הכוכב הכחול
22-07-09, 16:20
שלום,..
הייתי בטסט היום ( עברתי על הפעם הראשונה :D ),
בבדיקת של הגזים, השעון טורים אצלי הראה 1500 סל"ד כשעל המכונה של המכון היה רשום 1000 סל"ד.
באופן טבעי הייתי חושב שאצל המכון הבעיה ולא אצלי. אולי לא מתאים לאוטו, אולי לא מכוייל וכו' וכו' וכו'.
אבל הפעם אני נוטה להאמין למיכשור שלהם מפני שגם שכשהייתי אצל ינקו בחולון בזמנו, הוא הראה לי על המכשור שלו גם כן הפרשים בין הרכב למחשב.
מה צריך לפרק ולבדוק כדי לכייל את המד טורים?
יש לציין גם שכאשר אני נותן סוויצ' החוגה של המד טורים נותנת קפיצה אחת קטנה ולא מורגשת של קבלת מתח מאיפשהו כאשר האוטו לא מונע.
הנושא מציק לי כי מסתבר שכשאני נוסע על 4500 טור אני בעצם רק על 4000 טור +/-.
לנסוע ולעשות חישובים של הפחתה לא נראה לי לעיניין אני רוצה את זה תקין.
מה ההמלצות חברים?
תודה,
דני.
סוג הרכב
סמוראי מוזרק 97
מד טורים פנימי בלוח שעונים ולא תוספת חיצונית.
הייתי בטסט היום ( עברתי על הפעם הראשונה :D ),
בבדיקת של הגזים, השעון טורים אצלי הראה 1500 סל"ד כשעל המכונה של המכון היה רשום 1000 סל"ד.
באופן טבעי הייתי חושב שאצל המכון הבעיה ולא אצלי. אולי לא מתאים לאוטו, אולי לא מכוייל וכו' וכו' וכו'.
אבל הפעם אני נוטה להאמין למיכשור שלהם מפני שגם שכשהייתי אצל ינקו בחולון בזמנו, הוא הראה לי על המכשור שלו גם כן הפרשים בין הרכב למחשב.
מה צריך לפרק ולבדוק כדי לכייל את המד טורים?
יש לציין גם שכאשר אני נותן סוויצ' החוגה של המד טורים נותנת קפיצה אחת קטנה ולא מורגשת של קבלת מתח מאיפשהו כאשר האוטו לא מונע.
הנושא מציק לי כי מסתבר שכשאני נוסע על 4500 טור אני בעצם רק על 4000 טור +/-.
לנסוע ולעשות חישובים של הפחתה לא נראה לי לעיניין אני רוצה את זה תקין.
מה ההמלצות חברים?
תודה,
דני.
סוג הרכב
סמוראי מוזרק 97
מד טורים פנימי בלוח שעונים ולא תוספת חיצונית.