התחברות

צפייה בגרסה מלאה : איזה משאבת דלק לסיקס 4.7



סופת המדבר
31-07-09, 14:58
חבר כרגע בשלבי בניה של סיקס 4.7
איזה משאבת דלק צריך לשים שם?
כי כמובן צריך להחליף את המקורית המכאנית

coas
31-07-09, 15:50
מה ההערכה לכוח HP?
הזרקה או קרבורטור? חיצונית? פנימית? אם הזרקה, TBI או MPI?

מבחינת ספיקה-
נניח שמדובר ב250 כ"ס, המשאבה הנדרשת היא של 96 ליטר לשעה. אם חיצונית 160 ליטר לשעה.

חישוב גס : מכפלה של כ"ס ב0.38.

סופת המדבר
02-08-09, 13:42
קרבורטור מוטורקרפט 2100
כמה כ'ס? וואלה לא יודע.

ערן המסוקס
04-08-09, 23:49
אני הייתי הולך על משאבת הזרקה כלשהי, ווסת לחץ שיוריד את הלחץ לסביבות ה5 PSI בכניסה לקרבורטור.

מצד שני, יש לי חבר עם מנוע מוגדל 4.6 קאמשפט סופה, סעפת יניקה סיקס עם מוטוקרפט, סעפת פליטה סופה. משתמש במשאבת דלק של סובארו קרבורטור, מותקנת ליד מיכל הדלק. את העודפים הוא ביטל, וככה לא נגמר לו הדלק גם בעומס. אני חושב שזה ממש גבולי, אבל זה כנראה עובד.

סופת המדבר
05-08-09, 10:38
כן אני יודע והוא יודע ששמים משאבת דלק של סובארו
אבל אמרו לי שבמאמץ \ דיונות היא לא תספיק

shmil
05-08-09, 14:07
משאבת דלק של סובארו, על מנוע 258, נתנה ספיקה סבירה, וללא כל בעיות. בדוק. במשך שנתיים.

איפה הקטצ'? - ב-3400 סל"ד היא לא היתה מסוגלת להחזיק אספקת דלק למנוע למשך יותר מעשרים שניות. אני לא הייתי זקוק לזה כי אני לא נוסע בסל"ד גבוה, והבדיקה נעשתה רק לצורך הידיעה.
כלומר - בערך 3200-3000 סל"ד, ואולי טיפה פחות, יהיה לך גבול סל"ד עליון למנועו 4.7.

ערן המסוקס
05-08-09, 19:05
שמיל. אתה מדבר על קרבורטור BBD. במוטוקרפט יש תא מצוף הרבה יותר גדול, ואם מבטלים את העודפים, אז המשאבה מצליחה להחזיק את המנוע בכל מצב, גם בדיונות. מנוע מוגדל עם מוטוקרפט, בכל סל"ד וגם בדיונות.

-->