלו.
כך למעשה אתה מנטרל אותו.
ואז תוכל לבדוק אם הבוסטר אשם או לא.
בכל מקרה אתה תוכל לעצור, כי כמו שגו כתב הבוסטר רק עוזר לעצור.
המערכת מתוכננת לעבוד בלעדיו, רק שיהיה לך יותר קשה לעצור.
לעניות דעתי יש לך בעיה שונה לחלוטין.
לי זה נשמע כאילו הברקסים האחוריים שלך לא מכוונים, ואני אסביר את עצמי.
למרות שזה לא נראה ככה, ברקסי תוף מפתחים הרבה יותר כוח בלימה מדיסק.
זה נובע מהמבנה הפיזי שלהם.
בקצרה אגיד שהם מתגברים את עצמם, ככול שהם יותר עוצרים, מופעל יותר כוח על הסנדלים.
היזון חוזר חיובי...
אם הם לא מכוונים כמו שצריך, הם בקלות יגרמו לנעילת גלגלים !
הכיוון צריך להיות שהסנדלים יהיו כמה שיותר צמודים ומותאמים לתוף.
מספיק מרחק של מילימטר בין השנים כדי לגרום נעילת גלגלים בכול ליטוף של הדוושה.
לכן יש מנגנון אוטומטי של כיוון שדואג לכך שכול הזמן הסנדלים יהיו צמודים כמה שיותר
כמובן במגבלות של סיבוב התוף.
בשירוקי שלי משהו הרכיב את המנגנון הפוך ! במקום להצמיד הוא הרחיק.
וזה גרם לנעילת גלגלים בכול ליטוף של הדוושה.
יש גם מנגנון כיוונון ידני (שהוא גיבוי לאוטומטי)
מין גלגל שינים קטן שיש אליו גישה דרך חלון במכסה התוף.
הרם גלגל הרכב האחורי וסובב את הגלגל השינים עד שיהיה קשה לסובב את הגלגל של הרכב.
אז הרפידה נוגעת בתוף. בלשון המוסכניקים זה נקרא "רגולז ברקס"
אם נעילת הגלגל נעלמה, זו הבעיה שלך.
מה שכן יכול להיות שגם אצלך המנגנון הורכב הפוך, הוא קצת מסובך ומכונאים מתקשים איתו.
ממליץ לפרק את התוף ולבדוק את המנגנון.
אם תתקשה אני באזור חיפה, ויכול לזרוק מבט.
גם אני חושד במנגנון ההמרצה של הבלמים, ולא בבוסטר.
פרק את התופים, וצלם תמונה של המנגנון שמאחוריהם, אולי נוכל לראות משהו חשוד.
אסף.
אין ספק שאצלם זה בטוח
דבר שני הוא כזה את העבודה על הרכבת המשאבות בלם האחוריות ביצע עובד במוסך שעבדתי כעוזר שלו במשך 3 שבועות (עבדנו על הרכב ועל רכבים אחרים גם כן)
ראיתי כל מה שהוא עשה בכל אופן אני שוב מזכיר את הבעיה שהדוושה יורדת נמוך ובלי ממש הרבה התנגדות
את חלון הרגלאג' אני מכיר וגם הוא ואת התהליך של יצירת חיכוך בין הרפידות לתוף
בהחלט עשינו
אבל שוב אני לא שולל בדיקה חוזרת מכל סוג
מעבר לזה גם במוסך שבא אחריו בדקנו את זה והוא אמר שאין לו מושג מה לעשות
כרגע בלימודים
אבל אנסה למצוא זמן לבוא לפגוש אותך
כמעט ארבע שנים אחר כך והיום עוסקים באותה הבעיה
כמעט ארבע שנים אחר כך והיום עוסקים באותה הבעיה
אז אתה צריך משאבת בלם וובוסטר ? ;-)
אני עדיין מתעסק עם בעיית הבלמים
החלפתי את כל צנרת הברזל בחדשה ייצרתי אצל טכנו צינור
יש לך משאבת בלם ובוסטר תקינים?
כן של סיקס חדש מח׳ול אם תרצה לבדיקה בו קח קפה עלי ;-)
אתה נחמד :)
שלחתי לך הודעה פרטית
היי
לא מצליח להחזיר לך תשובה בפרטי, בעיקרון אין בעיה אתה מוזמן לבוא לקחת יש הכול ( גם משאבה גם בוסטר )
אני מיבנה
אחלה תודה אני חיפאי אבדוק איך אעשה זאת אולי אחי יעבור אצלך זה בסדר? אנחנו נראים אותו דבר :)
אין בעיה הנייד שלי הוא 0542224933
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.